Hlavní ruka - Artefakty | Heroes 6 CZ

Hlavní ruka


DeadKarlos | 13. dubna 2023 | Návštěvnost 104

 

Meče


Gryfí meč

Gryfí meč

Úroveň 1: +3 Vůdcovství

Úroveň 2: Gryfí srdce: Přátelské jednotky jsou imunní vůči efektům snižujícím morálku.

Úroveň 3: +5 Osud

Úroveň 4: Gryfský řev: Snižuje morálku nepřátelských jednotek o 5.

Úroveň 5: Gryfská zuřivost: Cílová přátelský jednotka může po zbytek bitvy neomezeně oplácet.

Asasínova čepel

Asasínova čepel

Úroveň 1: Smrtící jed: Cíl hrdinova útoku bude navíc otráven. Otrávené cíle budou imunní vůči léčení a v každém kole budou zraněny za 200 bodů poškození zemí. Efekt trvá po dobu 2 kol.

Úroveň 2: +5 k iniciativě jednotek

Úroveň 3: Stínový úder: Cílová přátelská pěší jednotka se na dobu 2 kol stane nehmotnou a dokáže tak procházet skupinami, hradbami a překážkami. Rovněž snižuje utrpené fyzické poškození o 30%. Nemá vliv na duchy a spektry.

Úroveň 4: +5 k osudu

Úroveň 5: Vylepšený stínový úder: První útok jednotky využívající stínový úder navíc otráví cíl - Uštědří 12 bodů poškození zemí v každém kole. Efekt trvá po dobu 2 kol.

Železné pírko

Železné pírko

Úroveň 1: +3 Fyzická obrana

Úroveň 2: Zářivé peří: Pozitivní efekty na přátelských jednotkách nelze zrušit.

Úroveň 3: +5 Fyzická síla

Úroveň 4: Železné pírko: Zvyšuje fyzickou obranu o +20% pro všechny létající jednotky.

Úroveň 5: Spalující světlo: 30% poškození uštědřeného cílovou nepřátelskou jednotkou se jednotce vrátí. Efekt trvá po dobu 3 kol.

Arachné

Arachné

Úroveň 1: +3 Fyzická síla

Úroveň 2: Zpomalení: Snižuje iniciativu všech nepřátelských skupin o +5.

Úroveň 3: Smutek: Snižuje morálku nepřátelských jednotek o +5.

Úroveň 4: Vysátí života: Útoky všech přátelských skupin vysájí životní sílu z živých cílů. Obnoví jejich zdraví o 15% uštědřeného poškození.

Úroveň 5: Pavoučí síť: Snižuje pohyblivost nepřátelských jednotek v cílové oblasti 3x3 o 2 na dobu 3 kol.

Hedvábný meč Kirina

Hedvábný meč Kirina

Úroveň 1: +5 Bonus k iniciativě jednotek

Úroveň 2: Chladný úder: Cíle hrdinova útoku budou "podchlazený".

Úroveň 3: +5 Osud

Úroveň 4: Přání kirina: Zvyšuje pohyblivost přátelských jednotek o +1.

Úroveň 5: Mystická vlna: Teleportuje cílovo přátelskou jednotku na jiné místo.

Whistlebonův meč

Whistlebonův meč

Úroveň 1: Nebeský otec: Hrdina zaútočí na cílovou skupinu svým výchozím útokem. Způsobí 600 bodů poškození vzduchem cíli a všem nepřátelským jednotkam v blízkosti.

Úroveň 2: +5 Magická obrana

Úroveň 3: Matka země: Snižuje pohyblivost nepřátelských nelétajících jednotek o +1.

Úroveň 4: +5 Fyzická síla

Úroveň 5: Zpomalující vítr: Snižuje iniciativu všechn nepřátelských skupin o 10.

Požírač duší

Požírač duší

Úroveň 1: +3 Magická síla

Úroveň 2: Životní síla: Zvyšuje maximální zdraví všech přátelských jednotek o 3%.

Úroveň 3: +5 Osud

Úroveň 4: Vysátí života: Způsobí 400 bodů poškození (Temnotou) cílové přátelské skupině a vyléčí stejné množství bodů zdraví u všech přítelských skupin.

Úroveň 5: Vylepšené vysátí života: Vysátí života obnoví 40 bodů many hrdiny.

Čepel vazby

Čepel vazby

Úroveň 1: Magické poškození: Zvyšuje poškození (magické) všech přátelských jednotek o 6%.

Úroveň 2: +3 Osud

Úroveň 3: Vyvolání pekelníka: Vyvolá 33 plenitelů.

Úroveň 4: +5 Magická síla

Úroveň 5: Síla vyvolávání: Zvyšuje efektivitu vyvolávacích schopností o 20%.

Dokonalý hedvábný meč

Dokonalý hedvábný meč

Úroveň 1 : +3 Osud

Úroveň 2: Slabá místa: Snižuje fyzickou obranu nepřátelských jednotek o 6%.

Úroveň 3: Břitvová čepel: Poškození způsobené kritickým zásahem se v hrdinově armádě zvýší o 20%.

Úroveň 4: +5 Fyzická obrana

Úroveň 5: Dokonalá čepel: Zvyšuje poškození o 30% a štěstí o 40 u cílové jednotky po dobu 3 kol.

Vlčí meč

Vlčí meč

Úroveň 1: Vlčí srdce: Přátelské jednotky jsou imunní vůči škodlivému ovlivnění mysli.

Úroveň 2: +3 Fyzická síla

Úroveň 3: Vlčí čelisti: Váš ani nepřátelský hrdina se nemohou po zbytek bitvy vzdát ani se stáhnout.

Úroveň 4: +10 k iniciativě jednotek

Úroveň 5: Vlčí duch: Zvyšuje fyzickou sílu hrdiny o 1 bod na začátku každého kola. Efekt se může neomezeně násobit.

Malathuův sekáček

Malathuův sekáček

Úroveň 1: +3 Fyzická obrana

Úroveň 2: Železná vůle: Přátelské jednotky jsou imunní vůči efektům snižujícím poškození (fyzické) nebo fyzickou obranu.

Úroveň 3: +5 Fyzická síla

Úroveň 4: Zloba orků: Cílová přátelská skupina může po dobu 2 kol útočit dvakrát.

Úroveň 5: Vylepšená zloba orků: Zloba orků navíc poskytuje cíly možnost neomezeného oplácení.

Andělské spojenectví

Andělské spojenectví

Úroveň 1: +3 Fyzická síla

Úroveň 2: +3 Magická síla

Úroveň 3: Nebeská zbroj: Všechny přátelské jednotky budou na začátku bitvy profitovat z nebeské zbroje.

Úroveň 4: Vzkříšení: Oživí cílovou přátelskou jednotku až s 1600 body zdraví. Zaměřit jde pouze mrtvá těla.

Úroveň 5: Vylepšené oživení: Oživení také zvýší poškození oživené skupiny o 20% po dobu 2 kol.

Plamenný dračí jazyk

Plamenný dračí jazyk

Úroveň 1: +3 Vůdcovství

Úroveň 2: Neštěstí: Snižuje štěstí nepřátelských jednotek o 3.

Úroveň 3: +5 Fyzická síla

Úroveň 4: Zasvěcení: Vyléčí všem přátelským jednotkám 5% jejich původního zdraví a uštědří všem nepřátelským skupinám poškození ohněm v hodnotě 5% jejich původního zdraví.

Úroveň 5: Vylepšené zasvěcení: Nepřátelské jednotky ovlivněné zasvěcením jsou přinuceny v aktuálním kole čekat.

Čepel chaosu

Čepel chaosu

Úroveň 1: Věčné štěstí: Přátelské jednotky jsou imunní vůči všem efektům snížujícím jejich štěstí.

Úroveň 2: +3 Fyzická síla

Úroveň 3: Ochrana před Světlem: Snižuje poškození (Světlem) uštědřené přátelským jednotkám o 40%.

Úroveň 4: +5 Osud

Úroveň 5: Kolo Fortuny: Zvyšuje štěstí všech přátelských jednotek o 10. Snižuje štěstí nepřátelských jednotek o 10.

Meč Krále pirátů

Meč Krále pirátů

Úroveň 1: +3 Fyzická síla

Úroveň 2: Chrabrost: Přátelské jednotky budou imunní vůči efektům snižujícím iniciativu.

Úroveň 3: +5 Vůdcovství

Úroveň 4: Připravit k nalodění: Přátelské jednotky získají +10 bodů morálky a +5 bodů iniciativy a +2 body pohyblivosti v prvním kole bitvy.

Úroveň 5: Rum zdarma: Zvyšuje morálku všech přátelských jednotek o 15.

Meč úhlavního nepřítele

Meč úhlavního nepřítele

Úroveň 1: +3 Fyzická síla

Úroveň 2: +3 Osud

Úroveň 3: Hořící srdce: Cílový nepřítel bude náhodně útočit na jednotky v blízkosti po dobu 1 kola. Efekt se zruší, pokud cíl obdrží poškození.

Úroveň 4: Krvelačnost: Fyzická síla hrdiny se zvýší o +2 za každou v bitvě zničenou nepřátelskou skupinu.

Úroveň 5: Hořící duše: Cílový nepřítel náhodně napadne jednotku v blízkosti. Pokud svému cíli způsobí poškození, účinek kouzla se zruší. Skupina pod vlivem hořící duše je imunní vůči efektům oslepení, ovlivnění mysli a efektům způsobujícím ztrátu akce.

Ostří rovnováhy

Ostří rovnováhy

Úroveň 1: +4 Fyzická síla

Úroveň 2: Čepel rovnováhy: Pokud hrdina použije schopnost Krve nebo Slz, bude při určení reputačního bonusu použita nejvyšší reputační úroveň tohoto hrdiny.

Úroveň 3: Dvojí cesta: V prvních 4 kolech bitvy může hrdina používat schopnost 1. úrovně krve i slz.

Úroveň 4: +4 Fyzická obrana

Úroveň 5: Dvojité putování: Zvyšuje štěstí všech přátelských jednotek o 10. Snižuje štěstí nepřátelských jednotek o 10.

 

 

Hole


Urgashova vůle

Urgashova vůle

Úroveň 1: Spřízněnost s ohněm: Zvyšuje magickou sílu (oheň) o 5.Zvyšuje magickou sílu kouzel ze školy Ohně o 10%.

Úroveň 2: +3 Osud

Úroveň 3: Spalující oheň: Ohnivé poškození způsobené hrdinou nelze vyléčit.

Úroveň 4: +5 Magická síla

Úroveň 5: Ohnivá bouře: Způsobuje 467 bodů poškození ohněm všem jednotkám v cílové oblasti 5x5. Oběti budou navíc "omámeny".

Zapomnění

Zapomnění

Úroveň 1: +5 k iniciativě jednotek

Úroveň 2: Zapomění: Cílová nepřátelská jednotka nemůže použít své aktivní schopnosti po dobu 3 kol.

Úroveň 3: +5 Magická síla

Úroveň 4: Omámení: Škodlivá kouzla seslaná hrdinou způsobí nepřátelským skupinám také "omráčení".

Úroveň 5: Času je málo: Snižuje trvání nepřátelských schopností o 1 kolo (na minimum 1 kola).

Hůl očisty

Hůl očisty

Úroveň 1: Očista: Zruší všechny negativní z cílové přátelské jednotky, nebo zruší všechny pozitivní efekty nepřátelského cíle.

Úroveň 2: +4 Magická obrana

Úroveň 3: Poskvrněná mlha: Snižuje poškození uštědřené nepřátelskými jednotkami o 10%.

Úroveň 4: +4 Magická obrana

Úroveň 5: Směrování síly: Očista obnoví 20 bodů many hrdiny.

Sandrova hůl

Sandrova hůl

Úroveň 1: +3 Magická síla

Úroveň 2: Prokletí licha: Snižuje maximální zdraví nepřátelských jednotek o 3%.

Úroveň 3: Vůle licha: Snižuje morálku nepřátelských jednotek o 5.

Úroveň 4: Moc licha: Snižuje magickou obranu nepřátelských jednotek o 10%.

Úroveň 5: Přenos života: Hrdinovy útoky a schopnosti přenášejí energii napadených živých nepřátel na cílovou přátelskou skupinu, která si vyléčí 50% způsobeného poškození.

Bouřná hůl

Bouřná hůl

Úroveň 1: Spřízněnost se vzduchem: Zvyšuje magickou sílu (vzduch) o 5.Zvyšuje magickou sílu kouzel ze školy Vzduch o 10%.

Úroveň 2: +3 Fyzická síla

Úroveň 3: Připoutání k zemi: Všechny nepřátelské létající jednotky budou na začátku bitvy připoutány k zemi.

Úroveň 4: +5 Magická síla

Úroveň 5: Blesková tyč: Způsobuje 945 bodů poškození (vzduchem) v každém kole nejsilnější nepřátelské skupině. Efekt trvá po dobu 3 kol cíl je také ovlivněn "omámením"

Hůl zloděje duší

Hůl zloděje duší

Úroveň 1: Spřízněnost s temnotou: Zvyšuje magickou sílu (Temnota) o 5.Zvyšuje magickou sílu kouzel ze školy Temnota o 10%.

Úroveň 2: +5 k iniciativě jednotek

Úroveň 3: Vysátí many: 20% many utracené nepřátelským hrdinou obnoví manu vašeho hrdiny.

Úroveň 4: +5 Magická síla

Úroveň 5: Časová past: Vytvoří na bojové mapě. První něpřítel, který do ní vstoupí, bude ovlivněn časovým zámkem. Cíl nebude po dobu 2 kol hrát. Časový zámek není zrušen útoky.

Srdcervoucí píseň

Srdcervoucí píseň

Úroveň 1: Magie světla: Zvyšuje magickou sílu (Světla) o 5.Zvyšuje magickou sílu kouzel ze školy Světlo o 10%.

Úroveň 2: +3 Vůdcovství

Úroveň 3: Andělský hlas: Všechny přátelské jednotky v oblasti 3x3 jsou vyléčeny o 415.

Úroveň 4: +5 Fyzická síla

Úroveň 5: Vylepšený andělský hlas: Andělský hlas také okouzlí nepřátelské jednotky v cílové oblasti a donutí je vynechat příští kolo. Andělský hlas je zrušen pokud dojde k napadení jednotky a ta může útok oplácet.

Hůl příboje

Hůl příboje

Úroveň 1: Spřízněnost s vodou: Zvyšuje magickou sílu (Voda) o 5.Zvyšuje magickou sílu kouzel ze školy Voda o 10%.

Úroveň 2: +30 Maximální mana

Úroveň 3: Volání hlubin: Vyvolá na bojové mapě přílivovou vlnu, která způsobí 230 bodů poškození všem nepřátelským jednotkám. Všechny malé nepřátelské jednotky jsou odraženy o dva čtverce dozadu.

Úroveň 4: +5 Magická obrana

Úroveň 5: Ledová bariéra: Sešle na začátku bitvy kouzlo ledová beriéra ma všechnypřátelské jednotky. Ledová bariéra absorbuje 362 bodů poškození a vydrží po dobu 4 kol.

Hůl Ashi Osminásobné

Hůl Ashi Osminásobné

Úroveň 1: +3 Magická síla

Úroveň 2: +30 Maximální mana

Úroveň 3: +5 Magická obrana

Úroveň 4: +10 Mana za den

Úroveň 5: Soustředění magie: Efektivita prvního kouzla seslaného hrdinou se zvýší v každém boji o 40%.

Sar-Aggrethova hůl

Sar-Aggrethova hůl

Úroveň 1: Spřízněnost se základní magií: Zvyšuje magickou sílu (Základní magie) o 5.Zvyšuje magickou sílu kouzel ze školy Základní magie o 10%.

Úroveň 2: +5 Mana za den

Úroveň 3: Mistrovství magie: Efektivita hrdinových kouzel se 3 kola zvýší o 30%.

Úroveň 4: +5 Magická síla

Úroveň 5: Vylepčené mistrovství magie: Efektivita hrdinových kouzel, schopností jednotek a útoků jednotek se na 3 kola zvýší o 30%.

Batův totem

Batův totem

Úroveň 1: Spřízněnost se zemí: Zvyšuje magickou sílu (země) o 5.Zvyšuje magickou sílu kouzel ze školy Země o 10%.

Úroveň 2: +30 Maximální mana

Úroveň 3: Větry rychlosti: +1 bod pohyblivosti přátelským pěším jednotkám.

Úroveň 4: +5 Magicá síla

Úroveň 5: Větry magie: Vždy, když se nepřátelský hrdina pokusí seslat kouzlo, náhodná nepřátelský jednotka bude po 3 kola dostávat poškození rovné desetinásobku many spotřebované na dané kouzlo.

Hůl podsvětí

Hůl podsvětí

Úroveň 1: +3 Magická síla

Úroveň 2: Kanál podsvětí: V každém kole ukradne nepřátelskému hrdinovy 2 body many

Úroveň 3: Zhouba podsvětí: Cílová nepřátelská jednotka a sousedící nepřátelské jednotky utrpí 260 bodů poškození základní magií v každém kole. Efekt trvá 3 kola. Toto poškození nelze vyléčit.

Úroveň 4: Pečeť vazby: -10 bodů iniciativy všem nepřátelským jednotkám.

Úroveň 5: Vylepšená zhouba podsvětí: Způsobuje 260 bodů Základního poškození v každém kole po dobu 0 kol. Toto poškození utrpí i blízké přátelské jednotky a s pravděpodobností 30% na ně bude přesunuta "Vylepšená zhouba podsvětí".

Hůl z dračí kosti

Hůl z dračí kosti

Úroveň 1: +3 Magická obrana

Úroveň 2: +3 Magická síla

Úroveň 3: Vyvolání spektrálního draka: Vyvolá na bojišti skupinu 5 spektrálních draků.

Úroveň 4: Smutek: -5 bodů morálky pro nepřátelské jednotky.

Úroveň 5: Vylepšené vyvolání spektrálních draků: Vyvolá na bojišti skupinu 8 spektrálních draků.

Hůl beze jména

Hůl beze jména

Úroveň 1: +3 Magická Sila

Úroveň 2: -1 bod pohyblivosti pro všechny nepřátelské jednotky.

Úroveň 3: +10% účinnosti ke schopnosti temnoty.

Úroveň 4: Kletba bezejmenného: Útoky přátelských jednotek mohou zrušit jeden náhodný pozitivní účinek na nepříteli.

Úroveň 5: Temná ozvěna: Po použití této schopnosti může hrdina seslat dvě kouzla temnoty v jednom kole.

Hůl z křišťálových růží

Hůl z křišťálových růží

Úroveň 1: +3 Magická Sila

Úroveň 2: +5 k iniciativě jednotek

Úroveň 3: Tvrdost: Poškození zblízka způsobené nepřítelem se sníží o 10%.

Úroveň 4: Nezdolné odhodlání: Když se přátelská skupina dostane pod 20% původního počtu, získá schopnost Ignorace bolesti.

Úroveň 5: Trny lítosti: Cílová skupina obdrží 25% celkového poškození, které uštědřila od začátku bitvy. Přátelské jednotky budou skupině způsobovat o 25% poškození více, a to až do konce bitvy.

 

 

 

Odkazy


Artefakty

 

 

 

Discord

 

Ubisoft

Pegi 16

TOPlist

 

Copyright© DeadKarlos (27.2.2014) | SysAdmin: Night Storm