Kobka - Schopnosti jednotek - Dovednosti | Heroes 6: Odstíny temnoty CZ
Heroes 6: Odstíny temnotyDovednosti › Schopnosti jednotek

Schopnosti jednotek Kobky


DeadKarlos | 13. dubna 2023 | Návštěvnost 49

 

Živá

Síla | Pasivní

ŽiváLze léčit a oživovat. Náchylnost k účinkům morálky.

Jednotky: Všechny jednotky

Učedník Malassy

Síla | Pasivní

Učedník MalassyJednotky Kobky jsou učedníky Malassy a jako takoví disponují 10% odolností vůči poškození temnotou.Zároveň jsou však o 10% zranitelnější světlem. Na jednotky Kobky mají léčivá kouzla ze školy světlaškodlivý účinek.

Jednotky: Všechny jednotky

Bodnutí do zad

Síla | Pasivn

Bodnutí do zadPokud jednotka Asasín (Stín) zaútočí s aktivní neviditelností na nepřátelskou skupinu, způsobí o 20% poškozenívíce a vyhne se jakémukoliv oplácení. Bodnutí do zad okamžitě zruší účinek stínového pláště.

Jednotky: Asasín, Stín

Stínový plášť

Síla | Pasivn

Stínový plášťPokud jednotka Asasín (Stín) nezaútočí po dobu 2 kol, stane se neviditelnou. Když je neviditelná, je skrytá zrakům nepřátelského hrdiny nepřátelských jednotek. Stínový plášť je zrušen ve chvíli, kdy tato skrytá jednotka zaútočí, dostane se do blízkosti nepřátelské skupiny, nebo se stane terčem nepřímého  poškození.

Jednotky: Asasín, Stín

Otrávené čepele

Země | Aktivní

Otrávené čepeleČepele otrávené duševním jedem, kterými je vyzbrojena jednotka Stín, průběžně působí 1 bod poškození (temnotou) za každou jednotku Stín a snižují iniciativu cílové skupiny o 5. Efekt trvá po dobu 3 kol.

Jednotky: Stín

Prokletí stínu

Temnota | Pasivní

Prokletí stínuÚtok jednotky Stopařka (Čakramová tanečnice) snižuje pohyblivost nepřítele o 1. Efekt trvá po dobu 3 kol.

Jednotky: Stopařka, Čakramová tanečnice

Vířivá smrt

Síla | Aktivní

Vířivá smrtProjektil jednotky Čakramová tanečnice projde všemi přátelskými i nepřátelskými jednotkami a zasáhne na své zakřivené cestě více cílů.

Počet kol nabíjení: 1

Jednotky: Čakramová tanečnice

Duchovní podoba

Základní | Pasivní

Duchovní podobaDuchové se těší z +50% odolnosti vůči veškerému poškození od počátku bitvy. Efekt trvá, dokud jednotak neprovede nějakou akci.

Jednotky: Stínový predátor, Stínový strážce

Drásavé vidiny

Temnota | Aktivní

Drásavé vidinyÚtok zdálky jednotky Stínový predátor (Stínový strážce) bude cílové nepřátelské skupině průběžně působit 20% poškození (temnotou). Efekt trvá po dobu 2 kol.

Jednotky: Stínový predátor, Stínový strážce

Mentální sonda

Temnota | Aktivní

Mentální sondaCílové nepřátelské jednotce budou až do konce bitvy způsobovat všechny zdroje útoků o +15% vyšší poškození. Najednou může účinkem schopnosti Mentální sonda trpět pouze jedna nepřátelská skupina. Nespotřebuje aktuální akci jednotky.

Počet kol nabíjení: 2

Jednotky: Stínový strážce

Korozivní jed

Síla | Aktivní

Korozivní jedÚtok jednotky Mantichora snižuje fyzickou obranu nepřátelské skupiny o 10. Efekt trvá po dobu 1 kola.

Jednotky: Mantichora

Rozpouštějící jed

Síla | Aktivní

Rozpouštějící jedÚtok jednotky Škorpikóra snižuje fyzickou obranu nepřátelské skupiny o 15. Efekt trvá po dobu 1 kola.

Jednotky: Škorpikóra

Ochromující bodnutí

Síla | Aktivní

Ochromující bodnutíJednotka Mantichora způsobí cílové nepřátelské skupině 80% svého normálního útočného poškození, ale vyhne se oplácení. Tento útok také sníží pohyblivost nepřátelské žijící skupiny o 4 na dobu 2 kol.

Počet kol nabíjení: 3

Jednotky: Mantichora

Paralyzující bodnutí

Síla | Aktivní

Paralyzující bodnutíJednotka Škorpikóra způsobí cílové nepřátelské skupině 100% svého normálního útočného poškození, ale vyhne se oplácení. Tento útok také sníží nepřátelské žijící skupině pohyblivost o 6 a iniciativu o 10 na dobu 2 kol.

Počet kol nabíjení: 3

Jednotky: Škorpikóra

Stínový úder

Temnota | Pasivní

Stínový úderJednotka Zrůda bez tváře (Vladař bez tváře) útočí za využití stínů jako bran do duchovního světa, které využije k návratu do předchozího postavení a vyhne se tak oplácení.

Jednotky: Zrůda bez tváře, Vladař bez tváře

Temná očista

Temnota | Pasivní

Temná očistaAž v tomto kole jednotka Vladař bez tváře zaútočí, zruší všechny pozitivní efekty ze svého cíle pro dané kolo. Nespotřebuje aktuální akci jednotky.

Počet kol nabíjení: 3

Jednotky: Vladař bez tváře

Mentální pouto

Temnota | Aktivní

Mentální poutoJednotka Vladař bez tváře získá dočasnou kontrolu nad cílovou nepřátelskou skupinou na dobu 2 kol. Pokud oběť utrpí poškození, účinek je zrušen.

Použití: 1

Jednotky: Vladař bez tváře

Bojový duch

Síla | Aktivní

Bojový duchKaždý z výchozích útoků jednotky Minotaur (Minotauří strážce) zvyšuje její morálku o 6, a to až do maximálního bonusu ve výši 30. Oplácení tento efekt nespustí. Tuto schopnost není možné zrušit.

Jednotky: Minotaur, Minotauří strážce

Preventivní úder

Síla | Pasivní

Preventivní úderPokud je jednotka Minotaur (Minotauří strážce) napadena, oplatí úder ještě dříve, než k nepřátelskému útoku vůbec dojde.

Jednotky: Minotaur, Minotauří strážce

Mocné seknutí

Síla | Aktivní

Mocné seknutíJednotka Minotauří strážce zaútočí na cílovou nepřátelskou skupinu, způsobí jí normální poškození a vyhne se oplácení. Malé cíle budou posunuty o 2 pole nazpět.

Počet kol nabíjení: 3

Jednotky: Minotauří strážce

Děsivá přítomnost

Temnota | Pasivní

Děsivá přítomnostNepřátelské jednotky sousedící s jednotkou Stínový drak (Černý drak) mají 20% šanci na setrvání ve strnulém stavu a 80% šanci na snížení morálky o 15.

Jednotky: Stínový drak, Černý drak

Srdce temnoty

Temnota | Pasivní

Srdce temnotyKaždá jednotka Stínový drak (Černý drak) zvyšuje poškození a dobu trvání všech schopností temnoty o 0,5% až do maxima 5%.

Jednotky: Stínový drak, Černý drak

Dech oslabení

Temnota | Aktivní

Dech oslabeníJednotka Stínový drak (Černý drak) zaútočí, způsobí 100% poškození temnotou a posléze bude působit cílové nepřátelské jednotce 15% poškození temnotou vždy, když tato jednotka bude jednat. Efekt trvá do smrti cílové jednotky nebo do konce boje. Průběžné poškození se v každém kole navýší o 1% základního poškození jednotky Stínový drak (Černý drak) a to až do maximálního množství 20%.

Počet kol nabíjení: 3

Jednotky: Stínový drak, Černý drak

Imunita vůči magii

Základní | Pasivní

Imunita vůči magiiJednotka Černý drak se nemůže stát cílem kouzel. Příchozí magické poškození proti jednotce Černý drak je také sníženo o 30%.

Jednotky: Černý drak

 

 

 

Odkazy


Dovednosti

Frakce
Reputace
Schopnosti jednotek
Schopnosti hrdinů

 

 

 

Discord

 

Ubisoft

Pegi 16

TOPlist

 

Copyright© DeadKarlos (27.2.2014) | SysAdmin: Night Storm