Magie života - Hlavní dovednostZákladní: hrdina se může naučit 1. úroveň kouzla Magie Života Lepší: hrdina se může naučit 2. úroveň kouzla Magie Života Expert: hrdina se může naučit 3. úroveň kouzla Magie Života Mistr: hrdina se může naučit 4. úroveň kouzla Magie Života Velmistr: hrdina se může naučit 5. úroveň kouzla Magie Života Hrdina získá dovednost kouzlit kouzla Magie Života |
Léčitelství - Vedlejší dovednostZákladní: o +5 přidá hrdinovi mana a +2 se denně obnovuje mana Lepší: o +10 přidá hrdinovi mana a +4 se denně obnovuje mana Expert: o +15 přidá hrdinovi mana a +6 se denně obnovuje mana Mistr: o +20 přidá hrdinovi mana a +8 se denně obnovuje mana Velmistr: o +25 přidá hrdinovi mana a +10 se denně obnovuje mana Hrdinovi přidá extra manu navíc a zvyšuje obnovu many |
Duchovnost - Vedlejší dovednostZákladní: +10% účinější magie Života Lepší: +20% účinější magie Života Expert: +30% účinější magie Života Mistr: +40% účinější magie Života Velmistr: +50% účinější magie Života Zvyšuje účinky kouzel Magie Života |
Oživování - Vedlejší dovednostZákladní: 20% jednotek se oživí Lepší: 30% jednotek se oživí Expert: 40% jednotek se oživí Mistr: 45% jednotek se oživí Velmistr: 50% jednotek se oživí Po skončení boje se hrdinovi oživí část svých padlích jednotek |
Magie řádu - Hlavní dovednostZákladní: hrdina se může naučit 1. úroveň kouzla Magie Řádu Lepší: hrdina se může naučit 2. úroveň kouzla Magie Řádu Expert: hrdina se může naučit 3. úroveň kouzla Magie Řádu Mistr: hrdina se může naučit 4. úroveň kouzla Magie Řádu Velmistr: hrdina se může naučit 5. úroveň kouzla Magie Řádu Hrdina získá dovednost kouzlit kouzla Magie Řádu |
Očarování - Vedlejší dovednostZákladní: o +5 přidá hrdinovi mana a +2 se denně obnovuje mana Lepší: o +10 přidá hrdinovi mana a +4 se denně obnovuje mana Expert: o +15 přidá hrdinovi mana a +6 se denně obnovuje mana Mistr: o +20 přidá hrdinovi mana a +8 se denně obnovuje mana Velmistr: o +25 přidá hrdinovi mana a +10 se denně obnovuje mana Hrdina získá extra manu navíc a zvyšuje obnovu many |
Čarodějnictví - Vedlejší dovednostZákladní: +20% účinější magie Řádu Lepší: +40% účinější magie Řádu Expert: +60% účinější magie Řádu Mistr: +80% účinější magie Řádu Velmistr: +100% účinější magie Řádu Zvyšuje účinky kouzel Magie Života |
Šarm - Vedlejší dovednostZákladní: 15% jednotek se přidá k hrdinovi, více než 60 bodů zkušenosti + 10% za úroveň hrdiny. Zaplatíš jen 90% z původní ceny. Lepší: 20% jednotek se přidá k hrdinovi, více než 120 bodů zkušenosti + 10% za úroveň hrdiny. Zaplatíš jen 80% z původní ceny. Expert: 25% jednotek se přidá k hrdinovi, více než 180 bodů zkušenosti + 10% za úroveň hrdiny. Zaplatíš jen 75% z původní ceny. Mistr: 30% jednotek se přidá k hrdinovi, více než 240 bodů zkušenosti + 10% za úroveň hrdiny. Zaplatíš jen 70% z původní ceny. Velmistr: 35% jednotek se přidá k hrdinovi, více než 300 bodů zkušenosti + 10% za úroveň hrdiny. Zaplatíš jen 65% z původní ceny. K hrdinovi se převede část nepřálské jednotky |
Magie smrti - Hlavní dovednostZákladní: hrdina se může naučit 1. úroveň kouzla Magie Smrti Lepší: hrdina se může naučit 2. úroveň kouzla Magie Smrti Expert: hrdina se může naučit 3. úroveň kouzla Magie Smrti Mistr: hrdina se může naučit 4. úroveň kouzla Magie Smrti Velmistr: hrdina se může naučit 5. úroveň kouzla Magie Smrti Hrdina získá dovednost kouzlit kouzla Magie Smrti |
Okultismus - Vedlejší dovednostZákladní: o +5 přidá hrdinovi mana a +2 se denně obnovuje mana Lepší: o +10 přidá hrdinovi mana a +4 se denně obnovuje mana Expert: o +15 přidá hrdinovi mana a +6 se denně obnovuje mana Mistr: o +20 přidá hrdinovi mana a +8 se denně obnovuje mana Velmistr: o +25 přidá hrdinovi mana a +10 se denně obnovuje mana Hrdina získá extra manu navíc a zvyšuje obnovu many |
Démonologie - Vedlejší dovednostZákladní: +10% účinější magie Smrti Lepší: +20% účinější magie Smrti Expert: +30% účinější magie Smrti Mistr: +40% účinější magie Smrti Velmistr: +50% účinější magie Smrti Zvyšuje účinky kouzel Magie Smrti |
Nekromancie - Vedlejší dovednostZákladní: +10% získá hrdina více kostlivců a zkušenost kostlivců nesmí převyšovat o 40 + 10% za úroveň hrdiny Lepší: +15% získá hrdina více kostlivců a zkušenost kostlivců nesmí převyšovat o 80 + 10% za úroveň hrdiny Expert: +20% získá hrdina více kostlivců a zkušenost kostlivců nesmí převyšovat o 120 + 10% za úroveň hrdiny Mistr: +25% získá hrdina více kostlivců a zkušenost kostlivců nesmí převyšovat o 160 + 10% za úroveň hrdiny Velmistr: +30% získá hrdina více kostlivců a zkušenost kostlivců nesmí převyšovat o 200 + 10% za úroveň hrdiny Hrdina vyvolá nemrtvé jednotky |
Magie chaosu - Hlavní dovednostZákladní: hrdina se může naučit 1. úroveň kouzla Magie Chaosu Lepší: hrdina se může naučit 2. úroveň kouzla Magie Chaosu Expert: hrdina se může naučit 3. úroveň kouzla Magie Chaosu Mistr: hrdina se může naučit 4. úroveň kouzla Magie Chaosu Velmistr: hrdina se může naučit 5. úroveň kouzla Magie Chaosu Hrdina získá dovednost kouzlit kouzla Magie Chaosu |
Zaklínání - Vedlejší dovednostZákladní: o +10 přidá hrdinovi mana a +2 se denně obnovuje mana Lepší: o +20 přidá hrdinovi mana a +4 se denně obnovuje mana Expert: o +30 přidá hrdinovi mana a +6 se denně obnovuje mana Mistr: o +40 přidá hrdinovi mana a +8 se denně obnovuje mana Velmistr: o +50 přidá hrdinovi mana a +10 se denně obnovuje mana Hrdina získá extra manu navíc a zvyšuje obnovu many |
Pyromancie - Vedlejší dovednostZákladní: +20% účinější magie Chaosu Lepší: +40% účinější magie Chaosu Expert: +60% účinější magie Chaosu Mistr: +80% účinější magie Chaosu Velmistr: +100% účinější magie Chaosu Zvyšuje účinky kouzel Magie Chaosu |
Černokněžnictví - Vedlejší dovednostZákladní: +20% účinější poškození veškerými kouzly Lepší: +40% účinější poškození veškerými kouzly Expert: +60% účinější poškození veškerými kouzly Mistr: +80% účinější poškození veškerými kouzly Velmistr: +100% účinější poškození veškerými kouzly Zvyšuje způsobené poškození kouzly |
Magie přírody - Hlavní dovednostZákladní: hrdina se může naučit 1. úroveň kouzla Magie Přírody Lepší: hrdina se může naučit 2. úroveň kouzla Magie Přírody Expert: hrdina se může naučit 3. úroveň kouzla Magie Přírody Mistr: hrdina se může naučit 4. úroveň kouzla Magie Přírody Velmistr: hrdina se může naučit 5. úroveň kouzla Magie Přírody Hrdina získá dovednost kouzlit kouzla Magie Přirody |
Bylinkářství - Vedlejší dovednostZákladní: o +10 přidá hrdinovi mana a +2 se denně obnovuje mana Lepší: o +20 přidá hrdinovi mana a +4 se denně obnovuje mana Expert: o +30 přidá hrdinovi mana a +6 se denně obnovuje mana Mistr: o +40 přidá hrdinovi mana a +8 se denně obnovuje mana Velmistr: o +50 přidá hrdinovi mana a +10 se denně obnovuje mana Hrdina získá extra manu navíc a zvyšuje obnovu many |
Meditace - Vedlejší dovednostZákladní: +20% účinější magie Přírody Lepší: +40% účinější magie Přírody Expert: +60% účinější magie Přírody Mistr: +80% účinější magie Přírody Velmistr: +100% účinější magie Přírody Zvyšuje účinky kouzel Magie Přírody |
Přivolávání - Vedlejší dovednostZákladní: přivolat chauny, víly nebo vlky v rozmezí 20 bodů zkušenosti každý den + 10% úroveň hrdiny Lepší: přivolat chauny, víly nebo vlky v rozmezí 40 bodů zkušenosti každý den + 10% úroveň hrdiny Expert: přivolat elfy, satyry nebo tygry v rozmezí 60 bodů zkušenosti každý den + 10% úroveň hrdiny Mistr: přivolat elfy, satyry nebo tygry v rozmezí 80 bodů zkušenosti každý den + 10% úroveň hrdiny Velmistr: přivolat vzdušné, vodní, ohnivé nebo zemské elementály v rozmezí 100 bodů zkušenosti každý den + 10% úroveň hrdiny Hrdina přivolává jednotky, které se přidávají do jeho armády každý den |
Copyright© DeadKarlos (27.2.2014) | SysAdmin: Night Storm