Nekropole - Schopnosti jednotek - Dovednosti | Heroes 6 CZ
Heroes 6Dovednosti › Schopnosti jednotek

Schopnosti jednotek Nekropole


DeadKarlos | 13. dubna 2023 | Návštěvnost 79

 

Nemrtvý

- | Pasivní

NemrtvýTato jednotka není živá. Její morálka je vždy neutrální a navíc má jednotka +20% odolnosti vůči poškození (vodou). Je rovněž imunní vůči otrávení, nemoci, slepotě a efektům ovlivnění mysli.

Jednotky: Všechny jednotky

Zranitelnost světlem

- | Pasivní

Zranitelnost světlemKouzla magie Světla, která poškozují živé, mají porit nemrtvým a démonům posílenou účinnost o 20%. Kouzla magie Světla, která mají léčit živé, působí proti démonům a nemrtvým škodlivě.

Jednotky: Všechny jednotky

Bez emocí

- | Pasivní

Bez emocíNemrtví nemají emoce, a proto jsou imunní vůči efektům morálky.

Jednotky: Všechny jednotky

Duté kosti

Síla | Pasivní

Duté kostiSnižuje (Fyzické) poškození z dálky způsobené jednotce Kostlivec o 50%.

Jednotky: Kostlivec, Kostlivý oštěpař.

Zachvacující oštěpy

Síla | Pasivní

Zachvacující oštěpySnižuje pohyblivost cíle a všech nepřátelských skupin o 1 na 4 kola.

Jednotky: Kostlivý oštěpář.

Mrtvé maso

Síla | Pasivní

Mrtvé masoSnižuje poškození (fyzické) způsobené jednotce o 20%.

Jednotky: Ghúl, Hrobový ghúl.

Nenávist vůči živému

Síla | Pasivní

Nenávist vůči živémuZvyšuje při útoku na živé cíle poškození o 30% a pohyblivost o 2.

Jednotky: Hrobový ghúl.

Nehmotný

Síla | Pasivní

NehmotnýJednotka Duch může procházet skupinami, hradbami a překážkami. Utrpěné poškození (fyzické) je sníženo o 25%.

Jednotky: Duch.

Nemateriální

Síla | Pasivní

NemateriálníJednotka Spektra může procházet skupinami, hradbami a překážkami. Utrpěné poškození (fyzické) je sníženo o 35%.

Jednotky: Spektra.

Duchovní podoba

Základní | Pasivní

Duchovní podobaDuchové se těší z +50% odolnosti vůči veškerému poškození od počátku bitvy. Efekt trvá, dokud jednotak neprovede nějakou akci.

Jednotky: Duch, Spektra, Tkadlenaosudu, Snovačka osudu, Spektrální drak

Kvílení smrti

Temnota | Pasivní

Kvílení smrtiZpomaluje léčení u napadené jednotky a všech jednotek v blízkosti o 50% po dobu 3 kola. Ovlivněny jsou pouze živé jednotky.

Jednotky: Spektra.

Kvílení z Podsvětí

Temnota | Aktivní

Kvílení z PodsvětíVyléčí cílové nemrtvé skupině 2 zdraví. Všechny živé jednotky v blízkosti cíle přijdou o 2 bodů zdraví, které se připočte k vyléčenému množství.

Jednotky: Duch, Spektra.

Vláda temnoty

Temnota | Pasivní

Vláda temnotyZvyšuje zranitelnost magií temnoty o 10% u napadeného cíle a všech skupin v blízkosti na dobu 2 kol.

Jednotky: Lich, Arcilich.

Vysátí život

Temnota | Aktivní

Vysátí životÚtok jednotky Arcilich přenese energii napadených živelných nepřátel na cílovou přátelskou nemrtvou skupinu, které vyléčí 20% uštědřeného poškození. Efekt trvá po dobu 1 kola. Jednotka nemůže léčit sama sebe.

Jednotky: Arcilich.

Hnilobná aura

Temnota | Pasivní

Hnilobná auraJednotka Lamasu vyzáří na začátku svého kola auru nemoci. Snižuje maximální zdraví všech blízkých jednotek o 5% na dobu 2 kol. Lze používat až 5-krát za sebou.

Jednotky: Lamasu.

Nákaza

Temnota | Pasivní

NákazaHnilobná aura jednotky Shnilá lamasu se stane nakažlivou. Zasažené jednotky budou přenášet nemoc na nepřátele v blízkosti vždy na začátku svého tahu.

Jednotky: Shnilá lamasu.

Dech havěti

Země | Aktivní

Dech havětiHavěť snižuje Fyzickou sílu o 5 a Magickou obranu 5 na dobu 3 kol. Jednotka navíc obdrží 5 bodů poškození zemí v každém kole.

Jednotky: Shnilá lamasu.

Upíří objetí

Temnota | Pasivní

Upíří objetíUpír vysává život ze svých obětí a živí se na nich. 20% uštědřeného poškození živým jednotkámje přičteno k životům této jednotky.

Jednotky: Upír.

Upíří sevření

Temnota | Pasivní

Upíří sevřeníUpír vysává život ze svých obětí a živí se na nich.

Jednotky: Upíří lord.

Nedostatek času

Síla | Pasivní

Nedostatek časuKdyž se jednotka brání, první na ní vedený útok automaticky selže.

Jednotky: Upír, Upíří lord.

Dvojitá podoba

Síla | Aktivní

Dvojitá podobaJednotka může přijmout podobu člověka nebo pavouka. Změna podoby vynutí provedení akce (čekání).

Jednotky: Tkadlena osudu, Snovačka osudu.

Zhoubný pohled

Temnota | Pasivní

Zhoubný pohledJakákoli jednotka, která zaútočí na jednotku jako první, obdrží 88 bodů poškození (Temnotou).

Jednotky: Tkadlena osudu (lidská forma), Snovačka osudu (lidská forma).

Jedovatý dotek

Země | Pasivní

Jedovatý dotekJakýkoliv blízký kontakt bude nějakou dobu působit škody žijícím nepřátelům.

Jednotky: Tkadlena osudu (pavoučí forma), Snovačka osudu (pavoučí forma).

Tanec hniloby

Základní | Aktivní

Tanec hnilobyZpůsobuje základní poškození všem blízkým živým jednotkám v hodnotě 10% jejich původního zdraví. Zrychlí všechny efekty na všech blízkých jednotkách o 1 kolo se všemi spojenými důsledky. Toto poškození nelze vyléčit.

Jednotky: Snovačka osudu (lidská forma).

Mrazivá pavučina

Voda | Aktivní

Mrazivá pavučinaNepřátelské skupiny v blízkosti jednotky Snovačka osudu nemohou 2 kola nic dělat.

Jednotky: Snovačka osudu (pavoučí forma).

Prokletí spektrálního draka

Temnota | Aktivní

Prokletí spektrálního drakaCílová nepřátelská jednotka utrpí 20 poškození temnotou za každou jednotku Spektrální drak. Po dobu 1 kola bude tato jednotka svými útoky nepřátele léčit.

Jednotky: Spektrální drak

Děsivá přítomnost

Temnota | Pasivní

Děsivá přítomnostNepřátelské jednotky sousedící s jednotkou Spektrální drak mají 20% šanci na setrvání ve strnulémstavu a 80% šanci na snížení morálky o 15.

Jednotky: Spektrální drak

 

 

 

Odkazy


Dovednosti

Frakce
Reputace
Schopnosti jednotek
Schopnosti hrdinů

 

 

 

Discord

 

Ubisoft

Pegi 16

TOPlist

 

Copyright© DeadKarlos (27.2.2014) | SysAdmin: Night Storm