Tvrz hrdinové - Tvrz - Frakce | Heroes 5: Tribes of the East CZ

Tvrz hrdinové


DeadKarlos | 13. dubna 2023 | Návštěvnost 79

 

Hrdinové Kampaně


Gotai

Gotai

Gotai je mladý slibný vůdce, který se od ostatních skřetů odlišuje hlavně svou děsivou horlivostí. I když svým způsobem sdílel smysl pro loajalitu ke kmeni, byl velmi - skoro až nepochopitelně - oddaný Quroqovi, náčelníkovi, který ho adoptoval, když jeho vlastní rodiče zavraždila skupinka yetiů. Teď, když Quroq zemřel, musí Gotai najít své vlastní místo na světě. A vzhledem k jeho schopnostem zamíří nepochybně vysoko.

Vlastnosti

Útok Útok: 3
Obrana Obrana: 0
Síla kouzel Síla kouzel: 1
Vědomosti Vědomosti: 1

Specializace

Vůdce kmene

Vůdce kmene Ikona

Všechny válečné pokřiky spotřebovávají méně many a v závislosti na úrovni hrdiny poskytují více bodů zuřivosti.

Dovednosti a kouzla

Pokročilá krvavá zuřivost Ikona
Pokročilá krvavá zuřivost

Základní výkřik Ikona
Základní výkřik

Slovo vůdce Ikona
Slovo vůdce

Svolání do zbraně Ikona
Svolání do zbraně

 

Kudžin

Kudžin

Kudžin je šamanka, skřetí vědma, které pochopení plánů matky Země a otce Nebes umožňuje přístup k mocným vizím a magii. Její vrozená inteligence a schopnost diplomacie z ní učinily uznávanou vůdkyni. Je ohleduplná, moudrá a vzdělaná a skřeti tvrdí, že její jedinou slabostí je nedostatek smyslu pro humor...

Vlastnosti

Útok Útok: 3
Obrana Obrana: 0
Síla kouzel Síla kouzel: 0
Vědomosti Vědomosti: 1

Specializace

Lovec démonů

Lovec démonů Ikona

Pokud jsou v souboji přítomny jakékoliv démonické jednotky, jednotky v hrdinově armádě rychleji získají démonickou zuřivost.

Dovednosti a kouzla

Základní krvavá zuřivost Ikona
Základní krvavá zuřivost

Základní osvícení Ikona
Základní osvícení

Paměť naší krve Ikona
Paměť naší krve

Stan první pomoci Ikona
Stan první pomoci

 

Kunyak

Kunyak

Jako dítěti stvořené rasy vře Kunyakovi krev v žilách, když vidí podmínky, v nichž jeho lid žije. Jeho lidé jsou považováni za otroky a pro ostatní nejsou víc lidmi než třeba golemové čarodějů - a takové zacházení nemohou skřeti tolerovat. Přesto sní Kunyak o něčem jiném, chce totiž najít místo, kde by skřetům zařídil domov, v němž by žili podle svých vlastních pravidel. Je přesvědčený, že jedinou nadějí pro jeho lid je proměnit tenhle sen ve skutečnost.

Vlastnosti

Útok Útok: 3
Obrana Obrana: 0
Síla kouzel Síla kouzel: 0
Vědomosti Vědomosti: 1

Specializace

Chánova čepel

Chánova čepel Ikona

Zabijáci, kati a náčelníci v hrdinově armádě získávají +1 k útoku a obraně za každé dvě úrovně hrdiny, počínaje úrovní první.

Dovednosti a kouzla

Pokročilá krvavá zuřivost Ikona
Pokročilá krvavá zuřivost

Mocná rána Ikona
Mocná rána

 

Quroq

Quroq

Quroq, vůdce zneužívaného lidu, se ke svým záměrům nebojí použít nátlak, lest ani krutost. Jak říká, je to jen otázka efektivity a žádný čin pro něj není nepřijatelný, má-li posloužit k dosažení jeho vize skřetí budoucnosti. Je přesvědčen, že lidé a ostatní rasy budou kmeny skřetů vždy pronásledovat a zotročovat, a myšlenka, že nejlepší obrana je útok, mu určitě není cizí.

Vlastnosti

Útok Útok: 3
Obrana Obrana: 0
Síla kouzel Síla kouzel: 0
Vědomosti Vědomosti: 1

Specializace

Popíječ krve

Popíječ krve Ikona

Každá zabitá nepřátelská jednotka (vyvolané jednotky se mezi ně počítají také) zvýší útok všech jednotek v hrdinově armádě o +1 za každých šest úrovní hrdiny.

Dovednosti a kouzla

Základní krvavá zuřivost Ikona
Základní krvavá zuřivost

Základní vedení Ikona
Základní vedení

Základní útok
Základní útok

Balista Ikona
Balista

 

 

Hrdinové


Garuna

Garuna

Skřetí historie zná dobu bojovníků, jimž krvavá zuřivost kolovala přímo v žilách coby dědictví dávných démonických předků. Garuna je dcera šamanky, která se účastnila obětních rituálů i přes své pokročilé těhotenství a své dítě na svět přivedla během rituálu ohně a krve. Není tedy divu, že se z ní stala proslulá (Popíječka krve) a pokaždé, když se jí podaří pobít skupinu nepřátel, stanou se její bojovníci ještě silnějšími.

Vlastnosti

Útok Útok: 3
Obrana Obrana: 0
Síla kouzel Síla kouzel: 0
Vědomosti Vědomosti: 1

Specializace

Popíječ krve

Popíječ krve Ikona

Každá zabitá nepřátelská jednotka (vyvolané jednotky se mezi ně počítají také) zvýší útok všech jednotek v hrdinově armádě o +1 za každých šest úrovní hrdiny.

Dovednosti a kouzla

Základní krvavá zuřivost Ikona
Základní krvavá zuřivost

Základní útok
Základní útok

Lukostřelba
Lukostřelba

 

Goršak

Goršak

Mezi skřety je málo přirozených vůdců, neboť k získání jejich důvěry je apotřebí nejen statečnost a inteligence, ale i určitá divokost. Goršak je v tomhle trochu výjimečný - i ostatní velitelé k němu díky jeho dovednostem čas od času vzhlížejí. Během dlouhého sucha roku prašných polí dokázal udržet křehké spojenectví sedmi kmenů navzdory šestiměsíční cestě skrz písek, ohni, útokům rozzuřených bestií, válce s trpasličími odpadlíky a nakonec nečekané povodni. Je náčelníkem mezi náčelníky, kteří bojují s velkým zápalem, když Goršak stojí po jejich boku.

Vlastnosti

Útok Útok: 3
Obrana Obrana: 0
Síla kouzel Síla kouzel: 0
Vědomosti Vědomosti: 1

Specializace

Chánova čepel

Chánova čepel Ikona

Zabijáci, kati a náčelníci v hrdinově armádě získávají +1 k útoku a obraně za každé dvě úrovně hrdiny, počínaje úrovní první.

Dovednosti a kouzla

Pokročilá krvavá zuřivost Ikona
Pokročilá krvavá zuřivost

Mocná rána Ikona
Mocná rána

 

Hagaš

Hagaš

Hagaš byla nalezena opuštěná a bloumající ve stepích blízko Quthughu během roku mořské hřívy. Ujal se ji kmen kentaurů, který ji vychoval jako svou vlastní. Nyní je z ní vůdkyně kentauří armády, která je díky ní nejen rychlá, ale i spolehlivá a nebezpečná.

Vlastnosti

Útok Útok: 3
Obrana Obrana: 0
Síla kouzel Síla kouzel: 0
Vědomosti Vědomosti: 1

Specializace

Velitel kentaurů

Velitel kentaurů Ikona

Kentauři, kentauří kočovníci a kentauří nájezdníci v hrdinově armádě získají bonus +1 ke svému útoku a obraně za každé dvě hrdinovy úrovně, první úrovní počínaje. Kromě toho získají za každou úroveň hrdiny +1% ke své počáteční iniciativě.

Dovednosti a kouzla

Základní krvavá zuřivost Ikona
Základní krvavá zuřivost

Základní útok
Základní útok

Paměť naší krve Ikona
Paměť naší krve

 

Kilghan

Kilghan

Míšení ras je mezi skřety velké tabu. I přesto ale ze spojení goblinů a skřetů vzešla linie gobliních pánů. Ti jsou o něco menší než skřeti a chytřejší než goblini. Kilghan se svým rodem představuje to nejnebezpečnější z obou ras. Goblini pro něj rádi bojují a pod jeho velením je menší pravděpodobnost, že z bitvy utečou.

Vlastnosti

Útok Útok: 3
Obrana Obrana: 0
Síla kouzel Síla kouzel: 0
Vědomosti Vědomosti: 1

Specializace

Král goblinů

Král goblinů Ikona

Počet goblinů v hrdinově armádě se každý týden zvýší o množství, které se rovná hrdinově úrovni. Pokud už v armádě nemáš vylepšené gobliny, ti, kteří se připojí, také nebudou vylepšení. Pokud ano, připojivší se goblini se přidají ke goblinům lovcům. Šance, že goblini hrdinu zradí, se s každou hrdinovou úrovní snižuje o 1%.

Dovednosti a kouzla

Základní krvavá zuřivost Ikona
Základní krvavá zuřivost

Základní vedení Ikona
Základní vedení

Verbování Ikona
Verbování

Vozík se střelivem
Vozík se střelivem

 

Kragh

Kragh

Kragh byl přirovnáván k (blesku z čistého nebe): k energii, která prosvětlí neposkvrněnou oblohu náhle a zčistajasna. Tuto přezdívku poprvé dostal, když byl nepřítel, se kterým bojoval, odmrštěn beze zbraně pryč z kruhu ještě dřív, než dokončil svůj rituální řev výzvy. Kragh je prudký a agresivní i na skřetí měřítka a jeho rychlost a horlivost mu umožňují zaútočit ještě dříve než jeho vojákům.

Vlastnosti

Útok Útok: 3
Obrana Obrana: 0
Síla kouzel Síla kouzel: 0
Vědomosti Vědomosti: 1

Specializace

První v bitvě

První v bitvě Ikona

Tento hrdina dokáže bezprostředně po začátku souboje uskutečnit jeden zvláštní útok na blízko. Kromě toho způsobí všechny útoky hrdiny o +5% větší zranění za každou jeho úroveň.

Dovednosti a kouzla

Základní krvavá zuřivost Ikona
Základní krvavá zuřivost

Základní útok
Základní útok

Bojové šílenství
Bojové šílenství

 

Šak'Karukat

Šak'Karukat

I když všechny skřetí děti bývají statečné a divoké, Šak'Karukat byl extrém i mezi nimi. Už během dospívání byl naprosto nezvladatelný a jeho kmen se obával, že ho budou muset vyhnat. Naštěstí ho zachránilo setkání s prodejcem wyvern, jejichž moc a krutost mu rázem učarovaly. Zaměřil se tedy na jejich ovládnutí a posílení. Žene-li jeho wyverny oddanost či strach, těžko říct, ale je pravda, že jsou mnohem silnější a v boji vydrží déle.

Vlastnosti

Útok Útok: 3
Obrana Obrana: 0
Síla kouzel Síla kouzel: 0
Vědomosti Vědomosti: 1

Specializace

Krotitel wyvern

Krotitel wyvern Ikona

Za každou úroveň hrdiny, první úrovní počínaje, získají wyverny, odporné wyverny a paokaiové v hrdinově armádě bonus +1 +2 k životům.

Dovednosti a kouzla

Základní krvavá zuřivost Ikona
Základní krvavá zuřivost

Základní obrana
Základní obrana

Vitalita
Vitalita

 

Telsek

Telsek

Telsek! Skřetí bojovníci pozvednou hlavy a vzplane v nich oheň, sotva uslyší jeho jméno. Vychován byl pyšnou rodinou bojovníků a svého prvního vlka zabil v šesti letech. Pod jeho velením byly vyhlazeny celé karavany krutých otrokářů ze Svobodných měst - jejich těla pak dlouho hnila podél hlavních obchodních cest jako varování. Je to šampión obyčejných skřetů, kteří se mohou v boji přetrhnout, aby od této žijící legendy zaslechli slovo chvály.

Vlastnosti

Útok Útok: 3
Obrana Obrana: 0
Síla kouzel Síla kouzel: 0
Vědomosti Vědomosti: 1

Specializace

Chánova pěst

Chánova pěst Ikona

Bojovníci, bijci a štváči v hrdinově armádě získají bonus +1 ke svému útoku a obraně za každé dvě hrdinovy úrovně, první úrovní počínaje.

Dovednosti a kouzla

Základní krvavá zuřivost Ikona
Základní krvavá zuřivost

Základní válečné stroje
Základní válečné stroje

Síla nad magií Ikona
Síla nad magií

Balista Ikona
Balista

 

Urghat

Urghat

Urghat se říkalo (Neviditelná) a také (Neklidná). Její znalosti stopování a cestování v dobách, kdy ještě byla obyčejnou lovkyní, zaručily, že její kmen nikdy netrpěl hladem. Během brutální zimy v roce dlouhého mrazu nejen že zabila mnoho yetiů, kteří se proháněli mezi stany při hledání jídla, ale dokázala jednoho z nich stopovat po šest dní až k jeho tlupě, kde během dalšího týdne pobila všech třicet sedm jejích členů. Je zvyklá cestovat daleko a svižně po jakémkoliv terénu a vojáci, které vede, se vždy dostanou všude rychleji.

Vlastnosti

Útok Útok: 3
Obrana Obrana: 0
Síla kouzel Síla kouzel: 0
Vědomosti Vědomosti: 1

Specializace

Znalec terénu

Znalec terénu Ikona

Zvyšuje počet bodů pohybu hrdiny o 1% za každé jeho tři úrovně. Snižuje postih k pohybu na cizím terénu o 2% za každou úroveň hrdiny.

Dovednosti a kouzla

Základní krvavá zuřivost Ikona
Základní krvavá zuřivost

Základní logistika Ikona
Základní logistika

Hledání cest Ikona
Hledání cest

 

 

Odkazy


Frakce

 

 

 

Discord

 

Ubisoft

Pegi 16

TOPlist

 

Copyright© DeadKarlos (27.2.2014) | SysAdmin: Night Storm