Magický šíp |
---|
Druh: Bojové Základní: Cíl dostane zranění za (Síla kouzel x 10) + 10 životů |
Krvežíznivost |
Druh: Bojové Základní: Cíli se při boji zblízka zvyšuje jeho Útok o +3 |
Prokletí |
---|
Druh: Bojové Základní: Útok cíli způsobí minimální zranění |
Ohnivá ochrana |
Druh: Bojové Základní: Magie Ohně způsobí cíli o 30% menší zranění |
Slepota |
---|
Druh: Bojové Základní: Cíl se nemůže hýbat, dokud na něj někdo nezaútočí, poté se odplatí útokem, který zraňuje za 1/2 normálního zranění |
Ohnivá zeď |
Druh: Bojové Základní: Objeví se 2 hexy ohnivá zeď, zraňující za (Síla kouzel x 10) + 10 životů |
Vidiny |
---|
Druh: Dobrodružné Základní: Zobrazí počet jednotek a odhadne, zda se chtějí přidat či ne. Dosah = Síla kouzel x 1 |
Ohnivá koule |
---|
Druh: Bojové Základní: Jednotky na cílovém a přilehlých políčkách utrží zranění za (Síla kouzel x 10) + 15 životů |
Miny |
Druh: Bojové Základní: Na 4 náhodných polí se rozmístí nášlapné miny. Zraní za (Síla kouzel x 10) + 25 životů. |
Neštěstí |
---|
Druh: Bojové Základní: Štěstí terče kouzla se znižuje o 1 |
Armageddon |
---|
Druh: Bojové Základní: Všechny jednotky ztratí (Síla kouzel x 50) + 30 životů |
Zběsilost |
Druh: Bojové Základní: Cíl zaútočí na nejbližší jednotku v dosahu 1 hexu |
Ohnivý štít |
Druh: Bojové Základní: 20 procent zranění spáchaného na terči kouzla v boji nablízko se vrací útočníkovi |
Zuřivost |
---|
Druh: Bojové Základní: Útok cíle se zvyšuje o jeho Obranu, a Obrana klesá na 0 |
Peklo |
Druh: Bojové Základní: Udělí výbuch v okolí políček za (Síla kouzel x 10) + 20 životů |
Zabiják |
Druh: Bojové Základní: Útok terče kouzla se zvýší o 8 proti
Behemotům, drakům a hydrám |
Obětování |
---|
Druh: Bojové Základní: Cílová jednotka se vráti v podobě nemrtvých (Síla kouzel + počet obětované jednotky + 3) x počet obětí |
Zavolej ohnivé elementály |
---|
Druh: Bojové Základní: Přivolá (Síla kouzel x 2)
Ohnivých elementálů. Na bojišti však nesmíš mít jiné Elementály |
Copyright© DeadKarlos (27.2.2014) | SysAdmin: Night Storm