VílaVíly jsou strážnými duchy Kersylů, obrovských stromů, na nichž stojí města hvozdu. Žijí přímo ve větvích, které jim skýtají přístřeší i potravu. Nejsou tedy stvořeny k válce, ale když někdo ohrožuje jejich domov, brání jej velmi úporně. Svými rychlými útoky dokáží zasáhnout více než jednoho protivníka a protože jsou to stvoření hbitá a drobná, nelze jim jejich údery oplatit. SchopnostiLetec | Žádná odveta | Rozptýlený útok Vlastnosti Útok: 1 Zkušenosti: 8 |
Dryáda - VylepšenýDryády jsou blízkými příbuznými víl, které žijí na vyšších větvích stromů Kersyl. Jsou drobné a hbité, takže dokáží zasáhnout více nepřátel najednou, přičemž jim nedají příležitost útok oplatit. Blízká spřízněnost se stromy jim také v boji umožňuje sesílat různá přírodní kouzla. SchopnostiLetec | Žádná odveta | Rozptýlený útok | Kouzlí Vlastnosti Útok: 2 Zkušenosti: 15 |
Tanečník mečeTi nejlepší elfí válečníci zasvěcují svůj život bojovému umění, jemuž se říká bojový tanec. Spíše než na hrubou sílu nebo ochrany spoléhají na rychlý úder a rychlý ústup. Proto nenosí žádnou zbroj, takže si musí dát pozor, aby se jim nepřítel nedostal na tělo. Schopnosti- Vlastnosti Útok: 3 Zkušenosti: 15 |
Tanečník války - VylepšenýKromě tvrdého výcviku bojového tance se někteří elfové naučili bojovému umění, jež jim umožňuje napadnout několik nepřátel najednou, což z nich činí velmi obávané nepřátele. SchopnostiVálečný tanec Vlastnosti Útok: 4 Zkušenosti: 28 |
LovecV dobách míru zásobí lovci všechny obyvatele hvozdů jídlem - proto si jich všichni náležitě považují. Toulají se po celém Irollanu a žijí v souladu s přírodou i jejími nepsanými zákony. Nikdy by nezabili nic živého bez příčiny. V dobách války však nemají na vybranou a musejí použít svého umu, aby z dálky ničili své protivníky. Jejich luky je natolik poslouchají, že mohou v jediném okamžiku vypálit hned dvě střely za sebou. SchopnostiStřelec | Dvojitý výstřel Vlastnosti Útok: 4 Zkušenosti: 24 |
Mistr lovec - VylepšenýElfí lovci jsou moudří a čestní a své lesy před nájezdníky brání vždy do posledního dechu. Jsou vyhlášení svou neuvěřitelnou rychlostí, neboť dokáží vystřelit dva šípy rychleji, než jejich cíl byť jen mrkne. Jejich speciálně očarované hroty navíc zajišťují, aby se nepřítel z jejich smrtícího dosahu jen tak nedostal. SchopnostiStřelec | Dvojitý výstřel | Šípy zpoždění Vlastnosti Útok: 5 Zkušenosti: 37 |
DruidDruidové jsou Sylanninými kněžími, elementálními draky země a živoucím ztělesněním přírody. Jako takoví ovládají živelnou magii, kterou ve chvíli ohrožení také využívají. SchopnostiStřelec | Kouzlí Vlastnosti Útok: 7 Zkušenosti: 43 |
Druidský stařešina - VylepšenýDruidští stařešinové jsou opravdoví synové přírody, kteří ovládli magii země a lesů a ve zlých časech využívají její síly. Nejmoudřejší z nich se dokonce dokáží telepaticky napojit na ostatní žijící bytosti a přenést jejich nevyužitou magickou energii svému hrdinovi. SchopnostiStřelec | Kouzlí | Přísun many Vlastnosti Útok: 12 Zkušenosti: 62 |
JednorožecDuše jednorožců dlí v hlubokém srdci přírody, a proto jsou také zasvěceni elfům. Ti je považují za totemové zvíře celého Irollanu a pověst praví, že když skoná poslední jednorožec, spolu s ním zahyne i celé elfí království i s jeho lidem. Ať už je to pravda nebo ne, jednorožci dokáží svou třpytivou aurou zaštítit své spojence před nepřátelskými kouzly. SchopnostiVelká jednotka | Aura magické odolnosti Vlastnosti Útok: 12 Zkušenosti: 70 |
Stříbrný jednorožec - VylepšenýStříbrní jednorožci jsou mocnými spojenci elfů, kteří vyšli ze srdce lesů, aby odehnali veškeré útočníky. Když stříbrný jednorožec zaútočí, vyšlehne z jeho rohu jasná záře, která dočasně oslepí nepřátele. I tento jednorožec dokáže svou aurou chránit spojenecké vojáky před nepřátelskými kouzly. SchopnostiVelká jednotka | Aura magické odolnosti | Oslepující útok Vlastnosti Útok: 17 Zkušenosti: 95 |
EntEntům, kteří jsou živoucím ztělesněním lesa, pomohli na svět mocní staří druidové. Když prý do prvotních hvozdů poprvé vešli první elfové, enti už tam byli před nimi - čekali na ně a dokonce jim přísahali nekonečnou věrnost. Nenech se zmást pomalou a kolébavou chůzí těchto obrů - jejich statným tělům hned tak něco neublíží a každého, kdo se jim postaví, dokáží spoutat popínavou révou, kořeny a liánami. SchopnostiVelká jednotka | Svazující kořeny | Zuřivost Vlastnosti Útok: 19 Zkušenosti: 100 |
Prastarý ent - VylepšenýEntové, kteří jsou živoucím ztělesněním lesa, ožili díky snaze těch nejmocnějších druidů. Nenech se zmást kolébavou, pomalou chůzí - jejich tvrdá těla vydrží opravdu hodně a v jejich kořenech a větvích již nalezlo smrt mnoho nepřátel. Každý prastarý ent dokáže navíc doslova vrůst do země, čímž se stane jeho již tak houževnaté tělo ještě odolnějším. SchopnostiVelká jednotka | Svazující kořeny | Zuřivost | Zakořenění Vlastnosti Útok: 19 Zkušenosti: 135 |
Zelený drakZelení draci, kteří se usadili na lesních útesech a v posvátných jeskyních, jsou mocní spojenci elfů z Irollanu a budou do posledního dechu bránit svá hnízdiště. Díky svému kyselinovému dechu mohou jediným útokem zasáhnout mnoho nepřátel. SchopnostiVelká jednotka | Letec | Kyselinový dech Vlastnosti Útok: 27 Zkušenosti: 212 |
Smaragdový drak - VylepšenýSmaragdoví draci, kteří se usadili na lesních útesech a v posvátných jeskyních, jsou mocní spojenci elfů z Irollanu a budou do posledního dechu bránit svá hnízdiště. Mohou vydechovat smrtící kyselinu, kterou nepřátele snadno pošlou k zemi, kterou jejími ostatky napojí. Díky Sylannině ochraně jim neublíží žádné kouzlo magie země. SchopnostiVelká jednotka | Letec | Kyselinový dech | Imunita vúči zemi Vlastnosti Útok: 31 Zkušenosti: 300 |
Copyright© DeadKarlos (27.2.2014) | SysAdmin: Night Storm