Živá
Lze léčit a oživovat. Náchylnost k účinkům morálky.
Jednotky: Všechny jednotky
|
Démonské pokolení
Orkové si v těle nesou démonské dědictví, kvůli kterým jsou stejně odolní a zranitelní jako démoni. +10% odolnost vůči poškození ohněm, +10% zranitelnost vůči světlu. Léčivá kouzla magie světla mohou vyléčit přátelské orky, nebo zranit nepřátelské orky.
Jednotky: Všichni orkové
|
Chuť krve
Útoky, které zasáhnou jednotku Bijec zvýší minimální poškození každé jednotky ve skupině o 1. Efekt se sčítá až 4-krát a trvá až do konce btivy.
Jednotky: Bijec, Drtič.
|
Zaštítěný
Snižuje poškození zdálky uštědřené jednotce o 25%.
Jednotky: Bijec, Drtič.
|
Zteč
Jednotka Drtič může zaútočit znovu.
Jednotky: Drtič.
|
Ochromující pasti
Vytvoří na bojové mapě past, která se aktivuje tehdy, když na ni šlápne první nepřítel. Uštědří 2 bodů poškození (fyzického) a zpomaluje pohyb o 4.
Jednotky: Goblin, Gobliní traper.
|
Podlý úder
Zvyšuje poškození jednotky Gobliní traper o 50% proti imobilním nepřátelům.
Jednotky: Gobliní traper.
|
Úder a únik
Jednotka Harpyje se po svém útoku vrátí na původní pozici.
Jednotky: Harpyje, Fúrie.
|
Bez oplácení
Jednotka Fúrie se nemusí bát oplácení svých útoků.
Jednotky: Fúrie.
|
Nebe a země
Zvyšuje iniciativu přátelské cílové skupiny o 5 a pohyblivost o 2, nebo způsobí 8 bodů poškození (zemí) za kolo cílové nelétající nepřátelské skupině, která navíc zpomalí pohyb o 2. Efekt trvá po dobu 2 kol.
Jednotky: Poutník snů.
|
Hromadné Nebe a země
Zvyšuje iniciativu 1 a pohyblivost o 1 u všech nepřátelských skupin, nebo uštědří 3 bodů poškození (zemí) za kolo všem nepřátelským nelétajícím skupinám, kterým také sníží pohyblivost o 2. Efekt trvá po dobu 2 kol.
Jednotky: Lovec snů.
|
Bdělý průzkumník
Jednotka Kentaur získá volný výstřel na první nepřátelskou skupinu, která se k ní přiblíží na polovinu vzdálenosti.
Jednotky: Kentaur, Kentauří nájezdník
|
Manévr
Jednotka se od nepřátel, kteří na ni zaútočili zblízka, vzdálí a útok jim oplatí z dálky.
Jednotky: Kentaur, Kentauří nájezdník
|
Mobilní střelec
Jednotka Kentauří nájezdník se může buď pohnout a vystřelit, nebo vystřelit a pak se pohnout.
Jednotky: Kentauří nájezdník.
|
Válečná zuřivost
Jakmile jednotka způsobí poškození, stává se imunní vůči negativnímu ovlivnění mysli a všem efektům snižujícím morálku.
Jednotky: Jaguáří válečník, Panteří válečník.
|
Divoká zteč
Jednotka Jaguáří válečník se vrhne proti cílovému nepříteli a způsobí mu normální poškození. Tento útok nelze oplácet.
Jednotky: Jaguáří válečník.
|
Divoká zteč
Jednotka Panteří válečník zaútočí na cílového nepřítele, způsobí mu normální poškození a poškodí také všechny skupiny v blízkosti jednotky Panteří válečník. Tento útok nelze oplácet.
Jednotky: Panteří válečník.
|
Ignorace bolesti
Jednotka utrpí ztráty až na začátku svého dalšího kola.
Jednotky: Kyklop, Rozzuřený kyklop.
|
Rozštěpení
Zvyšuje strukturální poškození způsobované jednotkou Kyklop o +1.
Jednotky: Kyklop, Rozzuřený kyklop.
|
Úder
Jednotka Kyklop zaútočí na cílovou nepřátelskou skupinu, které způsobí normální poškození. Malé cíle jsou odsunuty o jeden čtverec dozadu. Na tento útok nelze reagovat oplácením.
Jednotky: Kyklop.
|
Mocný úder
Jednotka Rozzuřený kyklop zaútočí na cílovou nepřátelskou skupinu a všechny skupiny stojící vedle ní, kterým způsobí 100% normálního poškození útokem. Malé cíle jsou odsunuty o jeden čtverec dozadu. Na tento útok nelze reagovat oplácením.
Jednotky: Rozzuřený kyklop.
|
Spalující zuřivost
Jednotka Rozzuřený kyklop získá útok z dálky, který zapálí svůj cíl. Uštědří cíli 57-65 poškození (ohněm) a navíc je 20% poškození uštědřeno i v dalších 2 kolech.
Jednotky: Rozzuřený kyklop.
|