Nová kouzla - Kouzla | Heroes 5: Tribes of the East CZ

Nová kouzla


DeadKarlos | 13. dubna 2023 | Návštěvnost 78

 

1. úroveň


Zármutek - Magie temnoty

Zármutek - Magie temnoty

Prokletí

U zvolené jednotky snižuje morálku a štěstí.

Cena: 5 Mana

Žádné-1 Štěstí / Morálka

Základní-2 Štěstí / Morálka

Lepší-3 Štěstí / Morálka

Expertní-4 Štěstí / Morálka

 

 

2. úroveň


Regenerace - Magie světla

Regenerace - Magie světla

Požehnání

Cílové jednotce se v jejím tahu zregeneruje zdraví. Nefunguje na nemrtvé, mechanické a elementální jednotky.

Cena: 8 Mana

Cíl si před svým tahem vyléčí Život75%+Síla*5% ze svých maximálních bodů zdraví.

ŽádnéIniciativa1 tah

ZákladníIniciativa2 tahy

LepšíIniciativa3 tahy

ExpertníIniciativa4 tahy

Mystický krystal - Magie přivolání

Mystický krystal - Magie přivolání

Přivolání

Na zvoleném místě bojiště vytvoří krystal, který bude blokovat průchod až do konce boje nebo dokud nebude napaden a zničen.

Cena: 8 Mana

Krystal má 1 bod Životzdraví a 0 Obranaobranu, což odpovídá stvoření první úrovně.100+20*SílaExploduje, když je zničen, čímž způsobí přilehlým stvořením škody v závislostina úrovni ovládání Magie přivolávání sesílatelem.
Mistr zemské krve přidává +4 k efektivní síle kouzel sesílatele.

ŽádnéŠkody40+8*Síla

ZákladníŠkody60+12*Síla

LepšíŠkody80+16*Síla

ExpertníŠkody100+20*Síla

 

 

3. úroveň


Hradba čepelí - Magie přivolání

Hradba čepelí - Magie přivolání

Přivolání

Dočasně vytvoří na vybraném místě bojiště tři políčka dlouhou zeď. Proti střelným a magickým útokům má zeď o 75 % vyšší obranu a navíc působí škody rovné počtu ztracených životů v boji na blízko.

Cena: 12 Mana

Na hradbu nemůže být zaútočeno hrdinovým fyzickým útokem, ale může být zničena kouzlem Zemětřesení. Každá ze tří jedno políčkových hradeb je jako samostatný objekt, jehož body zdraví se odvíjí od úrovně ovládání Magie přivolávání.
Mistr zemské krve přidává +4 k efektivní síle kouzel sesílatele.

ŽádnéŽivot20+5*Síla

ZákladníŽivot40+8*Síla

LepšíŽivot60+10*Síla

ExpertníŽivot96+12*Síla

 

 

4. úroveň


Pomsta bohů - Magie světla

Pomsta bohů - Magie světla

Přímé škody

Způsobí vybrané jednotce magické škody, které závisí na počtu nepřátel, jež vybraná jednotka zabila od začátku boje.

Cena: 14 Mana

Škody způsobené každému nepřátelskému stvoření se odvíjí od jeho tzv. (fragů): počtu zabitých stvoření vynásobených jejich úrovní. Například zabití 5 rolníků dá 5 fragů, zatímco 1 paladin dá 6 fragů. Zabití přivolané jednotky nepřidává frag. Ve vzorci škod je F druhou odmocninou fragů cíle.

ŽádnéŠkody1*F*(Síla+7)

ZákladníŠkody2*F*(Síla+7)

LepšíŠkody3*F*(Síla+7)

ExpertníŠkody4*F*(Síla+7)

Vosí hnízdo - Magie přivolání

Vosí hnízdo - Magie přivolání

Přivolání

Na vybraném místě na bojišti vytvoří vosí hnízdo. Vosí roj z tohoto hnízda bude útočit na nepřátelské jednotky do konce boje nebo do té doby, než bude hnízdo napadeno a zničeno (hnízdo nezaútočí na nemrtvé, elementální nebo mechanické jednotky).

Cena: 15 Mana

Když přijde jejich tah, Hnízdo automaticky sešle Vosí roj na expertní úrovni (se Sílou kouzel jejich sesílatele) na nejbližšího nepřítele, který tímto kouzlem může být zasažen, jestli vůbec nějakým. Kouzlo je sesláno za použití many sesílatele hnízda ze plnou cenu (možná snížení jsou ignorována). Hnízdo má 10, 25, 50 nebo 100 Životbodů zdraví v závislosti na úrovni ovládání Magie přivolávání sesílatelem. Jeho ObranaObrana je rovna úrovni sesílatele a je imunní vůči magii. Je bráno jako stvoření 8. úrovně se Sílou 10000. Jeho iniciativa závisí na úrovni ovládání Magie přivolávání sesílatelem. Připřivolání vstoupí do bojiště s náhodnou hodnotou ATB mezi 0.5 a 1.

ŽádnéIniciativa2+0.25*Síla

ZákladníIniciativa5+0.25*Síla

LepšíIniciativa5+0.25*Síla

LepšíIniciativa10+0.25*Síla

 

 

5. úroveň


Vampyrismus - Magie temnoty

Vampyrismus - Magie temnoty

Požehnání

Vybraná přátelská jednotka získá všechny vlastnosti nemrtvých jednotek a schopnost vysávat život podobně jako upíři.

Cena: 10 Mana

Když je kouzlo aktivní, není cíl ovlivněn morálkou a stává se imunní vůči mysl měnícím kouzlům jako Slepota nebo Pán loutek. Pokud byly tyto efekty aktivní, jsou odčarovány. Účinek je sčítatelný s jakoukoliv přirozenou schopností Vysávání života. Kouzlo nemůže být sesláno na mechanické či elementální stvoření. Vysátý život je jen zlomek škod, závisející na úrovni ovládání Magie temnoty sesílatelem.

ŽádnéŽivot10%+Síla*2%

ZákladníŽivot20%+Síla*2%

LepšíŽivot30%+Síla*2%

ExpertníŽivot50%+Síla*2%

Smrtící mráz - Destruktivní magie

Smrtící mráz - Destruktivní magie

Magický elementál: Voda Přímé škody

Zmrazí cíl a způsobí mu tak okamžité zranění ledem a v průběhu určité doby ještě další zvýšené zranění vlivem omrzlin.

Cena: 11 Mana

Všechny fyzické škody utrpené cílem v dalším tahu jsou zvýšeny o (Síla+1)*3% (nebo pouze (Síla+1)*1% bez ovládání magie).
Mistr ledu přidává efekt Mrazení (zmrazí na 0.3 tahů).

ŽádnéŠkody10+10*Síla

ZákladníŠkody14+14*Síla

LepšíŠkody15+15*Síla

ExpertníŠkody30+30*Síla

 

 

 

Odkazy


Kouzla

 

 

 

Discord

 

Ubisoft

Pegi 16

TOPlist

 

Copyright© DeadKarlos (27.2.2014) | SysAdmin: Night Storm