Cyrus je nepřátelský hrdina ve 3. kampani H5 (K3M3 a K3M4).
Cyrus byl k zápisu do dějin předurčen. Již od dětství vykazoval velikou dávku nadání a neustále měl touhu se poměřovat s ostatními a překonávat je. Přesně tak, jak to u vůdců bývá. Cyrus se brzy stal Prvním z kruhu, neboť se na vrchol dral zcela nekompromisně. Cyrus byl celý život velmi mocným mágem, třebaže časem jeho rozumové schopnosti ochably pod tíhou obrovského ega a hrabivosti. Vlastnosti Útok: 0 SpecializaceSchopnost kouzelná smršť má větší šanci, že odrazí nepřátelské kouzlo přímo na jednu z nepřátelských jednotek, než aby se jeho cíl volil zcela náhodně. Dovednosti a kouzla
|
Maahir je hlavní hrdina ve scénáři pro jednoho hráče v H5 (Maahirův úkol).
Maahir není mezi mágy výjimkou, co se týče intenzity, s jakou studuje, ale tím, jak studuje. I podle těch nejpřísnějších měřítek je Maahir zkušeným cestovatelem. Své tělo namáhá nekonečným strádáním ve víře, že se psychická odolnost snoubí s odolností fyzickou. Výsledkem jeho psychického i fyzického soustředění je schopnost neobyčejnou rychlostí obnovovat svou zásobu many. Vlastnosti Útok: 0 SpecializaceMystik Hrdina je schopen si sám postupně obnovovat manu. Rychlost obnovy závisí na jeho úrovni. Dovednosti a kouzla
|
Zehir je hlavní hrdina 6. kampaně H5 (Mág) a 3. kampaně ToE (Letem na pomoc). Objevuje se také ve scénáři pro jednoho hráče v HoF (Pokušení).
Starší mágové obvykle Zehira popisují jako vznětlivého, tvrdohlavého a energického. Rozhodl se stát se mistrem elementální magie, neboť se (správně) dovtípil, že díky ovládnutí stvoření tak nestálých a mocných, jakými elementálové jsou, bude připraven čelit takřka čemukoliv. I když byla hodnost prvního z kruhu Zehirovi udělena hlavně proto, aby došlo k uklidnění politické rivality, ostatních osm čarodějů si brzy uvědomilo, že doba, za kterou Zehirovy schopnosti předčí ty jejich, se počítá spíše na měsíce než na roky. Vlastnosti Útok: 0 SpecializaceMistr elementálů Pokaždé, kdy na hrdinově straně padne jedna skupina, je na její místo povoláno několik elementálů, jejichž počet závisí na úrovni hrdiny. Kouzla vyvolání elementálů a fénixe, která takový hrdina sešle, budou také mocnější. Dovednosti a kouzla
|
Faiz je ve Stříbrných městech znám svým hrůzným zjevem, který se obvykle snaží zakrýt šátkem. Jeho jizvy pocházejí z potyčky s pouštními orky. Po tomto střetu se z dobromyslného mága stal muž, který touží po ničení. Faiz mistrně ovládá tajemnou moc, díky níž na své nepřátele dokáže seslat strašlivou zkázu. Vlastnosti Útok: 0 SpecializaceNičitel Specializace na prokletí zranitelnosti. Kouzla nejen snižují obranyschopnost cíle, ale záro-veň jej i zraňují. Účinnost této schopnosti závisí na hrdinově úrovni. Dovednosti a kouzla
|
Galib je džinem, duchovní bytostí. Mezi mnoha elementálními duchy, kteří poletují sférou magie, má výsadní místo. Necvičené oko jej nezahlédne. Galib není služebníkem mágů ze Stříbrných měst, ale je jejich spojencem a přítelem. Má své místo v kruhu rady čarodějů, kteří zde vládnou, a může tak v radě hájit své zájmy. Mnoho jeho lidských protějšků dokáže náhodně odrážet nepřátelská kouzla, ale Galib díky své magické podstatě dokáže útočná kouzla odrazit přesně tam, kam potřebuje. Nepřátelé proto proti Galibovi magii raději moc nepoužívají, neboť vědí, že by zásah schytali jejich vlastní vojáci. Vlastnosti Útok: 0 SpecializaceKouzelná smršť Schopnost kouzelná smršť má větší šanci, že odrazí nepřátelské kouzlo přímo na jednu z nepřátelských jednotek, než aby se jeho cíl volil zcela náhodně. Dovednosti a kouzla
|
Haveze zajímá vše bizarní nebo zvláštní. Jeho svršky sestávají z nejrůznějších věcí, které posbíral v rozličných koutech Ashanu - jeho oblečení ze stínového hedvábí pochází z Ygg-Challu, kožené věci z Irollanu, šperky z trpasličích dolů atd. Jeho zájem o podivné věci se odráží i v jeho vojácích; mnoho desítek let studoval gremliny a na výchovu a výcvik těchto ještěrkoidních humanoidů se specializuje. Vlastnosti Útok: 0 SpecializacePán gremlinů Specializace na gremliny. Všichni gremlini a páni gremlinů v hrdinově armádě získávají +1 k útoku a obraně za každé dvě hrdinovy úrovně, počítáno od první. Dovednosti a kouzla
|
Jhora je tak pohotová, že dokáže sesílat magické útoky rychlostí, o jaké se žádnému z jejích kolegů mágů ani nesní. První, kdo tuto její schopnost odhalil, byli bandité, kteří se ke své smůle rozhodli napadnout karavanu, v jejímž čele mladičká Jhora stála. Náhlá smršť magických šípů zahnala útočníky na úprk daleko do hor. Vlastnosti Útok: 0 SpecializaceVládce vichrů Hrdina je dříve na tahu v závislosti na jeho úrovni. Dovednosti a kouzla
|
Narxes pevně věří, že kořeny úspěchu tkví v přesnosti, svědomitosti a smyslu pro detail. Tento náročný a pedantský mág je postrachem všech akolytů, kteří se věnují studiím mystických vět. Hodiny strávené pod jeho bdělým dozorem skutečně nejsou příliš záviděníhodné, studenti tím ale poznávají moudrost staré poučky (těžko na cvičišti, lehko na bojišti). Vlastnosti Útok: 0 SpecializaceRádce Specializace na mágy. Mágové a arcimágové v hrdinově armádě získávají +1 k útoku a obraně za každé dvě hrdinovy úrovně, počítáno od první. Dovednosti a kouzla
|
Při Válce šedé aliance byl Nathir zajat démony a donucen k práci v sirných dolech. Byl mezi pouhými třemi zajatci, kteří přežili hromadné povstání vězňů a podařilo se jim uprchnout. Nathir překonal ohnivé pustiny Sheoghu a nakonec se dostal zpátky do Stříbrných měst. Od toho dne prohlašuje, že oheň mu bude navždy jen služebníkem a nikdy více jeho pánem. Vlastnosti Útok: 0 SpecializaceVládce plamene Efektivní síla kouzel je zvýšena, pokud hrdina čaruje kouzla založená na ohni. Modifikátor závisí na hrdinově úrovni. Dovednosti a kouzla
|
Není divu, že Nur mistrně ovládá magii, vždyť je zrozena z její podstaty. Nur je džin a je to mistryně meditace a mentální koncentrace. V nesčetných bojích s kouzly chaosu na mnoha světech si vypěstovala neskutečné rozumové schopnosti a úžasnou odolnost. Nur je díky soustavnému studiu, praxi a přípravě schopná neustále si doplňovat zásobu své magické energie. Vlastnosti Útok: 0 SpecializaceMystik Hrdina je schopen si sám postupně obnovovat manu. Rychlost obnovy závisí na jeho úrovni. Dovednosti a kouzla
|
Občas se stane, že se moudrost s věkem nedostaví. Razzak se po desetiletích studií pokusil provést experiment, který by mu dovolil navždy a bez námahy ovládnout Ashinu magii. Měl štěstí, že přežil, ale zůstal ochrnutý a musí jej přenášet sluhové. Nicméně nezdařený experiment přinesl i jistá pozitiva - tento hrdina se začal specializovat na vyrábění golemů, kteří mu slouží jako poloautomatické ruce a nohy. Vlastnosti Útok: 0 SpecializaceTvůrce golemů Specializace na golemy. Železní a oceloví golemové v hrdinově armádě získávají +1 k útoku a obraně za každé dvě hrdinovy úrovně, počítáno od první. Dovednosti a kouzla
|
Copyright© DeadKarlos (27.2.2014) | SysAdmin: Night Storm