Akademie hrdinové - Akademie - Frakce | Heroes 5 CZ
Heroes 5 › Frakce › Akademie

Akademie hrdinové


DeadKarlos | 13. dubna 2023 | Návštěvnost 89

 

Hrdinové Kampaně


Cyrus

Cyrus je nepřátelský hrdina ve 3. kampani H5 (K3M3 a K3M4).

Cyrus

Cyrus byl k zápisu do dějin předurčen. Již od dětství vykazoval velikou dávku nadání a neustále měl touhu se poměřovat s ostatními a překonávat je. Přesně tak, jak to u vůdců bývá. Cyrus se brzy stal Prvním z kruhu, neboť se na vrchol dral zcela nekompromisně. Cyrus byl celý život velmi mocným mágem, třebaže časem jeho rozumové schopnosti ochably pod tíhou obrovského ega a hrabivosti.

Vlastnosti

Útok Útok: 0
Obrana Obrana: 0
Síla kouzel Síla kouzel: 2
Vědomosti Vědomosti: 3

Specializace

Kouzelná smršť Ikona

Schopnost kouzelná smršť má větší šanci, že odrazí nepřátelské kouzlo přímo na jednu z nepřátelských jednotek, než aby se jeho cíl volil zcela náhodně.

Dovednosti a kouzla

Základní řemeslo
Základní řemeslo

Základní štěstí Ikona
Základní štěstí

Odrážení magie Ikona
Odrážení magie

Očista
Očista

 

Maahir

Maahir je hlavní hrdina ve scénáři pro jednoho hráče v H5 (Maahirův úkol).

Maahir

Maahir není mezi mágy výjimkou, co se týče intenzity, s jakou studuje, ale tím, jak studuje. I podle těch nejpřísnějších měřítek je Maahir zkušeným cestovatelem. Své tělo namáhá nekonečným strádáním ve víře, že se psychická odolnost snoubí s odolností fyzickou. Výsledkem jeho psychického i fyzického soustředění je schopnost neobyčejnou rychlostí obnovovat svou zásobu many.

Vlastnosti

Útok Útok: 0
Obrana Obrana: 0
Síla kouzel Síla kouzel: 2
Vědomosti Vědomosti: 3

Specializace

Mystik

Mystik Ikona

Hrdina je schopen si sám postupně obnovovat manu. Rychlost obnovy závisí na jeho úrovni.

Dovednosti a kouzla

Základní řemeslo
Základní řemeslo

Základní kouzelnictví Ikona
Základní kouzelnictví

Regenerace many Ikona
Regenerace many

Magický šíp
Magický šíp

 

Zehir

Zehir je hlavní hrdina 6. kampaně H5 (Mág) a 3. kampaně ToE (Letem na pomoc). Objevuje se také ve scénáři pro jednoho hráče v HoF (Pokušení).

Zehir

Starší mágové obvykle Zehira popisují jako vznětlivého, tvrdohlavého a energického. Rozhodl se stát se mistrem elementální magie, neboť se (správně) dovtípil, že díky ovládnutí stvoření tak nestálých a mocných, jakými elementálové jsou, bude připraven čelit takřka čemukoliv. I když byla hodnost prvního z kruhu Zehirovi udělena hlavně proto, aby došlo k uklidnění politické rivality, ostatních osm čarodějů si brzy uvědomilo, že doba, za kterou Zehirovy schopnosti předčí ty jejich, se počítá spíše na měsíce než na roky.

Vlastnosti

Útok Útok: 0
Obrana Obrana: 0
Síla kouzel Síla kouzel: 2
Vědomosti Vědomosti: 3

Specializace

Mistr elementálů

Mistr elementálů

Pokaždé, kdy na hrdinově straně padne jedna skupina, je na její místo povoláno několik elementálů, jejichž počet závisí na úrovni hrdiny. Kouzla vyvolání elementálů a fénixe, která takový hrdina sešle, budou také mocnější.

Dovednosti a kouzla

Základní řemeslo
Základní řemeslo

Základní magie přivolání Ikona
Základní magie přivolání

Mistr zaklínání Ikona
Mistr zaklínání

Vyvolání elementálů Ikona
Vyvolání elementálů

 

 

Hrdinové


Faiz

Faiz

Faiz je ve Stříbrných městech znám svým hrůzným zjevem, který se obvykle snaží zakrýt šátkem. Jeho jizvy pocházejí z potyčky s pouštními orky. Po tomto střetu se z dobromyslného mága stal muž, který touží po ničení. Faiz mistrně ovládá tajemnou moc, díky níž na své nepřátele dokáže seslat strašlivou zkázu.

Vlastnosti

Útok Útok: 0
Obrana Obrana: 0
Síla kouzel Síla kouzel: 2
Vědomosti Vědomosti: 3

Specializace

Ničitel

Ničitel

Specializace na prokletí zranitelnosti. Kouzla nejen snižují obranyschopnost cíle, ale záro-veň jej i zraňují. Účinnost této schopnosti závisí na hrdinově úrovni.

Dovednosti a kouzla

Základní řemeslo
Základní řemeslo

Základní magie temnoty Ikona
Základní magie temnoty

Mistr bolesti
Mistr bolesti

Zranitelnost
Zranitelnost

 

Galib

Galib

Galib je džinem, duchovní bytostí. Mezi mnoha elementálními duchy, kteří poletují sférou magie, má výsadní místo. Necvičené oko jej nezahlédne. Galib není služebníkem mágů ze Stříbrných měst, ale je jejich spojencem a přítelem. Má své místo v kruhu rady čarodějů, kteří zde vládnou, a může tak v radě hájit své zájmy. Mnoho jeho lidských protějšků dokáže náhodně odrážet nepřátelská kouzla, ale Galib díky své magické podstatě dokáže útočná kouzla odrazit přesně tam, kam potřebuje. Nepřátelé proto proti Galibovi magii raději moc nepoužívají, neboť vědí, že by zásah schytali jejich vlastní vojáci.

Vlastnosti

Útok Útok: 0
Obrana Obrana: 0
Síla kouzel Síla kouzel: 2
Vědomosti Vědomosti: 3

Specializace

Kouzelná smršť

Kouzelná smršť Ikona

Schopnost kouzelná smršť má větší šanci, že odrazí nepřátelské kouzlo přímo na jednu z nepřátelských jednotek, než aby se jeho cíl volil zcela náhodně.

Dovednosti a kouzla

Základní řemeslo
Základní řemeslo

Základní štěstí Ikona
Základní štěstí

Odrážení magie Ikona
Odrážení magie

Očista
Očista

 

Havez

Havez

Haveze zajímá vše bizarní nebo zvláštní. Jeho svršky sestávají z nejrůznějších věcí, které posbíral v rozličných koutech Ashanu - jeho oblečení ze stínového hedvábí pochází z Ygg-Challu, kožené věci z Irollanu, šperky z trpasličích dolů atd. Jeho zájem o podivné věci se odráží i v jeho vojácích; mnoho desítek let studoval gremliny a na výchovu a výcvik těchto ještěrkoidních humanoidů se specializuje.

Vlastnosti

Útok Útok: 0
Obrana Obrana: 0
Síla kouzel Síla kouzel: 2
Vědomosti Vědomosti: 3

Specializace

Pán gremlinů

Pán gremlinů

Specializace na gremliny. Všichni gremlini a páni gremlinů v hrdinově armádě získávají +1 k útoku a obraně za každé dvě hrdinovy úrovně, počítáno od první.

Dovednosti a kouzla

Základní řemeslo
Základní řemeslo

Základní válečné stroje Ikona
Základní válečné stroje

Vozík se střelivem Ikona
Vozík se střelivem

Balista Ikona
Balista

Očista

 

Jhora

Jhora

Jhora je tak pohotová, že dokáže sesílat magické útoky rychlostí, o jaké se žádnému z jejích kolegů mágů ani nesní. První, kdo tuto její schopnost odhalil, byli bandité, kteří se ke své smůle rozhodli napadnout karavanu, v jejímž čele mladičká Jhora stála. Náhlá smršť magických šípů zahnala útočníky na úprk daleko do hor.

Vlastnosti

Útok Útok: 0
Obrana Obrana: 0
Síla kouzel Síla kouzel: 2
Vědomosti Vědomosti: 3

Specializace

Vládce vichrů

Vládce vichrů

Hrdina je dříve na tahu v závislosti na jeho úrovni.

Dovednosti a kouzla

Základní řemeslo
Základní řemeslo

Základní kouzelnictví Ikona
Základní kouzelnictví

Mystický vícvik Ikona
Mystický vícvik

Magický šíp
Magický šíp

 

Narxes

Narxes

Narxes pevně věří, že kořeny úspěchu tkví v přesnosti, svědomitosti a smyslu pro detail. Tento náročný a pedantský mág je postrachem všech akolytů, kteří se věnují studiím mystických vět. Hodiny strávené pod jeho bdělým dozorem skutečně nejsou příliš záviděníhodné, studenti tím ale poznávají moudrost staré poučky (těžko na cvičišti, lehko na bojišti).

Vlastnosti

Útok Útok: 0
Obrana Obrana: 0
Síla kouzel Síla kouzel: 2
Vědomosti Vědomosti: 3

Specializace

Rádce

Rádce

Specializace na mágy. Mágové a arcimágové v hrdinově armádě získávají +1 k útoku a obraně za každé dvě hrdinovy úrovně, počítáno od první.

Dovednosti a kouzla

Základní řemeslo
Základní řemeslo

Základní osvícení Ikona
Základní osvícení

Inteligence Ikona
Inteligence

Pěst hněvu
Pěst hněvu

 

Nathir

Nathir

Při Válce šedé aliance byl Nathir zajat démony a donucen k práci v sirných dolech. Byl mezi pouhými třemi zajatci, kteří přežili hromadné povstání vězňů a podařilo se jim uprchnout. Nathir překonal ohnivé pustiny Sheoghu a nakonec se dostal zpátky do Stříbrných měst. Od toho dne prohlašuje, že oheň mu bude navždy jen služebníkem a nikdy více jeho pánem.

Vlastnosti

Útok Útok: 0
Obrana Obrana: 0
Síla kouzel Síla kouzel: 2
Vědomosti Vědomosti: 3

Specializace

Vládce plamene

Vládce plamene

Efektivní síla kouzel je zvýšena, pokud hrdina čaruje kouzla založená na ohni. Modifikátor závisí na hrdinově úrovni.

Dovednosti a kouzla

Základní řemeslo
Základní řemeslo

Základní destruktivní magie Ikona
Základní destruktivní magie

Mistr ohně Ikona
Mistr ohně

Ohnivá koule Ikona
Ohnivá koule

 

Nur

Nur

Není divu, že Nur mistrně ovládá magii, vždyť je zrozena z její podstaty. Nur je džin a je to mistryně meditace a mentální koncentrace. V nesčetných bojích s kouzly chaosu na mnoha světech si vypěstovala neskutečné rozumové schopnosti a úžasnou odolnost. Nur je díky soustavnému studiu, praxi a přípravě schopná neustále si doplňovat zásobu své magické energie.

Vlastnosti

Útok Útok: 0
Obrana Obrana: 0
Síla kouzel Síla kouzel: 2
Vědomosti Vědomosti: 3

Specializace

Mystik

Mystik

Hrdina je schopen si sám postupně obnovovat manu. Rychlost obnovy závisí na jeho úrovni.

Dovednosti a kouzla

Základní řemeslo
Základní řemeslo

Základní kouzelnictví Ikona
Základní kouzelnictví

Regenerace many Ikona
Regenerace many

Magický šíp
Magický šíp

 

Razzak

Razzak

Občas se stane, že se moudrost s věkem nedostaví. Razzak se po desetiletích studií pokusil provést experiment, který by mu dovolil navždy a bez námahy ovládnout Ashinu magii. Měl štěstí, že přežil, ale zůstal ochrnutý a musí jej přenášet sluhové. Nicméně nezdařený experiment přinesl i jistá pozitiva - tento hrdina se začal specializovat na vyrábění golemů, kteří mu slouží jako poloautomatické ruce a nohy.

Vlastnosti

Útok Útok: 0
Obrana Obrana: 0
Síla kouzel Síla kouzel: 2
Vědomosti Vědomosti: 3

Specializace

Tvůrce golemů

Tvůrce golemů

Specializace na golemy. Železní a oceloví golemové v hrdinově armádě získávají +1 k útoku a obraně za každé dvě hrdinovy úrovně, počítáno od první.

Dovednosti a kouzla

Základní řemeslo
Základní řemeslo

Základní obrana Ikona
Základní obrana

Vitalita Ikona
Vitalita

Zrychlení Ikona
Zrychlení

 

 

 

Odkazy


Frakce

 

 

 

Discord

 

Ubisoft

Pegi 16

TOPlist

 

Copyright© DeadKarlos (27.2.2014) | SysAdmin: Night Storm