Jednotky - Akademie - Frakce | Heroes 5 CZ
Heroes 5 › Frakce › Akademie

Jednotky


DeadKarlos | 13. dubna 2023 | Návštěvnost 86

 

1. úroveň


Gremlin

Gremlin

Tato stvoření vznikla jako výsledek experimentů se zajatými skřety. Jsou chytřejší a poddajnější než jejich předkové a neobejde se bez nich žádná armáda mágů. Gremlini nejraději útočí zdálky svými primitivními střelnými zbraněmi, kterými na cíl metají hořící bomby. Tyto moždíře jsou tak pevné, že je gremlini při boji na blízko používají jako kovové kyje.

Schopnosti

Střelec

Vlastnosti

Útok Útok: 2
Obrana Obrana: 2
Škody Škody: 1-2
Život Život: 5
Iniciativa Iniciativa: 7
Pohyblivost Pohyblivost: 3
Mana Mana: 0
Střely Střely: 0

Gremlin

Zkušenost za zabití Zkušenosti: 6
Síla Síla: 63
Přírůstek Přírůstek: 20
Zlato Cena: 22

 

Mistr gremlin - Vylepšený

Mistr gremlin - Vylepšený

Gremlinové, kteří se nějak vyznamenali na bojišti, dostanou hodnost mistrů gremlinů. Také se naučí opravovat různé mechanismy (balisty, golemy, atd.).

Schopnosti

Střelec | Oprava

Vlastnosti

Útok Útok: 3
Obrana Obrana: 2
Škody Škody: 1-2
Život Život: 6
Iniciativa Iniciativa: 11
Pohyblivost Pohyblivost: 5
Mana Mana: 0
Střely Střely: 7

Master Gremlin

Zkušenost za zabití Zkušenosti: 12
Síla Síla: 105
Přírůstek Přírůstek: 20
Zlato Cena: 35

 

 

2. úroveň


Kamenný chrlič

Kamenný chrlič

Chrliči jsou sochy létajících stvoření, které rozpohybovala magie. Mágové tyto bytosti respektují, neboť se dokáží z výšky snést na své nepřátele a mocně je udeřit kusem kamene. Kamenní chrliči jsou imunní vůči bleskovým kouzlům.

Schopnosti

Letec | Elementál | Zuřivost | Imunita vúči bleskům

Vlastnosti

Útok Útok: 3
Obrana Obrana: 4
Škody Škody: 1-1
Život Život: 15
Iniciativa Iniciativa: 9
Pohyblivost Pohyblivost: 6
Mana Mana: 0
Střely Střely: 0

Stone Gargoyle

Zkušenost za zabití Zkušenosti: 10
Síla Síla: 113
Přírůstek Přírůstek: 14
Zlato Cena: 45

 

Obsidiánový chrlič - Vylepšený

Obsidiánový chrlič - Vylepšený

Materiál, z něhož jsou vzácnější a dražší obsidiánoví chrliči vyrobeni, je daleko odolnější. Díky němu jsou odolní vůči ohni, mrazu a bleskům.

Schopnosti

Letec | Elementál | Zuřivost | Imunita vúči bleskům | Imunita vúči ohni | Imunita vúči ledové magii

Vlastnosti

Útok Útok: 3
Obrana Obrana: 5
Škody Škody: 1-2
Život Život: 20
Iniciativa Iniciativa: 10
Pohyblivost Pohyblivost: 7
Mana Mana: 0
Střely Střely: 0

Obsidian Gargoyle

Zkušenost za zabití Zkušenosti: 18
Síla Síla: 172
Přírůstek Přírůstek: 14
Zlato Cena: 70

 

 

3. úroveň


Železný golem

Železný golem

Golemové jsou umělé bytosti, jimž vdechla život pradávná magie, aby se stali hlavní bitevní jednotkou ve Stříbrných městech. V každé ruce třímají dlouhý zahnutý meč a kov, z něhož jsou stvořeni, je jim přirozeným brněním. Železní golemové jsou odolní vůči zpomalovacím efektům (pomaleji už se stejně pohybovat nemohou) a dobře jsou chráněni i proti magii (všechna útočná kouzla na ně mají pouze poloviční účinek).

Schopnosti

Mechanická | Imunita vúči zpomalení | 50% odolnost vůči magii

Vlastnosti

Útok Útok: 5
Obrana Obrana: 5
Škody Škody: 3-5
Život Život: 18
Iniciativa Iniciativa: 7
Pohyblivost Pohyblivost: 4
Mana Mana: 0
Střely Střely: 0

Iron Golem

Zkušenost za zabití Zkušenosti: 21
Síla Síla: 243
Přírůstek Přírůstek: 9
Zlato Cena: 90

 

Ocelový golem - Vylepšený

Ocelový golem - Vylepšený

Oceloví golemové byli svými tvůrci pečlivě očarováni. Jsou téměř neteční vůči magii (magické útoky jim způsobují pouze čtvrtinové zranění). V boji jsou daleko nebezpečnější než jejich železní soukmenovci, neboť při napadení útok vždy okamžitě opětují.

Schopnosti

Mechanická | Imunita vúči zpomalení | 75% odolnost vůči magii | Neomezený protiútok

Vlastnosti

Útok Útok: 6
Obrana Obrana: 6
Škody Škody: 5-7
Život Život: 24
Iniciativa Iniciativa: 7
Pohyblivost Pohyblivost: 4
Mana Mana: 0
Střely Střely: 0

Steel Golem

Zkušenost za zabití Zkušenosti: 34
Síla Síla: 357
Přírůstek Přírůstek: 9
Zlato Cena: 130

 

 

4. úroveň


Mág

Mág

Někteří mágové ze Stříbrných měst slouží i v armádě. V boji zblízka sice příliš neobstojí, jelikož jsou ozbrojeni pouze dýkou a nemají příslušný výcvik, tuto slabinu ale bohatě vyvažují silou svých kouzel. Jejich ohnivé střely z čiré magické energie zraňují každého, kdo se vyskytuje v jejich dráze (včetně spojenců). Také u sebe nosí svitky s dalšími kouzly.

Schopnosti

Střelec | Žádný střelecký postih | Kouzlí | Magický útok

Vlastnosti

Útok Útok: 10
Obrana Obrana: 10
Škody Škody: 7-7
Život Život: 18
Iniciativa Iniciativa: 10
Pohyblivost Pohyblivost: 4
Mana Mana: 15
Střely Střely: 3

Mage

Zkušenost za zabití Zkušenosti: 36
Síla Síla: 498
Přírůstek Přírůstek: 5
Zlato Cena: 250

 

Arcimág - Vylepšený

Arcimág - Vylepšený

Nejmocnější z bojových mágů mohou být povýšeni na arcimágy, čímž získají přístup k dalším zaklínadlům. Stačí je mít na bojišti a hrdinova kouzla budou o něco méně náročnější na manu.

Schopnosti

Střelec | Žádný střelecký postih | Kouzlí | Magický útok | Proud energie

Vlastnosti

Útok Útok: 10
Obrana Obrana: 10
Škody Škody: 7-7
Život Život: 30
Iniciativa Iniciativa: 10
Pohyblivost Pohyblivost: 4
Mana Mana: 25
Střely Střely: 4

Archmage

Zkušenost za zabití Zkušenosti: 55
Síla Síla: 687
Přírůstek Přírůstek: 5
Zlato Cena: 340

 

 

5. úroveň


Džin

Džin

Džinové jsou prastaré elementální bytosti, které čarodějové dokáží přivolat a magicky připoutat ke své osobě. Takový džin pak nemůže utéci a musí svého pána bránit, dokud v něm zbývá alespoň špetka životní energie. V bitvě jsou tyto jednotky velkým přínosem, ale protože jsou stvořeny z čiré magie, mohou se občas chovat poněkud nevypočitatelně. Nelze například předem říci, jaké kouzlo použijí proti nepříteli, ale alespoň je jisté, že se neobrátí proti svým spojencům.

Schopnosti

Velká jednotka | Letec | Náhodně kouzlí

Vlastnosti

Útok Útok: 13
Obrana Obrana: 12
Škody Škody: 12-16
Život Život: 33
Iniciativa Iniciativa: 12
Pohyblivost Pohyblivost: 7
Mana Mana: 0
Střely Střely: 0

Djinn

Zkušenost za zabití Zkušenosti: 55
Síla Síla: 839
Přírůstek Přírůstek: 3
Zlato Cena: 480

 

Džin sultán - Vylepšený

Džin sultán - Vylepšený

Džinové sultáni mohou svými kouzly nejen ničit nepřátele, ale také posilovat spojence. Avšak podobně jako u normálních džinů ani u nich nelze předem říci, jaká kouzla zrovna použijí.

Schopnosti

Velká jednotka | Letec | Náhodně kouzlí

Vlastnosti

Útok Útok: 15
Obrana Obrana: 13
Škody Škody: 16-22
Život Život: 40
Iniciativa Iniciativa: 12
Pohyblivost Pohyblivost: 8
Mana Mana: 0
Střely Střely: 0

Djinn Sultan

Zkušenost za zabití Zkušenosti: 80
Síla Síla: 1126
Přírůstek Přírůstek: 3
Zlato Cena: 700

 

 

6. úroveň


Rakšasa rani

Rakšasa rani

Rakšasy jsou mstiví duchové z dávno zapomenutých věků, kteří v Ashanu přebývají již více než tisíc let. Jejich pomstychtivost zaujala čaroděje, kteří se s nimi setkali, a po mnoha počátečních neúspěších se je naučili vyvolávat a ovládat. Mág, za něhož se na bojišti bije rakšasa rani, má vítězství téměř v kapse - toto stvoření se lví hlavou a krutě ostrými meči totiž vzbuzuje na bojišti takovou hrůzu, že nepřátelé nedokáží jeho útoky nijak opětovat.

Schopnosti

Velká jednotka | Žádná odveta

Vlastnosti

Útok Útok: 25
Obrana Obrana: 20
Škody Škody: 15-23
Život Život: 120
Iniciativa Iniciativa: 9
Pohyblivost Pohyblivost: 5
Mana Mana: 0
Střely Střely: 0

Rakshasa Rani

Zkušenost za zabití Zkušenosti: 120
Síla Síla: 2108
Přírůstek Přírůstek: 2
Zlato Cena: 1400

 

Rakšasa raja - Vylepšený

Rakšasa raja - Vylepšený

Rakšasa raja je stejně nebezpečným nepřítelem jako rakšasa rani, navíc se ale v případě potřeby dokáže bleskurychle pohybovat.

Schopnosti

Velká jednotka | Žádná odveta | Úprk

Vlastnosti

Útok Útok: 25
Obrana Obrana: 20
Škody Škody: 23-30
Život Život: 140
Iniciativa Iniciativa: 8
Pohyblivost Pohyblivost: 6
Mana Mana: 0
Střely Střely: 0

Rakshasa Raja

Zkušenost za zabití Zkušenosti: 160
Síla Síla: 2535
Přírůstek Přírůstek: 2
Zlato Cena: 1770

 

 

7. úroveň


Kolos

Kolos

Kolosové jsou nejmocnějšími jednotkami, jaké mohou čarodějové postavit nebo přivolat. Na jejich stvoření musí mág vynaložit spoustu mystické energie, neboť stojí na hranici živých a zkonstruovaných bytostí. Každý z nich v sobě také nese myšlenku, jakousi pseudoduši, kterou mu jeho stvořitel dává. Díky tomu je jejich vůle tak pevná, že na ně nepůsobí žádná mysl ovlivňující magie - čaroději budou věrní za každých okolností. Tyto jednotky nenosí zbraně - nepřátele nablízko drtí svými obrovskými pěstmi.

Schopnosti

Velká jednotka | Imunita vůči ovládání mysli

Vlastnosti

Útok Útok: 27
Obrana Obrana: 27
Škody Škody: 40-70
Život Život: 175
Iniciativa Iniciativa: 10
Pohyblivost Pohyblivost: 6
Mana Mana: 0
Střely Střely: 0

Colossus

Zkušenost za zabití Zkušenosti: 242
Síla Síla: 4822
Přírůstek Přírůstek: 1
Zlato Cena: 3500 Drahokam1

 

Titán - Vylepšený

Titán - Vylepšený

Titáni jsou největším úspěchem, o jakém sní každý čaroděj. Podobně jako kolosové dokáží holýma rukama rozdávat smrtící rány a mysl ovládající magie na ně nijak nepůsobí. Navíc mohou vrhat blesky, jimiž nepřátele zasáhnou i na velkou vzdálenost.

Schopnosti

Velká jednotka | Imunita vůči ovládání mysli | Střelec | Žádný postih při útoku zblízka | Přivolání blesku

Vlastnosti

Útok Útok: 30
Obrana Obrana: 30
Škody Škody: 40-70
Život Život: 190
Iniciativa Iniciativa: 10
Pohyblivost Pohyblivost: 6
Mana Mana: 0
Střely Střely: 5

Titan

Zkušenost za zabití Zkušenosti: 290
Síla Síla: 6095
Přírůstek Přírůstek: 1
Zlato Cena: 4700 Drahokam2

 

 

 

Odkazy


Frakce

 

 

 

Discord

 

Ubisoft

Pegi 16

TOPlist

 

Copyright© DeadKarlos (27.2.2014) | SysAdmin: Night Storm