ŽiváSíla | Pasivní Lze léčit a oživovat. Náchylnost k účinkům morálky. Jednotky: Všechny jednotky |
Úder štítemSíla | Pasivní Když nepřítel zaútočí na blízkou přátelskou skupinu, 50% poškození obdrží Prétorián, přičemž je toto poškození sníženo o 25%. Jednotky: Strážce, Prétorián |
ZaštítěnýSíla | Pasivní Snižuje poškození z dálky uštědřené jednotce o 25%. Jednotky: Strážce, Prétorián. |
Úder štítemSíla | Pasivní Když dojde k napadení přátelské skupiny, jednotka Prétorián získá možnost útoku na původního agresora, pokud je v dosahu. Jednotky: Prétorián |
Průrazná střelaSíla | Pasivní Jednotka ignoruje 50% Fyzické obrany cíle. Jednotky: Střelec z kuše, Elitní střelec |
Průrazný šípSíla | Pasivní Střely jednotky Elitní střelec prorazí nepřátelskými skupinami a zasáhnou více cílů najednou. Jednotky: Elitní střelec |
SpřáteleníSvětlo | Pasivní Cílová nepřátelská jednotka se nemůže pohybovat, útočit ani používat žádné schopnosti po dobu 2 kol. Tento efekt je zrušen, pokud cíl obdrží poškození. Jednotky: Vestálka |
VyléčeníSvětlo | Aktivní Cílová přátelská jednotka získá 5 bodů zdraví. Nepřátelská démonická nebo nekromantická jednotka dostane poškození. Jednotky: Sestra, Vestálka |
Střemhlavý útokSíla | Aktivní Jednotka Gryf odlétne z bojiště a snese se na svůj cíl na konci kola, kdy mu uštědří normální poškození. Jednotky: Gryf |
Neomezené opláceníSíla | Pasivní Jednotka může oplácet neomezeně. Jednotky: Gryf, Královský gryf |
Střemhlavý ztečSíla | Aktivní Jednotka Královský gryf vzlétne z bojiště a napadne všechny nepřátele v jedné linii na konci kola. Každému cíli pak způsobí své normální poškození. Jednotky: Královský gryf |
Duchovní podobaZákladní | Pasivní Duchové se těší z +50% odolnosti vůči veškerému poškození od počátku bitvy. Efekt trvá, dokud jednotak neprovede nějakou akci. Jednotky: Zářivá světice, Oslnivá světice |
Rychlost světlaSvětlo | Pasivní Pohyb, útok a návrat bez oplácení nepřítele. Jednotky: Zářivá světice, Oslnivá světice. |
Zranitelnost stínovou magiíTemnota | Pasivní Poškození (Temnotou) uštědřené jednotce světice je navýšeno o 25%. Jednotky: Zářivá světice, Oslnivá světice. |
Spalující světloSvětlo | Aktivní Cílová nepřátelská jednotka obdrží 14-16(elemental 15-18) bodů poškození Světlem a bude na dobu 2 kol oslepena. Spotřebovává podstatu vlastní jednotky (ta utrpí ztrátu 7%(elemental 16%) zdraví, které se zregeneruje po bitvě). Jednotky: Oslnivá světice. |
Očistné světloSvětlo | Pasivní Vždy, když se jednotka Světice teleportuje, zruší jeden náhodně vybraný efekt u všech jednotek v blízkosti. U přátelských jednotek je zrušen negativní efekt, u nepřátelských jednotek pak efekt pozitivní. Jednotky: Zářivá světice, Oslnivá světice. |
VýpadSíla | Pasivní Zvyšuje poškození jednotky Rytíř slunce o 10% za každý čtverec překonaný během útoku. Jednotky: Rytíř slunce. |
Oslepující výpadSíla | Pasivní Útok jednotky Křižák slunce nelze oplatit a jeho účinnost se zvyšuje o 10% za každý překročený čtverec. Jednotky: Křižák slunce. |
Sluneční hřebecSvětlo | Aktivní Jednotka Křižák slunce a její kůň se změní ve světlo na dobu 1 kola. Díky tomu může jednotka překonat všechny skupiny a objekty po cestě a navíc je imunní vůči všem efektům zpomalujícím pohyblivost. Tato schopnost nevyčerpá aktuální akci. Jednotky: Křižák slunce. |
Čepel milosrdenstvíSvětlo | Aktivní Jednotka Serafin může použít svůj žehnající meč k oživení přátelských jednotek. Vyléčí 51-52 bodů zdraví. Jednotky: Serafin |
Čepel Božího trestuSvětlo | Pasivní Poškození jednotky se zvyšuje o 20% u cílů, které předtím zničily přátelské skupiny. Jednotky: Serafin, Nebesan. |
Čepel epifanieSvětlo | Pasivní Jednotka Nebesan může použít svůj žehnající meč k oživení přátelských jednotek. Vyléčí celkově 54 bodů zdraví. Cílová skupina získá +30 bodů morálky +10 bodů iniciativy na dobu 2 kol. Jednotky: Nebesan. |
Absolutní očistaSvětlo | Pasivní Jednotka Nebesan je imunní vůči vem negativním vlivům. Jednotky: Nebesan. |
Dovednosti |
---|
Síla
|
Schopnosti hrdinů
|
Copyright© DeadKarlos (27.2.2014) | SysAdmin: Night Storm