ŽiváSíla | Pasivní Lze léčit a oživovat. Náchylnost k účinkům morálky. Jednotky: Všechny jednotky |
Démonské pokoleníSíla | Pasivní Orkové si v těle nesou démonské dědictví, kvůli kterým jsou stejně odolní a zranitelní jako démoni. +10% odolnost vůči poškození ohněm, +10% zranitelnost vůči světlu. Léčivá kouzla magie světla mohou vyléčit přátelské orky, nebo zranit nepřátelské orky. Jednotky: Všichni orkové |
Chuť krveSíla | Pasivní Útoky, které zasáhnou jednotku Bijec zvýší minimální poškození každé jednotky ve skupině o 1. Efekt se sčítá až 4-krát a trvá až do konce btivy. Jednotky: Bijec, Drtič. |
ZaštítěnýSíla | Pasivní Snižuje poškození zdálky uštědřené jednotce o 25%. Jednotky: Bijec, Drtič. |
ZtečSíla | Pasivní Jednotka Drtič může zaútočit znovu. Jednotky: Drtič. |
Ochromující pastiSíla | Aktivní Vytvoří na bojové mapě past, která se aktivuje tehdy, když na ni šlápne první nepřítel. Uštědří 2 bodů poškození (fyzického) a zpomaluje pohyb o 4. Jednotky: Goblin, Gobliní traper. |
Podlý úderSíla | Pasivní Zvyšuje poškození jednotky Gobliní traper o 50% proti imobilním nepřátelům. Jednotky: Gobliní traper. |
Úder a únikSíla | Pasivní Jednotka Harpyje se po svém útoku vrátí na původní pozici. Jednotky: Harpyje, Fúrie. |
Bez opláceníSíla | Pasivní Jednotka Fúrie se nemusí bát oplácení svých útoků. Jednotky: Fúrie. |
Nebe a zeměZákladní | Aktivn Zvyšuje iniciativu přátelské cílové skupiny o 5 a pohyblivost o 2, nebo způsobí 8 bodů poškození (zemí) za kolo cílové nelétající nepřátelské skupině, která navíc zpomalí pohyb o 2. Efekt trvá po dobu 2 kol. Jednotky: Poutník snů. |
Hromadné Nebe a zeměZákladní | Aktivní Zvyšuje iniciativu 1 a pohyblivost o 1 u všech nepřátelských skupin, nebo uštědří 3 bodů poškození (zemí) za kolo všem nepřátelským nelétajícím skupinám, kterým také sníží pohyblivost o 2. Efekt trvá po dobu 2 kol. Jednotky: Lovec snů. |
Bdělý průzkumníkSíla | Pasivní Jednotka Kentaur získá volný výstřel na první nepřátelskou skupinu, která se k ní přiblíží na polovinu vzdálenosti. Jednotky: Kentaur, Kentauří nájezdník |
ManévrSíla | Pasivní Jednotka se od nepřátel, kteří na ni zaútočili zblízka, vzdálí a útok jim oplatí z dálky. Jednotky: Kentaur, Kentauří nájezdník |
Mobilní střelecSíla | Pasivní Jednotka Kentauří nájezdník se může buď pohnout a vystřelit, nebo vystřelit a pak se pohnout. Jednotky: Kentauří nájezdník. |
Válečná zuřivostSíla | Pasivní Jakmile jednotka způsobí poškození, stává se imunní vůči negativnímu ovlivnění mysli a všem efektům snižujícím morálku. Jednotky: Jaguáří válečník, Panteří válečník. |
Divoká ztečSíla | Aktivní Jednotka Jaguáří válečník se vrhne proti cílovému nepříteli a způsobí mu normální poškození. Tento útok nelze oplácet. Jednotky: Jaguáří válečník. |
Divoká ztečSíla | Aktivní Jednotka Panteří válečník zaútočí na cílového nepřítele, způsobí mu normální poškození a poškodí také všechny skupiny v blízkosti jednotky Panteří válečník. Tento útok nelze oplácet. Jednotky: Panteří válečník. |
Ignorace bolestiSíla | Pasivní Jednotka utrpí ztráty až na začátku svého dalšího kola. Jednotky: Kyklop, Rozzuřený kyklop. |
RozštěpeníSíla | Pasivní Zvyšuje strukturální poškození způsobované jednotkou Kyklop o +1. Jednotky: Kyklop, Rozzuřený kyklop. |
ÚderSíla | Aktivní Jednotka Kyklop zaútočí na cílovou nepřátelskou skupinu, které způsobí normální poškození. Malé cíle jsou odsunuty o jeden čtverec dozadu. Na tento útok nelze reagovat oplácením. Jednotky: Kyklop. |
Mocný úderSíla | Aktivní Jednotka Rozzuřený kyklop zaútočí na cílovou nepřátelskou skupinu a všechny skupiny stojící vedle ní, kterým způsobí 100% normálního poškození útokem. Malé cíle jsou odsunuty o jeden čtverec dozadu. Na tento útok nelze reagovat oplácením. Jednotky: Rozzuřený kyklop. |
Spalující zuřivostOheň | Pasivní Jednotka Rozzuřený kyklop získá útok z dálky, který zapálí svůj cíl. Uštědří cíli 57-65 poškození (ohněm) a navíc je 20% poškození uštědřeno i v dalších 2 kolech. Jednotky: Rozzuřený kyklop. |
Dovednosti |
---|
Síla
|
Schopnosti hrdinů
|
Copyright© DeadKarlos (27.2.2014) | SysAdmin: Night Storm