Svatyně - Schopnosti jednotek - Dovednosti | Heroes 6 CZ
Heroes 6Dovednosti › Schopnosti jednotek

Schopnosti jednotek Svatyně


DeadKarlos | 13. dubna 2023 | Návštěvnost 80

 

Živá

Síla | Pasivní

ŽiváLze léčit a oživovat. Náchylnost k účinkům morálky.

Jednotky: Všechny jednotky

Obojživelná

Síla | Pasivní

ObojživelnáImunita vůči zpomalení pohybu ze škody magie vody. Hrdinové svatyně mohou cestovat po moři, pokud bude jejich armáda složená jen z obojživelných jednotek.

Jednotky: Všechny jednotky

Zranitelnost vzduchem

Pasivní

Zranitelnost vzduchemVeškeré poškození (vzduchem) je u Nagů (a jejich spřízněncýh vodních duchů) navýšeno o 25%.

Jednotky: Všechny jednotky

Odolnost vůči vodě

Pasivní

Odolnost vůči voděNagové (a jejich spříznění vodní duchové) mají 50% odolnost vůči poškození vodou.

Jednotky: Všechny jednotky

Otevřená rána

Síla | Pasivní

Otevřená ránaÚtok jednotky snižuje pohyblivost cíle o 3 body na dobu 2 kol. Cíl také každé kolo obdrží 5 fyzického poškození jednotky.

Jednotky: Žraločí stráž, Wanizame.

Krvavá zuřivost

Síla | Pasivní

Krvavá zuřivostJednotka Wanizame způsobí o 5 vyšší poškození skupinám s otevřenými ranami.

Jednotky: Wanizame.

Oči medúzy

Síla | Pasivní

Oči medúzyÚtok jednotky Korálová kněžka snižuje iniciativu cíle o 20 na dobu 2 kol.

Jednotky: Perlová kněžka.

Vlny obnovy

Voda | Aktivní

Vlny obnovyCíl je vyléčen o 3 bodů a je na něm zrušen jeden náhodný vybraný negativní efekt. Trvá 3 kola.

Jednotky: Korálová kněžka, Perlová kněžka.

Skok

Síla | Aktivní

SkokÚtok skokem, který způsobí normální poškození cíli navýšené o 5% za každý přeskočený čtverec. Cíl musí být s jednotkou Kappa na stejné línii. Tento útok nelze oplácet. Minimální vzdálenost jsou 2 čtverce. Maximální dosah je roven dvojnásobku aktuálního dosahu pohyblivosti jednotky Kappa.

Jednotky: Kappa.

Zdrcující skok

Síla | Aktivní

Zdrcující skokSkokový útok, který způsobí cíli normální poškození navýšené o 5% za každý přeskočený čtverec a 12-18 bodů poškození (vodou) všem nepřátelským skupinám v oblasti 3x3. Cíl musí být v přímé linii s jednotkou Kappa shoya. Tento útok nelze oplácet. Minimální vzdálenost jsou 2 čtverce. Maximální vzdálenost se rovná dvojnásobku aktuální pohyblivosti jednotky Kappa shoya.

Jednotky: Kappa Shoya.

Vodní úder

Voda | Pasivní

Vodní úderÚtok také zruší jeden pozitivní efekt na cíli.

Jednotky: Duch pramene, Mizu-Kami.

Duchovní podoba

Základní | Pasivní

Duchovní podobaDuchové se těší z +50% odolnosti vůči veškerému poškození od počátku bitvy. Efekt trvá, dokud jednotak neprovede nějakou akci.

Jednotky: Duch pramene, Mizu-Kami, Kirin, Posvátný kirin.

Zrcadlo bolesti

Základní | Pasivní

Zrcadlo bolesti10% poškození uštědřeného jednotce Duch pramene se vrátí útočníkovi. Platí pouze pro útoky zblízka.

Jednotky: Duch pramene, Mizu-Kami.

Duchovní spojení

Základní | Aktivní

Duchovní spojeníVytvoří duchovní spojení mezi cílovou přátelskou skupinou a jednotkou Duch pramene. Pozitivní efekty získané jednou ze skupin budou sdíleny i druhou skupinou. Cílová skupina také profituje ze zrcadla bolesti. Spojení nelze provést s duchy pramene, mizu-kami a skupinami, které jsou již duchovním spojením ovlivněny.

Jednotky: Duch pramene.

Duchovní sepjetí

Základní | Aktivní

Duchovní sepjetíVytvoří (duchovní spojení) mezi cílovou přátelskou skupinou a jednotkou Mizu-Kami. Pozitivní efekty získané jednou ze skupin jsou také sdíleny druhou skupinou. Cílová skupina navíc těží ze zrcadla bolesti a záchranné membrány. Spojení nelze provést s duchy jara, mizu-kami a skupinami, které jsou již (duchovním spojením) ovlivněny.

Jednotky: Mizu-Kami.

Záchranná membrána

Voda | Pasivní

Záchranná membránaZvyšuje odolnost vůči poškození o 15%.

Jednotky: Mizu-Kami.

Mrazivý dotek

Voda | Pasivní

Mrazivý dotekSněžná panna svými útoky způsobí efekt (Podchlazení).

Jednotky: Sněžná panna.

Mrazivé pohlazení

Voda | Pasivní

Mrazivé pohlazeníÚtoky jednotky Yuki-Onna snižují iniciativu cíle o 20 na dobu 1 kola a také způsobují efekt (podchlazení).

Jednotky: Yuki-Onna.

Úlomky ledu

Voda | Aktivní

Úlomky leduVytvoří na bitevní mapě past o velikosti 3x3 na dobu 3 kol. Nepřátelé, kteří pastí projdou, obdrží 10 bodů poškození (vodou) za každý překročený čtverec a budou (podchlazeni).

Jednotky: Yuki-Onna.

Výzva

Síla | Pasivní

VýzvaVyzve první napadenou nepřátelskou skupinu. Sníží její poškození o 45% proti ostatním jednotkám vyjma vyzyvatele. Jakmile bude vyzvaná skupina poražena, lze vyzvat další.

Jednotky: Kenshi, Kensei.

Připraveni k bitvě

Síla | Pasivní

Připraveni k bitvěJednotka může oplácet neomezeně.

Jednotky: Kenshi, Kensei.

Čtyři vlny

Síla | Pasivní

Čtyři vlnyVždy, když jednotka Kensei napadne nepřítele, kterého napadla při posledním útoku, získá proti tomuto nepříteli jeden útok navíc. Útoky se sčítají až do výše 3. Poškození se při každém dalším útoku dělí dvěma.

Jednotky: Kensei.

Voda teče volně

Voda | Pasivní

Voda teče volněJednotka je imunní vůči efektům snižujícím pohyblivost a iniciativu.

Jednotky: Kirin, Posvátný kirin.

Mlžná pěšina

Voda | Pasivní

Mlžná pěšinaNa čtverích překročených jednotkou Kirin dojde k vytvoření mlhy. Každý zamlžený čtverec snižuje pohyblivost procházejících nepřátelských jednotek o 1. Na kiriny nemá vliv.

Jednotky: Kirin.

Oblačná pěšina

Voda | Pasivní

Oblačná pěšina Na čtvercích, kterými projde jednotka Posvátný kirin se objeví mračna. Každý čtverec v mračnechsnižuje pohyblivost nepřátelských jednotek o 1. Přátelské jednotky, které oblakem projdou, získajíakci navíc. Na Kiriny (Posvátné kiriny) nemá vliv.

Jednotky: Posvátný kirin.

Aura krupobití

Voda | Aktivní

Aura krupobitíJednotka Posvátný kirin zaútočí na nepřátelskou skupinu a uštědří jí 30 bodů poškození (vodou) navíc k normálnímu poškození. Oběti budou navíc (zmrznuté).

Jednotky: Posvátný kirin.

 

 

 

Odkazy


Dovednosti

Frakce
Reputace
Schopnosti jednotek
Schopnosti hrdinů

 

 

 

Discord

 

Ubisoft

Pegi 16

TOPlist

 

Copyright© DeadKarlos (27.2.2014) | SysAdmin: Night Storm