Gotai je mladý slibný vůdce, který se od ostatních skřetů odlišuje hlavně svou děsivou horlivostí. I když svým způsobem sdílel smysl pro loajalitu ke kmeni, byl velmi - skoro až nepochopitelně - oddaný Quroqovi, náčelníkovi, který ho adoptoval, když jeho vlastní rodiče zavraždila skupinka yetiů. Teď, když Quroq zemřel, musí Gotai najít své vlastní místo na světě. A vzhledem k jeho schopnostem zamíří nepochybně vysoko. Vlastnosti Útok: 3 SpecializaceVůdce kmene Všechny válečné pokřiky spotřebovávají méně many a v závislosti na úrovni hrdiny poskytují více bodů zuřivosti. Dovednosti a kouzla
|
Kudžin je šamanka, skřetí vědma, které pochopení plánů matky Země a otce Nebes umožňuje přístup k mocným vizím a magii. Její vrozená inteligence a schopnost diplomacie z ní učinily uznávanou vůdkyni. Je ohleduplná, moudrá a vzdělaná a skřeti tvrdí, že její jedinou slabostí je nedostatek smyslu pro humor... Vlastnosti Útok: 3 SpecializaceLovec démonů Pokud jsou v souboji přítomny jakékoliv démonické jednotky, jednotky v hrdinově armádě rychleji získají démonickou zuřivost. Dovednosti a kouzla
|
Jako dítěti stvořené rasy vře Kunyakovi krev v žilách, když vidí podmínky, v nichž jeho lid žije. Jeho lidé jsou považováni za otroky a pro ostatní nejsou víc lidmi než třeba golemové čarodějů - a takové zacházení nemohou skřeti tolerovat. Přesto sní Kunyak o něčem jiném, chce totiž najít místo, kde by skřetům zařídil domov, v němž by žili podle svých vlastních pravidel. Je přesvědčený, že jedinou nadějí pro jeho lid je proměnit tenhle sen ve skutečnost. Vlastnosti Útok: 3 SpecializaceChánova čepel Zabijáci, kati a náčelníci v hrdinově armádě získávají +1 k útoku a obraně za každé dvě úrovně hrdiny, počínaje úrovní první. Dovednosti a kouzla
|
Quroq, vůdce zneužívaného lidu, se ke svým záměrům nebojí použít nátlak, lest ani krutost. Jak říká, je to jen otázka efektivity a žádný čin pro něj není nepřijatelný, má-li posloužit k dosažení jeho vize skřetí budoucnosti. Je přesvědčen, že lidé a ostatní rasy budou kmeny skřetů vždy pronásledovat a zotročovat, a myšlenka, že nejlepší obrana je útok, mu určitě není cizí. Vlastnosti Útok: 3 SpecializacePopíječ krve Každá zabitá nepřátelská jednotka (vyvolané jednotky se mezi ně počítají také) zvýší útok všech jednotek v hrdinově armádě o +1 za každých šest úrovní hrdiny. Dovednosti a kouzla
|
Skřetí historie zná dobu bojovníků, jimž krvavá zuřivost kolovala přímo v žilách coby dědictví dávných démonických předků. Garuna je dcera šamanky, která se účastnila obětních rituálů i přes své pokročilé těhotenství a své dítě na svět přivedla během rituálu ohně a krve. Není tedy divu, že se z ní stala proslulá (Popíječka krve) a pokaždé, když se jí podaří pobít skupinu nepřátel, stanou se její bojovníci ještě silnějšími. Vlastnosti Útok: 3 SpecializacePopíječ krve Každá zabitá nepřátelská jednotka (vyvolané jednotky se mezi ně počítají také) zvýší útok všech jednotek v hrdinově armádě o +1 za každých šest úrovní hrdiny. Dovednosti a kouzla
|
Mezi skřety je málo přirozených vůdců, neboť k získání jejich důvěry je apotřebí nejen statečnost a inteligence, ale i určitá divokost. Goršak je v tomhle trochu výjimečný - i ostatní velitelé k němu díky jeho dovednostem čas od času vzhlížejí. Během dlouhého sucha roku prašných polí dokázal udržet křehké spojenectví sedmi kmenů navzdory šestiměsíční cestě skrz písek, ohni, útokům rozzuřených bestií, válce s trpasličími odpadlíky a nakonec nečekané povodni. Je náčelníkem mezi náčelníky, kteří bojují s velkým zápalem, když Goršak stojí po jejich boku. Vlastnosti Útok: 3 SpecializaceChánova čepel Zabijáci, kati a náčelníci v hrdinově armádě získávají +1 k útoku a obraně za každé dvě úrovně hrdiny, počínaje úrovní první. Dovednosti a kouzla
|
Hagaš byla nalezena opuštěná a bloumající ve stepích blízko Quthughu během roku mořské hřívy. Ujal se ji kmen kentaurů, který ji vychoval jako svou vlastní. Nyní je z ní vůdkyně kentauří armády, která je díky ní nejen rychlá, ale i spolehlivá a nebezpečná. Vlastnosti Útok: 3 SpecializaceVelitel kentaurů Kentauři, kentauří kočovníci a kentauří nájezdníci v hrdinově armádě získají bonus +1 ke svému útoku a obraně za každé dvě hrdinovy úrovně, první úrovní počínaje. Kromě toho získají za každou úroveň hrdiny +1% ke své počáteční iniciativě. Dovednosti a kouzla
|
Míšení ras je mezi skřety velké tabu. I přesto ale ze spojení goblinů a skřetů vzešla linie gobliních pánů. Ti jsou o něco menší než skřeti a chytřejší než goblini. Kilghan se svým rodem představuje to nejnebezpečnější z obou ras. Goblini pro něj rádi bojují a pod jeho velením je menší pravděpodobnost, že z bitvy utečou. Vlastnosti Útok: 3 SpecializaceKrál goblinů Počet goblinů v hrdinově armádě se každý týden zvýší o množství, které se rovná hrdinově úrovni. Pokud už v armádě nemáš vylepšené gobliny, ti, kteří se připojí, také nebudou vylepšení. Pokud ano, připojivší se goblini se přidají ke goblinům lovcům. Šance, že goblini hrdinu zradí, se s každou hrdinovou úrovní snižuje o 1%. Dovednosti a kouzla
|
Kragh byl přirovnáván k (blesku z čistého nebe): k energii, která prosvětlí neposkvrněnou oblohu náhle a zčistajasna. Tuto přezdívku poprvé dostal, když byl nepřítel, se kterým bojoval, odmrštěn beze zbraně pryč z kruhu ještě dřív, než dokončil svůj rituální řev výzvy. Kragh je prudký a agresivní i na skřetí měřítka a jeho rychlost a horlivost mu umožňují zaútočit ještě dříve než jeho vojákům. Vlastnosti Útok: 3 SpecializacePrvní v bitvě Tento hrdina dokáže bezprostředně po začátku souboje uskutečnit jeden zvláštní útok na blízko. Kromě toho způsobí všechny útoky hrdiny o +5% větší zranění za každou jeho úroveň. Dovednosti a kouzla
|
I když všechny skřetí děti bývají statečné a divoké, Šak'Karukat byl extrém i mezi nimi. Už během dospívání byl naprosto nezvladatelný a jeho kmen se obával, že ho budou muset vyhnat. Naštěstí ho zachránilo setkání s prodejcem wyvern, jejichž moc a krutost mu rázem učarovaly. Zaměřil se tedy na jejich ovládnutí a posílení. Žene-li jeho wyverny oddanost či strach, těžko říct, ale je pravda, že jsou mnohem silnější a v boji vydrží déle. Vlastnosti Útok: 3 SpecializaceKrotitel wyvern Za každou úroveň hrdiny, první úrovní počínaje, získají wyverny, odporné wyverny a paokaiové v hrdinově armádě bonus +1 +2 k životům. Dovednosti a kouzla
|
Telsek! Skřetí bojovníci pozvednou hlavy a vzplane v nich oheň, sotva uslyší jeho jméno. Vychován byl pyšnou rodinou bojovníků a svého prvního vlka zabil v šesti letech. Pod jeho velením byly vyhlazeny celé karavany krutých otrokářů ze Svobodných měst - jejich těla pak dlouho hnila podél hlavních obchodních cest jako varování. Je to šampión obyčejných skřetů, kteří se mohou v boji přetrhnout, aby od této žijící legendy zaslechli slovo chvály. Vlastnosti Útok: 3 SpecializaceChánova pěst Bojovníci, bijci a štváči v hrdinově armádě získají bonus +1 ke svému útoku a obraně za každé dvě hrdinovy úrovně, první úrovní počínaje. Dovednosti a kouzla
|
Urghat se říkalo (Neviditelná) a také (Neklidná). Její znalosti stopování a cestování v dobách, kdy ještě byla obyčejnou lovkyní, zaručily, že její kmen nikdy netrpěl hladem. Během brutální zimy v roce dlouhého mrazu nejen že zabila mnoho yetiů, kteří se proháněli mezi stany při hledání jídla, ale dokázala jednoho z nich stopovat po šest dní až k jeho tlupě, kde během dalšího týdne pobila všech třicet sedm jejích členů. Je zvyklá cestovat daleko a svižně po jakémkoliv terénu a vojáci, které vede, se vždy dostanou všude rychleji. Vlastnosti Útok: 3 SpecializaceZnalec terénu Zvyšuje počet bodů pohybu hrdiny o 1% za každé jeho tři úrovně. Snižuje postih k pohybu na cizím terénu o 2% za každou úroveň hrdiny. Dovednosti a kouzla
|
Copyright© DeadKarlos (27.2.2014) | SysAdmin: Night Storm