Agraynel musí jako první část svého úkolu najít Aiffinu mandolínu, artefakt legendární síly, aby zastavila Hexise. Začíná hledat na Ostrově úsvitu, na místě, na které před dávnou dobou ráda jezdila Aiffe a o kterém se tradují legendy, že je spojeno s mandolínou.
Zmocni se města Twin Pines. Agraynel a všechna její kouzla, dovednosti a zkušenost se přenesou do další mapy. Všichni hrdinové mohou postoupit maximálně na 18. úroveň.
Agraynel musí prohledat Ostrov úsvitu a najít Aiffinu mandolínu, hudební nástroj a artefakt nesmírné moci. Tato moc mandolíny bude pro Agraynel nezbytná, aby jí pomohla porazit Hexise.
Zmocni se města Blightwoodu. Agraynel a všechna její kouzla, dovednosti a zkušenost se přenesou do další mapy. Všichni hrdinové mohou postoupit maximálně na 25. úroveň.
Po úspěšném získání Harmonické kroužkové zbroje putuje Agraynel do Hor hromových blesků, aby našla Náhrdelník přemýšlení. S oběma předměty, zbrojí a náhrdelníkem, by měla být Agraynel schopna posbírat útržky informací o místě, kde se nachází Aiffina mandolína.
Být prvním hráčem, který najde Aiffinu mandolínu. Agraynel se společně se svými kouzly, dovednostmi a artefakty nazvanými Harmonická kroužková zbroj, Náhrdelník přemýšlení a Aiffina mandolína přenese do závěrečné kampaně proti Hexisovi.
Po zjištění, že Aiffina mandolína je ukryta blízko opevněného města Uludinu, Agraynel a černý rytíř Mordanis bojují o tuto odměnu. Z Harmonické kroužkové zbroje a Náhrdelníku přemýšlení Agraynel zjistila, že návštěvami orákul se jí bude postupně odkrývat místo, kde se nachází mandolína. Mordanis prohledává každý čtvereční metr země, ale je přepečlivý a jeho služebníci neúnavní. Agraynel má pět měsíců na to, aby navštívila devět orákul a získala mandolínu.
S mandolínou u sebe Agraynel opouští Uludin a míří zpět, aby se přidala ke svým přátelům. Moc mandolíny bude nezbytná k tomu, aby ubránila jejich domov od ničivých sil Hexise.
Kampaň |
---|
Základní hra |
Gathering Storm |
Winds of War |
Copyright© DeadKarlos (27.2.2014) | SysAdmin: Night Storm