Azyl - Schopnosti jednotek - Dovednosti | Heroes 6 CZ
Heroes 6Dovednosti › Schopnosti jednotek

Schopnosti jednotek Azylu


DeadKarlos | 13. dubna 2023 | Návštěvnost 141

 

Živá

Síla | Pasivní

ŽiváLze léčit a oživovat. Náchylnost k účinkům morálky.

Jednotky: Všechny jednotky

Úder štítem

Síla | Pasivní

Štítový strážceKdyž nepřítel zaútočí na blízkou přátelskou skupinu, 50% poškození obdrží Prétorián, přičemž je toto poškození sníženo o 25%.

Jednotky: Strážce, Prétorián

Zaštítěný

Síla | Pasivní

ZaštítěnýSnižuje poškození z dálky uštědřené jednotce o 25%.

Jednotky: Strážce, Prétorián.

Úder štítem

Síla | Pasivní

ZaštítěnýKdyž dojde k napadení přátelské skupiny, jednotka Prétorián získá možnost útoku na původního agresora, pokud je v dosahu.

Jednotky: Prétorián

Průrazná střela

Síla | Pasivní

Průrazná střelaJednotka ignoruje 50% Fyzické obrany cíle.

Jednotky: Střelec z kuše, Elitní střelec

Průrazný šíp

Síla | Pasivní

Průrazný šípStřely jednotky Elitní střelec prorazí nepřátelskými skupinami a zasáhnou více cílů najednou.

Jednotky: Elitní střelec

Spřátelení

Světlo | Pasivní

SpřáteleníCílová nepřátelská jednotka se nemůže pohybovat, útočit ani používat žádné schopnosti po dobu 2 kol. Tento efekt je zrušen, pokud cíl obdrží poškození.

Jednotky: Vestálka

Vyléčení

Světlo | Aktivní

VyléčeníCílová přátelská jednotka získá 5 bodů zdraví. Nepřátelská démonická nebo nekromantická jednotka dostane poškození.

Jednotky: Sestra, Vestálka

Střemhlavý útok

Síla | Aktivní

Střemhlavý útokJednotka Gryf odlétne z bojiště a snese se na svůj cíl na konci kola, kdy mu uštědří normální poškození.

Jednotky: Gryf

Neomezené oplácení

Síla | Pasivní

Neomezené opláceníJednotka může oplácet neomezeně.

Jednotky: Gryf, Královský gryf

Střemhlavý zteč

Síla | Aktivní

Střemhlavý ztečJednotka Královský gryf vzlétne z bojiště a napadne všechny nepřátele v jedné linii na konci kola. Každému cíli pak způsobí své normální poškození.

Jednotky: Královský gryf

Duchovní podoba

Základní | Pasivní

Duchovní podobaDuchové se těší z +50% odolnosti vůči veškerému poškození od počátku bitvy. Efekt trvá, dokud jednotak neprovede nějakou akci.

Jednotky: Zářivá světice, Oslnivá světice

Rychlost světla

Světlo | Pasivní

Rychlost světlaPohyb, útok a návrat bez oplácení nepřítele.

Jednotky: Zářivá světice, Oslnivá světice.

Zranitelnost stínovou magií

Temnota | Pasivní

Zranitelnost stínovou magiíPoškození (Temnotou) uštědřené jednotce světice je navýšeno o 25%.

Jednotky: Zářivá světice, Oslnivá světice.

Spalující světlo

Světlo | Aktivní

Spalující světloCílová nepřátelská jednotka obdrží 14-16(elemental 15-18) bodů poškození Světlem a bude na dobu 2 kol oslepena. Spotřebovává podstatu vlastní jednotky (ta utrpí ztrátu 7%(elemental 16%) zdraví, které se zregeneruje po bitvě).

Jednotky: Oslnivá světice.

Očistné světlo

Světlo | Pasivní

Očistné světloVždy, když se jednotka Světice teleportuje, zruší jeden náhodně vybraný efekt u všech jednotek v blízkosti. U přátelských jednotek je zrušen negativní efekt, u nepřátelských jednotek pak efekt pozitivní.

Jednotky: Zářivá světice, Oslnivá světice.

Výpad

Síla | Pasivní

VýpadZvyšuje poškození jednotky Rytíř slunce o 10% za každý čtverec překonaný během útoku.

Jednotky: Rytíř slunce.

Oslepující výpad

Síla | Pasivní

Oslepující výpadÚtok jednotky Křižák slunce nelze oplatit a jeho účinnost se zvyšuje o 10% za každý překročený čtverec.

Jednotky: Křižák slunce.

Sluneční hřebec

Světlo | Aktivní

Sluneční hřebecJednotka Křižák slunce a její kůň se změní ve světlo na dobu 1 kola. Díky tomu může jednotka překonat všechny skupiny a objekty po cestě a navíc je imunní vůči všem efektům zpomalujícím pohyblivost. Tato schopnost nevyčerpá aktuální akci.

Jednotky: Křižák slunce.

Čepel milosrdenství

Světlo | Aktivní

Čepel milosrdenstvíJednotka Serafin může použít svůj žehnající meč k oživení přátelských jednotek. Vyléčí 51-52 bodů zdraví.

Jednotky: Serafin

Čepel Božího trestu

Světlo | Pasivní

Čepel Božího trestuPoškození jednotky se zvyšuje o 20% u cílů, které předtím zničily přátelské skupiny.

Jednotky: Serafin, Nebesan.

Čepel epifanie

Světlo | Pasivní

Čepel epifanieJednotka Nebesan může použít svůj žehnající meč k oživení přátelských jednotek. Vyléčí celkově 54 bodů zdraví. Cílová skupina získá +30 bodů morálky +10 bodů iniciativy na dobu 2 kol.

Jednotky: Nebesan.

Absolutní očista

Světlo | Pasivní

Absolutní očistaJednotka Nebesan je imunní vůči vem negativním vlivům.

Jednotky: Nebesan.

 

 

 

Odkazy


Dovednosti

Frakce
Reputace
Schopnosti jednotek
Schopnosti hrdinů

 

 

 

Discord

 

Ubisoft

Pegi 16

TOPlist

 

Copyright© DeadKarlos (27.2.2014) | SysAdmin: Night Storm