Nebeská zbrojAktivní boj Poskytuje 4 fyzické obrany a magické obrany cílové přátelské jednotce a pohltí 50% utrpěného poškození. Efekt trvá do zrušení, nebo do absorbování X bodů poškození. Mana: 10 | Cooldown: 1 Úroveň hrdiny: 1 |
Hromadná nebeská zbrojAktivní boj Poskytuje 4 fyzické obrany a magické obrany hrdinově armádě a absorbuje 100% utrpěného poškození. Efekt trvá do zrušení, nebo dokud není absorbováno X bodů poškození. Mana: 40 | Cooldown: 3 Vyžaduje: Nebeská zbroj Úroveň hrdiny: 5 |
Vyvolání Světelného elementálaAktivní boj Vyvolá X (+atributy, +úroveň) Světelných elementálů. Mana: 45 | Cooldown: 3 Úroveň hrdiny: 15 |
LéčeníAktivní boj Cílová skupina je okamžitě vyléčena X bodů zdraví. Mana: 20 | Cooldown: 4 Úroveň hrdiny: 1 |
Hromadné léčeníAktivní boj Všem přátelským skupinám je okamžitě vyléčeno X bodů zdraví. Mana: 40 | Nabití: 1 Vyžaduje: Léčení Úroveň hrdiny: 5 |
Hromadná očistaAktivní boj Zruší všechny negativní efekty ze všech přátelských skupin a učiní je na dobu X (+atributy) kol imunními vůči negativním efektům. Mana: 55 | Nabití: 1 Úroveň hrdiny: 15 |
Spravedlivá odplata IAktivní boj Útočníci, kteří zasáhnou cíl této schopnosti, budou po dobu 3 kol zraňováni. Navráceno bude X (maximum je 30%) útočníkova plného poškození. Mana: 15 | Cooldown: 3 Úroveň hrdiny: 1 |
Spravedlivá odplata IIPasivní boj Spravedlivá odplata vrátí způsobené poškození všem nepřátelským jednotkám v blízkosti cíle. Vyžaduje: Spravedlivá odplata I Úroveň hrdiny: 5 |
Spravedlivá odplata IIIPasivní boj Spravedlivá odplata vrátí způsobené poškození všem nepřátelským jednotkám. Vyžaduje: Spravedlivá odplata II Úroveň hrdiny: 15 |
Magie Světla IPasivní dobrodružství Hrdina získá 3 k magické síle (Světlo). Úroveň hrdiny: 1 |
Magie Světla IIPasivní dobrodružství Hrdina získá 3 k magické síle (Světlo). Vyžaduje: Magie Světla I Úroveň hrdiny: 5 |
Magie Světla IIIPasivní dobrodružství Hrdina získá 3 k magické síle (Světlo). Vyžaduje: Magie Světla II Úroveň hrdiny: 15 |
Paprsky slunceAktivní boj Vytvoří hvězdu, která vystřelí světlo do osmi směrů ze svého středu. Způsobí X poškození (Světlem) všem nepřátelským skupinám zasaženým paprsky. Mana: 30 | Cooldown: 3 Úroveň hrdiny: 5 |
SlepotaAktivní boj Cílová nepřátelská jednotka se nemůže pohybovat, útočit ani používat žádné schopnosti po dobu X (+atributy) kol. Slepota je zrušena ve chvíli, kdy je jednotka napadena. Mana: 45 | Cooldown: 4 Úroveň hrdiny: 15 |
Copyright© DeadKarlos (27.2.2014) | SysAdmin: Night Storm