Markal je hlavní hrdina 3. kampaně H5 (Nekromant). Objevuje se také jako hlavní nepřátelský hrdina v 3. misi 6. kampaně H5 (Triumvirát), stejně jako ve scénáři pro jednoho hráče v HoF (Pokušení).
Haveze zajímá vše bizarní nebo zvláštní. Jeho svršky sestávají z nejrůznějších věcí, které posbíral v rozličných koutech Ashanu - jeho oblečení ze stínového hedvábí pochází z Ygg-Challu, kožené věci z Irollanu, šperky z trpasličích dolů atd. Jeho zájem o podivné věci se odráží i v jeho vojácích; mnoho desítek let studoval gremliny a na výchovu a výcvik těchto ještěrkoidních humanoidů se specializuje. Vlastnosti Útok: 0 SpecializaceVládce mrtvých Všechny neutrální nemrtvé jednotky se připojí k hrdinově armádě. Počet, který se do armády přidá, je 50% původního počtu +2% za každou hrdinovu úroveň. Dovednosti a kouzla
|
Nicolai je hlavní nepřátelský hrdina v 5. misi 5. kampaně H5 (Pán upírů).
- Vlastnosti Útok: 0 SpecializaceOživovač Kouzlo oživení mrtvých má zvýšený účinek. Počet oživených jednotek je zvýšen o 1 za každých pět úrovní hrdiny, počítáno od první. Dovednosti a kouzla
|
Deirdre byla přespříliš fanatickou inkvizitorkou Církve světla ve Svaté gryfí říši a mnoho let strávila pronásledováním démonických kultistů ve Svobodných městech na východě. Na okraji území Říše (očišťovala) stejným způsobem nevinné i zločince, žel její morální pochybení i tak umožnilo rozšíření korupce. Nakonec byla svými nepřáteli umučena k smrti. Nicméně její duše nenašla pokoje, neboť ji vyvolal nekromant toužící po jejím umění získávat od živých bytostí informace. Přesvědčil ji, aby se k němu přidala na soukromou trestnou výpravu. Nelze pochybovat o tom, že nikdo neslyšel více výkřiků bolesti než Deirdre. Vlastnosti Útok: 0 SpecializaceBánší Účinnost schopnosti kvílení bánší se s novými úrovněmi hrdiny zvyšuje. Dovednosti a kouzla
|
Kaspar býval slavným doktorem a léčitelem, který dokázal vyléčit i ta nejhorší zranění. Kaspar se zavrtával do tajemství života a smrti stále hlouběji, až provedl vcelku nebezpečný experiment, který nevyšel... a přenesl jej do království mrtvých. I když teď stojí v čele nemrtvých armád, stále má znalosti o anatomii a léčení jako nikdo jiný. Vlastnosti Útok: 0 SpecializaceBalzamovač Stan první pomoci vyléčí za každou úroveň hrdiny o 5 bodů života více. Poškození, které působí morový stan, je také vyšší. Dovednosti a kouzla
|
Tato bývalá hraběnka z Býčího vévodství projevila touhu po krvi i moci krátce poté, co ji na nekromantské scestí svedl samotný Sandro. Lucretia byla nadanou kurtizánou už za svého života, ale přijetí mezi upíry ji umožnilo cvičit se v umění svádění, podrážení a politikaření několik dalších století. Její schopnosti jí nakonec vynesly hodnost princezny nemrtvých. Je duchovní a (ne)morální vůdkyní ostatních upírů, kteří touží po napodobení jejích kousků. Vlastnosti Útok: 0 SpecializaceUpíří princezna Všichni upíři a páni upírů v hrdinově armádě získávají +1 k útoku a obraně za každé dvě hrdinovy úrovně, počítáno od první. Dovednosti a kouzla
|
Naadir je hlavní hrdina ve scénáři pro jednoho hráče v H5 (Odpadlík).
Naadir opovrhuje světem živých ještě více než jeho nekromantští kolegové. Podle něj lze dokonalost nalézt pouze v duchu obnaženém od materiálních nečistot. Na bojišti mu jeho úžasná znalost duchovního světa umožňuje (zachytit) duše nepřátel a použít je jako posily vlastních řad. Netřeba zvlášť popisovat dopady na morálku nepřátel, kteří jsou donuceni bojovat s duchy svých padlých přátel. Vlastnosti Útok: 0 SpecializaceLovec duší Pokaždé, když nepřátelští bojovníci padnou v bitvě, objeví se malá skupina duchů, kteří tě poslouchají. Jejich počet závisí na hrdinově úrovni. Dovednosti a kouzla
|
Orsonovi poněkud chybí charisma a přirozená autorita. Brzy přišel na to, že není příliš schopným vůdcem vojáků, kteří dokáží samostatně myslet. Aby se Orson vyhnul tomu, že někdo bude jeho rozkazy zpochybňovat nebo je nesplní, strávil několik let tvorbou dokonale poslušných zombií. Nemrtvý generál razí myšlenku, že (vše nad krkem je zbytečné). Vlastnosti Útok: 0 SpecializacePán zombií Všechny zombie a morové zombie v hrdinově armádě získávají +1 k útoku a obraně za každé dvě hrdinovy úrovně, počítáno od první. Dovednosti a kouzla
|
Raven přežila války, které oddělily nekromanty od jejich bývalých přátel, mágů ze Stříbrných měst, a viděla v nich na vlastní oči, jak zhoubné účinky mají kouzla na nemrtvé vojáky. Od té doby se věnovala hledání cest, jak oslabit nepřátelské čaroděje, narušit jejich útoky a zkrátit dobu působení jejich kouzel. Vlastnosti Útok: 0 SpecializacePožírač duší Kouzlo prokletí nyní sníží nejen poškození, které postižená jednotka působí, ale také její zásobu many, a to o 1 bod za každé tři úrovně hrdiny, počítáno od první úrovně. Dovednosti a kouzla
|
Vladimir se domnívá, že živí vojáci ve většině případů své nemrtvé protějšky vymanévrují a přechytračí. Proto se soustředí na vybudování obrovských armád a jemnými útoky se vůbec nezabývá. Specializuje se tudíž na výcvik hord nemrtvých bez mozku, kteří své protivníky převálcují naprostou početní převahou. Vlastnosti Útok: 0 SpecializaceOživovač Kouzlo oživení mrtvých má zvýšený účinek. Počet oživených jednotek je zvýšen o 1 za každých pět úrovní hrdiny, počítáno od první. Dovednosti a kouzla
|
Zoltan patří mezi ty nemrtvé vůdce, kteří považují mágy za své úhlavní nepřátele. Aby je lépe poznal, studoval Zoltan do hloubky tajemnou magii Stříbrných měst. Ve výsledku tak dokáže spojit své vlastní nekromantské schopnosti s těmi tajemnými za jediným účelem: jakmile nepřítel jednou na bojišti použije určité kouzlo, zapomene jej až do doby, kdy Zoltan opustí bojiště. Vlastnosti Útok: 0 SpecializaceVysávač kouzel Pokud nepřátelský hrdina sešle jakékoliv kouzlo, existuje šance, že jej až do konce bitvy nebude moci zopakovat. Tato pravděpodobnost roste spolu s novými úrovněmi hrdiny. Čím vyšší je kruh kouzla, tím je menší šance na jeho zablokování. Dovednosti a kouzla
|
Copyright© DeadKarlos (27.2.2014) | SysAdmin: Night Storm