ŽiváSíla | Pasivní Lze léčit a oživovat. Náchylnost k účinkům morálky. Jednotky: Všechny jednotky |
Duchovní podobaZákladní | Pasivní Duchové se těší z +50% odolnosti vůči veškerému poškození od počátku bitvy. Efekt trvá, dokud jednotak neprovede nějakou akci. Jednotky: Vodní elementál, Vzdušný elementál, Ohnivý elementál, Zemský elementál, Světelný elementál, Elementál temnoty, Fénix |
Spřízněnost elementálůZákladní | Pasivní Elementálové obdrží od svého živlu o 50% snížené poškození a o 50% vyšší poškození od svého protějšího živlu. Elementálové jsou také imunní vůči negativním efektům založeným na jejich živlu. Jednotky: Vzdušný elementál, Temný elementál, Zemský elementál, Ohnivý elementál, Světelný elementál, Vodní elementál |
Vodní úderVoda | Pasivní Útok také zruší jeden pozitivní efekt na cíli. Jednotky: Vodní elementál. |
Tekuté těloVoda | Pasivní Zvyšuje odolnost vůči poškození o 20%. Jednotky: Vodní elementál. |
ObojživelnáSíla | Pasivní Imunita vůči zpomalení pohybu ze škody magie vody. Hrdinové svatyně mohou cestovat po moři, pokud bude jejich armáda složená jen z obojživelných jednotek. Jednotky: Vodní elementál, Siréna |
Ledová střelaVoda | Aktivní Způsobuje 17 bodů poškození (vodou) cílové nepřátelské skupině. Oběť bude navíc (zmražena). Jednotky: Vodní elementál. |
CyklónVzduch | Pasivní Snižuje poškození zdálky uštědřené jednotce Vzdušný elementál o 20%. Jednotky: Vzdušný elementál. |
Větrný štítVzduch | Pasivní Jednotka Vzdušný elementál se nemusí bát oplácení svých útoků. Jednotky: Vzdušný elementál. |
Bleskové úderyVzduch | Pasivní Dálkové útoky jednotky Vzdušný elementál způsobí poškození vzduchem cílové skupině a až třem dalším nepřátelským skupinám. Poškození se při každém skoku dělí dvěma. Jednotky: Vzdušný elementál. |
ZpopelněníOheň | Pasivní Když ohnivý elementál zemře pošle Ohnivou bouři na všechny jednotky v blízkosti a tím je poškodí. Jednotky: Ohnivý elementál. |
Ohnivá kouleOheň | Pasivní Ohnivý elementál vrací všem úderům poškození ohněm. Jednotky: Ohnivý elementál. |
RegeneraceZemě | Pasivní Skupina jednotky Zemský elemntál je na začátku svého kola vyléčena za 5 bodů zdraví. Jednotky: Zemský elementál. |
ZkameněníZemě | Aktivní Dojde ke zkaměnění nepřátelské jednotky a po 1 kolo nemůže nic dělat. Přátelské jednotky jednat mohou, ale dojde ke zrušení efektu. Jednotky: Zemský elementál. |
ZjeveníSvětlo | Pasivní Jednotka Světelný elementál oplácí útoky paprsky světla vyzařujícího do osmi směrů. Zasažené nepřátelské skupiny obdrží 472-503 bodů poškození (Světlem). Zasažené přátelské jednotky jsou vyléčeno o 472-503 bodů zdraví. Jednotky: Světelný elementál. |
Spalující světloSvětlo | Aktivní Cílová nepřátelská jednotka obdrží 14-16(elemental 15-18) bodů poškození Světlem a bude na dobu 2 kol oslepena. Spotřebovává podstatu vlastní jednotky (ta utrpí ztrátu 7%(elemental 16%) zdraví, které se zregeneruje po bitvě). Jednotky: Světelný elementál. |
Rychlost světlaSvětlo | Pasivní Pohyb, útok a návrat bez oplácení nepřítele. Jednotky: Světelný elementál. |
Očistné světloSvětlo | Pasivní Vždy, když se jednotka Světice teleportuje, zruší jeden náhodně vybraný efekt u všech jednotek v blízkosti. U přátelských jednotek je zrušen negativní efekt, u nepřátelských jednotek pak efekt pozitivní. Jednotky: Světelný elementál. |
Zrcadlo bolestiZákladní | Pasivní 10% poškození uštědřeného jednotce Duch pramene se vrátí útočníkovi. Platí pouze pro útoky zblízka. Jednotky: Světelný elementál. |
Stínový úderTemnota | Pasivní Jednotka Temný elementál při útoku se vrací na původní místo a to bez oplácení. Jednotky: Temný elementál. |
Oslabující sevřeníTemnota | Pasivní Jednotka Temný elementál při útoku sníží obranu nepřítele o 20% na dobu 3 kol. Jednotky: Temný elementál. |
Stínová formaTemnota | Pasivní Jednotka Temný elementál při útoku zruší jeden pozitivní efekt na svém cíli. Jednotky: Temný elementál. |
Píseň sirényVoda | Pasivní Nepřátelé v blízkosti sirény jsou okouzleny a nemůžou tak na sirény útočit. Jednotky: Siréna. |
Dcery mořeVoda | Pasivní Obrana vůči všem útokům je navíšena o 20%. Jednotky: Siréna. |
Přívalová vlnaVoda | Aktivní Všichni protivníci budou promočeni. Všechny nepřátelské malé jedotky budou odsunuty o 2 pole. Jednotky: Siréna. |
Zranitelnost vzduchemZákladní | Pasivní Veškeré poškození (vzduchem) je u Nagů (a jejich spřízněncýh vodních duchů) navýšeno o 25%. Jednotky: Siréna. |
Odolnost vůči voděZákladní | Pasivní Nagové (a jejich spříznění vodní duchové) mají 50% odolnost vůči poškození vodou. Jednotky: Siréna. |
Aura měsíčního plameneZákladní | Pasivní Nepřátelské jednotky, které zaútočí na jednotku Fénix nebo se stanou obětí jejího útoku, obdrží 116 bodů základního poškození. Tento útok nelze vyléčit. Jednotky: Fénix. |
Ochrana před smrtíZákladní | Pasivní Jednotka je imunní vůči všem formám magie z cesty Krve a utrpí poškození (magické) ponížené o 10%. Jednotky: Fénix. |
ZnovuzrozeníZákladní | Aktivní Jednotka Fénix má skvělou schopnost znovuzrození. Jednotka Fénix si vyléčí 50 bodů zdraví a způsobí 60 bodů poškození (základního) všem nepřátelským skupinám v blízkosti. Zničené skupiny jednotky Fénix se automaticky navrátí k životu. Toto poškození nelze vyléčit. Jednotky: Fénix. |
HladSíla | Pasivní Zvyšuje pohyblivost o 2 v prvních třech kolech bitvy. Jednotky: Šedý vlk, Krutý vlk. |
DravostSíla | Pasivní Jednotka Krutý vlk může zaútočit znovu. Jednotky: Krutý vlk. |
Otevřená ránaSíla | Pasivní Útok jednotky Stínový panter snižuje pohyblivost cíle o 3 body na dobu 2 kol. Cíl také každé kolo obdrží 10% fyzického poškození jednotky Stínový panter. Jednotky: Stínový panter |
Stínový plášťSíla | Pasivn Pokud jednotka Stínový panter nezaútočí po dobu 2 kol, stane se neviditelnou. Když je neviditelná,je skrytá zrakům nepřátelského hrdiny nepřátelských jednotek. Stínový plášť je zrušen ve chvíli,kdy tato skrytá jednotka zaútočí, dostane se do blízkosti nepřátelské skupiny, nebo se stane terčemnepřímého poškození. Jednotky: Stínový panter |
Dovednosti |
---|
Síla
|
Schopnosti hrdinů
|
Copyright© DeadKarlos (27.2.2014) | SysAdmin: Night Storm