Schopnosti jednotek - Dovednosti | Heroes 4 CZ

Schopnosti jednotek


DeadKarlos | 13. dubna 2023 | Návštěvnost 88

 

Trojhlavý útok

Trojhlavý útok

Všichni nepřátelští bojovníci stojící nalevo, napravo a před útočníkem jsou napadeni současně.

Jednotky: Kerberos

Stárnutí (Kouzlo Smrti)

Stárnutí

Napadený nepřítel může být dočasně postižen stárnutím. Škody, které způsobuje, pak budou o 25% nižší, jeho obrana klesne o 20% a rychlost a pohyb se sníží o 50%.

Jednotky: Duch

Obloukový útok dechem (Ohnivý Útok)

Arc Breath Attack

Tato jednotka útočí výbuchem ohně, který může vybuchnout za nepřátelským cílem.

Jednotky: Megadrak - datadisk 1 WoW

Plošný účinek

Plošný účinek

Střelba daného bojovníka zasáhne všechny bytosti - přátelské i nepřátelské - v dané oblasti.

Jednotky: Kyklop

Berserk

Berserk

Bojovník musí v každém kole útočit nebo se přemístit - nemůže čekat, přičemž je imunní na všechny druhy strachu.

Jednotky: Berserker, Ďáblorožec

Připoutání

Připoutání

Bojovník sváže toho nepřítele, kterého se naposled dotkl horními končetinami. Spoutaný nepřítel se nemůže hnout z místa, avšak může i nadále útočit, odvracet údery i čarovat. Škodlivost jeho útoků je však poloviční než normálně. Spoutání bude zrušeno též tehdy, jestli se útočník přesune jinam.

Jednotky: Kudlanka

Slepota (Kouzlo Řádu)

Slepota

Bojovník má šanci svého protivníka při útoku oslepit.

Jednotky: Jednorožec

Blokování

Blokování

Bojovník má šanci zcela odrazit jakýkoliv útok - ať už zblízka, zdálky či plošný.

Jednotky: Minotaur

Krvežíznivost (Kouzlo Chaosu)

Krvežíznivost

Bojovník může použít kouzlo krvežíznivost, které patří do kouzel chaosu.

Jednotky: Zlobří mág

Bonusy na moři

Bonusy na moři

Tento bojovník působí větší škody a je rychlejší, pokud bojuje na palubě lodi. Také jeho obranyschopnost před střelbou a útokem zblízka se přitom zvýší.

Jednotky: Pirát

Ohnivý dech (Ohnivý Útok)

Ohnivý dech

Tento bojovník chrlí oheň. Ohnivý dech může ublížit i bojovníkům stojící přímo za plánovaným cílem - a to jako nepřátelským, tak i přátelským.

Jednotky: Černý drak, Fénix

Chráněnec chaosu

Chráněnec chaosu

Bojovník získá 50% odolnost proti kouzlům chaosu a proti vyznavačům chaosu vzroste jeho obrana proti útokům zblízka a zdálky o 50%.

Jednotky: Titán

Napadení

Napadení

Bojovník působí větší škody, pokud útočí z větší vzdálenosti (s rozběhem).

Jednotky: Šampion, Temný rytíř

Ledový útok

Ledový útok

Bojovník útočí chladem, takže bytosti obdařené odolnosti vůči chladu snášejí jeho útok lépe než ostatní.

Jednotky: Ledový démon, Vodní elementál

Odolnost vůči ledu

Odolnost vůči ledu

Bojovník je imunní vůči všem kouzlům chladu a je odolnější vůči všem typům útoků chladu.

Jednotky: Ledový démon, Vodní elementál

Prokletí (Kouzlo Smrti)

Kletba

Při útoku sešle kouzlo Prokletí.

Jednotky: Mumie

Chráněnec smrti (Kouzlo Smrti)

Chráněnec smrti

Bojovník získá 50% odolnost proti kouzlům smrti a proti vyznavačům smrti vzroste jeho obrana porti útokům z blízka a dálky o 50%.

Jednotky: Křižák, Mnich

Pohlcení

Pohlcení

Při útoku mají šanci sežrat protivníka.

Jednotky: Mořský Ďas

Elementál

Elementál

Elementálové jsou imunní vůči některým kouzlům (nelze je například otrávit), která účinkuje pouze na běžná živoucí stvoření.

Jednotky: Vzdušný elementál, Zemský elementál, Ohnivý elementál, Vodní elementál, Chrlič

Strach (Kouzlo Smrti)

Strach

Tento bojovník vyšle současně se svým útokem vlnu strachu, která nedovolí jeho protivníkovi vyrazit k protiútoku. Bezprostředně po útoku uteče vystrašený nepřítel o kousek dál.

Jednotky: Kostěný drak

Ohnivý útok

Ohnivý útok

Bojovník útočí ohněm, takže bytosti obdařené odolnosti vůči ohni snášejí jeho útok lépe než ostatní.

Jednotky: Efrít, Ohnivý elementál

Odolnost vůči ohni

Odolnost vůči ohni

Bojovník je imunní vůči všem kouzlům ohně a je odolnější vůči všem typům útoků ohněm.

Jednotky: Efrít, Ohnivý elementál, Fénix

Ohnivý štít (Kouzlo Chaosu)

Ohnivý štít

Při boji je bojovník obklopen ohnivou stěnou, která zraňuje všechny útočící nepřátele, nezávisle na bojovníkově normálním útoku.

Jednotky: Efrít

První úder

První úder

Při boji z blízka zaútočí bojovník dříve, než se jeho protivník zmůže na protiúder.

Jednotky: Kudlanka, Šampion, Nomád, Bílý tygr, Dračí golem

Létání

Létání

Bojovník je schopen přeletět překážky, hrdiny, ostatní bojovníky a městské stavby.

Jednotky: Ďáblík, Duch, Upír, Kostěný drak, Efrít, Černý drak, Vzdušný elementál, Kudlanka, Anděl, Harpyje, Hromový pták, Skřítek, Gryf, Pohádkový drak, Fénix, Pozorovatelé, Chrlič, Džin

Štěstí (Kouzlo Přírody)

Štěstí

Bojovník může použít kouzlo štěstí, které patří do magie přírody.

Jednotky: Chaun

Útok ledem (Kouzlo Řádu)

Útok ledem

Bojovník má při útoku určitou šanci svého protivníka na dvě následující kola zamrazit do ledového kvádru.

Jednotky: Ledový démon

Obrobijce

Obrobijce

Obrobijce působí bytostem 4. úrovně větší škody než ostatním.

Jednotky: Hobit

Řecký oheň (Ohnivý Útok)

Řecký oheň (Ohnivý Útok)

Tato jednotka dovoluje střílet na dálku na všechny cíle, přátelské nebo nepřátelské bízko cíle se smrtícím ohněm.

Jednotky: Katapult

Hypnotize (Kouzlo Řádu)

Hypnotize (Kouzlo Řádu)

Při útoku požívají kouzlo Hypnóza, která má šanci převést jednotku pod svojí kontrolu na jedno kolo.

Jednotky: Mořská panna

Imunita proti magii

Imunita proti magii

Tento bojovník je zcela imunní vůči všem formám kouzel, ať už je seslali spojenci či nepřátelé.

Jednotky: Černý drak, Ďáblorožec

Imuní vůči vizuálním útokům

Imuní vůči vizuálním útokům

Přirozeně slepé stvoření jsou imunní vůči vizuálním ůtokům. Veškeré schopnosti a kouzla, které mají vliv na vidění (jako Slepota), na ně nefungují.

Jednotky: Troglodyt

Nehmotný

Nehmotný

Obrana bojovníka vůči útoku zblízka i střelbě vzroste o 100%.

Jednotky: Duch, Vzdušný elementál

Vysátí života

Vysátí života

Toto stvoření vysává při svém útoku z nepřátel životní sílu. Takto získaná životní síla léčí utržená zranění a dokonce přivádí zpět k životu ty, kteří již padli.

Jednotky: Upír

Chráněnec života

Chráněnec života

Bojovník získá 50% odolnost proti kouzlům života a proti vyznavačům života vzroste jeho obrana proti útokům zblízka i zdálky o 50%.

Jednotky: Ďábel

Útok bleskem (Kouzlo Chaosu)

Útok bleskem

Po provedení vlastního útoku vyčaruje bojovník ještě blesk, který zasáhne protivníka.

Jednotky: Hromový pták

Dlouhý dostřel

Dlouhý dostřel

Při střelbě působí bojovník vždy stejné škody, bez ohledu na vzdálenost.

Jednotky: Kušník, Balista

Dlouhá zbraň

Dlouhá zbraň

Bojovník může napadat nepřátele, kteří stojí poblíž, ale tak, že by na ně běžná zbraň nedosáhla.

Jednotky: Kopiník

Magické zrcadlo

Magické zrcadlo

Bojovník má přirozenou schopnost odvracet kouzla vržená proti němu a posílat je zpět na nepřítele - jako při použití kouzla Magické zrcadlo.

Jednotky: Pohádkový drak, Černokněžnice

Odolnost na magii

Odolnost na magii

Bojovník má určitou šanci odolat škodlivému kouzlu nepřítele a při zásahu kouzlem s přímým ničivým účinekm utrpí o 50% menší škody, a jenom Zlatý Golém má 75%.

Jednotky: Zemský elementál, Dwarf, Zlatý Golém, Goblinní rytíř, Megadrak

Vysávání many (Kouzlo Smrti)

Vysávání many

Bojovník vysává v každém kole manu z nejbližšího nepřítele a posílá ji nejbližšímu vhodnému spolubojovníkovi.

Jednotky: Ďáblík

Mechanický

Mechanický

Mechaničtí tvorové netrpí změnami morálky a nemohou jim ublížit ani prospět kouzla a nebo schopnosti, které působí na živé bojovníky.

Jednotky: Balista, Zlatý Golém, Dračí golem, Katapult

Radost (Kouzla Života)

Radost

Bojovník může použít kouzlo radost, které patří do magie života.

Jednotky: Satyr

Vícenásobný útok

Vícenásobný útok

Bojovník zaútočí současně na všechny nepřátelé poblíž.

Jednotky: Hydra

Ruší první úder

Ruší první úder

Bojovník, který ruší první úder, dokáže úspěšně čelit schopnostem či kouzlům prvního úderu.

Jednotky: Kopiník, Dračí golem, Goblinní rytíř

Bez postihu za překážky

Bez postihu za překážky

Tento bojovník působí maximální škody i při střelbě přes hradby či jiné překážky.

Jednotky: Balista

Nepřítel nevrací úder

Nepřítel nevrací úder

Pokud tento bojovník zaútočí, jeho protivník nikdy nevrací úder.

Jednotky: Kerberos, Upír, Hydra, Harpyje, Skřítek, Naga

Normální útok zblízka

Normální útok zblízka

Na rozdíl od většiny ostatních střelců není u tohoto bojovníka útok zblízka nijak oslaben.

Jednotky: Skřet, Medúza, Kentaur, Titán, Gargantuan

Jed (Kouzlo Smrti)

Jed

Živí nepřátelé zasažení útokem tohoto bojovníka jsou současně přiotráveni, což vede k dalším újmě v každém kole až do konce souboje (pokud ovšem vůbec přežijí).

Jednotky: Zplozenec jedu

Náhodná ničivá kouzla (Kouzla Smrti, Chaosu)

Náhodná ničivá kouzla

Tyto jednotky sesílají náhodné kouzla Smrti nebo Chaosu na nepřítele.

Jednotky: Pozorovatelé

Střelba

Střelba

Tento bojovník může útočit na dálku, avšak při boji zblízka působí pouze poloviční škody, pokud nemá současně schopnost normálního boje zblízka.

Jednotky: Zplozenec jedu, Skřet, Medúza, Ohnivý elementál, Trifid, Kušník, Balista, Mnich, Kentaur, Kyklop, Elf, Pozorovatelé, Hobit, Titán, Gargantuan, Katapult

Umění

Střelba s prvním zásahem

Při střelbě útočí tento bojovník jako první předtím, než může protivník úder opětovat.

Jednotky: Elf

Znovuzrození (Kouzla Života)

Znovuzrození

Bojovník zabitý v boji může znova ožít. Byli-li zabiti všichni takový bojovníci v jednotce, aniž by tuto schopnost použili, část z nich je znovuzrozena.

Jednotky: Fénix

Regenerace

Regenerace

Tyto jednotky mají schopnost Regenerace, která jim dovolí na začátku každého kola obnovit životy. Regeneruje až 50 životů za kolo.

Jednotky: Trol, Temný rytíř

Oživování (Kouzla Života)

Oživování

Bojovník může vzkřísit spřátelené pobité jednotky.

Jednotky: Anděl

Střílí 2x

Střílí 2x

Tento střelec útočí v každém kole dvakrát po sobě. Druhý útok proběhne až po protiútoku nepřítele.

Jednotky: Elf, Gargantuan

Krátký dostřel

Krátký dostřel

Účinnost střelby tohoto tvora se prudce snižuje se zvyšující se vzdálenosti.

Jednotky: Skřet, Kentaur

Schopnost obléhání

Schopnost obléhání

Tato jednotka ignoruje všechny překážky k útok na dálku.

Jednotky: Katapult

Kostlivý

Kostlivý

Kostlivost zvyšuje odolnost tohoto tvora před střelbou o 100%

Jednotky: Kostlivec, Kostěný drak

Kouzelník

Kouzelník

Tento bojovník ovládá celu řadu kouzel, která může použít při boji.

Jednotky: Vodní elementál, Pohádkový drak, Mág, Džin, Černokněžnice

Kradmost

Kradmost

Bojovník na běžné mapě není zdálky viditelný pro všechny nestvůry druhé úrovně a pro hrdiny, kteří mají pouze základní schopnost průzkumnictví. Pro nestvůry první úrovně a hrdiny bez schopnosti průzkumnictví je zcela neviditelný.

Jednotky: Bandita

Zkamenění pohledem

Zkamenění pohledem

Bojovník má určitou šanci (jež závisí na jeho síle) své nepřátele okamžitě zabít tím, že je promění v kámen.

Jednotky: Medúza

Kamenná kůže

Kamenná kůže

Zvyšuje jednotkám Boj z blízka a Střeleckou Obranu o 20%. Kouzlo Kamenná kůže na ně nemá žádný účinek.

Jednotky: Chrlič, Goblinní rytíř

Síla

Síla

Zvýší účinnost útoků bojovníka.

Jednotky: Behemot

Udeří a vratí se

Udeří a vratí se

Nestvůra se po útoku vrací do svého výchozího postavení.

Jednotky: Harpyje

Omráčení

Omráčení

Bojovník má určitou šanci při útoku zblízka protivníka omráčit. Omráčený nepřítel není po dobu jednoho kola schopen jakékoliv akce či protiúderu.

Jednotky: Panoš

Přivolá démony (Kouzlo Smrti)

Přivolá démony

Tento bojovník umí v bitvě přivolat ledové démony.

Jednotky: Ďábel

Daňový pokladník

Daňový pokladník

Toto stvoření produkuje 1 zlaťák denně ve formě daně.

Jednotky: Rolník

Teleport

Teleport

Bojovník se umí okamžitě přemístit na kterékoliv místo bitevního pole.

Jednotky:

Teror (Kouzlo Smrti)

Teror

Bojovník je schopen seslat na nepřítele teror. Bytosti paralyzované hrůzou nejsou pak po dobu jednoho kola schopny žádné akce.

Jednotky: Noční můra, Temný rytíř

Houževnatost

Houževnatost

Zvýší zdraví bojovníka.

Jednotky: Zombie

Útočí dvakrát

Útočí dvakrát

Při boji zblížka útočí bojovník dvakrát za sebou. Druhý útok nastává až po odvetném úderu protivníka.

Jednotky: Křižák, Berserker, Vlk

Nemrtvý

Nemrtvý

Nemrtvá stvoření nejsou ovlivňovaná morálkou ani kouzly či schopností, jež působí na živé. Nemrtví však všem ostatním živoucím bytostem v družině ubírají -2 od morálky.

Jednotky: Kostlivec, Duch, Upír, Kostěný drak, Zombie, Mumie, Temný rytíř

Neomezeně protiútoků

Neomezeně protiútoků

Bojovník je schopen opětovat v jednom kole libovolný počet útoků.

Jednotky: Gryf

Neomezeně výstřelů

Neomezeně výstřelů

Střelci nikdy nedojde střelivo.

Jednotky: Medúza

Slabost (Kouzlo Smrti)

Slabost

Tento bojovník dokáže svým útokem protivníka současně oslabit. Oslabení tvorové působí menší škody.

Jednotky: Trifid

 

 

 

Odkazy


Hra

 

 

 

Discord

 

Ubisoft

Pegi 16

TOPlist

 

Copyright© DeadKarlos (27.2.2014) | SysAdmin: Night Storm