Pěst hněvuPřímé škody Přivolá magickou pěst, která způsobí cílové nepřátelské jednotce fyzické poškození. Na toto kouzlo se nevztahuje odolnost ani ochrana proti magii. Cena: 5 Jestliže jste zvědavy, tak černí draci mohou být zasaženi Pěstí hněvu 20+4*Síla 30+6*Síla 40+8*Síla 50+10*Síla |
Ohnivá pastPřímé škody Umístí do vybrané oblasti na bojišti několik magických výbušných min. Nepřítel miny nevidí. Cena: 8 Každá mina způsobuje 50+10*Síla škod, když vybouchne. 2 miny 4 miny 6 min 8 min |
Oživení mrtvýchVzkříšení Oživí jednotky ve zvolené skupině. Nemrtví se k (životu) probudí natrvalo, ostatní jen do konce bitvy. Každé použití tohoto kouzla snižuje životy bojovníků v jednotce o 20 %. Cena: 9 Mistr života přidává +4 k efektivní síle kouzel sesílatele. 120+15*Síla 160+20*Síla 200+25*Síla 240+30*Síla |
Vosí rojPřímé škody Přivolá roj hmyzu, který způsobí vybrané nepřátelské jednotce magické poškození. (Na nemrtvé, elementální a mechanické jednotky toto kouzlo nepůsobí.) Cena: 5 Při základním ovládání je snížena hodnota ATB cíle snížena o 0.2, respektive o 0.4 při lepším ovládání, respektive 0.6 při expertním ovládání. 10+2*Síla 20+4*Síla 30+6*Síla 40+8*Síla |
Přízračné sílyDuplikace Vytváří kopii vybrané přátelské jednotky (může být vytvořena pouze jedna kopie). Kopie nemůže kouzlit ani používat speciální schopnosti. Kopie zmizí, jakmile utrpí nějaké poškození. (nehmotná podstata dává kopii 50% šanci, že se vyhne zranění). Cena: 18 Maximální úroveň jednotky, kterou může sesílatel naklonovat se zvyšuje s jeho úrovní ovládání magie přivolávání. Max. úroveň: 4 Max. úroveň: 5 Max. úroveň: 6 Max. úroveň: 7 |
ZemětřeseníObjektové škody Zemětřesení poškodí městské hradby při obléhání. Cena: 7 Mistr zemské krve přidává +4 k efektivní síle kouzel sesílatele. 0+100 0+200 50+300 100+400 |
Ohnivá zeďPřímé škody Vytvoří ve vybrané oblasti bojiště ohnivou zeď. Po dobu několika kol působí poškození ohněm všem jednotkám v této oblasti. Cena: 16 Trvání je stejné jako Síla kouzel sesílatele. Od verze 1.4 může být seslána ohnivá zeď přímo na jednotku, ale ne-způsobí hned škody. Stvoření obdrží škody pouze pokud projdou skrz ohnivou zeď, nebo v ní stojí na začátku tahu sesílatele a na konci svého tahu po čekání/bránění se. Od verze 1.5 obdrží škody také pokud zůstanou v ohnivé zdi a zaútočí z ní (nejdříve jsou způsobeny škody zdí a až poté jednotka útočí). 50+10*Síla 50+10*Síla 50+10*Síla 75+15*Síla |
Vyvolání elementálůPřivolání Přivolá ohnivého, zemského, vodního či vzdušného elementála (v závislosti na terénu bojiště), který bude bojovat po boku Cena: 17 Počet vyvolaných elementálů se rovná síle kouzel sesílatele. Při expertním ovládání se toto číslo zdvojnásobuje. 1*Síla 1*Síla 1*Síla 2*Síla |
Mystická zbrojPožehnání Obklopí danou skupinu jednotek štítem magické energie, který částečně pohlcuje veškeré poškození, jež jednotka utrpí. Cena: 20 Štít má 270+30*Síla kouzel bodů zdraví a vysává 25% z udělených škod cíly. Při expertním ovládání vysává 50% škod. 600+60*Síla 600+60*Síla 600+60*Síla 600+60*Síla |
Přivolání fénixePřivolání Po čas bitvy vyvolá fénixe, který bude hrdinovi pomáhat porazit nepřítele. Najednou lze přivolat pouze jediného fénixe. Cena: 35 Statistiky přivolaného fénixe se odvíjí od úrovně sesílatele a jeho síly kouzel (síla): Síla*25% Síla*33% Síla*50% Síla*100% |
Kouzla |
---|
Copyright© DeadKarlos (27.2.2014) | SysAdmin: Night Storm