V kampaních se také setkáte s:
Giar: má stejnou tvář jako Dougal a stejné speciality a dovednosti jako Klaus.
Glen: má stejnou tvář jako Klaus a stejné speciality a dovednosti jako Vittorio.
Alaric je poslední nepřátelský hrdina v 5. misi 2. kampaně ToE (Lov na lovce).
Tento Elrathův kněz měl vždycky slabost pro velkolepé obřady, kde by mohl projevit svůj fanatický zápal pro věc. Biara proměněná v Isabelu ho proto snadno svedla sliby moci a slávy. Teď už Elrathovi dávno neslouží, přestože si to sám zcela neuvědomuje. Prohnaná sukuba ho již zcela polapila do svých sítí plných pronásledování, vražd a přehnané podezíravosti. Vlastnosti
SpecializaceVětrný jezdec Účinek zrychlení je zvýšen o 1% za každou hrdinovu úroveň. Dovednosti a kouzla
|
Cyrus je nepřátelský hrdina ve 3. kampani H5 (K3M3 a K3M4).
Coby potomek pradávné rodiny, zapletené v dlouholetých sporech, vyrostl Benedikt mezi kletbami a krevní mstou. V boji byl překonán svými sourozenci a v zoufalém pokusu získat moc a respekt přísahal věrnost té nejfanatičtější odnoži nové Alarikovy církve. Nyní je vůdcem vojáků královny Isabely a touha po uznání a postavení již spálila veškeré zbytky jeho duše. Vlastnosti
SpecializaceHledač cest Pohybové body hrdiny jsou zvýšeny o 1% za každou jeho úroveň. Dovednosti a kouzla
|
Cyrus je nepřátelský hrdina ve 3. kampani H5 (K3M3 a K3M4).
Vůdce válečníků Bertrand, který má v oblibě hojné pití a žvýkání tabáku, je nejšťastnější na bitevním poli, když vede své muže do boje s po zuby ozbrojenými nepřáteli. Teologie, náboženství, politika, aristokracie, bohové ani filozofie ho nezajímají - jeho místo je vždy v čele armády nedočkavých vojáků, které pokaždé dovede k vítězství. Vlastnosti
SpecializaceVelitel pěšáků Všichni panoši a pěšáci v hrdinově armádě získávají +1 k útoku a obraně za každé dvě hrdinovy úrovně, počítáno od první. Dovednosti a kouzla
|
Toto je Freyda z HoF/ToE. Je to hlavní hrdinka z 1. kampaně HoF (Freydino dilema) a objevuje se ve 2. (Mračna se trhají) a 4. misi (Okázalý odchod) 2. kampaně ToE.
Freyda pochází ze vznešeného rodu, ale tělem i duší je válečnicí. Její otec Godrik ji odmalička pevně, ale laskavě vedl k tomu, aby žila hlavně pro službu Gryfí říši. Bojovala ve válce královny Isabely, kde na bojišti dobyla zasloužené slávy. Za četné úspěchy vděčí i tomu, že se dokáže rychle pohybovat a pak na protivníka udeřit, když to nejméně čeká. Její vytříbená taktika se může měřit snad jen s jejím neméně ostrým jazykem. Vlastnosti
SpecializaceElrathova loď Pokaždé, když hrdina sešle nějaké kouzlo ze školy světla, sešle se zároveň i (pomsta bohů) na náhodnou nepřátelskou jednotku, která splňuje předpoklady, aby se mohla stát cílem tohoto kouzla (tj. zabila někoho během boje). Dovednosti a kouzla
|
I když Gabriela není kvůli chorobě prodělané v dětství tak fyzicky zdatná, přísahala, že se naučí, jak svému království dobře posloužit v boji. Studiem a tréninkem gryfů dokázala tyto dravé nestvůry zkrotit natolik, že teď vynikají v boji mnohem víc. Našla v tom uspokojení a naplnění svého života, a proto sem tam přimhouří oko nad pověstmi, které kolují o jejích vůdcích. Vlastnosti
SpecializaceCvičitel gryfů Všichni gryfové a královští gryfové v hrdinově armádě získávají +1 k útoku a obraně za každé dvě hrdinovy úrovně, počítáno od první. Gryfové získávají schopnost střemhlavého útoku. Dovednosti a kouzla
|
- Vlastnosti
SpecializaceCvičitel gryfů Všichni gryfové a královští gryfové v hrdinově armádě získávají +1 k útoku a obraně za každé dvě hrdinovy úrovně, počítáno od první. Gryfové získávají schopnost střemhlavého útoku. Dovednosti a kouzla
|
Ornella a nekromant Giovanni jsou hlavní hrdinové scénáře pro jednoho hráče v HoF (Spolek) a objevují se také v 1. misi 1. kampaně ToE (Poslední zůstává).
Lady Ornella je velmi vlivnou šlechtičnou z Býčího vévodství, jež se rozkládá na jihovýchodě Gryfí říše. Vzhledem k tomu, že z jejího panství je to ke Stříbrným městům a k Hereshi co by kamenem dohodil, za války královny Isabely se velmi spřátelila s vůdci těchto frakcí, zvláště s upířím pánem Giovannim. Jejich přátelství přetrvalo, i když se spojenectví mezi Isabelou a Markalem rozpadlo. Vlastnosti
SpecializaceLenní pán Hrdina se podílí na denním příjmu království 250 zlatými denně. Při nákupu vojáků ve městech azylu pak dostává slevu ve výši 2%. Dovednosti a kouzla
|
Copyright© DeadKarlos (27.2.2014) | SysAdmin: Night Storm