BijecTěžce vyzbrojení, lehce obnění. Orkští bijci jsou základní jednotkou prvních linií hord tvrze. Jejich obvyklou taktikou je jednoduše naběhnout přímo na nepřítele a spoléhat se na početní převahu, rychlost, krutost a tvrdost při probíjení nepřátelskými řadami. 1x1 Vlastnosti Fyzický útok: 6 Poškození: 4-8 Pohyblivost: 5 Přírůstek: 5 SchopnostiŽivá Démonské pokolení Chuť krve Zaštítěný |
DrtičDrtiči jsou mezi orskými bijci zvláštní kastou, která si vytvořila instinktivní bojový smysl. Když se ponoží do bitvy, daří se jim díky vizím zahlédnou úmysly nepřátel. 1x1 Vlastnosti Fyzický útok: 6 Poškození: 4-8 Pohyblivost: 6 Přírůstek: 8 SchopnostiŽivá Démonské pokolení Chuť krve Zaštítěný Zteč |
GoblinGoblini jsou degenerovaní orkové, kteří byli původně označováni za odpad experimentu s orky. Zrodili se z krve menších démonů (hlavně rarachů). Jejich rozmnožovací schopnosti jsou nepřímo úměrné jejich fyzickým a intelektuálním možnostem, a tak se množí jako králíci. 1x1 Vlastnosti Fyzickýútok: 3 Poškození: 2-3 Pohyblivost: 5 Přírůstek: 10 SchopnostiŽivá Démonské pokolení Ochromující pasti |
Gobliní traperGobliní trapeři jsou ti goblini, kteří jsou dost chytří, aby v divočině přežili bez cizí pomoci. Nezávislé kmeny goblinů se nachází v lesních Irrolanu, ve stepích na východě nebo na Ostrovech Pao. Společný cíl je někdy příměje, aby se zapojili do řad orků. 1x1 Vlastnosti Fyzický útok: 5 Poškození: 3-5 Pohyblivost: 7 Přírůstek: 13 SchopnostiŽivá Démonské pokolení Ochromující pasti Podlý úder |
HarpieRoku 512 letopočtu Sedmého draka stvořili čarodějové ze Sedmi měst hybridy zvířat a lidí jako své stráže, služebníky a "hračky". Lamasu patří mezi mnoho jejich experimentů spadajících do této kategorie. Zrodiliy se z nepřirozeného spojení lidských zločinců a mantikor. 1x1 Vlastnosti Fyzický útok: 5 Poškození: 4-5 Pohyblivost: 6 Přírůstek: 7 SchopnostiŽivá Úder a únik |
FúrieFúrie jsou ty harpyje, které přežily dostatek bitev, aby stačily ovládnout mistrovství náletů. Jejich útok se nedá oplácet, jelikož jsou velmi rychlé a obratné. 1x1 Vlastnosti Fyzický útok: 7 Poškození: 5-8 Pohyblivost: 7 Přírůstek: 10 SchopnostiŽivá Úder a únik Bez oplácení |
Poutník snůOrkové se modlí k Matce zemi a Nebeskému otci, ale poutníci snů jsou ve skutečnosti hlasem kmenových předků. Aby se šaman stal poutníkem snů, musí nejprve podstoupit snovou výpravu do Duchovního světa, kde se setká se svými předky. Na této cestě do vlastního nitra se musí poutník snů vypořádat s vlastním démonským odkazem a zničit Chaos ve svém nitru. 1x1 Vlastnosti Magický útok: 15 Poškození: 13-15 Pohyblivost: 6 Přírůstek: 4 SchopnostiŽivá Démonské pokolení Nebe a země |
Lovec snůLovci snů se vydávají do snových zemí tak často a tak daleko, že dokážou jejich části přenést na bojiště. Tito šamani jsou ostatními orky nejen respektováni, ale jsou také jedinými živými bytostmi, kterých se orkové mohou bát, aniž by přišli o svou čest. 1x1 Vlastnosti Magický útok: 17 Poškození: 15-19 Pohyblivost: 6 Přírůstek: 5 SchopnostiŽivá Démonské pokolení Nebe a země Hromadné nebe a země |
KentaurStejně jako harpyje jsou kentauři hybridem zvířat a lidí, které čarodějové ze Sedmi měst stvořili raku 512. Kentauři jsou napůl lidé a napůl koně. Zprvu plnili podřadné )koly jako je nošení zpráv, tahání povozů a práce v dolech. 2x2 Vlastnosti Fyzický útok: 15 Poškození: 14-16 Pohyblivost: 6 Dostřel: 100% SchopnostiŽivá Bdělý průzkumník Manévr |
Kentauří nájezdníkKentauří nájezdníci jsou odnoží kentaurů, kteří se zaměřili výhradně na umění boje. Přísahali, že se již nikdy nestanou otroky. Podmínkou přijetí mezi nájezdníky je také povinnost zříci se možnosti uzavřít sňatek. 2x2 Vlastnosti Fyzický útok: 17 Poškození: 14-18 Pohyblivost: 8 Dostřel: 100% SchopnostiŽivá Bdělý průzkumník Manévr Mobilní střelec |
Jaguáří válečníkMezi orky z Ostrovů Pao jsou jaguáří válečníci nejvyšší, nejsilnější a nejhorší. Aby se ork stal jaguářím válečníkem, musí nejprve zabít šavlozubého jaguára, jednoho z nejhorších predátorů na ostrovech, a to holýma rukama. 2x2 Vlastnosti Fyzický útok: 19 Poškození: 17-20 Pohyblivost: 7 Přírůstek: 3 SchopnostiŽivá Démonské pokolení Válečná zuřivost Divoká zteč |
Panteří válečníkOrkové z Ostrovů Pao hovoří o legendární bytosti známé jako stínový panter, který má být větší než již tak úžasný jaguár pao. Orkové, kterým se podaří tuto bestii skolit, si mohou začít říkat panteří válečníci. Jak už jejich označení odpovídá, jsou velmi vzácní a mocní. 2x2 Vlastnosti Fyzický útok: 20 Poškození: 18-22 Pohyblivost: 7 Přírůstek: 5 SchopnostiŽivá Démonské pokolení Válečná zuřivost Divoká zteč |
KyklopKyklopové jsou opakem goblinů. I oni jsou !odpadním" produktem experimentů čarodějů. Protože k jejich stvoření byla použita krev příliš silných démonů. 2x2 Vlastnosti Fyzický útok: 61 Poškození: 57-65 Pohyblivost: 7 Přírůstek: 1 SchopnostiŽivá Démonské pokolení Ignorace bolesti Rozštěpení Úder |
Rozzuřený kyklopPřestože jsou kyklopové přirozeně klidní a až dětsky jednoduší, když jsou zranění (fyzicky nebo emocionálně), vzkypí v nich neuvěřitelná zuřivost, která pochází z jejich Chaosem poskvrněné krve. Díky tomu jsou nebezpeční všem, včetně svých spojenců. 2x2 Vlastnosti Fyzický útok: 63 Poškození: 57-65 Pohyblivost: 7 Přírůstek: 1 SchopnostiŽivá Démonské pokolení Ignorace bolesti Rozštěpení Úder Spalující zuřivost |
Copyright© DeadKarlos (27.2.2014) | SysAdmin: Night Storm