Zármutek - Magie temnotyProkletí U zvolené jednotky snižuje morálku a štěstí. Cena: 5 -1 Štěstí / Morálka -2 Štěstí / Morálka -3 Štěstí / Morálka -4 Štěstí / Morálka |
Regenerace - Magie světlaPožehnání Cílové jednotce se v jejím tahu zregeneruje zdraví. Nefunguje na nemrtvé, mechanické a elementální jednotky. Cena: 8 Cíl si před svým tahem vyléčí 75%+Síla*5% ze svých maximálních bodů zdraví. 1 tah 2 tahy 3 tahy 4 tahy |
Mystický krystal - Magie přivoláníPřivolání Na zvoleném místě bojiště vytvoří krystal, který bude blokovat průchod až do konce boje nebo dokud nebude napaden a zničen. Cena: 8 Krystal má 1 bod zdraví a 0 obranu, což odpovídá stvoření první úrovně.100+20*SílaExploduje, když je zničen, čímž způsobí přilehlým stvořením škody v závislostina úrovni ovládání Magie přivolávání sesílatelem. 40+8*Síla 60+12*Síla 80+16*Síla 100+20*Síla |
Hradba čepelí - Magie přivoláníPřivolání Dočasně vytvoří na vybraném místě bojiště tři políčka dlouhou zeď. Proti střelným a magickým útokům má zeď o 75 % vyšší obranu a navíc působí škody rovné počtu ztracených životů v boji na blízko. Cena: 12 Na hradbu nemůže být zaútočeno hrdinovým fyzickým útokem, ale může být zničena kouzlem Zemětřesení. Každá ze tří jedno políčkových hradeb je jako samostatný objekt, jehož body zdraví se odvíjí od úrovně ovládání Magie přivolávání. 20+5*Síla 40+8*Síla 60+10*Síla 96+12*Síla |
Pomsta bohů - Magie světlaPřímé škody Způsobí vybrané jednotce magické škody, které závisí na počtu nepřátel, jež vybraná jednotka zabila od začátku boje. Cena: 14 Škody způsobené každému nepřátelskému stvoření se odvíjí od jeho tzv. (fragů): počtu zabitých stvoření vynásobených jejich úrovní. Například zabití 5 rolníků dá 5 fragů, zatímco 1 paladin dá 6 fragů. Zabití přivolané jednotky nepřidává frag. Ve vzorci škod je F druhou odmocninou fragů cíle. 1*F*(Síla+7) 2*F*(Síla+7) 3*F*(Síla+7) 4*F*(Síla+7) |
Vosí hnízdo - Magie přivoláníPřivolání Na vybraném místě na bojišti vytvoří vosí hnízdo. Vosí roj z tohoto hnízda bude útočit na nepřátelské jednotky do konce boje nebo do té doby, než bude hnízdo napadeno a zničeno (hnízdo nezaútočí na nemrtvé, elementální nebo mechanické jednotky). Cena: 15 Když přijde jejich tah, Hnízdo automaticky sešle Vosí roj na expertní úrovni (se Sílou kouzel jejich sesílatele) na nejbližšího nepřítele, který tímto kouzlem může být zasažen, jestli vůbec nějakým. Kouzlo je sesláno za použití many sesílatele hnízda ze plnou cenu (možná snížení jsou ignorována). Hnízdo má 10, 25, 50 nebo 100 bodů zdraví v závislosti na úrovni ovládání Magie přivolávání sesílatelem. Jeho Obrana je rovna úrovni sesílatele a je imunní vůči magii. Je bráno jako stvoření 8. úrovně se Sílou 10000. Jeho iniciativa závisí na úrovni ovládání Magie přivolávání sesílatelem. Připřivolání vstoupí do bojiště s náhodnou hodnotou ATB mezi 0.5 a 1. 2+0.25*Síla 5+0.25*Síla 5+0.25*Síla 10+0.25*Síla |
Vampyrismus - Magie temnotyPožehnání Vybraná přátelská jednotka získá všechny vlastnosti nemrtvých jednotek a schopnost vysávat život podobně jako upíři. Cena: 10 Když je kouzlo aktivní, není cíl ovlivněn morálkou a stává se imunní vůči mysl měnícím kouzlům jako Slepota nebo Pán loutek. Pokud byly tyto efekty aktivní, jsou odčarovány. Účinek je sčítatelný s jakoukoliv přirozenou schopností Vysávání života. Kouzlo nemůže být sesláno na mechanické či elementální stvoření. Vysátý život je jen zlomek škod, závisející na úrovni ovládání Magie temnoty sesílatelem. 10%+Síla*2% 20%+Síla*2% 30%+Síla*2% 50%+Síla*2% |
Smrtící mráz - Destruktivní magiePřímé škody Zmrazí cíl a způsobí mu tak okamžité zranění ledem a v průběhu určité doby ještě další zvýšené zranění vlivem omrzlin. Cena: 11 Všechny fyzické škody utrpené cílem v dalším tahu jsou zvýšeny o (Síla+1)*3% (nebo pouze (Síla+1)*1% bez ovládání magie). 10+10*Síla 14+14*Síla 15+15*Síla 30+30*Síla |
Kouzla |
---|
Copyright© DeadKarlos (27.2.2014) | SysAdmin: Night Storm