KostlivecKostlivci jsou jen mrtvá hnijící těla rozpohybovaná vůlí nekromanta. Díky kombinaci slepé loajality, netečnosti vůči hladu a žízni a chybějícímu pocitu strachu či pochybností jsou kostlivci skvělými služebníky. 1x1 Vlastnosti Fyzický útok: 4 Poškození: 3-5 Pohyblivost: 4 Dostřel: 50% SchopnostiNemrtvý Bez emocí Zranitelnost světlem Duté kosti |
Kostlivý oštěpařNěkteří kostlivci, které si nekromanté pečlivě vybírají, jsou obdařeni kouzelnými zbrojemi a zbraněmi, čímž se stávají něčím víc než pouhou potravou pro nepřátelské meče. Tito nejlepší služebníci nesou oštěpy vybavené koulí ze zbytků hedvábí Namtaru, které jsou schopné po dopadu nepřítele uvěznit do sítě. 1x1 Vlastnosti Fyzický útok: 5 Poškození: 4-7 Pohyblivost: 4 Dostřel: 50% SchopnostiNemrtvý Bez emocí Zranitelnost světlem Duté kosti Zachvacující oštěpy |
GhůlGhůlové jsou zmučenými duchy mrtvých, kteří jsou díky magii připoutáni k neživým tělům a naplnění nenávistí vůči živým. Mocní nekromanté je dokážou ovládat, ale jinak jsou divocí a velmi agresivní. Transformace v ghúla je v Hreshi používaná jako nejvyšší trest a prostředek, jak duší navždy vyadit z koloběhu smrti a převtělení. 1x1 Vlastnosti Fyzický útok: 6 Poškození: 5-7 Pohyblivost: 5 Přírůstek: 6 SchopnostiNemrtvý Bez emocí Zranitelnost světlem Mrtvé maso |
Hrobový ghůlHroboví ghúlové od svých pánů získali bojový výcvik. Jsou ještě agresivnější a nebezpečnější než jejich divocí příbuzní. Když si je nemrtví páni ze Sedmi měst přivádějí do boje, často je poutají k sobě jako válečné psy. 1x1 Vlastnosti Fyzický útok: 7 Poškození: 6-8 Pohyblivost: 5 Přírůstek: 9 SchopnostiNemrtvý Bez emocí Zranitelnost světlem Mrtvé maso Nenávist vůči živému |
DuchKdyž děti Dračích bohů zemřou, jejich duchové stoupají k měsíci, kde čekají na reinkarnaci dle Ashiny vůle. Traumatické zážitky mohou nicméně vést ke vzniku ducha, který je svou silnou negativní emocí připoután k materiálnímu světu. 1x1 Vlastnosti Magický útok: 5 Poškození: 3-7 Pohyblivost: 5 Přírůstek: 6 SchopnostiNemrtvý Bez emocí Zranitelnost světlem Duchovní podoba Kvílení z Podsvětí Nehmotný |
SpektraSpektra vznikne tehdy, zemře-li duše opravdu pomalu a bolestivě. Zranění spekter jsou neustále viditelná a citelná, kvůli čemuž musí nebohá duše svou agónii prožívat znovu a znovu. 1x1 Vlastnosti Magický útok: 6 Poškození: 5-7 Pohyblivost: 5 Přírůstek: 10 SchopnostiNemrtvý Bez emocí Zranitelnost světlem Duchovní podoba Kvílení z Podsvětí Nemateriální |
LichVýše postavení nekromanté dosáhnou elixír prodlužující život, který je vyroben z jednu Namtaru, Ashinových posvátných pavoučích duchů. Tento elixír si pak musí přidávat do jídla. Díky této kůře se z nich stávají Asakkusové či lichové. Jejích těla se vysuší, ale jsou osvobozena od všech smrtelných tužeb. 1x1 Vlastnosti Magický útok: 18 Poškození: 16-19 Pohyblivost: 4 Dostřel: 100% SchopnostiNemrtvý Bez emocí Zranitelnost světlem Vláda temnoty |
ArcilichArchilich obdrží svůj titul ve chvíli, kdy žije mnohem déle, než by mu jeho smrtelná skořápka za normálních okolností dovolila. Přestože se zdá, že je tento přechod dobrovolný, tak není. Lich pocítí změnu ve chvíli, kdy nastane čas jeho přirozené smrti. 1x1 Vlastnosti Magický útok: 20 Poškození: 18-22 Pohyblivost: 4 Dostřel: 100% SchopnostiNemrtvý Bez emocí Zranitelnost světlem Vláda temnoty Vysátí život |
LamasuRoku 512 letopočtu Sedmého draka stvořili čarodějové ze Sedmi měst hybridy zvířat a lidí jako své stráže, služebníky a hračky. Lamasu patří mezi mnoho jejich experimentů spadajících do této kategorie. Zrodily se z nepřirozeného spojení lidských zločinců a mantikor. 2x2 Vlastnosti Fyzický útok: 15 Poškození: 14-16 Pohyblivost: 5 Přírůstek: 5 SchopnostiNemrtvý Bez emocí Zranitelnost světlem Hnilobná aura |
Shnilá LamasuNěkteří parazité jsou imunní vůči vrozené nemoci, kterou lamasu šíří a se svým hostitelem si postupem času vybudují vzájemně prospěšný vztah. Parazité požírají vše, co lamasu zabije, nebo co zahyne v její přítomnosti, a výměnou pak lamasu může jejich roj použít jako zbraň. 2x2 Vlastnosti Fyzický útok: 16 Poškození: 14-18 Pohyblivost: 5 Přírůstek: 6 SchopnostiNemrtvý Bez emocí Zranitelnost světlem Nákaza Dech havěti |
UpírLichové, kteří získají dostatečnou moc, získají právo nechat se svěřit Pavoučí bohyní. Po své smrti se pak narodí jako Akhkharové, čili (upíři). Následovně podstoupí vyčerpávající rituál, ale získají u toho nové tělo oistěné od všech vad. 1x1 Vlastnosti Fyzický útok: 14 Poškození: 13-14 Pohyblivost: 4 Přírůstek: 4 SchopnostiNemrtvý Bez emocí Zranitelnost světlem Nedostatek času Upíří sevření |
Upíří lordKdyž upír dosáhne naprosté nadvlády nad svými novými schopnostmi, začne mládnout a vypadá o rok mladší za každé století svého neživota. V takové situaci je označován za upířího lorda a má právo zasednout v radě nekromantů. 1x1 Vlastnosti Fyzický útok: 15 Poškození: 14-16 Pohyblivost: 5 Přírůstek: 7 SchopnostiNemrtvý Bez emocí Zranitelnost světlem Nedostatek času Upíří sevření |
Spektrální drakKdyž drak ucítí blížící se smrt, vyletí k měsíci a vrátí se na místo, kde odpočívá Asha. Zde se zbaví své smrtelné schránky a narodí se znovu. Nicméně existuje malá šance, že tato událost ve chvíli smrti draka rozštěpí a oddělí jeho duchovní vědomí od materiální podoby. V takovém případě zůstanou tělo a duch vězni Ashanu. Tělo se stane kostlivým drakem a duch pak spektrálním drakem. 2x2 Vlastnosti Fyzický útok: 58 Poškození: 55-61 Pohyblivost: 7 Přírůstek: SchopnostiNemrtvý Bez emocí Zranitelnost světlem Duchovní podoba Prokletí spektrálního draka Děsivá přítomnost |
Tkadlena osudu - Lidská formaNamtaru, neboli Tkadleny osudu, jsou výplodem Matky Namtaru, avatara Pavoučí bohyně, božského odrazu smrtícího aspektu Ashy. Mohou přijímat buď podobu pavoučí ženy, nebo ženy se dvěma nohama a šesti rukama. 2x2 Vlastnosti FyzickýMagický útok: Poškození: Pohyblivost: Přírůstek: SchopnostiNemrtvý Bez emocí Zranitelnost světlem Duchovní podoba Dvojitá podoba Zhoubný pohled |
Tkadlena osudu - Pavoučí formaNekromanté je uctívají a používají jejich jed k udržování vlastních řad lichů a upírů. Namtaru jsou často také přítomny při zakládání nekropole, kde jako královny úlu zpevňují její základy a žehnají jejímu růstu. Namtaru často radí svým stoupencům našeptáváním, verši nebo sny. 2x2 Vlastnosti FyzickýMagický útok: Poškození: Pohyblivost: Přírůstek: SchopnostiNemrtvý Bez emocí Zranitelnost světlem Duchovní podoba Dvojitá podoba Jedovatý dotek |
Snovačka osudu - Lidská formaSnovačka osudu je tkadlenou osudu posílenou o vliv Ashy. Zatímco tkadleny osudu pracují s jemnými nitkami života a smrti tvořenými substancí Prázdnoty, snovačky využívají přímo její látku, a tak se vydávají po stejné cestě, kterou podstoupila i Pavoučí královna. 2x2 Vlastnosti FyzickýMagický útok: Poškození: Pohyblivost: Přírůstek: SchopnostiNemrtvý Bez emocí Zranitelnost světlem Duchovní podoba Dvojitá podoba Zhoubný pohled Tanec hniloby |
Snovačka osudu - Pavoučí formaZatímco tkadleny osudu pracují s jemnými nitkami života a smrti tvořenými substancí Prázdnoty, snovačky využívají přímo její látku, a tak se vydávají po stejné cestě, kterou podstoupila i Pavoučí královna.
2x2 Vlastnosti FyzickýMagický útok: Poškození: Pohyblivost: Přírůstek: SchopnostiNemrtvý Bez emocí Zranitelnost světlem Duchovní podoba Dvojitá podoba Jedovatý dotek Mrazivá pavučina |
Copyright© DeadKarlos (27.2.2014) | SysAdmin: Night Storm