BalzamovačStan první pomoci vyléčí za každou úroveň hrdiny o 5 bodů života více. Poškození, které působí morový stan, je také vyšší.
Stan první pomoci v základu ozdravuje 10, 20, 50 nebo 100 bodů zdraví v závislosti na ovládání dovednosti Válečné stroje. Morový stan způsobuje stejné škody nepříteli (nefugunuje na nemrtvé, elemetály a mechanická stvoření), základní ozdravení (poškození) je zvýšeno pro Balzamovač o 5*Úroveň. |
BánšíÚčinnost schopnosti kvílení bánší se s novými úrovněmi hrdiny zvyšuje.
Účinek Kvílení bánší je částečně zdvojnásoben: Štěstí a Morálka sníženy o 2. Iniciativa je normálně snížena o 10 %. |
Lovec dušíPokaždé, když nepřátelští bojovníci padnou v bitvě, objeví se malá skupina duchů, kteří tě poslouchají. Jejich počet závisí na hrdinově úrovni.
Počet duchů je roven úrovni hrdiny, ale je omezen původním počtem stvoření ve skupince. |
OživovačKouzlo oživení mrtvých má zvýšený účinek. Počet oživených jednotek je zvýšen o 1 za každých pět úrovní hrdiny, počítáno od první.
Síla kouzel je zvýšena o Úroveň/5. |
Pán zombiíVšechny zombie a morové zombie v hrdinově armádě získávají +1 k útoku a obraně za každé dvě hrdinovy úrovně, počítáno od první.
|
Požírač dušíKouzlo prokletí nyní sníží nejen poškození, které postižená jednotka působí, ale také její zásobu many, a to o 1 bod za každé tři úrovně hrdiny, počítáno od první úrovně.
Obrana cíle(ů) je snížena o Úroveň/3. Snížení obrany trvá po dobu kouzla a není kumulativní. Pokud jen kouzlo nahrazeno jiným oslabujícím efektem (kouzlo Slabost u arcilichů nebo schopnost Prokletí přízračných draků), je účinek této schopnosti ztracen. |
Upíří princeznaVšichni upíři a páni upírů v hrdinově armádě získávají +1 k útoku a obraně za každé dvě hrdinovy úrovně, počítáno od první.
|
Vládce mrtvýchVšechny neutrální nemrtvé jednotky se připojí k hrdinově armádě. Počet, který se do armády přidá, je 50% původního počtu +2% za každou hrdinovu úroveň.
Pouze původní stvoření Nekropole se k němu připojí, temní rytíři nikoliv. |
Vysávač kouzelPokud nepřátelský hrdina sešle jakékoliv kouzlo, existuje šance, že jej až do konce bitvy nebude moci zopakovat. Tato pravděpodobnost roste spolu s novými úrovněmi hrdiny. Čím vyšší je kruh kouzla, tím je menší šance na jeho zablokování.
Šance zablokovat kouzlo je: 100/(Úroveň_kouzla+1) + (Úroveň_Zoltana - Úroveň_nepřátelského_hrdiny) Pokud jsou oba hrdinové stejné úrovně, šance je následující: 50% (1. úroveň), 33% (2. úroveň), 25% (3. úroveň), 20% (4. úroveň) a 16% (5. úroveň). Mohou být zablokována kouzla seslaná pouze nepřátelským hrdinou. (Vysávač kouzel byl do verze 1.2 zabugován). |
Copyright© DeadKarlos (27.2.2014) | SysAdmin: Night Storm