Přestože Zehir upevnil svou pozici ve Stříbrných městech jako první z kruhu, stále není čas na odpočinek. Kvůli nekromantům, démonickým kultistům a skřetům, kteří pustoší sever, má stále spousta problémů, s nimž je třeba se vypořádat. Pověsti o nesnázích s Isabelou v Gryfí říši jeho obavy ještě zvyšují. Musí tedy navštívit města na severu a zjistit, může-li jim nějak pomoci, a poté by měl odhalit pravdu o podivných příbězích obklopujících gryfí královnu.
Velikost mapy: 136x136 (s podzemím)
Maximální úroveň hrdiny: Neomezená
10 Síry |
Zbroj udatnosti |
Přízračné síly |
Znič nepřátelský kmen temných elfů.
Získej informace o královně Isabele.
Zehir musí přežít.
Zbav se vrahů.
Pomož trpasílkovi Thorod najít artefakt.
Zehir si v Ygg-Challu vedl nadmíru dobře - Ylayina armáda mu přijde k Talonguardu na pomoc. Je ale ještě potřeba zjistit, jak jsou na tom rebelové Gryfí říše. Zehir se proto vydal hledat Godrikovu dceru, Freydu, a vévodu Duncana, douaje v to, že se k němu také přidají.
Velikost mapy: 136x136 (s podzemím)
Maximální úroveň hrdiny: Neomezená
20 Džin sultán |
Kniha přivolávací magie |
40 Krystalů |
Najdi Ashinu slzu.
Najdi Kněze a Inkvizitora, aby ti pomohli s obřadem.
Zajdi se Zehirem poblíž města k provedení obřadu.
Proveď obřad.
Zlikviduj pekelného hrdinu a jeho město.
Freyda musí přežít.
Duncan musí přežít.
Zehir musí získat Ashinu slzu.
Zehir musí přežít.
Znič pekelné město.
Věci se vyvíjejí dobře - jak temní elfové, tak vojác věrní Gryfí říši shromažďují svá vojska k útoku na Talonguard. Ale novinky o posilách démonů jsou znepokojivé, a proto se Zehir rozhodl promluvit s trpaslíky. Musí najít svého přítele Wulfstana a zjistit, co se dá udělat ve věci znovusjednocení rozhádaných trpasličích frakcí. Zdá se, že jedinou mocí silnou natolik, aby klany z Kamenných síní znovu svedla dohromady, je jejich dračí bůh Arkath.
Velikost mapy: 96x96 (s podzemím)
Maximální úroveň hrdiny: Neomezená
25 Rtutě |
1 Titán |
Skladiště surovin |
Wulfstan musí přežít.
Zehir musí přežít.
Hangvul musí přežít.
Zehir musí najít dračího Boha trpaslíků.
Zabij Rolfa.
Spojenci udělali vše, co mohli. Národy vyrazily vpřed, armády zaujaly své pozice a brzy vše vyústí v jediný okamžik pravdy. Biara musí zaplatit za své ohavné hříchy a plány Vládce démonů musí být zmařeny. Ale bude to stát hodně magie, ohně ocele i krve, než bude tohle vše konečně za námi.
Velikost mapy: 176x176
Maximální úroveň hrdiny: 30
3 Fénixe |
Turban osvícení |
65 Vzdušný elementál |
Zehir musí přežít.
Zaber 3 Zlaté doly.
Probojovat se k portálu.
Znič magickou bariéru.
Vyprázdni dvě Trpasličí chodby.
Znič Temné elfy.
Obsaď Talonguard.
Uvolni cestu okolo města Talonguard.
Vyprázdni dvě trpasličí chodby.
Znič vůdce Démonů.
Osvoboď skupinu Matek stínů.
Nauč se kouzlo Okamžité cestování.
Kampaň |
---|
Základní hra |
Hammers of Fate |
Tribes of the East |
Copyright© DeadKarlos (27.2.2014) | SysAdmin: Night Storm