Nemrtvý- | Pasivní Tato jednotka není živá. Její morálka je vždy neutrální a navíc má jednotka +20% odolnosti vůči poškození (vodou). Je rovněž imunní vůči otrávení, nemoci, slepotě a efektům ovlivnění mysli. Jednotky: Všechny jednotky |
Zranitelnost světlem- | Pasivní Kouzla magie Světla, která poškozují živé, mají porit nemrtvým a démonům posílenou účinnost o 20%. Kouzla magie Světla, která mají léčit živé, působí proti démonům a nemrtvým škodlivě. Jednotky: Všechny jednotky |
Bez emocí- | Pasivní Nemrtví nemají emoce, a proto jsou imunní vůči efektům morálky. Jednotky: Všechny jednotky |
Duté kostiSíla | Pasivní Snižuje (Fyzické) poškození z dálky způsobené jednotce Kostlivec o 50%. Jednotky: Kostlivec, Kostlivý oštěpař. |
Zachvacující oštěpySíla | Pasivní Snižuje pohyblivost cíle a všech nepřátelských skupin o 1 na 4 kola. Jednotky: Kostlivý oštěpář. |
Mrtvé masoSíla | Pasivní Snižuje poškození (fyzické) způsobené jednotce o 20%. Jednotky: Ghúl, Hrobový ghúl. |
Nenávist vůči živémuSíla | Pasivní Zvyšuje při útoku na živé cíle poškození o 30% a pohyblivost o 2. Jednotky: Hrobový ghúl. |
NehmotnýSíla | Pasivní Jednotka Duch může procházet skupinami, hradbami a překážkami. Utrpěné poškození (fyzické) je sníženo o 25%. Jednotky: Duch. |
NemateriálníSíla | Pasivní Jednotka Spektra může procházet skupinami, hradbami a překážkami. Utrpěné poškození (fyzické) je sníženo o 35%. Jednotky: Spektra. |
Duchovní podobaZákladní | Pasivní Duchové se těší z +50% odolnosti vůči veškerému poškození od počátku bitvy. Efekt trvá, dokud jednotak neprovede nějakou akci. Jednotky: Duch, Spektra, Tkadlenaosudu, Snovačka osudu, Spektrální drak |
Kvílení smrtiTemnota | Pasivní Zpomaluje léčení u napadené jednotky a všech jednotek v blízkosti o 50% po dobu 3 kola. Ovlivněny jsou pouze živé jednotky. Jednotky: Spektra. |
Kvílení z PodsvětíTemnota | Aktivní Vyléčí cílové nemrtvé skupině 2 zdraví. Všechny živé jednotky v blízkosti cíle přijdou o 2 bodů zdraví, které se připočte k vyléčenému množství. Jednotky: Duch, Spektra. |
Vláda temnotyTemnota | Pasivní Zvyšuje zranitelnost magií temnoty o 10% u napadeného cíle a všech skupin v blízkosti na dobu 2 kol. Jednotky: Lich, Arcilich. |
Vysátí životTemnota | Aktivní Útok jednotky Arcilich přenese energii napadených živelných nepřátel na cílovou přátelskou nemrtvou skupinu, které vyléčí 20% uštědřeného poškození. Efekt trvá po dobu 1 kola. Jednotka nemůže léčit sama sebe. Jednotky: Arcilich. |
Hnilobná auraTemnota | Pasivní Jednotka Lamasu vyzáří na začátku svého kola auru nemoci. Snižuje maximální zdraví všech blízkých jednotek o 5% na dobu 2 kol. Lze používat až 5-krát za sebou. Jednotky: Lamasu. |
NákazaTemnota | Pasivní Hnilobná aura jednotky Shnilá lamasu se stane nakažlivou. Zasažené jednotky budou přenášet nemoc na nepřátele v blízkosti vždy na začátku svého tahu. Jednotky: Shnilá lamasu. |
Dech havětiZemě | Aktivní Havěť snižuje Fyzickou sílu o 5 a Magickou obranu 5 na dobu 3 kol. Jednotka navíc obdrží 5 bodů poškození zemí v každém kole. Jednotky: Shnilá lamasu. |
Upíří objetíTemnota | Pasivní Upír vysává život ze svých obětí a živí se na nich. 20% uštědřeného poškození živým jednotkámje přičteno k životům této jednotky. Jednotky: Upír. |
Upíří sevřeníTemnota | Pasivní Upír vysává život ze svých obětí a živí se na nich. Jednotky: Upíří lord. |
Nedostatek časuSíla | Pasivní Když se jednotka brání, první na ní vedený útok automaticky selže. Jednotky: Upír, Upíří lord. |
Dvojitá podobaSíla | Aktivní Jednotka může přijmout podobu člověka nebo pavouka. Změna podoby vynutí provedení akce (čekání). Jednotky: Tkadlena osudu, Snovačka osudu. |
Zhoubný pohledTemnota | Pasivní Jakákoli jednotka, která zaútočí na jednotku jako první, obdrží 88 bodů poškození (Temnotou). Jednotky: Tkadlena osudu (lidská forma), Snovačka osudu (lidská forma). |
Jedovatý dotekZemě | Pasivní Jakýkoliv blízký kontakt bude nějakou dobu působit škody žijícím nepřátelům. Jednotky: Tkadlena osudu (pavoučí forma), Snovačka osudu (pavoučí forma). |
Tanec hnilobyZákladní | Aktivní Způsobuje základní poškození všem blízkým živým jednotkám v hodnotě 10% jejich původního zdraví. Zrychlí všechny efekty na všech blízkých jednotkách o 1 kolo se všemi spojenými důsledky. Toto poškození nelze vyléčit. Jednotky: Snovačka osudu (lidská forma). |
Mrazivá pavučinaVoda | Aktivní Nepřátelské skupiny v blízkosti jednotky Snovačka osudu nemohou 2 kola nic dělat. Jednotky: Snovačka osudu (pavoučí forma). |
Prokletí spektrálního drakaTemnota | Aktivní
Cílová nepřátelská jednotka utrpí 20 poškození temnotou za každou jednotku Spektrální drak. Po dobu 1 kola bude tato jednotka svými útoky nepřátele léčit.
Jednotky: Spektrální drak |
Děsivá přítomnostTemnota | Pasivní Nepřátelské jednotky sousedící s jednotkou Spektrální drak mají 20% šanci na setrvání ve strnulémstavu a 80% šanci na snížení morálky o 15. Jednotky: Spektrální drak |
Dovednosti |
---|
Síla
|
Schopnosti hrdinů
|
Copyright© DeadKarlos (27.2.2014) | SysAdmin: Night Storm