Gryfí meč
Úroveň 1: +3 Vůdcovství Úroveň 2: Gryfí srdce: Přátelské jednotky jsou imunní vůči efektům snižujícím morálku. Úroveň 3: +5 Osud Úroveň 4: Gryfský řev: Snižuje morálku nepřátelských jednotek o 5. Úroveň 5: Gryfská zuřivost: Cílová přátelský jednotka může po zbytek bitvy neomezeně oplácet. |
Asasínova čepel
Úroveň 1: Smrtící jed: Cíl hrdinova útoku bude navíc otráven. Otrávené cíle budou imunní vůči léčení a v každém kole budou zraněny za 200 bodů poškození zemí. Efekt trvá po dobu 2 kol. Úroveň 2: +5 k iniciativě jednotek Úroveň 3: Stínový úder: Cílová přátelská pěší jednotka se na dobu 2 kol stane nehmotnou a dokáže tak procházet skupinami, hradbami a překážkami. Rovněž snižuje utrpené fyzické poškození o 30%. Nemá vliv na duchy a spektry. Úroveň 4: +5 k osudu Úroveň 5: Vylepšený stínový úder: První útok jednotky využívající stínový úder navíc otráví cíl - Uštědří 12 bodů poškození zemí v každém kole. Efekt trvá po dobu 2 kol. |
Železné pírko
Úroveň 1: +3 Fyzická obrana Úroveň 2: Zářivé peří: Pozitivní efekty na přátelských jednotkách nelze zrušit. Úroveň 3: +5 Fyzická síla Úroveň 4: Železné pírko: Zvyšuje fyzickou obranu o +20% pro všechny létající jednotky. Úroveň 5: Spalující světlo: 30% poškození uštědřeného cílovou nepřátelskou jednotkou se jednotce vrátí. Efekt trvá po dobu 3 kol. |
Arachné
Úroveň 1: +3 Fyzická síla Úroveň 2: Zpomalení: Snižuje iniciativu všech nepřátelských skupin o +5. Úroveň 3: Smutek: Snižuje morálku nepřátelských jednotek o +5. Úroveň 4: Vysátí života: Útoky všech přátelských skupin vysájí životní sílu z živých cílů. Obnoví jejich zdraví o 15% uštědřeného poškození. Úroveň 5: Pavoučí síť: Snižuje pohyblivost nepřátelských jednotek v cílové oblasti 3x3 o 2 na dobu 3 kol. |
Hedvábný meč Kirina
Úroveň 1: +5 Bonus k iniciativě jednotek Úroveň 2: Chladný úder: Cíle hrdinova útoku budou "podchlazený". Úroveň 3: +5 Osud Úroveň 4: Přání kirina: Zvyšuje pohyblivost přátelských jednotek o +1. Úroveň 5: Mystická vlna: Teleportuje cílovo přátelskou jednotku na jiné místo. |
Whistlebonův meč
Úroveň 1: Nebeský otec: Hrdina zaútočí na cílovou skupinu svým výchozím útokem. Způsobí 600 bodů poškození vzduchem cíli a všem nepřátelským jednotkam v blízkosti. Úroveň 2: +5 Magická obrana Úroveň 3: Matka země: Snižuje pohyblivost nepřátelských nelétajících jednotek o +1. Úroveň 4: +5 Fyzická síla Úroveň 5: Zpomalující vítr: Snižuje iniciativu všechn nepřátelských skupin o 10. |
Požírač duší
Úroveň 1: +3 Magická síla Úroveň 2: Životní síla: Zvyšuje maximální zdraví všech přátelských jednotek o 3%. Úroveň 3: +5 Osud Úroveň 4: Vysátí života: Způsobí 400 bodů poškození (Temnotou) cílové přátelské skupině a vyléčí stejné množství bodů zdraví u všech přítelských skupin. Úroveň 5: Vylepšené vysátí života: Vysátí života obnoví 40 bodů many hrdiny. |
Čepel vazby
Úroveň 1: Magické poškození: Zvyšuje poškození (magické) všech přátelských jednotek o 6%. Úroveň 2: +3 Osud Úroveň 3: Vyvolání pekelníka: Vyvolá 33 plenitelů. Úroveň 4: +5 Magická síla Úroveň 5: Síla vyvolávání: Zvyšuje efektivitu vyvolávacích schopností o 20%. |
Dokonalý hedvábný meč
Úroveň 1 : +3 Osud Úroveň 2: Slabá místa: Snižuje fyzickou obranu nepřátelských jednotek o 6%. Úroveň 3: Břitvová čepel: Poškození způsobené kritickým zásahem se v hrdinově armádě zvýší o 20%. Úroveň 4: +5 Fyzická obrana Úroveň 5: Dokonalá čepel: Zvyšuje poškození o 30% a štěstí o 40 u cílové jednotky po dobu 3 kol. |
Vlčí meč
Úroveň 1: Vlčí srdce: Přátelské jednotky jsou imunní vůči škodlivému ovlivnění mysli. Úroveň 2: +3 Fyzická síla Úroveň 3: Vlčí čelisti: Váš ani nepřátelský hrdina se nemohou po zbytek bitvy vzdát ani se stáhnout. Úroveň 4: +10 k iniciativě jednotek Úroveň 5: Vlčí duch: Zvyšuje fyzickou sílu hrdiny o 1 bod na začátku každého kola. Efekt se může neomezeně násobit. |
Malathuův sekáček
Úroveň 1: +3 Fyzická obrana Úroveň 2: Železná vůle: Přátelské jednotky jsou imunní vůči efektům snižujícím poškození (fyzické) nebo fyzickou obranu. Úroveň 3: +5 Fyzická síla Úroveň 4: Zloba orků: Cílová přátelská skupina může po dobu 2 kol útočit dvakrát. Úroveň 5: Vylepšená zloba orků: Zloba orků navíc poskytuje cíly možnost neomezeného oplácení. |
Andělské spojenectví
Úroveň 1: +3 Fyzická síla Úroveň 2: +3 Magická síla Úroveň 3: Nebeská zbroj: Všechny přátelské jednotky budou na začátku bitvy profitovat z nebeské zbroje. Úroveň 4: Vzkříšení: Oživí cílovou přátelskou jednotku až s 1600 body zdraví. Zaměřit jde pouze mrtvá těla. Úroveň 5: Vylepšené oživení: Oživení také zvýší poškození oživené skupiny o 20% po dobu 2 kol. |
Plamenný dračí jazyk
Úroveň 1: +3 Vůdcovství Úroveň 2: Neštěstí: Snižuje štěstí nepřátelských jednotek o 3. Úroveň 3: +5 Fyzická síla Úroveň 4: Zasvěcení: Vyléčí všem přátelským jednotkám 5% jejich původního zdraví a uštědří všem nepřátelským skupinám poškození ohněm v hodnotě 5% jejich původního zdraví. Úroveň 5: Vylepšené zasvěcení: Nepřátelské jednotky ovlivněné zasvěcením jsou přinuceny v aktuálním kole čekat. |
Čepel chaosu
Úroveň 1: Věčné štěstí: Přátelské jednotky jsou imunní vůči všem efektům snížujícím jejich štěstí. Úroveň 2: +3 Fyzická síla Úroveň 3: Ochrana před Světlem: Snižuje poškození (Světlem) uštědřené přátelským jednotkám o 40%. Úroveň 4: +5 Osud Úroveň 5: Kolo Fortuny: Zvyšuje štěstí všech přátelských jednotek o 10. Snižuje štěstí nepřátelských jednotek o 10. |
Meč Krále pirátů
Úroveň 1: +3 Fyzická síla Úroveň 2: Chrabrost: Přátelské jednotky budou imunní vůči efektům snižujícím iniciativu. Úroveň 3: +5 Vůdcovství Úroveň 4: Připravit k nalodění: Přátelské jednotky získají +10 bodů morálky a +5 bodů iniciativy a +2 body pohyblivosti v prvním kole bitvy. Úroveň 5: Rum zdarma: Zvyšuje morálku všech přátelských jednotek o 15. |
Meč úhlavního nepřítele
Úroveň 1: +3 Fyzická síla Úroveň 2: +3 Osud Úroveň 3: Hořící srdce: Cílový nepřítel bude náhodně útočit na jednotky v blízkosti po dobu 1 kola. Efekt se zruší, pokud cíl obdrží poškození. Úroveň 4: Krvelačnost: Fyzická síla hrdiny se zvýší o +2 za každou v bitvě zničenou nepřátelskou skupinu. Úroveň 5: Hořící duše: Cílový nepřítel náhodně napadne jednotku v blízkosti. Pokud svému cíli způsobí poškození, účinek kouzla se zruší. Skupina pod vlivem hořící duše je imunní vůči efektům oslepení, ovlivnění mysli a efektům způsobujícím ztrátu akce. |
Ostří rovnováhy
Úroveň 1: +4 Fyzická síla Úroveň 2: Čepel rovnováhy: Pokud hrdina použije schopnost Krve nebo Slz, bude při určení reputačního bonusu použita nejvyšší reputační úroveň tohoto hrdiny. Úroveň 3: Dvojí cesta: V prvních 4 kolech bitvy může hrdina používat schopnost 1. úrovně krve i slz. Úroveň 4: +4 Fyzická obrana Úroveň 5: Dvojité putování: Zvyšuje štěstí všech přátelských jednotek o 10. Snižuje štěstí nepřátelských jednotek o 10. |
Urgashova vůle
Úroveň 1: Spřízněnost s ohněm: Zvyšuje magickou sílu (oheň) o 5.Zvyšuje magickou sílu kouzel ze školy Ohně o 10%. Úroveň 2: +3 Osud Úroveň 3: Spalující oheň: Ohnivé poškození způsobené hrdinou nelze vyléčit. Úroveň 4: +5 Magická síla Úroveň 5: Ohnivá bouře: Způsobuje 467 bodů poškození ohněm všem jednotkám v cílové oblasti 5x5. Oběti budou navíc "omámeny". |
Zapomnění
Úroveň 1: +5 k iniciativě jednotek Úroveň 2: Zapomění: Cílová nepřátelská jednotka nemůže použít své aktivní schopnosti po dobu 3 kol. Úroveň 3: +5 Magická síla Úroveň 4: Omámení: Škodlivá kouzla seslaná hrdinou způsobí nepřátelským skupinám také "omráčení". Úroveň 5: Času je málo: Snižuje trvání nepřátelských schopností o 1 kolo (na minimum 1 kola). |
Hůl očisty
Úroveň 1: Očista: Zruší všechny negativní z cílové přátelské jednotky, nebo zruší všechny pozitivní efekty nepřátelského cíle. Úroveň 2: +4 Magická obrana Úroveň 3: Poskvrněná mlha: Snižuje poškození uštědřené nepřátelskými jednotkami o 10%. Úroveň 4: +4 Magická obrana Úroveň 5: Směrování síly: Očista obnoví 20 bodů many hrdiny. |
Sandrova hůl
Úroveň 1: +3 Magická síla Úroveň 2: Prokletí licha: Snižuje maximální zdraví nepřátelských jednotek o 3%. Úroveň 3: Vůle licha: Snižuje morálku nepřátelských jednotek o 5. Úroveň 4: Moc licha: Snižuje magickou obranu nepřátelských jednotek o 10%. Úroveň 5: Přenos života: Hrdinovy útoky a schopnosti přenášejí energii napadených živých nepřátel na cílovou přátelskou skupinu, která si vyléčí 50% způsobeného poškození. |
Bouřná hůl
Úroveň 1: Spřízněnost se vzduchem: Zvyšuje magickou sílu (vzduch) o 5.Zvyšuje magickou sílu kouzel ze školy Vzduch o 10%. Úroveň 2: +3 Fyzická síla Úroveň 3: Připoutání k zemi: Všechny nepřátelské létající jednotky budou na začátku bitvy připoutány k zemi. Úroveň 4: +5 Magická síla Úroveň 5: Blesková tyč: Způsobuje 945 bodů poškození (vzduchem) v každém kole nejsilnější nepřátelské skupině. Efekt trvá po dobu 3 kol cíl je také ovlivněn "omámením" |
Hůl zloděje duší
Úroveň 1: Spřízněnost s temnotou: Zvyšuje magickou sílu (Temnota) o 5.Zvyšuje magickou sílu kouzel ze školy Temnota o 10%. Úroveň 2: +5 k iniciativě jednotek Úroveň 3: Vysátí many: 20% many utracené nepřátelským hrdinou obnoví manu vašeho hrdiny. Úroveň 4: +5 Magická síla Úroveň 5: Časová past: Vytvoří na bojové mapě. První něpřítel, který do ní vstoupí, bude ovlivněn časovým zámkem. Cíl nebude po dobu 2 kol hrát. Časový zámek není zrušen útoky. |
Srdcervoucí píseň
Úroveň 1: Magie světla: Zvyšuje magickou sílu (Světla) o 5.Zvyšuje magickou sílu kouzel ze školy Světlo o 10%. Úroveň 2: +3 Vůdcovství Úroveň 3: Andělský hlas: Všechny přátelské jednotky v oblasti 3x3 jsou vyléčeny o 415. Úroveň 4: +5 Fyzická síla Úroveň 5: Vylepšený andělský hlas: Andělský hlas také okouzlí nepřátelské jednotky v cílové oblasti a donutí je vynechat příští kolo. Andělský hlas je zrušen pokud dojde k napadení jednotky a ta může útok oplácet. |
Hůl příboje
Úroveň 1: Spřízněnost s vodou: Zvyšuje magickou sílu (Voda) o 5.Zvyšuje magickou sílu kouzel ze školy Voda o 10%. Úroveň 2: +30 Maximální mana Úroveň 3: Volání hlubin: Vyvolá na bojové mapě přílivovou vlnu, která způsobí 230 bodů poškození všem nepřátelským jednotkám. Všechny malé nepřátelské jednotky jsou odraženy o dva čtverce dozadu. Úroveň 4: +5 Magická obrana Úroveň 5: Ledová bariéra: Sešle na začátku bitvy kouzlo ledová beriéra ma všechnypřátelské jednotky. Ledová bariéra absorbuje 362 bodů poškození a vydrží po dobu 4 kol. |
Hůl Ashi Osminásobné
Úroveň 1: +3 Magická síla Úroveň 2: +30 Maximální mana Úroveň 3: +5 Magická obrana Úroveň 4: +10 Mana za den Úroveň 5: Soustředění magie: Efektivita prvního kouzla seslaného hrdinou se zvýší v každém boji o 40%. |
Sar-Aggrethova hůl
Úroveň 1: Spřízněnost se základní magií: Zvyšuje magickou sílu (Základní magie) o 5.Zvyšuje magickou sílu kouzel ze školy Základní magie o 10%. Úroveň 2: +5 Mana za den Úroveň 3: Mistrovství magie: Efektivita hrdinových kouzel se 3 kola zvýší o 30%. Úroveň 4: +5 Magická síla Úroveň 5: Vylepčené mistrovství magie: Efektivita hrdinových kouzel, schopností jednotek a útoků jednotek se na 3 kola zvýší o 30%. |
Batův totem
Úroveň 1: Spřízněnost se zemí: Zvyšuje magickou sílu (země) o 5.Zvyšuje magickou sílu kouzel ze školy Země o 10%. Úroveň 2: +30 Maximální mana Úroveň 3: Větry rychlosti: +1 bod pohyblivosti přátelským pěším jednotkám. Úroveň 4: +5 Magicá síla Úroveň 5: Větry magie: Vždy, když se nepřátelský hrdina pokusí seslat kouzlo, náhodná nepřátelský jednotka bude po 3 kola dostávat poškození rovné desetinásobku many spotřebované na dané kouzlo. |
Hůl podsvětí
Úroveň 1: +3 Magická síla Úroveň 2: Kanál podsvětí: V každém kole ukradne nepřátelskému hrdinovy 2 body many Úroveň 3: Zhouba podsvětí: Cílová nepřátelská jednotka a sousedící nepřátelské jednotky utrpí 260 bodů poškození základní magií v každém kole. Efekt trvá 3 kola. Toto poškození nelze vyléčit. Úroveň 4: Pečeť vazby: -10 bodů iniciativy všem nepřátelským jednotkám. Úroveň 5: Vylepšená zhouba podsvětí: Způsobuje 260 bodů Základního poškození v každém kole po dobu 0 kol. Toto poškození utrpí i blízké přátelské jednotky a s pravděpodobností 30% na ně bude přesunuta "Vylepšená zhouba podsvětí". |
Hůl z dračí kosti
Úroveň 1: +3 Magická obrana Úroveň 2: +3 Magická síla Úroveň 3: Vyvolání spektrálního draka: Vyvolá na bojišti skupinu 5 spektrálních draků. Úroveň 4: Smutek: -5 bodů morálky pro nepřátelské jednotky. Úroveň 5: Vylepšené vyvolání spektrálních draků: Vyvolá na bojišti skupinu 8 spektrálních draků. |
Hůl beze jména
Úroveň 1: +3 Magická Sila Úroveň 2: -1 bod pohyblivosti pro všechny nepřátelské jednotky. Úroveň 3: +10% účinnosti ke schopnosti temnoty. Úroveň 4: Kletba bezejmenného: Útoky přátelských jednotek mohou zrušit jeden náhodný pozitivní účinek na nepříteli. Úroveň 5: Temná ozvěna: Po použití této schopnosti může hrdina seslat dvě kouzla temnoty v jednom kole. |
Hůl z křišťálových růží
Úroveň 1: +3 Magická Sila Úroveň 2: +5 k iniciativě jednotek Úroveň 3: Tvrdost: Poškození zblízka způsobené nepřítelem se sníží o 10%. Úroveň 4: Nezdolné odhodlání: Když se přátelská skupina dostane pod 20% původního počtu, získá schopnost Ignorace bolesti. Úroveň 5: Trny lítosti: Cílová skupina obdrží 25% celkového poškození, které uštědřila od začátku bitvy. Přátelské jednotky budou skupině způsobovat o 25% poškození více, a to až do konce bitvy. |
Artefakty |
|---|
|
Copyright© DeadKarlos (27.2.2014) | SysAdmin: Night Storm