V kampaních se také setkáte s:
Giar: má stejnou tvář jako Dougal a stejné speciality a dovednosti jako Klaus.
Glen: má stejnou tvář jako Klaus a stejné speciality a dovednosti jako Vittorio.
Toto je Freyda z H5.
Freyda razí heslo (Udeř jako blesk). Za svých studentských let na Královské vojenské univerzitě často překvapovala své instruktory odvážnými řešeními taktických situací založenými na rychlých pochodech, lstivých útocích a geniálních obchvatech. Freyda se v koutku duše nemůže nikdy dočkat další bitvy, jen aby si mohla vyzkoušet nějaký svůj oblíbený taktický trik. Říká se o ní, že svou hodnost získala díky tomu, že je Godrikovou dcerou, ale série vítězství a příkladné vedení jednotek umlčelo i ty nejcyničtější kritiky. Vlastnosti Útok: 1 SpecializaceVětrný jezdec Účinek zrychlení je zvýšen o 1% za každou hrdinovu úroveň. Dovednosti a kouzla
|
Godric se objevuje v kampaních H5 (C1M5, C3M2 a v posledních 3 misích 6. kampaně). Je také nepřátelský hrdina v C2M1 a C3M5. A k tomu lze ještě za něj hrát ve scénáři pro jednoho hráče v H5 (Diplomat).
Godrik je právem považován za vzorného rytíře a propagátora ryzích rytířských ideálů. Godrik si získává respekt všude, kde se objeví, neboť vyžaduje nejvyšší odvahu a oddanost jak od sebe, tak od svých podřízených. Vojáci pod jeho praporem mu bezmezně důvěřují, jelikož ví o jeho hrdinských činech a o tom, že je s Elrathem zadobře. Proto je jeho samotná přítomnost na bojišti pro některé zárukou vítězství. Vlastnosti Útok: 1 SpecializaceVzorný rytíř Účinek kouzla požehnání se s novými úrovněmi hrdiny zvyšuje. Nároky na manu jsou u kouzel magie světla sníženy o 1. Dovednosti a kouzla
|
Toto je Isabela z H5. Je hlavní hrdinkou 1. kampaně H5 (Královna) a objevuje se v posledních 3 misích 3. kampaně H5 (Nekromant).
Isabela strávila své dětství v odloučení, obklopena chůvami a sluhy, neboť byla ve vládnoucí rodině Greyhoundského vévodství jedináčkem. S vypuknutím války cítí mladá královna potřebu přijít Říši na pomoc. Isabela při cestě za splněním svých cílů bez váhání využívá toho, co je jí vlastní - bohatství a vznešenost. Vlastnosti Útok: 1 SpecializaceLenní pán Hrdina se podílí na denním příjmu království 250 zlatými denně. Při nákupu vojáků ve městech azylu pak dostává slevu ve výši 2%. Dovednosti a kouzla
|
Nicolai se objevuje na konci 5. mise 1. kampaně H5 (Králův pád), ale nelze za něj hrát.
Nikolaj je králem svaté Gryfí říše. Vlastnosti Útok: 1 SpecializaceVelitel pěšáků Všichni panoši a pěšáci v hrdinově armádě získávají +1 k útoku a obraně za každé dvě hrdinovy úrovně, počítáno od první. Dovednosti a kouzla
|
Dougal je hlavní hrdina ve scénáři pro jednoho hráče v H5 (Stíhací jízda).
Dougal o síle Gryfí říše, stejně jako jeho spolubojovníci, ani v nejmenším nepochybuje. Jeho věrnost je ale ještě posílena koňskou dávkou pragmatismu. Věří totiž, že nejlepší nepřítel je ten, který padne ještě dříve, než stihne ublížit vojákům Gryfí říše. Dougal se proto mnoho let věnoval výcviku a výbavě svých lučištníků. Ti se mu za to odměňují vírou, že dokud má Dougal velení, nemůže se jim nic stát. Vlastnosti Útok: 1 SpecializaceVelitel lučištníků Všichni lukostřelci a kušníci v hrdinově armádě získávají +1 k útoku a obraně za každé dvě hrdinovy úrovně, počítáno od první. Dovednosti a kouzla
|
Ellaine hrdě sloužila v královské armádě za války zapomnění. Po jejím skončení se vrátila ke správě statků svého rodu jako moudrá, soucitná a spravedlivá šlechtična. Přestože její majetek byl zprvu v ubohém stavu, její píle přinesla ovoce: panství se rozrůstalo a prosperovalo. Když se teď Ellaine vrátila zpátky na bojiště, vykonávají její rolníci na bojišti neobyčejně odvážné skutky, neboť nezapomněli na to, jak dobře se měli v časech míru pod její vládou. Vlastnosti Útok: 1 SpecializaceLidem milovaný Všichni rolníci a branci v hrdinově armádě získávají +1 k útoku a obraně za každé dvě hrdinovy úrovně, počítáno od první. Každý rolník či branec v armádě také přinese do královské kasy 1 zlatý denně. Dovednosti a kouzla
|
První, co ve svém životě Irina spatřila, byli gryfové; narodila se totiž do rodiny respektovaných gryfích chovatelů. Jak vyrůstala, poznala tyto nebezpečné a hrdé ptáky skrz naskrz. Když ji pak Říše povolala do války, zužitkovala v maximální míře své znalosti gryfů. Irina se tak vždy ujistí, že gryfové, se kterými vyráží do boje, jsou v tom nejlepším stavu a dokáží rychle vykonat veškeré příkazy. Vlastnosti Útok: 1 SpecializaceCvičitel gryfů Všichni gryfové a královští gryfové v hrdinově armádě získávají +1 k útoku a obraně za každé dvě hrdinovy úrovně, počítáno od první. Gryfové získávají schopnost střemhlavého útoku. Dovednosti a kouzla
|
Klaus, jenž si prošel důkladným výcvikem, pochází z chudé šlechtické rodiny z jednoho zapadákova v Gryfí říši. Kdyby se na něj neusmálo štěstí, zůstal by prakticky neznámým. Do rukou se mu však náhodou dostal ztracený pergamen, který mu dovolil zúčastnit se nejtěžšího rytířského turnaje v Říši. Podařilo se mu pak ohromit davy tím, že shodil ze sedla jedny z nejslavnějších rytířů země. Od toho dne jej veškeří jezdci za jeho činy hluboce uznávají. Vlastnosti Útok: 1 SpecializaceVelitel jízdy Jezdci a paladinové v hrdinově armádě získávají s jeho novými úrovněmi další bonusy za útok z trysku. Hrdinova schopnost (odvetný útok) je silnější. Dovednosti a kouzla
|
Laszlo je neurozeného původu, a když si klestil cestu vzhůru, byl nucen prožít mnohá utrpení, což jej v jeho pevném a takřka zoufalém odhodlání dále posílilo. Jeho srdce ale zahořklo. Do nepřátelských řad seká zuřivě jako přírodní živel, je proto pokryt jizvami a platí za tvrdého a nelítostného. Své pěšáky hrdě nazývá (králové bojiště). Těm nezbývá, než svého velitele poslechnout na slovo. V boji pak - často nedobrovolně - prokazují neuvěřitelnou odvahu. Vlastnosti Útok: 1 SpecializaceVelitel pěšáků Všichni panoši a pěšáci v hrdinově armádě získávají +1 k útoku a obraně za každé dvě hrdinovy úrovně, počítáno od první. Dovednosti a kouzla
|
Maeve je vynikající a tvrdou panovnicí, která se zoufale snaží dostat svou říši řítící se do záhuby ven ze sestupné spirály. Maeve se při snaze o záchranu tříštící se Sokolí říše a současných bojích s armádou démonů může spolehnout pouze na svou oddanost ideálům rytířství a na neochvějnou víru v Draka světla. Vlastnosti Útok: 1 SpecializaceVětrný jezdec Účinek zrychlení je zvýšen o 1% za každou hrdinovu úroveň. Dovednosti a kouzla
|
Předtím, než byl Rutger povolán do služby Gryfí říše ve Vlčím vévodství, znali ho lidé spíše jako povaleče, tuláka a cestovatele. Rutger dokáže urychlit přesuny svých vojáků tím, že odhalí každou skrytou stezku či zkratku, což se naučil za svých bezstarostných let. Čím dříve válka skončí, tím spíše se může zase vrátit na cesty, které jej očividně pořád lákají ze všeho nejvíc. Vlastnosti Útok: 1 SpecializaceHledač cest Schopnost Dovednosti a kouzla
|
Vittorio pamatuje mnoho bojů s bouřlivými Svobodnými městy na jihovýchodní hranici Gryfí říše a jako takový je expertem v umění obléhání. Celá léta strávil zdokonalováním stavby a použití obléhacích strojů, neboť pevně věřil, že vylepšení bitevních technologií zachrání bezpočet gryfích životů. Posádky, které poprvé jeho výtvory testují, mohou zažít nejednu horkou chvilku, přesto se má však všeobecně za to, že se jeho strojům nic nevyrovná. Vlastnosti Útok: 1 SpecializaceKonstruktér obléhacích strojů Za každou úroveň hrdiny získají balisty +1 k útoku. Šance na zásah se u katapultů zvyšuje o 2% s každou úrovní hrdiny. Dovednosti a kouzla
|
Copyright© DeadKarlos (27.2.2014) | SysAdmin: Night Storm