GremlinTato stvoření vznikla jako výsledek experimentů se zajatými skřety. Jsou chytřejší a poddajnější než jejich předkové a neobejde se bez nich žádná armáda mágů. Gremlini nejraději útočí zdálky svými primitivními střelnými zbraněmi, kterými na cíl metají hořící bomby. Tyto moždíře jsou tak pevné, že je gremlini při boji na blízko používají jako kovové kyje. SchopnostiStřelec Vlastnosti Útok: 2 Zkušenosti: 6 |
Mistr gremlin - VylepšenýGremlinové, kteří se nějak vyznamenali na bojišti, dostanou hodnost mistrů gremlinů. Také se naučí opravovat různé mechanismy (balisty, golemy, atd.). SchopnostiStřelec | Oprava Vlastnosti Útok: 3 Zkušenosti: 12 |
Kamenný chrličChrliči jsou sochy létajících stvoření, které rozpohybovala magie. Mágové tyto bytosti respektují, neboť se dokáží z výšky snést na své nepřátele a mocně je udeřit kusem kamene. Kamenní chrliči jsou imunní vůči bleskovým kouzlům. SchopnostiLetec | Elementál | Zuřivost | Imunita vúči bleskům Vlastnosti Útok: 3 Zkušenosti: 10 |
Obsidiánový chrlič - VylepšenýMateriál, z něhož jsou vzácnější a dražší obsidiánoví chrliči vyrobeni, je daleko odolnější. Díky němu jsou odolní vůči ohni, mrazu a bleskům. SchopnostiLetec | Elementál | Zuřivost | Imunita vúči bleskům | Imunita vúči ohni | Imunita vúči ledové magii Vlastnosti Útok: 3 Zkušenosti: 18 |
Železný golemGolemové jsou umělé bytosti, jimž vdechla život pradávná magie, aby se stali hlavní bitevní jednotkou ve Stříbrných městech. V každé ruce třímají dlouhý zahnutý meč a kov, z něhož jsou stvořeni, je jim přirozeným brněním. Železní golemové jsou odolní vůči zpomalovacím efektům (pomaleji už se stejně pohybovat nemohou) a dobře jsou chráněni i proti magii (všechna útočná kouzla na ně mají pouze poloviční účinek). SchopnostiMechanická | Imunita vúči zpomalení | 50% odolnost vůči magii Vlastnosti Útok: 5 Zkušenosti: 21 |
Ocelový golem - VylepšenýOceloví golemové byli svými tvůrci pečlivě očarováni. Jsou téměř neteční vůči magii (magické útoky jim způsobují pouze čtvrtinové zranění). V boji jsou daleko nebezpečnější než jejich železní soukmenovci, neboť při napadení útok vždy okamžitě opětují. SchopnostiMechanická | Imunita vúči zpomalení | 75% odolnost vůči magii | Neomezený protiútok Vlastnosti Útok: 6 Zkušenosti: 34 |
MágNěkteří mágové ze Stříbrných měst slouží i v armádě. V boji zblízka sice příliš neobstojí, jelikož jsou ozbrojeni pouze dýkou a nemají příslušný výcvik, tuto slabinu ale bohatě vyvažují silou svých kouzel. Jejich ohnivé střely z čiré magické energie zraňují každého, kdo se vyskytuje v jejich dráze (včetně spojenců). Také u sebe nosí svitky s dalšími kouzly. SchopnostiStřelec | Žádný střelecký postih | Kouzlí | Magický útok Vlastnosti Útok: 10 Zkušenosti: 36 |
Arcimág - VylepšenýNejmocnější z bojových mágů mohou být povýšeni na arcimágy, čímž získají přístup k dalším zaklínadlům. Stačí je mít na bojišti a hrdinova kouzla budou o něco méně náročnější na manu. SchopnostiStřelec | Žádný střelecký postih | Kouzlí | Magický útok | Proud energie Vlastnosti Útok: 10 Zkušenosti: 55 |
DžinDžinové jsou prastaré elementální bytosti, které čarodějové dokáží přivolat a magicky připoutat ke své osobě. Takový džin pak nemůže utéci a musí svého pána bránit, dokud v něm zbývá alespoň špetka životní energie. V bitvě jsou tyto jednotky velkým přínosem, ale protože jsou stvořeny z čiré magie, mohou se občas chovat poněkud nevypočitatelně. Nelze například předem říci, jaké kouzlo použijí proti nepříteli, ale alespoň je jisté, že se neobrátí proti svým spojencům. SchopnostiVelká jednotka | Letec | Náhodně kouzlí Vlastnosti Útok: 13 Zkušenosti: 55 |
Džin sultán - VylepšenýDžinové sultáni mohou svými kouzly nejen ničit nepřátele, ale také posilovat spojence. Avšak podobně jako u normálních džinů ani u nich nelze předem říci, jaká kouzla zrovna použijí. SchopnostiVelká jednotka | Letec | Náhodně kouzlí Vlastnosti Útok: 15 Zkušenosti: 80 |
Rakšasa raniRakšasy jsou mstiví duchové z dávno zapomenutých věků, kteří v Ashanu přebývají již více než tisíc let. Jejich pomstychtivost zaujala čaroděje, kteří se s nimi setkali, a po mnoha počátečních neúspěších se je naučili vyvolávat a ovládat. Mág, za něhož se na bojišti bije rakšasa rani, má vítězství téměř v kapse - toto stvoření se lví hlavou a krutě ostrými meči totiž vzbuzuje na bojišti takovou hrůzu, že nepřátelé nedokáží jeho útoky nijak opětovat. SchopnostiVelká jednotka | Žádná odveta Vlastnosti Útok: 25 Zkušenosti: 120 |
Rakšasa raja - VylepšenýRakšasa raja je stejně nebezpečným nepřítelem jako rakšasa rani, navíc se ale v případě potřeby dokáže bleskurychle pohybovat. SchopnostiVelká jednotka | Žádná odveta | Úprk Vlastnosti Útok: 25 Zkušenosti: 160 |
KolosKolosové jsou nejmocnějšími jednotkami, jaké mohou čarodějové postavit nebo přivolat. Na jejich stvoření musí mág vynaložit spoustu mystické energie, neboť stojí na hranici živých a zkonstruovaných bytostí. Každý z nich v sobě také nese myšlenku, jakousi pseudoduši, kterou mu jeho stvořitel dává. Díky tomu je jejich vůle tak pevná, že na ně nepůsobí žádná mysl ovlivňující magie - čaroději budou věrní za každých okolností. Tyto jednotky nenosí zbraně - nepřátele nablízko drtí svými obrovskými pěstmi. SchopnostiVelká jednotka | Imunita vůči ovládání mysli Vlastnosti Útok: 27 Zkušenosti: 242 |
Titán - VylepšenýTitáni jsou největším úspěchem, o jakém sní každý čaroděj. Podobně jako kolosové dokáží holýma rukama rozdávat smrtící rány a mysl ovládající magie na ně nijak nepůsobí. Navíc mohou vrhat blesky, jimiž nepřátele zasáhnou i na velkou vzdálenost. SchopnostiVelká jednotka | Imunita vůči ovládání mysli | Střelec | Žádný postih při útoku zblízka | Přivolání blesku Vlastnosti Útok: 30 Zkušenosti: 290 |
Copyright© DeadKarlos (27.2.2014) | SysAdmin: Night Storm