Aréna
+2 Útok nebo Obrana - hráčova volba pouze 1x každý hrdina |
Zahrada objevů
+1 na Znalosti, jednou pro hrdinu |
Knihovna
Může dát hrdinovi +2 k základním vlastnostem |
Obranná věž
+1 na Obranu, jednou pro hrdinu |
Tábor žoldáků
+1 na Útok, jednou pro hrdinu |
Učenec
Naučí prvního hrdinu 1 základní nebo 1 druhotnou schopnost nebo kouzlo |
Škola magie
Za 1000 zlatých dá +1 na Sílu kouzel nebo na Znalosti |
Škola války
Za 1000 zlatých dá +1 na Útok nebo Obranu |
Hvězdice
+1 na Sílu kouzel, jednou pro hrdinu |
Univerzita
Naučíš se 1 - 4 nové druhotné schopnosti na základní úrovni (každá za 2000 zlatých). |
Antimagická posádka
Zde lze zanechat část bojových jednotek, aby hlídali průchod do další části mapy; při boji s nimi nelze použít kouzla |
Prokletá země
Během průchodu tímto územím nelze používat kouzla ani při boji |
Magické pláně
Na tomto území jsou všechna kouzla nastavena na úroveň expert i přiboji |
Magický pramen
Hrdinovi dá dvojnásobek many, než je jeho maximum. Pouze jednou týdně prvnímu hrdinovi. |
Magická studna
Obnovuje manu na maximum |
Kaple čarovného zaříkavání
Naučí kouzlo 1.úrovně |
Kaple čarovných posunků
Naučí kouzlo 2.úrovně |
Kaple čarovné myšlenky
Naučí kouzlo 3.úrovně |
Místa na mapě |
---|
Copyright© DeadKarlos (27.2.2014) | SysAdmin: Night Storm