Kouzla ohně - Kouzla | Heroes 3 CZ
Heroes 3 › Kouzla

Kouzla ohně


DeadKarlos | 13. dubna 2023 | Návštěvnost 86

 

1. úroveň


Magický šíp

Magický šíp

Druh: Bojové
Trvání: Okamžitě
Mana: 5

Základní: Cíl dostane zranění za (Síla kouzel x 10) + 10 životů
Pokročilý: Cíl dostane zranění za (Síla kouzel x 10) + 20 životů
Expertní: Cíl dostane zranění za (Síla kouzel x 10) + 30 životů

Krvežíznivost

Krvežíznivost

Druh: Bojové
Trvání: 1kolo/Síla kouzel
Mana: 5

Základní: Cíli se při boji zblízka zvyšuje jeho Útok o +3
Pokročilý: Cíli se při boji zblízka zvyšuje jeho Útok o +6
Expertní: Všem jednotkám se zvyšuje jejich Útok o +6

Prokletí

Prokletí

Druh: Bojové
Trvání: 1kolo/Síla kouzel
Mana: 6

Základní: Útok cíli způsobí minimální zranění
Pokročilý: Útok cíli způsobí (minimální zranění) - 1
Expertní: Všem nepřátelským jednotkám způsobí (minimální zranění) -1

Ohnivá ochrana

Ohnivá ochrana

Druh: Bojové
Trvání: 1kolo/Síla kouzel
Mana: 5

Základní: Magie Ohně způsobí cíli o 30% menší zranění
Pokročilý: Magie Ohně způsobí cíli o 50% menší zranění
Expertní: Magie Ohně způsobí všem jednotkám o 50% menší zranění

 

2. úroveň


Slepota

Slepota

Druh: Bojové
Trvání: 1kolo/Síla kouzel
Mana: 10

Základní: Cíl se nemůže hýbat, dokud na něj někdo nezaútočí, poté se odplatí útokem, který zraňuje za 1/2 normálního zranění
Pokročilý: Cíl se nemůže hýbat, dokud na něj někdo nezaútočí, poté se odplatí útokem, který zraňuje za 1/4 normálního zranění
Expertní: Cíl se nemůže hýbat, dokud na něj někdo nezaútočí, ani poté však není schopen protiútoku

Ohnivá zeď

Ohnivá zeď

Druh: Bojové
Trvání: 2 kola
Mana: 8

Základní: Objeví se 2 hexy ohnivá zeď, zraňující za (Síla kouzel x 10) + 10 životů
Pokročilý: Objeví se 3 hexy ohnivá zeď, zraňující za (Síla kouzel x 10) + 20 životů
Expertní: Objeví se 3 hexy ohnivá zeď, zraňující za (Síla kouzel x 10) + 50 životů

Vidiny

Vidiny

Druh: Dobrodružné
Trvání: 1 den
Mana: 4

Základní: Zobrazí počet jednotek a odhadne, zda se chtějí přidat či ne. Dosah = Síla kouzel x 1
Pokročilý: Základní účinek, navíc zobrazuje statistiku a armádu nepřátelského hrdiny Dosah = Síla kouzel x 2
Expertní: Pokročilý účinek, navíc zobrazuje statistiku a armádu nepřátelského města Dosah = Síla kouzel x 3

 

3. úroveň


Ohnivá koule

Ohnivá koule

Druh: Bojové
Trvání: Okamžitě
Mana: 15

Základní: Jednotky na cílovém a přilehlých políčkách utrží zranění za (Síla kouzel x 10) + 15 životů
Pokročilý: Jednotky na cílovém a přilehlých políčkách utrží zranění za (Síla kouzel x 10) + 30 životů
Expertní: Jednotky na cílovém a přilehlých políčkách utrží zranění za (Síla kouzel x 10) + 60 životů

Miny

Miny

Druh: Bojové
Trvání: Při kontaktu
Mana: 18

Základní: Na 4 náhodných polí se rozmístí nášlapné miny. Zraní za (Síla kouzel x 10) + 25 životů.
Pokročilý: Jako u základního, ale min je 6 a způsobují zranění za (Síla kouzel x 10) + 50 životů
Expertní: Jako u základního, min je však osm a způsobují zranění za (Síla kouzel x 10) + 100 životů

Neštěstí

Neštěstí

Druh: Bojové
Trvání: 1kolo/Síla kouzel
Mana: 12

Základní: Štěstí terče kouzla se znižuje o 1
Pokročilý: Štěstí terče kouzla se znižuje o 2
Expertní: Štěstí všech nepřátelskýchh jednotek se znižuje o 2

 

4. úroveň


Armageddon

Armageddon

Druh: Bojové
Trvání: Okamžitě
Mana: 24

Základní: Všechny jednotky ztratí (Síla kouzel x 50) + 30 životů
Pokročilý: Všechny jednotky ztratí (Síla kouzel x 50) + 60 životů
Expertní: Všechny jednotky ztratí (Síla kouzel x 50) + 120 životů

Zběsilost

Zběsilost

Druh: Bojové
Trvání: 1kolo
Mana: 20

Základní: Cíl zaútočí na nejbližší jednotku v dosahu 1 hexu
Pokročilý: Cíl zaútočí na nejbližší jednotku v dosahu 7hexů
Expertní: Cíl zaútočí na nejbližší jednotku v dosahu 19 hexů

Ohnivý štít

Ohnivý štít

Druh: Bojové
Trvání: 1kolo/Síla kouzel
Mana: 16

Základní: 20 procent zranění spáchaného na terči kouzla v boji nablízko se vrací útočníkovi
Pokročilý: Jako u základního, vrací se však 25 procent zranění
Expertní: Jako u základního, vrací se však 30 procent zranění

Zuřivost

Zuřivost

Druh: Bojové
Trvání: 1kolo/Síla kouzel
Mana: 16

Základní: Útok cíle se zvyšuje o jeho Obranu, a Obrana klesá na 0
Pokročilý: Jako u základního, avšak Útok se zvýši o 150% Obrany
Expertní: Jako u pokročilého, avšak Útok se zvýši o 200% Obrany

Peklo

Peklo

Druh: Bojové
Trvání: Okamžitě
Mana: 16

Základní: Udělí výbuch v okolí políček za (Síla kouzel x 10) + 20 životů
Pokročilý: Udělí výbuch v okolí políček za (Síla kouzel x 10) + 40 životů
Expertní: Udělí výbuch v okolí políček za (Síla kouzel x 10) + 80 životů

Zabiják

Zabiják

Druh: Bojové
Trvání: 1kolo/Síla kouzel
Mana: 16

Základní: Útok terče kouzla se zvýší o 8 proti Behemotům, drakům a hydrám
Pokročilý: Jako u základního avšak bonus platí i proti ďáblům a andělům
Expertní: Jako u pokročilého, platí však i pro titány

 

5. úroveň


Obětování

Obětování

Druh: Bojové
Trvání: Okamžitě
Mana: 25

Základní: Cílová jednotka se vráti v podobě nemrtvých (Síla kouzel + počet obětované jednotky + 3) x počet obětí
Pokročilý: Jako u základního, ale vráti se jednotky v počtu (Síla kouzel + obětované jednotky + 6) x počet obětí
Expertní: Jako u pokročilého, ale vráti se jednotky v počtu (Síla kouzel + počet obětované jednotky + 10) x počet obětí

Zavolej ohnivé elementály

Zavolej ohnivé elementály

Druh: Bojové
Trvání: Okamžitě
Mana: 25

Základní: Přivolá (Síla kouzel x 2) Ohnivých elementálů. Na bojišti však nesmíš mít jiné Elementály
Pokročilý: Přivolá (Síla kouzel x 3) Ohnivých elementálů. Na bojišti však nesmíš mít jiné Elementály
Expertní: Přivolá (Síla kouzel x 4) Ohnivých elementálů. Na bojišti však nesmíš mít jiné Elementály

 

 

 

Odkazy


Hra

 

 

 

 

Discord

 

Ubisoft

Pegi 16

TOPlist

 

Copyright© DeadKarlos (27.2.2014) | SysAdmin: Night Storm