Živá
Lze léčit a oživovat. Náchylnost k účinkům morálky.
Jednotky: Všechny jednotky
|
Úder štítem
Když nepřítel zaútočí na blízkou přátelskou skupinu, 50% poškození obdrží Prétorián, přičemž je toto poškození sníženo o 25%.
Jednotky: Strážce, Prétorián
|
Zaštítěný
Snižuje poškození z dálky uštědřené jednotce o 25%.
Jednotky: Strážce, Prétorián.
|
Úder štítem
Když dojde k napadení přátelské skupiny, jednotka Prétorián získá možnost útoku na původního agresora, pokud je v dosahu.
Jednotky: Prétorián
|
Průrazná střela
Jednotka ignoruje 50% Fyzické obrany cíle.
Jednotky: Střelec z kuše, Elitní střelec
|
Průrazný šíp
Střely jednotky Elitní střelec prorazí nepřátelskými skupinami a zasáhnou více cílů najednou.
Jednotky: Elitní střelec
|
Spřátelení
Cílová nepřátelská jednotka se nemůže pohybovat, útočit ani používat žádné schopnosti po dobu 2 kol. Tento efekt je zrušen, pokud cíl obdrží poškození.
Jednotky: Vestálka
|
Vyléčení
Cílová přátelská jednotka získá 5 bodů zdraví. Nepřátelská démonická nebo nekromantická jednotka dostane poškození.
Jednotky: Sestra, Vestálka
|
Střemhlavý útok
Jednotka Gryf odlétne z bojiště a snese se na svůj cíl na konci kola, kdy mu uštědří normální poškození.
Jednotky: Gryf
|
Neomezené oplácení
Jednotka může oplácet neomezeně.
Jednotky: Gryf, Královský gryf
|
Střemhlavý zteč
Jednotka Královský gryf vzlétne z bojiště a napadne všechny nepřátele v jedné linii na konci kola. Každému cíli pak způsobí své normální poškození.
Jednotky: Královský gryf
|
Duchovní podoba
Duchové se těší z +50% odolnosti vůči veškerému poškození od počátku bitvy. Efekt trvá, dokud jednotak neprovede nějakou akci.
Jednotky: Zářivá světice, Oslnivá světice
|
Rychlost světla
Pohyb, útok a návrat bez oplácení nepřítele.
Jednotky: Zářivá světice, Oslnivá světice.
|
Zranitelnost stínovou magií
Poškození (Temnotou) uštědřené jednotce světice je navýšeno o 25%.
Jednotky: Zářivá světice, Oslnivá světice.
|
Spalující světlo
Cílová nepřátelská jednotka obdrží 14-16(elemental 15-18) bodů poškození Světlem a bude na dobu 2 kol oslepena. Spotřebovává podstatu vlastní jednotky (ta utrpí ztrátu 7%(elemental 16%) zdraví, které se zregeneruje po bitvě).
Jednotky: Oslnivá světice.
|
Očistné světlo
Vždy, když se jednotka Světice teleportuje, zruší jeden náhodně vybraný efekt u všech jednotek v blízkosti. U přátelských jednotek je zrušen negativní efekt, u nepřátelských jednotek pak efekt pozitivní.
Jednotky: Zářivá světice, Oslnivá světice.
|
Výpad
Zvyšuje poškození jednotky Rytíř slunce o 10% za každý čtverec překonaný během útoku.
Jednotky: Rytíř slunce.
|
Oslepující výpad
Útok jednotky Křižák slunce nelze oplatit a jeho účinnost se zvyšuje o 10% za každý překročený čtverec.
Jednotky: Křižák slunce.
|
Sluneční hřebec
Jednotka Křižák slunce a její kůň se změní ve světlo na dobu 1 kola. Díky tomu může jednotka překonat všechny skupiny a objekty po cestě a navíc je imunní vůči všem efektům zpomalujícím pohyblivost. Tato schopnost nevyčerpá aktuální akci.
Jednotky: Křižák slunce.
|
Čepel milosrdenství
Jednotka Serafin může použít svůj žehnající meč k oživení přátelských jednotek. Vyléčí 51-52 bodů zdraví.
Jednotky: Serafin
|
Čepel Božího trestu
Poškození jednotky se zvyšuje o 20% u cílů, které předtím zničily přátelské skupiny.
Jednotky: Serafin, Nebesan.
|
Čepel epifanie
Jednotka Nebesan může použít svůj žehnající meč k oživení přátelských jednotek. Vyléčí celkově 54 bodů zdraví. Cílová skupina získá +30 bodů morálky +10 bodů iniciativy na dobu 2 kol.
Jednotky: Nebesan.
|
Absolutní očista
Jednotka Nebesan je imunní vůči vem negativním vlivům.
Jednotky: Nebesan.
|