
Ukazatel se naplní, když přátelské jednotky utrpí poškození. Ztráty přátelských jednotek obnovují více bodů než nepřátelské ztráty.
Čest I
Neutrální |
Čest II
Neutrální |
Čest III
Neutrální |
Čest IV
Neutrální |
Čest INeutrální | Základní | Aktivní v boji
Všechny přátelské jednotky svatyně získají v aktuálním kole: 7 fyzické obrany a magické obrany po zbytek aktuálního kola. Ukazatel se naplňuje útokem na v daném kole doposud nezasažené nepřátelské jednotky. Cooldown: 1 | Potřeba bodů: 100 Úroveň hrdiny: 1 |
Čest IINeutrální | Základní | Aktivní v boji
Všechny přátelské jednotky svatyně získají v aktuálním kole: 7 fyzické obrany a magické obrany, +14% maximálního zdraví po zbytek aktuálního kola. Cooldown: 1 | Potřeba bodů: 200 Úroveň hrdiny: 5 |
Čest IIINeutrální | Základní | Aktivní v boji
Všechny přátelské jednotky svatyně získají v aktuálním kole: 7 fyzické obrany a magické obrany, +14% maximálního zdraví a navíc mrazivý štít, který způsobí 2 poškození (vodou) za každou jednotku. Cooldown: 1 | Potřeba bodů: 300 Úroveň hrdiny: 15 |
Čest IVNeutrální | Základní | Aktivní v boji
Všechny přátelské jednotky svatyně získají v aktuálním kole: 7 fyzické obrany a magické obrany, +14% maximálního zdraví a navíc mrazivý štít, který způsobí 2 poškození (vodou) každé útočící jednotce. Útočníci budou navíc podchlazeni. Cooldown: 1 | Potřeba bodů: 400 Úroveň hrdiny: 25 |
Dovednosti |
|---|
Síla
|
Schopnosti hrdinů
|
Copyright© DeadKarlos (27.2.2014) | SysAdmin: Night Storm