ŽiváSíla | Pasivní Lze léčit a oživovat. Náchylnost k účinkům morálky. Jednotky: Všechny jednotky |
Učedník MalassySíla | Pasivní Jednotky Kobky jsou učedníky Malassy a jako takoví disponují 10% odolností vůči poškození temnotou.Zároveň jsou však o 10% zranitelnější světlem. Na jednotky Kobky mají léčivá kouzla ze školy světlaškodlivý účinek. Jednotky: Všechny jednotky |
Bodnutí do zadSíla | Pasivn Pokud jednotka Asasín (Stín) zaútočí s aktivní neviditelností na nepřátelskou skupinu, způsobí o 20% poškozenívíce a vyhne se jakémukoliv oplácení. Bodnutí do zad okamžitě zruší účinek stínového pláště. Jednotky: Asasín, Stín |
Stínový plášťSíla | Pasivn Pokud jednotka Asasín (Stín) nezaútočí po dobu 2 kol, stane se neviditelnou. Když je neviditelná, je skrytá zrakům nepřátelského hrdiny nepřátelských jednotek. Stínový plášť je zrušen ve chvíli, kdy tato skrytá jednotka zaútočí, dostane se do blízkosti nepřátelské skupiny, nebo se stane terčem nepřímého poškození. Jednotky: Asasín, Stín |
Otrávené čepeleZemě | Aktivní Čepele otrávené duševním jedem, kterými je vyzbrojena jednotka Stín, průběžně působí 1 bod poškození (temnotou) za každou jednotku Stín a snižují iniciativu cílové skupiny o 5. Efekt trvá po dobu 3 kol. Jednotky: Stín |
Prokletí stínuTemnota | Pasivní Útok jednotky Stopařka (Čakramová tanečnice) snižuje pohyblivost nepřítele o 1. Efekt trvá po dobu 3 kol. Jednotky: Stopařka, Čakramová tanečnice |
Vířivá smrtSíla | Aktivní Projektil jednotky Čakramová tanečnice projde všemi přátelskými i nepřátelskými jednotkami a zasáhne na své zakřivené cestě více cílů. Počet kol nabíjení: 1 Jednotky: Čakramová tanečnice |
Duchovní podobaZákladní | Pasivní Duchové se těší z +50% odolnosti vůči veškerému poškození od počátku bitvy. Efekt trvá, dokud jednotak neprovede nějakou akci. Jednotky: Stínový predátor, Stínový strážce |
Drásavé vidinyTemnota | Aktivní Útok zdálky jednotky Stínový predátor (Stínový strážce) bude cílové nepřátelské skupině průběžně působit 20% poškození (temnotou). Efekt trvá po dobu 2 kol. Jednotky: Stínový predátor, Stínový strážce |
Mentální sondaTemnota | Aktivní Cílové nepřátelské jednotce budou až do konce bitvy způsobovat všechny zdroje útoků o +15% vyšší poškození. Najednou může účinkem schopnosti Mentální sonda trpět pouze jedna nepřátelská skupina. Nespotřebuje aktuální akci jednotky. Počet kol nabíjení: 2 Jednotky: Stínový strážce |
Korozivní jedSíla | Aktivní Útok jednotky Mantichora snižuje fyzickou obranu nepřátelské skupiny o 10. Efekt trvá po dobu 1 kola. Jednotky: Mantichora |
Rozpouštějící jedSíla | Aktivní Útok jednotky Škorpikóra snižuje fyzickou obranu nepřátelské skupiny o 15. Efekt trvá po dobu 1 kola. Jednotky: Škorpikóra |
Ochromující bodnutíSíla | Aktivní Jednotka Mantichora způsobí cílové nepřátelské skupině 80% svého normálního útočného poškození, ale vyhne se oplácení. Tento útok také sníží pohyblivost nepřátelské žijící skupiny o 4 na dobu 2 kol. Počet kol nabíjení: 3 Jednotky: Mantichora |
Paralyzující bodnutíSíla | Aktivní Jednotka Škorpikóra způsobí cílové nepřátelské skupině 100% svého normálního útočného poškození, ale vyhne se oplácení. Tento útok také sníží nepřátelské žijící skupině pohyblivost o 6 a iniciativu o 10 na dobu 2 kol. Počet kol nabíjení: 3 Jednotky: Škorpikóra |
Stínový úderTemnota | Pasivní Jednotka Zrůda bez tváře (Vladař bez tváře) útočí za využití stínů jako bran do duchovního světa, které využije k návratu do předchozího postavení a vyhne se tak oplácení. Jednotky: Zrůda bez tváře, Vladař bez tváře |
Temná očistaTemnota | Pasivní Až v tomto kole jednotka Vladař bez tváře zaútočí, zruší všechny pozitivní efekty ze svého cíle pro dané kolo. Nespotřebuje aktuální akci jednotky. Počet kol nabíjení: 3 Jednotky: Vladař bez tváře |
Mentální poutoTemnota | Aktivní Jednotka Vladař bez tváře získá dočasnou kontrolu nad cílovou nepřátelskou skupinou na dobu 2 kol. Pokud oběť utrpí poškození, účinek je zrušen. Použití: 1 Jednotky: Vladař bez tváře |
Bojový duchSíla | Aktivní Každý z výchozích útoků jednotky Minotaur (Minotauří strážce) zvyšuje její morálku o 6, a to až do maximálního bonusu ve výši 30. Oplácení tento efekt nespustí. Tuto schopnost není možné zrušit. Jednotky: Minotaur, Minotauří strážce |
Preventivní úderSíla | Pasivní Pokud je jednotka Minotaur (Minotauří strážce) napadena, oplatí úder ještě dříve, než k nepřátelskému útoku vůbec dojde. Jednotky: Minotaur, Minotauří strážce |
Mocné seknutíSíla | Aktivní Jednotka Minotauří strážce zaútočí na cílovou nepřátelskou skupinu, způsobí jí normální poškození a vyhne se oplácení. Malé cíle budou posunuty o 2 pole nazpět. Počet kol nabíjení: 3 Jednotky: Minotauří strážce |
Děsivá přítomnostTemnota | Pasivní Nepřátelské jednotky sousedící s jednotkou Stínový drak (Černý drak) mají 20% šanci na setrvání ve strnulém stavu a 80% šanci na snížení morálky o 15. Jednotky: Stínový drak, Černý drak |
Srdce temnotyTemnota | Pasivní Každá jednotka Stínový drak (Černý drak) zvyšuje poškození a dobu trvání všech schopností temnoty o 0,5% až do maxima 5%. Jednotky: Stínový drak, Černý drak |
Dech oslabeníTemnota | Aktivní Jednotka Stínový drak (Černý drak) zaútočí, způsobí 100% poškození temnotou a posléze bude působit cílové nepřátelské jednotce 15% poškození temnotou vždy, když tato jednotka bude jednat. Efekt trvá do smrti cílové jednotky nebo do konce boje. Průběžné poškození se v každém kole navýší o 1% základního poškození jednotky Stínový drak (Černý drak) a to až do maximálního množství 20%. Počet kol nabíjení: 3 Jednotky: Stínový drak, Černý drak |
Imunita vůči magiiZákladní | Pasivní Jednotka Černý drak se nemůže stát cílem kouzel. Příchozí magické poškození proti jednotce Černý drak je také sníženo o 30%. Jednotky: Černý drak |
Dovednosti |
---|
Síla
|
Schopnosti hrdinů
|
Copyright© DeadKarlos (27.2.2014) | SysAdmin: Night Storm