Živá
Lze léčit a oživovat. Náchylnost k účinkům morálky.
Jednotky: Všechny jednotky
|
Obojživelná
Imunita vůči zpomalení pohybu ze škody magie vody. Hrdinové svatyně mohou cestovat po moři, pokud bude jejich armáda složená jen z obojživelných jednotek.
Jednotky: Všechny jednotky
|
Zranitelnost vzduchem
Veškeré poškození (vzduchem) je u Nagů (a jejich spřízněncýh vodních duchů) navýšeno o 25%.
Jednotky: Všechny jednotky
|
Odolnost vůči vodě
Nagové (a jejich spříznění vodní duchové) mají 50% odolnost vůči poškození vodou.
Jednotky: Všechny jednotky
|
Otevřená rána
Útok jednotky snižuje pohyblivost cíle o 3 body na dobu 2 kol. Cíl také každé kolo obdrží 5 fyzického poškození jednotky.
Jednotky: Žraločí stráž, Wanizame.
|
Krvavá zuřivost
Jednotka Wanizame způsobí o 5 vyšší poškození skupinám s otevřenými ranami.
Jednotky: Wanizame.
|
Oči medúzy
Útok jednotky Korálová kněžka snižuje iniciativu cíle o 20 na dobu 2 kol.
Jednotky: Perlová kněžka.
|
Vlny obnovy
Cíl je vyléčen o 3 bodů a je na něm zrušen jeden náhodný vybraný negativní efekt. Trvá 3 kola.
Jednotky: Korálová kněžka, Perlová kněžka.
|
Skok
Útok skokem, který způsobí normální poškození cíli navýšené o 5% za každý přeskočený čtverec. Cíl musí být s jednotkou Kappa na stejné línii. Tento útok nelze oplácet. Minimální vzdálenost jsou 2 čtverce. Maximální dosah je roven dvojnásobku aktuálního dosahu pohyblivosti jednotky Kappa.
Jednotky: Kappa.
|
Zdrcující skok
Skokový útok, který způsobí cíli normální poškození navýšené o 5% za každý přeskočený čtverec a 12-18 bodů poškození (vodou) všem nepřátelským skupinám v oblasti 3x3. Cíl musí být v přímé linii s jednotkou Kappa shoya. Tento útok nelze oplácet. Minimální vzdálenost jsou 2 čtverce. Maximální vzdálenost se rovná dvojnásobku aktuální pohyblivosti jednotky Kappa shoya.
Jednotky: Kappa Shoya.
|
Vodní úder
Útok také zruší jeden pozitivní efekt na cíli.
Jednotky: Duch pramene, Mizu-Kami.
|
Duchovní podoba
Duchové se těší z +50% odolnosti vůči veškerému poškození od počátku bitvy. Efekt trvá, dokud jednotak neprovede nějakou akci.
Jednotky: Duch pramene, Mizu-Kami, Kirin, Posvátný kirin.
|
Zrcadlo bolesti
10% poškození uštědřeného jednotce Duch pramene se vrátí útočníkovi. Platí pouze pro útoky zblízka.
Jednotky: Duch pramene, Mizu-Kami.
|
Duchovní spojení
Vytvoří duchovní spojení mezi cílovou přátelskou skupinou a jednotkou Duch pramene. Pozitivní efekty získané jednou ze skupin budou sdíleny i druhou skupinou. Cílová skupina také profituje ze zrcadla bolesti. Spojení nelze provést s duchy pramene, mizu-kami a skupinami, které jsou již duchovním spojením ovlivněny.
Jednotky: Duch pramene.
|
Duchovní sepjetí
Vytvoří (duchovní spojení) mezi cílovou přátelskou skupinou a jednotkou Mizu-Kami. Pozitivní efekty získané jednou ze skupin jsou také sdíleny druhou skupinou. Cílová skupina navíc těží ze zrcadla bolesti a záchranné membrány. Spojení nelze provést s duchy jara, mizu-kami a skupinami, které jsou již (duchovním spojením) ovlivněny.
Jednotky: Mizu-Kami.
|
Záchranná membrána
Zvyšuje odolnost vůči poškození o 15%.
Jednotky: Mizu-Kami.
|
Mrazivý dotek
Sněžná panna svými útoky způsobí efekt (Podchlazení).
Jednotky: Sněžná panna.
|
Mrazivé pohlazení
Útoky jednotky Yuki-Onna snižují iniciativu cíle o 20 na dobu 1 kola a také způsobují efekt (podchlazení).
Jednotky: Yuki-Onna.
|
Úlomky ledu
Vytvoří na bitevní mapě past o velikosti 3x3 na dobu 3 kol. Nepřátelé, kteří pastí projdou, obdrží 10 bodů poškození (vodou) za každý překročený čtverec a budou (podchlazeni).
Jednotky: Yuki-Onna.
|
Výzva
Vyzve první napadenou nepřátelskou skupinu. Sníží její poškození o 45% proti ostatním jednotkám vyjma vyzyvatele. Jakmile bude vyzvaná skupina poražena, lze vyzvat další.
Jednotky: Kenshi, Kensei.
|
Připraveni k bitvě
Jednotka může oplácet neomezeně.
Jednotky: Kenshi, Kensei.
|
Čtyři vlny
Vždy, když jednotka Kensei napadne nepřítele, kterého napadla při posledním útoku, získá proti tomuto nepříteli jeden útok navíc. Útoky se sčítají až do výše 3. Poškození se při každém dalším útoku dělí dvěma.
Jednotky: Kensei.
|
Voda teče volně
Jednotka je imunní vůči efektům snižujícím pohyblivost a iniciativu.
Jednotky: Kirin, Posvátný kirin.
|
Mlžná pěšina
Na čtverích překročených jednotkou Kirin dojde k vytvoření mlhy. Každý zamlžený čtverec snižuje pohyblivost procházejících nepřátelských jednotek o 1. Na kiriny nemá vliv.
Jednotky: Kirin.
|
Oblačná pěšina
Na čtvercích, kterými projde jednotka Posvátný kirin se objeví mračna. Každý čtverec v mračnechsnižuje pohyblivost nepřátelských jednotek o 1. Přátelské jednotky, které oblakem projdou, získajíakci navíc. Na Kiriny (Posvátné kiriny) nemá vliv.
Jednotky: Posvátný kirin.
|
Aura krupobití
Jednotka Posvátný kirin zaútočí na nepřátelskou skupinu a uštědří jí 30 bodů poškození (vodou) navíc k normálnímu poškození. Oběti budou navíc (zmrznuté).
Jednotky: Posvátný kirin.
|