A Strategic Quest je hlavní (a jedinou) kampaní v Heroes of Might and Magic 1. První hratelná kampaň ze série Heroes představuje svět Enrothu a stejnojmenný kontinent. Kampaň se odehrává během první války o dědictví Enrothian.
Před hraním kampaně si hráč musí vybrat jednoho ze čtyř vůdců frakcí: Lord Ironfist (Knight), Lord Slayer (Barbarian), Queen Lamanda (Sorceress) nebo Lord Alamar (Warlock). Kromě nastavení výchozí frakce tato volba také rozhoduje o výchozích pozicích hráče na každé mapě a určuje, se kterými třemi vůdci frakcí se musí jednotlivě konfrontovat na předposledních mapách kampaně. Nemá vliv na konečný výsledek kampaně, který zůstává lineární.
Založil jsi svoji kolonii na novém ostrově. O tento malý ostrov vedeš těžké boje s dalšími třemi šlechtici, ktěří se pokouší dobýt strategické město - Gateway. Město Gateway je velice vhodně umístěné v centru ostrova. Kdo obsadí toto strategické místo, lhece ovládne celý ostrov a púorazí ostatní šlechtice. Dej pozor na draky, kteří hlídají cestu do města.
Tvá cesta na hlavní pevninu je blokovaná čtyřmi velkými ostrovy. Každý je v držení jiného šlechtice. Útok musí být vedený opatrněji, šlechtici jsou lépe organizovaní a mají širokou podporu obyvatel. Při prevozu na jiné ostrovy můžeš použít lodě!
Chaos. Nepokoje zasáhly celou zem, každý bojuje proti každému. Kdysi obyvatelé celé země spojoval kouzelný artefakt Oko Gorosu, ale ten byl ukraden a ztracen před dávnými věky. První lord, kterému se podaří najít Oko Gorosu, sjednotí zemi a vyhraje nad ostatními, ale nebude to lehký úkol. Prohlédni všechny obelisky a tak zjistíš místo, kde je Oko zakopáno.
Jakmile jsi získal širokou podporu obyvatel, ostatní šlechtici tě začali brát vážně. Všichni se snaží dobýt centrální část kontinentu, aby získali lepší pozici pro dobývání další země. Plocha bojů je obrovská, hlídej si doly, které ti poskytují nutné zdroje. Musíš zničit všechny ostatní šlechtice.
Dorazil jsi k zemi rytířů, vedených lordem Ironfistem. Země je chráněná širokou řekou a pouze jedno město daleko na východě může stavět lodě. Lorda Ironfista musíš porazit v jeho vlastním hradě, který se rozkládá daleko na severozápadě. Je pořád chráněn jeho nejsilnějším rytířem.
Daleko na severu za rozsáhlou pouští leží země zvaná Zmrzlé pláně. Je to rodná země lorda Slayera a jeho barbarských jednotek. Jednou část pohoří se propadla a jednotky barbarů začaly proudit na jih. Na poušti se skrývají spojenci, kteří ti pomohou v boji proti barbarům. Hrad lorda Slayera se nachází severovýchodně od průsmyku.
Copyright© DeadKarlos (27.2.2014) | SysAdmin: Night Storm