Peklo - Schopnosti jednotek - Dovednosti | Heroes 6 CZ
Heroes 6Dovednosti › Schopnosti jednotek

Schopnosti jednotek Pekla


DeadKarlos | 13. dubna 2023 | Návštěvnost 142

 

Živá

Síla | Pasivní

ŽiváLze léčit a oživovat. Náchylnost k účinkům morálky.

Jednotky: Všechny jednotky

Zranitelnost světlem

Základní | Pasivní

Zranitelnost světlemKouzla magie Světla, která poškozují živé, mají porit nemrtvým a démonům posílenou účinnost o 20%. Kouzla magie Světla, která mají léčit živé, působí proti démonům a nemrtvým škodlivě.

Jednotky: Všechny jednotky

Ohnivzdorná kůže

Síla | Pasivní

Ohnivzdorná kůžePo adaptaci na sopečné prostředí vězeňského světa Sheoghu jsou démoni o 20% odolnější vůči poškození (ohněm).

Jednotky: Všechny jednotky

Pokřivená mysl

Síla | Pasivní

Pokřivená myslJednotka Maniak (Šílenec) je imunní vůči ovlivnění mysli a efektům snižujícím morálku.

Jednotky: Maniak, Šílenec.

Šílený smích

Síla | Pasivní

Šílený smíchÚtoky jednotky Šílenec vysávají poškození z napadené jednotky a přidávají jej samy sobě. Snižuje poškození všech nepřátelských jednotek v cílové skupině o 1 a zvyšuje poškození všech bytostí ve skupině jednotek Šílenec o 1. Efekt trvá po dobu 1 kola.

Jednotky: Šílenec.

Žravé oko

Síla | Pasivní

Žravé okoZvyšuje poškození jednotky o 20% proti všem nepřátelům, kteří ji předtím poškodili.

Jednotky: Pekelný pes, Cerberus.

Neomezené oplácení

Síla | Pasivní

Neomezené opláceníJednotka může oplácet neomezeně.

Jednotky: Pekelný pes, Kerberos.

Nenasytnost

Síla | Pasivní

NenasytnostKerberos je nenasytný, což dokmentuje i sheoghské rčení: (Dvě hlavy jsou lepší než jedna, ale musíte mít dva talíře, abyste je nakrmili.) Kerberos dokáže zaútočit na dva cíle najednou, pokud se seřadí přímo před něj. Konec konců, je pak snazší si najít něco k snědku.

Jednotky: Kerberos.

Potěšení z bolesti

Základní | Pasivní

Potěšení z bolestiÚtočníci se částečně zraní sami (základní poškození).

Jednotky: Sukuba.

Extáze z agónie

Základní | Pasivní

Extáze z agónieÚtočníci se částečně zraní sami (základní poškození).

Jednotky: Lilim.

Okouzlení

Základní | Aktivní

OkouzleníCílová nepřátelská jednotka se nemůže pohybovat, útočit ani používat schopnosti po dobu 2 kol. Okouzlení je zrušeno, pokud dojde k poškození cíle.

Jednotky: Lilim.

Vysátí many

Oheň | Pasivní

Vysátí manyPři útoku na jednotky vysaje 5% aktuální many nepřátelského hrdiny a přenese ji k vašemu hrdinovi.

Jednotky: Plamenná samice, Plamenná matka.

Rozmnožování

Základní | Pasivní

RozmnožováníJednotka Plamenná matka se během prvního kola bitvy rozroste o 20%. Jednotky nad původní stav skupiny po bitvě z hrdinovy armády zmizí.

Jednotky: Plamenná matka.

Mobilní střelec

Síla | Pasivní

Mobilní střelecJednotka Plemenná matka se může buď pohnout a vystřelit, nebo vystřelit a pak pohnout.

Jednotky: Plamenná matka.

Mrtvé maso

Síla | Pasivní

Mrtvé masoSnižuje poškození (fyzické) způsobené jednotce Mučitel (Trýznitel) o 20%.

Jednotky: Mučitel, Trýznitel

Chuť bolesti

Síla | Pasivní

Chuť bolestiPokaždé, když jednotka uštědří poškození, nebo obdrží poškození, zvýší se účinnost příštího útoku o 15%. Bonusy se sčítají až 4-krát.

Jednotky: Mučitel, Trýznitel.

Zatažitelné ostny

Síla | Aktivní

Zatažitelné ostnyJednotka Mučitel zaútočí na všechny nepřátelské skupiny v blízkosti a způsobí jim své normální poškození. Tento útok nelze oplácet.

Jednotky: Mučitel.

Vybuchující ostny

Síla | Aktivní

Vybuchující ostnyJednotka Trýznitel zaútočí na všechny nepřátelské skupiny v blízkosti a uštědří jim 25% poškození navíc. Tento útok nelze oplácet.

Jednotky: Trýznitel.

Živoucí zbroj

Síla | Pasivní

Živoucí zbrojJednotka Pekelník je imunní vůči efektům snižujícím Fyzickou odolnost, Magickou odolnost, Fyzickou obranu a Magickou obranu.

Jednotky: Pekelník, Plenitel.

Nezastavitelný výpad

Síla | Aktivní

Nezastavitelný výpadJednotka se přesune k cílové oblasti a zasáhne všechny skupiny a objekty po cestě. Strukturární poškození způsobené tímto útokem se nyvyšuje o 3.

Jednotky: Pekelník, Plenitel.

Provokativní přítomnost

Síla | Pasivní

Provokativní přítomnostPřinutí nepřátelské skupiny ve vzdálenosti dvou čtverců od jednotky Plenitel, aby své útoky a schopnosti zaměřily přávě na ni. Odchod tento efekt zruší.

Jednotky: Plenitel.

Oslepení zuřivostí

Síla | Pasivní

Oslepení zuřivostíJednotka je imnunní vůči efektům ovlivnění mysli a zpomalení pohybu.

Jednotky: Ďábel, Arciďábel.

Čepel nenávisti

Oheň | Pasivní

Čepel nenávistiNapadené jednotky se dostanou pod vliv nenávisti a zaútočí na náhodně vybranou skupinu jednotek v blízkosti. Nenávist trvá 1 kolo a je zrušena, pokud dojde k poškození jejího cíle.

Jednotky: Ďábel, Arciďábel.

Neústupná zloba

Oheň | Pasivní

Neústupná zlobaPři oplácení jednotka způsobí 53-59 poškození (Ohněm) všem jednotkám, které na ni předtím zaútočily.

Jednotky: Ďábel, Arciďábel.

Bezmezná nenávist

Oheň | Aktivní

Bezmezná nenávistZpůsobuje 15 poškození (Ohněm) všem nepřátelským jednotkám.

Jednotky: Arciďábel.

 

 

 

Odkazy


Dovednosti

Frakce
Reputace
Schopnosti jednotek
Schopnosti hrdinů

 

 

 

Discord

 

Ubisoft

Pegi 16

TOPlist

 

Copyright© DeadKarlos (27.2.2014) | SysAdmin: Night Storm