Posily I
Počet jednotek v cílové řadové skupině se zvýší v závislosti na původní velikosti hrdinovy armády. Posily nad původní maximální stav jednotky s armádou po bitvě nezůstanou. Úroveň hrdiny: 1 |
Posily II
Počet jednotek v cílové základní skupině se zvýší v závislosti na původní velikosti hrdinovy armády. Posily nad původní maximální stav jednotky s armádou po bitvě nezůstanou. Vyžaduje: Posily I Úroveň hrdiny: 5 |
Posily III
Počet jednotek v cílové základní, elitní nebo šampionské skupině se zvýší v závislosti na původní velikosti hrdinovy armády. Posily nad původní maximální stav jednotky s armádou po bitvě nezůstanou. Vyžaduje: Posily II Úroveň hrdiny: 15 |
Obranné postavení
Přátelské jednotky používají krytí o 13% efektivněji. Platí i pro obléhací hradby. Úroveň hrdiny: 1 |
Bojový pochod
Pohyblivost přátelských jednotek je při obléhacích bojích navýšena o 2 body. Úroveň hrdiny: 1 |
Přepadení
Zvyšuje iniciativu přátelských jednotek o 5 pro první tři kola bitvy. Úroveň hrdiny: 1 |
Taktika I
Hrdinovu armádu je možné před bojem ještě přerozdělit. Úroveň hrdiny: 1 |
Taktika II
Oblast, do které může hrdinova armáda před bojem rozložit, se zvětší. Vyžaduje: Taktika I Úroveň hrdiny: 5 |
Mistr obléhání I
Strukturální poškození hrdinova katapultu se zvýší o 1. Úroveň hrdiny: 1 |
Mistr obléhání II
Otráví zásoby bránících se armád. Nepřátelské živé bytosti obdrží 42 bodů poškození zemí v každém kole, kdy budou stát za hradbami. Vyžaduje: Mistr obléhání I Úroveň hrdiny: 5 |
Mistr obléhání III
Výstřely katapultu také způsobí 405 poškození (Fyzického) skupinám v sousedství jejich cíle. Vyžaduje: Mistr obléhání II Úroveň hrdiny: 15 |
Dovednosti |
|---|
Síla
|
Schopnosti hrdinů
|
Copyright© DeadKarlos (27.2.2014) | SysAdmin: Night Storm