Za 2 díly: Zvyšuje hrdinův útok o +5.
Za 2 díly: Vylepšuje schopnost brána a umožňuje pánovi démonů vyvolat o 25% více jednotek než obyčejně.
Helmice chaosu
+3 zvyšuje hrdinovy znalosti, ale o 1 snižuje jeho obranu. |
Prsten podlomené vůle
Snižuje morálku nepřátelských bojovníků o 2. |
Za 2 díly: Zvyšuje útok všech jednotek v hrdinově armádě o +3 a jejich životy o +2.
Za 2 díly: Barbarský hrdina se po útoku posune na liště iniciativy zpět o 30% menší vzdálenost. Účinek se také spustí při Mocné ráně.
Obrův kyj
+5 zvyšuje hrdinovu útočnou sílu, ale o 5 % snižuje iniciativu všech jednotek v jeho armádě. |
Obrův štít
+5 zvyšuje hrdinovu obrannou sílu, ale o 5 % snižuje iniciativu všech jednotek v jeho armádě. |
Za 2 díly: Přidává +40% odolnost vůči magii všem jednotkám v hrdinově armádě.
Za 4 díly: Všem přátelským jednotkám poskytne na začátku boje expertní efekt kouzel (výdrž) a (odklon střel).
Kouzla jsou sesílány na 10 tahů.
Za 2 díly: Zvyšuje sílu kouzel runového mága o +10%.
Bonus je alespoň 1.
Helmice trpasličích králů
+4 k hrdinově znalostem a chrání celou jeho armádu před kouzlem Slepota. |
Kyrys trpasličích králů
+4 k hrdinově obraně a chrání celou jeho armádu před kouzlem Imploze. |
Holenice trpasličích králů
+4 k hrdinově útoku a chrání celou jeho armádu před kouzlem Zpomalení. |
Štít trpasličích králů
+4 k hrdinově obraně a chrání celou jeho armádu před kouzlem Šílenství. |
Za 2 díly: Přidává +1 ke všem hrdinovým vlastnostem.
Za 4 díly: Přidává +4 ke všem hrdinovým vlastnostem a poskytuje bonus +5 k útoku a obraně všem bojovníkům 7. stupně v jeho armádě. Rovněž zvyšuje jejich životy o +20.
Za 6 díly: Přidává +4 ke všem hrdinovým vlastnostem a +5 k útoku a obraně všem bojovníkům 7. stupně v jeho armádě. Rovněž zvyšuje jejich životy o +20.
Za 8 díly: Posiluje hrdinovu armádu jednou jednotkou 7. stupně denně.
Koruna z dračích spárů
+3 k hrdinově znalostem a o 10% zvyšuje iniciativu všech válečných strojů v jeho armádě. |
Zbroj z dračích šupin
+3 k hrdinově útoku a o 5% zvyšuje iniciativu všech velkých jednotek v jeho armádě. |
Holenice z dračích kostí
+3 k hrdinově síle kouzel a o 10% zvyšují iniciativu všech jednotek pro boj na blízko v jeho armádě. |
Plášť z dračích křídel
+3 k hrdinově znalostem a o 10% zvyšuje iniciativu všech létajících jednotek v jeho armádě. |
Plamenný dračí jazyk
+2 k hrdinově obraně a útoku. Zaručuje 50% ochranu před útoky založenými na mrazu. |
Štít z dračích šupin
+3 k hrdinově obraně a o 5% zvyšuje iniciativu všech malých jednotek v jeho armádě. |
Prsten z dračího oka
+1 ke všem hrdinovým atributům a o 10% zvyšuje iniciativu všech střeleckých jednotek v armádě. |
Náhrdelník z dračích zubů
+3 k hrdinově síle kouzel a a o 10% zvyšuje iniciativu všech kouzlících jednotek v jeho armádě. |
Za 2 díly: Všechny střelecké jednotky se po výstřelu na liště iniciativy posunou zpět o 30% menší vzdálenost.
Za 2 díly: Hraničář se po výstřelu posune na liště iniciativy zpět o 30% menší vzdálenost. Účinek se také spustí při Dešti šípů a Ostrostřelbě.
Luk z rohu jednorožce
Neguje všechny postihy za vzdálenost u všech střeleckých jednotek v hrdinově armádě. |
Toulec pravého střelce
+4 k útoku všem střeleckým jednotkám v hrdinově armádě a poskytuje jim neomezeně střeliva. |
Za 3 díly: Pokaždé, když jednotku v hrdinově armádě ovlivní efekt morálky, posune se hrdina na liště iniciativy o 10% dopředu.
Za 2 díly: Rytířovy útoky (včetně odvetného úderu) snižují morálku nepřátel o -2.
Lví koruna
Zvyšuje hrdinovu morálku a štěstí o 2. |
Kápě lví hřívy
Zvyšuje morálku o +2. |
Náhrdelník lva
Zvyšuje morálku o +1. |
Za 2 díly: Snižuje rychlost všech nepřátelských jednotek o -1.
Za 4 díly: Nepřátelské jednotky, které neuspějí při hodu na morálku dostanou do příštího kola -20% postih k útoku a obraně.
Za 2 díly: (Kvílení bánší) nyní snižuje nepřátelskou morálku a štěstí o -2 a iniciativu o -20%. Nekromant se navíc při použití této schopnosti posune na liště iniciativy jen o 50% zpět. Účinek je sčítán s bonusem specializace Bánší.
Za 4 díly: Snižuje cenu oživení o 25 % (tento bonus se sčítá s bonusem, který poskytuje Amulet nekromancie).
Plášť stínu smrti
Snižuje morálku a štěstí nepřátel o 2. |
Hůl podsvětí
Snižuje iniciativu nepřátelských bojovníků o 20%. |
Prsten zatvrzelých
Poskytuje imunitu vůči kouzlu slovo světla. |
Amulet nekromancie
Snižuje cenu oživení o 10 %. |
Za 2 díly: Zdvojnásobuje manu a sílu kouzel všech kouzlících jednotek v hrdinově armádě.
Za 4 díly: Hrdina se po seslání jakéhokoliv kouzla posune na liště iniciativy zpět o 10% menší vzdálenost.
Za 2 díly: Čaroděj se po seslání jakéhokoliv kouzla posune na liště iniciativy zpět o 10% menší vzdálenost.
Sar-Issova koruna
+6 k hrdinově znalostem. |
Sar-Issovo roucho
+6 k hrdinově síle kouzel. |
Sar-Issova hůl
U nepřátel neguje odolnost vůči magii. Na magické imunity a ochrany ovšem žádný vliv nemá. |
Sar-Issův prsten
O polovinu snižuje nároky všech hrdinových kouzel na manu. |
Za 2 díly: +15% zvyšuje počet zkušeností, které hrdina získává.
Turban osvícení
Hrdina získává o 10 % více zkušeností. |
Destičková zbroj osvícení
Hrdina získává o 20 % více zkušeností. |
Za 2 díly: Přidává +1 ke všem hrdinovým
vlastnostem.
Za 2 díly: Zdvojnásobuje efekt warlockovy schopnosti (rlementární vize).
Runová válečná zbroj
+2 zvyšuje hrdinovu obrannou sílu a znalosti. |
Runová válečná sekera
+2 zvyšuje hrdinovu útočnou sílu a sílu kouzel. |
Tribes of the East |
---|
|
Copyright© DeadKarlos (27.2.2014) | SysAdmin: Night Storm