Architekt IProdukce příbytků jednotek se v oblastí zvíší o 1. Úroveň hrdiny: 1 |
Architekt IIVylepšování a konverze městských budov je o 20% levnější. Aby efekt platil, musí být hrdina ve městě. Vyžaduje: Architekt I Úroveň hrdiny: 5 |
Architekt IIIJednou denně může hrdina pomoct s organizací výstavby v navštíveném městě a umožnit tak výstavbu další budovy. Vyžaduje: Architekt II Úroveň hrdiny: 15 |
Ekonom IBěhem svého dobrodružství hrdina nalézá o 20% zlata a surovin více. Úroveň hrdiny: 1 |
Ekonom IISměnné kurzy na tržišti jsou příznivější. Počítá se s tím, jako byste měli o 1 tržiště navíc. Vyžaduje: Ekonom I Úroveň hrdiny: 5 |
Ekonom IIIProdukuje 1 dřeva a 1 rudy denně. Vyžaduje: Ekonom II Úroveň hrdiny: 15 |
Průzkum IZvyšuje hrdinovů dohled o 1 a umožňuje mu vidět přesné počty jednotek v neutrálních armádách, nepřátelských armádách, městech a posádkách v rámci dosahu své pohyblivosti. Úroveň hrdiny: 1 |
Průzkum IIZvyšuje hrdinův dohled o 1 a umožňuje mu získávat přesné informace o nepřátelských hrdinech v rámci dosahu své pohyblivosti (schopnosti, použité artefakty, reputace atd.) Vyžaduje: Průzkum I Úroveň hrdiny: 5 |
Průzkum IIIZvyšuje hrdinův dohled o 1 a odhaluje pozici všech nesebraných surovin a artefaktů na přehledové mapě. Vyžaduje: Průzkum II Úroveň hrdiny: 15 |
Vyplenění doluHrdina spotřebuje všechny zbývající body pohyblivosti výměnou za vykradení nepřátelského dolu, z něhož si okamžitě vezme produkci v hodnotě 3 dnů. Důl pak není po stejný počet dní v provozu. Úroveň hrdiny: 5 |
Sabotáž doluHrdina spotřebuje všechny své body pohyblivosti a sabotuje tak nepřátelský důl. Sabotovaný důl přestane těžit na 7 dní. Návštěva nepřátelského hrdiny efekt sabotáže zruší, ale také jej bude stát všechny body pohyblivosti. Úroveň hrdiny: 5 |
Dovednosti |
---|
Síla
|
Schopnosti hrdinů
|
Copyright© DeadKarlos (27.2.2014) | SysAdmin: Night Storm