Trojhlavý útokVšichni nepřátelští bojovníci stojící nalevo, napravo a před útočníkem jsou napadeni současně. Jednotky: Kerberos |
Stárnutí (Kouzlo Smrti)Napadený nepřítel může být dočasně postižen stárnutím. Škody, které způsobuje, pak budou o 25% nižší, jeho obrana klesne o 20% a rychlost a pohyb se sníží o 50%. Jednotky: Duch |
Obloukový útok dechem (Ohnivý Útok)Tato jednotka útočí výbuchem ohně, který může vybuchnout za nepřátelským cílem. Jednotky: Megadrak - datadisk 1 WoW |
Plošný účinekStřelba daného bojovníka zasáhne všechny bytosti - přátelské i nepřátelské - v dané oblasti. Jednotky: Kyklop |
BerserkBojovník musí v každém kole útočit nebo se přemístit - nemůže čekat, přičemž je imunní na všechny druhy strachu. Jednotky: Berserker, Ďáblorožec |
PřipoutáníBojovník sváže toho nepřítele, kterého se naposled dotkl horními končetinami. Spoutaný nepřítel se nemůže hnout z místa, avšak může i nadále útočit, odvracet údery i čarovat. Škodlivost jeho útoků je však poloviční než normálně. Spoutání bude zrušeno též tehdy, jestli se útočník přesune jinam. Jednotky: Kudlanka |
Slepota (Kouzlo Řádu)Bojovník má šanci svého protivníka při útoku oslepit. Jednotky: Jednorožec |
BlokováníBojovník má šanci zcela odrazit jakýkoliv útok - ať už zblízka, zdálky či plošný. Jednotky: Minotaur |
Krvežíznivost (Kouzlo Chaosu)Bojovník může použít kouzlo krvežíznivost, které patří do kouzel chaosu. Jednotky: Zlobří mág |
Bonusy na mořiTento bojovník působí větší škody a je rychlejší, pokud bojuje na palubě lodi. Také jeho obranyschopnost před střelbou a útokem zblízka se přitom zvýší. Jednotky: Pirát |
Ohnivý dech (Ohnivý Útok)Tento bojovník chrlí oheň. Ohnivý dech může ublížit i bojovníkům stojící přímo za plánovaným cílem - a to jako nepřátelským, tak i přátelským. Jednotky: Černý drak, Fénix |
Chráněnec chaosuBojovník získá 50% odolnost proti kouzlům chaosu a proti vyznavačům chaosu vzroste jeho obrana proti útokům zblízka a zdálky o 50%. Jednotky: Titán |
NapadeníBojovník působí větší škody, pokud útočí z větší vzdálenosti (s rozběhem). Jednotky: Šampion, Temný rytíř |
Ledový útokBojovník útočí chladem, takže bytosti obdařené odolnosti vůči chladu snášejí jeho útok lépe než ostatní. Jednotky: Ledový démon, Vodní elementál |
Odolnost vůči leduBojovník je imunní vůči všem kouzlům chladu a je odolnější vůči všem typům útoků chladu. Jednotky: Ledový démon, Vodní elementál |
Prokletí (Kouzlo Smrti)Při útoku sešle kouzlo Prokletí. Jednotky: Mumie |
Chráněnec smrti (Kouzlo Smrti)Bojovník získá 50% odolnost proti kouzlům smrti a proti vyznavačům smrti vzroste jeho obrana porti útokům z blízka a dálky o 50%. Jednotky: Křižák, Mnich |
PohlceníPři útoku mají šanci sežrat protivníka. Jednotky: Mořský Ďas |
ElementálElementálové jsou imunní vůči některým kouzlům (nelze je například otrávit), která účinkuje pouze na běžná živoucí stvoření. Jednotky: Vzdušný elementál, Zemský elementál, Ohnivý elementál, Vodní elementál, Chrlič |
Strach (Kouzlo Smrti)Tento bojovník vyšle současně se svým útokem vlnu strachu, která nedovolí jeho protivníkovi vyrazit k protiútoku. Bezprostředně po útoku uteče vystrašený nepřítel o kousek dál. Jednotky: Kostěný drak |
Ohnivý útokBojovník útočí ohněm, takže bytosti obdařené odolnosti vůči ohni snášejí jeho útok lépe než ostatní. Jednotky: Efrít, Ohnivý elementál |
Odolnost vůči ohniBojovník je imunní vůči všem kouzlům ohně a je odolnější vůči všem typům útoků ohněm. Jednotky: Efrít, Ohnivý elementál, Fénix |
Ohnivý štít (Kouzlo Chaosu)Při boji je bojovník obklopen ohnivou stěnou, která zraňuje všechny útočící nepřátele, nezávisle na bojovníkově normálním útoku. Jednotky: Efrít |
První úderPři boji z blízka zaútočí bojovník dříve, než se jeho protivník zmůže na protiúder. Jednotky: Kudlanka, Šampion, Nomád, Bílý tygr, Dračí golem |
LétáníBojovník je schopen přeletět překážky, hrdiny, ostatní bojovníky a městské stavby. Jednotky: Ďáblík, Duch, Upír, Kostěný drak, Efrít, Černý drak, Vzdušný elementál, Kudlanka, Anděl, Harpyje, Hromový pták, Skřítek, Gryf, Pohádkový drak, Fénix, Pozorovatelé, Chrlič, Džin |
Štěstí (Kouzlo Přírody)Bojovník může použít kouzlo štěstí, které patří do magie přírody. Jednotky: Chaun |
Útok ledem (Kouzlo Řádu)Bojovník má při útoku určitou šanci svého protivníka na dvě následující kola zamrazit do ledového kvádru. Jednotky: Ledový démon |
ObrobijceObrobijce působí bytostem 4. úrovně větší škody než ostatním. Jednotky: Hobit |
Řecký oheň (Ohnivý Útok)Tato jednotka dovoluje střílet na dálku na všechny cíle, přátelské nebo nepřátelské bízko cíle se smrtícím ohněm. Jednotky: Katapult |
Hypnotize (Kouzlo Řádu)Při útoku požívají kouzlo Hypnóza, která má šanci převést jednotku pod svojí kontrolu na jedno kolo. Jednotky: Mořská panna |
Imunita proti magiiTento bojovník je zcela imunní vůči všem formám kouzel, ať už je seslali spojenci či nepřátelé. Jednotky: Černý drak, Ďáblorožec |
Imuní vůči vizuálním útokůmPřirozeně slepé stvoření jsou imunní vůči vizuálním ůtokům. Veškeré schopnosti a kouzla, které mají vliv na vidění (jako Slepota), na ně nefungují. Jednotky: Troglodyt |
NehmotnýObrana bojovníka vůči útoku zblízka i střelbě vzroste o 100%. Jednotky: Duch, Vzdušný elementál |
Vysátí životaToto stvoření vysává při svém útoku z nepřátel životní sílu. Takto získaná životní síla léčí utržená zranění a dokonce přivádí zpět k životu ty, kteří již padli. Jednotky: Upír |
Chráněnec životaBojovník získá 50% odolnost proti kouzlům života a proti vyznavačům života vzroste jeho obrana proti útokům zblízka i zdálky o 50%. Jednotky: Ďábel |
Útok bleskem (Kouzlo Chaosu)Po provedení vlastního útoku vyčaruje bojovník ještě blesk, který zasáhne protivníka. Jednotky: Hromový pták |
Dlouhý dostřelPři střelbě působí bojovník vždy stejné škody, bez ohledu na vzdálenost. Jednotky: Kušník, Balista |
Dlouhá zbraňBojovník může napadat nepřátele, kteří stojí poblíž, ale tak, že by na ně běžná zbraň nedosáhla. Jednotky: Kopiník |
Magické zrcadloBojovník má přirozenou schopnost odvracet kouzla vržená proti němu a posílat je zpět na nepřítele - jako při použití kouzla Magické zrcadlo. Jednotky: Pohádkový drak, Černokněžnice |
Odolnost na magiiBojovník má určitou šanci odolat škodlivému kouzlu nepřítele a při zásahu kouzlem s přímým ničivým účinekm utrpí o 50% menší škody, a jenom Zlatý Golém má 75%. Jednotky: Zemský elementál, Dwarf, Zlatý Golém, Goblinní rytíř, Megadrak |
Vysávání many (Kouzlo Smrti)Bojovník vysává v každém kole manu z nejbližšího nepřítele a posílá ji nejbližšímu vhodnému spolubojovníkovi. Jednotky: Ďáblík |
MechanickýMechaničtí tvorové netrpí změnami morálky a nemohou jim ublížit ani prospět kouzla a nebo schopnosti, které působí na živé bojovníky. Jednotky: Balista, Zlatý Golém, Dračí golem, Katapult |
Radost (Kouzla Života)Bojovník může použít kouzlo radost, které patří do magie života. Jednotky: Satyr |
Vícenásobný útokBojovník zaútočí současně na všechny nepřátelé poblíž. Jednotky: Hydra |
Ruší první úderBojovník, který ruší první úder, dokáže úspěšně čelit schopnostem či kouzlům prvního úderu. Jednotky: Kopiník, Dračí golem, Goblinní rytíř |
Bez postihu za překážkyTento bojovník působí maximální škody i při střelbě přes hradby či jiné překážky. Jednotky: Balista |
Nepřítel nevrací úderPokud tento bojovník zaútočí, jeho protivník nikdy nevrací úder. Jednotky: Kerberos, Upír, Hydra, Harpyje, Skřítek, Naga |
Normální útok zblízkaNa rozdíl od většiny ostatních střelců není u tohoto bojovníka útok zblízka nijak oslaben. Jednotky: Skřet, Medúza, Kentaur, Titán, Gargantuan |
Jed (Kouzlo Smrti)Živí nepřátelé zasažení útokem tohoto bojovníka jsou současně přiotráveni, což vede k dalším újmě v každém kole až do konce souboje (pokud ovšem vůbec přežijí). Jednotky: Zplozenec jedu |
Náhodná ničivá kouzla (Kouzla Smrti, Chaosu)Tyto jednotky sesílají náhodné kouzla Smrti nebo Chaosu na nepřítele. Jednotky: Pozorovatelé |
StřelbaTento bojovník může útočit na dálku, avšak při boji zblízka působí pouze poloviční škody, pokud nemá současně schopnost normálního boje zblízka. Jednotky: Zplozenec jedu, Skřet, Medúza, Ohnivý elementál, Trifid, Kušník, Balista, Mnich, Kentaur, Kyklop, Elf, Pozorovatelé, Hobit, Titán, Gargantuan, Katapult |
UměníPři střelbě útočí tento bojovník jako první předtím, než může protivník úder opětovat. Jednotky: Elf |
Znovuzrození (Kouzla Života)Bojovník zabitý v boji může znova ožít. Byli-li zabiti všichni takový bojovníci v jednotce, aniž by tuto schopnost použili, část z nich je znovuzrozena. Jednotky: Fénix |
RegeneraceTyto jednotky mají schopnost Regenerace, která jim dovolí na začátku každého kola obnovit životy. Regeneruje až 50 životů za kolo. Jednotky: Trol, Temný rytíř |
Oživování (Kouzla Života)Bojovník může vzkřísit spřátelené pobité jednotky. Jednotky: Anděl |
Střílí 2xTento střelec útočí v každém kole dvakrát po sobě. Druhý útok proběhne až po protiútoku nepřítele. Jednotky: Elf, Gargantuan |
Krátký dostřelÚčinnost střelby tohoto tvora se prudce snižuje se zvyšující se vzdálenosti. Jednotky: Skřet, Kentaur |
Schopnost obléháníTato jednotka ignoruje všechny překážky k útok na dálku. Jednotky: Katapult |
KostlivýKostlivost zvyšuje odolnost tohoto tvora před střelbou o 100% Jednotky: Kostlivec, Kostěný drak |
KouzelníkTento bojovník ovládá celu řadu kouzel, která může použít při boji. Jednotky: Vodní elementál, Pohádkový drak, Mág, Džin, Černokněžnice |
KradmostBojovník na běžné mapě není zdálky viditelný pro všechny nestvůry druhé úrovně a pro hrdiny, kteří mají pouze základní schopnost průzkumnictví. Pro nestvůry první úrovně a hrdiny bez schopnosti průzkumnictví je zcela neviditelný. Jednotky: Bandita |
Zkamenění pohledemBojovník má určitou šanci (jež závisí na jeho síle) své nepřátele okamžitě zabít tím, že je promění v kámen. Jednotky: Medúza |
Kamenná kůžeZvyšuje jednotkám Boj z blízka a Střeleckou Obranu o 20%. Kouzlo Kamenná kůže na ně nemá žádný účinek. Jednotky: Chrlič, Goblinní rytíř |
SílaZvýší účinnost útoků bojovníka. Jednotky: Behemot |
Udeří a vratí seNestvůra se po útoku vrací do svého výchozího postavení. Jednotky: Harpyje |
OmráčeníBojovník má určitou šanci při útoku zblízka protivníka omráčit. Omráčený nepřítel není po dobu jednoho kola schopen jakékoliv akce či protiúderu. Jednotky: Panoš |
Přivolá démony (Kouzlo Smrti)Tento bojovník umí v bitvě přivolat ledové démony. Jednotky: Ďábel |
Daňový pokladníkToto stvoření produkuje 1 zlaťák denně ve formě daně. Jednotky: Rolník |
TeleportBojovník se umí okamžitě přemístit na kterékoliv místo bitevního pole. Jednotky: |
Teror (Kouzlo Smrti)Bojovník je schopen seslat na nepřítele teror. Bytosti paralyzované hrůzou nejsou pak po dobu jednoho kola schopny žádné akce. Jednotky: Noční můra, Temný rytíř |
HouževnatostZvýší zdraví bojovníka. Jednotky: Zombie |
Útočí dvakrátPři boji zblížka útočí bojovník dvakrát za sebou. Druhý útok nastává až po odvetném úderu protivníka. Jednotky: Křižák, Berserker, Vlk |
NemrtvýNemrtvá stvoření nejsou ovlivňovaná morálkou ani kouzly či schopností, jež působí na živé. Nemrtví však všem ostatním živoucím bytostem v družině ubírají -2 od morálky. Jednotky: Kostlivec, Duch, Upír, Kostěný drak, Zombie, Mumie, Temný rytíř |
Neomezeně protiútokůBojovník je schopen opětovat v jednom kole libovolný počet útoků. Jednotky: Gryf |
Neomezeně výstřelůStřelci nikdy nedojde střelivo. Jednotky: Medúza |
Slabost (Kouzlo Smrti)Tento bojovník dokáže svým útokem protivníka současně oslabit. Oslabení tvorové působí menší škody. Jednotky: Trifid |
Copyright© DeadKarlos (27.2.2014) | SysAdmin: Night Storm