Ne všechny bytosti mohou žít bezpečně za hradbami města. Hrdina tak bude muset na svých cestách hledat neutrální příbytky. Poté, co se zmocní oblasti, ve které se příbytek nachází, bude si moct tyto jednotky každý týden najímat do své armády. Pokud se příbytek nachází v blízkosti pevnosti, lze jednotky najímat přímo v pevnosti.
Motorem války jsou čtyři suroviny, a sice dřevo, zlato, ruda a krystaly. Pokud budou chtít hrdinové rozvinout své město a vycvičit armádu, budou se muset zmocnit dolů, které tyto suroviny produkují. Přítomnost dolu v oblasti kontroly předurčuje daný region k tvrdým bojům o nadvládu...
PilaPoskytuje denně 2 jednotky dřeva |
Důl na zlatoPoskytuje 500 zlatých denně. |
Důl na ruduPoskytuje 2 jednotky rudy denně. |
Důl na drahokamyPoskytuje 2 jednotky drahokamů denně. |
Každá frakce má možnost postavit ve svých městech budovu, která je dostupná pouze pro ně. Každá frakce disponuje čtyřmi unikátními budovami, ale v jednom městě lze postavit pouze dvě z nich. Volte moudře, neboť unikátní budovy se objeví i na mapě dobrodružství, a tak nepřátelé mohou odhadnout vaši strategii. Proslýchá se, že na odlehlých místech lze najít neutrální verze unikátních budov. Pokud je hrdina ovládne, získá nad svými soupeři nezpochybnitelnou výhodu.
Země Ashanu jsou plné tajemných míst, kterými mohou být starobylé svatyně či záhadné trosky. Hrdina může tato místa navštívit a vylepšit také své schopnosti a atributy. Některá místa jsou chráněna nepřátelskými jednotkami, které hrdina bude muset před ziskem pokladů a tajemství nejprve porazit.
Oltář zkázyNa začátku bitvy sešle ničivou ohnivou bouři na nepřátelské jednotky. |
Tajemná knihovnaPřidá +1-3 body magické síly nebo +1-3 body magické obrany (výběr je na hráči). |
ArénaV aréně se můžete zapojit do cvičného souboje a získat odměnu. Odměna: +2 body Fyzické účinnosti NEBO +2 body Fyzické obrany (výběr je na hráči). |
Výrobce zbrojePřidá navštěvujícímu hrdinovi +1 bod Fyzické obrany. Každý hrdina sem může přijít jen jednou. |
Obchod s artefaktyHrdina může nakupovat a prodávat artefakty. |
Barbarský táborHrdina se musí utkat se strážci, aby získal jejich poklad. Stráže: základní a elitní jednotky Tvrze. |
Slepá pannaDo příštího boje zvýší hrdinův osud o 5 bodů. Před každm bojem lze navštívit pouze jednou. |
Socha kentaura+5 k pohybu a +10% k poškození z dálky. |
KrematoriumOblast kolem krematoria bude pro nepřátelské hrdiny zahalena temným příkrovem. |
Krystal mociPřidá +1 bod Magické síly navštěvujícímu hrdinovi. Každý hrdina sem může přijít jen jednou. |
Pole zkázyFyzické poškození a zdraví všech nepřátelských žijících jednotek je v příští bitvě sníženo o 10. |
Dračí uzelJednou týdně zdvojnásobí základní manu navštěvujícího hrdiny. Lze navštívit jednou za týden. |
Dračí žílaPlně obnoví zásobu many navštěvujícího hrdiny. Lze navštívit jednou týdně. |
Brána do podzemíPo vstupu přesune hrdinu do podzemí. |
Výstup z podzemíUmožní hrdinův vystoupat na povrch z podzemí. |
Ztroskotaná galeonaHrdina se musí utkat se strážci, aby získal jejich poklad. Stráže: Duchové a Spektry. |
Pekelná výheň+5 k fyzické síle a +5 k magické síle hrdiny na týden. |
Stopa chaosuNa začátku další bitvy se na bojišti objeví Červ z pekel, který náhodně pohltí malou nepřátelskou jednotku a začne ji trávit. |
Sběr věřících+5 k magické síle a +5 k vedení hrdiny do další bitvy. |
MajákLze zabrat. Navýší pohyb hrdinů po moři. |
Bójka+10 k morálce hrdiny do příští bitvy. |
Kouzelné proudy orbuMůžete hráčům posílat zprávy. |
Socha odhaleníOdhalí cílovou oblast na mapě dobrodružství. |
ObservatořObservatoř zdarma odhaluje okolní oblast. |
Duchovní bránaPřenese navštěvujicího hrdinu ke druhé obousměrné duchovní bráně. |
PyramidaArmáda nekromantů chrání jedno ze svých posvátných míst. Tam, kde jsou posvátná místa, bývají i vzácné relikvie. Odměna: Zlato a Krystaly. |
Sál nájezdníkůLze zabrat. Vlastník obdrží zlato za každý vyhraný boj. Více sálů násobí tento bonus. |
Krystal odhaleníPřidává +1 bod magické obrany navštěvujícímu hrdinovi. Každý hrdina může přijít jen jednou. |
TroskyToto je tajné místo, kde nepřátelé ukrývají svou kořist. Tyto krvavé poklady bývají pečlivě střeženy, a tak se připavte na tuhý boj. |
LoděniceNavštěvující hrdina zde může nakupovat lodě. Cena za jednu loď činí 2500 zlatých a 10 jednotek dřeva. |
Socha anděla+5 k magické síle a +5 k morálce hrdiny na týden. |
Socha démona+5 k fyzické síle a +5 ke štěstí hrdiny na týden. |
Svatyně zmrzlé perly+10 k iniciativě na týden. |
Svatyně chrabrosti+1 k pohybu a +5 k morálce hrdiny na týden. |
Svatyně Matky zeměPosiluje zdraví všech jednotek v hrdinově armádě o 10% pro příští bitvu. Před každou bitvou lze navštívit jen jednou. |
Chrám meditaceDo příštího boje zvýší Iniciativu o 10 bodů a Fyzickou sílu o 5 bodů. Před každým bojem lze navštívit pouze jednou. |
Svatyně Sedmého drakaSvatyně může hrdinovi za poplatek poskytnout novou úroveň. Cena je 11.000 zlatých a 7 krystalů. Každý hrdina sem může přijít jen jednou. |
Svatyně živelné vodyPřátelské jednotky získají v příštím boji v případě poškození vodní štít. |
Arkathova pečeť+5 k fyzické obraně a +5 k magické obraně hrdiny na týden. |
Lapač duší+10 k magické síle hrdiny na týden. |
StájeZvyšuje body pohyblivosti navštěvujícího hrdiny o 5 do konce týdne. Každý hrdina sem může za týden přijít jen jednou. |
Kámen osvíceníPřidá X bodů zkušeností navštěvujícímu hrdinovi. Každý hrdina sem může přijít jen jednou. |
Shromažďovací praporDo příštího boje zvýší vůdcovství a osud o 5 bodů a poskytne trochu pohyblivosti (5) navíc. Lze navštívit jednou před každým bojem. |
Dům válečné stezkyLze zabrat. Vlastník obdrží bonus k pohybu za každý vyhraný boj. |
Výrobce zbraníPřidá +1 bod Fyzické síly navštěvujícímu hrdinovi. Každý hrdina sem může přijít jen jednou. |
Ashiny přesýpací hodinyHrdina se bude pohybovat o 20% rychleji a iniciativa nepřátelských jednotek v příští bitvě klesne o 10. |
Hra |
---|
|
Copyright© DeadKarlos (27.2.2014) | SysAdmin: Night Storm