Živá
Lze léčit a oživovat. Náchylnost k účinkům morálky.
Jednotky: Všechny jednotky
|
Zranitelnost světlem
Kouzla magie Světla, která poškozují živé, mají porit nemrtvým a démonům posílenou účinnost o 20%. Kouzla magie Světla, která mají léčit živé, působí proti démonům a nemrtvým škodlivě.
Jednotky: Všechny jednotky
|
Ohnivzdorná kůže
Po adaptaci na sopečné prostředí vězeňského světa Sheoghu jsou démoni o 20% odolnější vůči poškození (ohněm).
Jednotky: Všechny jednotky
|
Pokřivená mysl
Jednotka Maniak (Šílenec) je imunní vůči ovlivnění mysli a efektům snižujícím morálku.
Jednotky: Maniak, Šílenec.
|
Šílený smích
Útoky jednotky Šílenec vysávají poškození z napadené jednotky a přidávají jej samy sobě. Snižuje poškození všech nepřátelských jednotek v cílové skupině o 1 a zvyšuje poškození všech bytostí ve skupině jednotek Šílenec o 1. Efekt trvá po dobu 1 kola.
Jednotky: Šílenec.
|
Žravé oko
Zvyšuje poškození jednotky o 20% proti všem nepřátelům, kteří ji předtím poškodili.
Jednotky: Pekelný pes, Cerberus.
|
Neomezené oplácení
Jednotka může oplácet neomezeně.
Jednotky: Pekelný pes, Kerberos.
|
Nenasytnost
Kerberos je nenasytný, což dokmentuje i sheoghské rčení: (Dvě hlavy jsou lepší než jedna, ale musíte mít dva talíře, abyste je nakrmili.) Kerberos dokáže zaútočit na dva cíle najednou, pokud se seřadí přímo před něj. Konec konců, je pak snazší si najít něco k snědku.
Jednotky: Kerberos.
|
Potěšení z bolesti
Útočníci se částečně zraní sami (základní poškození).
Jednotky: Sukuba.
|
Extáze z agónie
Útočníci se částečně zraní sami (základní poškození).
Jednotky: Lilim.
|
Okouzlení
Cílová nepřátelská jednotka se nemůže pohybovat, útočit ani používat schopnosti po dobu 2 kol. Okouzlení je zrušeno, pokud dojde k poškození cíle.
Jednotky: Lilim.
|
Vysátí many
Při útoku na jednotky vysaje 5% aktuální many nepřátelského hrdiny a přenese ji k vašemu hrdinovi.
Jednotky: Plamenná samice, Plamenná matka.
|
Rozmnožování
Jednotka Plamenná matka se během prvního kola bitvy rozroste o 20%. Jednotky nad původní stav skupiny po bitvě z hrdinovy armády zmizí.
Jednotky: Plamenná matka.
|
Mobilní střelec
Jednotka Plemenná matka se může buď pohnout a vystřelit, nebo vystřelit a pak pohnout.
Jednotky: Plamenná matka.
|
Mrtvé maso
Snižuje poškození (fyzické) způsobené jednotce Mučitel (Trýznitel) o 20%.
Jednotky: Mučitel, Trýznitel
|
Chuť bolesti
Pokaždé, když jednotka uštědří poškození, nebo obdrží poškození, zvýší se účinnost příštího útoku o 15%. Bonusy se sčítají až 4-krát.
Jednotky: Mučitel, Trýznitel.
|
Zatažitelné ostny
Jednotka Mučitel zaútočí na všechny nepřátelské skupiny v blízkosti a způsobí jim své normální poškození. Tento útok nelze oplácet.
Jednotky: Mučitel.
|
Vybuchující ostny
Jednotka Trýznitel zaútočí na všechny nepřátelské skupiny v blízkosti a uštědří jim 25% poškození navíc. Tento útok nelze oplácet.
Jednotky: Trýznitel.
|
Živoucí zbroj
Jednotka Pekelník je imunní vůči efektům snižujícím Fyzickou odolnost, Magickou odolnost, Fyzickou obranu a Magickou obranu.
Jednotky: Pekelník, Plenitel.
|
Nezastavitelný výpad
Jednotka se přesune k cílové oblasti a zasáhne všechny skupiny a objekty po cestě. Strukturární poškození způsobené tímto útokem se nyvyšuje o 3.
Jednotky: Pekelník, Plenitel.
|
Provokativní přítomnost
Přinutí nepřátelské skupiny ve vzdálenosti dvou čtverců od jednotky Plenitel, aby své útoky a schopnosti zaměřily přávě na ni. Odchod tento efekt zruší.
Jednotky: Plenitel.
|
Oslepení zuřivostí
Jednotka je imnunní vůči efektům ovlivnění mysli a zpomalení pohybu.
Jednotky: Ďábel, Arciďábel.
|
Čepel nenávisti
Napadené jednotky se dostanou pod vliv nenávisti a zaútočí na náhodně vybranou skupinu jednotek v blízkosti. Nenávist trvá 1 kolo a je zrušena, pokud dojde k poškození jejího cíle.
Jednotky: Ďábel, Arciďábel.
|
Neústupná zloba
Při oplácení jednotka způsobí 53-59 poškození (Ohněm) všem jednotkám, které na ni předtím zaútočily.
Jednotky: Ďábel, Arciďábel.
|
Bezmezná nenávist
Způsobuje 15 poškození (Ohněm) všem nepřátelským jednotkám.
Jednotky: Arciďábel.
|