Letem na pomoc - Kampaň | Heroes 5: Tribes of the East CZ

Letem na pomoc


DeadKarlos | 13. dubna 2023 | Návštěvnost 74

 

1. Mise - Temné způsoby a skutky


Přestože Zehir upevnil svou pozici ve Stříbrných městech jako první z kruhu, stále není čas na odpočinek. Kvůli nekromantům, démonickým kultistům a skřetům, kteří pustoší sever, má stále spousta problémů, s nimž je třeba se vypořádat. Pověsti o nesnázích s Isabelou v Gryfí říši jeho obavy ještě zvyšují. Musí tedy navštívit města na severu a zjistit, může-li jim nějak pomoci, a poté by měl odhalit pravdu o podivných příbězích obklopujících gryfí královnu.

Velikost mapy: 136x136 (s podzemím)

Maximální úroveň hrdiny: Neomezená

4. Letem na pomoc (Zehir)

 

Začínající bonus:

Síra Ikona
10 Síry
Zbroj udatnosti Ikona
Zbroj udatnosti
Přízračné síly Ikona
Přízračné síly

 

Úkoly

Znič nepřátelský kmen temných elfů.

Získej informace o královně Isabele.

Zehir musí přežít.

Vedlejší úkoly

Zbav se vrahů.

Pomož trpasílkovi Thorod najít artefakt.

 

 

2. Mise - Mračna se trhají


Zehir si v Ygg-Challu vedl nadmíru dobře - Ylayina armáda mu přijde k Talonguardu na pomoc. Je ale ještě potřeba zjistit, jak jsou na tom rebelové Gryfí říše. Zehir se proto vydal hledat Godrikovu dceru, Freydu, a vévodu Duncana, douaje v to, že se k němu také přidají.

Velikost mapy: 136x136 (s podzemím)

Maximální úroveň hrdiny: Neomezená

 

Začínající bonus:

Džin sultán Ikona
20 Džin sultán
Kniha přivolávací magie Ikona
Kniha přivolávací magie
Krystal Ikona
40 Krystalů

 

Úkoly

Najdi Ashinu slzu.

Najdi Kněze a Inkvizitora, aby ti pomohli s obřadem.

Zajdi se Zehirem poblíž města k provedení obřadu.

Proveď obřad.

Zlikviduj pekelného hrdinu a jeho město.

Freyda musí přežít.

Duncan musí přežít.

Zehir musí získat Ashinu slzu.

Zehir musí přežít.

Vedlejší úkoly

Znič pekelné město.

 

 

3. Mise - Vyvolání draka


Věci se vyvíjejí dobře - jak temní elfové, tak vojác věrní Gryfí říši shromažďují svá vojska k útoku na Talonguard. Ale novinky o posilách démonů jsou znepokojivé, a proto se Zehir rozhodl promluvit s trpaslíky. Musí najít svého přítele Wulfstana a zjistit, co se dá udělat ve věci znovusjednocení rozhádaných trpasličích frakcí. Zdá se, že jedinou mocí silnou natolik, aby klany z Kamenných síní znovu svedla dohromady, je jejich dračí bůh Arkath.

Velikost mapy: 96x96 (s podzemím)

Maximální úroveň hrdiny: Neomezená

 

Začínající bonus:

Rtutě Ikona
25 Rtutě
Titán Ikona
1 Titán
Skladiště surovin Ikona
Skladiště surovin

 

Úkoly

Wulfstan musí přežít.

Zehir musí přežít.

Hangvul musí přežít.

Zehir musí najít dračího Boha trpaslíků.

Zabij Rolfa.

 

 

4. Mise - Plamenný východ


Spojenci udělali vše, co mohli. Národy vyrazily vpřed, armády zaujaly své pozice a brzy vše vyústí v jediný okamžik pravdy. Biara musí zaplatit za své ohavné hříchy a plány Vládce démonů musí být zmařeny. Ale bude to stát hodně magie, ohně ocele i krve, než bude tohle vše konečně za námi.

Velikost mapy: 176x176

Maximální úroveň hrdiny: 30

 

Začínající bonus:

Fénixe Ikona
3 Fénixe
Turban osvícení Ikona
Turban osvícení
Vzdušný elementál Ikona
65 Vzdušný elementál

 

Úkoly

Zehir musí přežít.

Zaber 3 Zlaté doly.

Probojovat se k portálu.

Znič magickou bariéru.

Vyprázdni dvě Trpasličí chodby.

Znič Temné elfy.

Obsaď Talonguard.

Uvolni cestu okolo města Talonguard.

Vedlejší úkoly

Vyprázdni dvě trpasličí chodby.

Znič vůdce Démonů.

Osvoboď skupinu Matek stínů.

Nauč se kouzlo Okamžité cestování.

 

 

 

Odkazy


Kampaň

 

 

 

Discord

 

Ubisoft

Pegi 16

TOPlist

 

Copyright© DeadKarlos (27.2.2014) | SysAdmin: Night Storm