Ashina vůle - Kampaň | Heroes 5: Tribes of the East CZ

Ashina vůle


DeadKarlos | 13. dubna 2023 | Návštěvnost 79

 

1. Mise - Poslední živá duše


Páni smrti, jejichž državý jsou roztroušeny po zemích Hereshe, ztratili veškerý zájem dále podporovat plány bohyně, Ashy. Nesnáze v okolních krajích jim umožnily, aby žili své nemrtvé životy beze změny, a na tyto kdysi nebezpečné a rušné oblasti tak dosedl tichý a letargický klid. Arantir opustil svou záměrnou izolaci s tím, že je Ashin vyvolený a že Heresh musí být znovu sjednocena pod vládou jediného nejvyššího vládce. Magických sil má na to určitě dost. Plno nekropolí buď padlo, nebo se k němu přidalo. Pán upírů Giovanni si podrobil země v okolí jeho království a doufá, že mu je následně nabídne jako znak své oddanosti vyvolanému. Paní Ornella, gryfí hraběnky proměněná ve stoupenkyni smrti, je jednou z Giovanniho mnoha nespoutaných pomocnic. Proto od něj obdržela zvláštní úkol. Výměnou doufá, že se jí konečně dostane přijímacího obřadu a stane se nekromantkou

Velikost mapy: 96x96

Maximální úroveň hrdiny: 12

2. Ashina vůle (Arantir)

 

Začínající bonus:

Balíček tarotů Ikona
Balíček tarotů
Upírů Ikona
10 Upírů
Lich Ikona
6 Lich

 

Úkoly

Do 3 měsíců obsaď Illuma-nadin.

Najdi spodní část klíče k portálu.

Najdi horní část klíče k portálu.

Sestav klíč v kovárně Elementů.

Ornella musí přežít.

Vedlejší úkoly

Ornella musí mluvit s čarodějkou.

Nasbírej složky pro experiment.

Naberte 10 pánů lichů.

Vylepšte Kostrouny v boji.

 

 

2. Mise - Pochmurná výprava


Heresh se nyní sjednotila pod vedením Ashina vyvolaného Arantira. Nejvyšší pán splnil Ashinu vůli, ale obsazení města Iluma-Nadin potvrdilo jeho podezřešní. Asha ho povolala kvůli něčemu mnohem většímu. Nyní Ashanem obcházejí démoni, které podporují padlí čerodějové ze Stříbrných měst. Arantir musí zmobilizovat své nemrtvé armády a vpadnout do zemí čarodějů. Jen tak může vymýtit všechen chaos dřív, než se z něj stane vážnější hrozba pro Ashu.

Velikost mapy: 136x136 (s podzemím)

Maximální úroveň hrdiny: 16

 

Začínající bonus:

Ledová střela Ikona
Ledová střela
Zlato Ikona
2000 zlata
Čtyřlístek Ikona
Čtyřlístek

 

Úkoly

Znič čaroděje, který uctívá démony.

Najdi uctívače démonů.

Poraz vůdce místních démonů.

Arantir musí přežít.

Nalezni tajnou cestu do podzemí.

Vedlejší úkoly

Najdi v podzemí všechny Upíří krypty.

 

 

3. Mise - Probuzení býka


Rozsah Giovanniho sítě byl úměrný jeho osobním ambicím. Spící buňky nemrtvých byly chytře poschovávány na hranicích Gryfí říše. Arantir posílá Ornellu, aby je sjednotila pod jeho nadvládu a zapojila do boje za obnovu rovnováhy Ashanu. Ornella musí proniknout do Býčího vévodství a najít Giovanniho úkryty. Jejich přesná pozice není známa dokonce ani jí.

Velikost mapy: 136x136

Maximální úroveň hrdiny: 20

 

Začínající bonus:

Lich Ikona
4 Lich
Markalova lebka Ikona
Markalova lebka
Zlato Ikona
7000 zlata

 

Úkoly

Přiveď Arantirovi posily pro jeho vojsko.

Obsaď hrad, kde našel útočiště Orlando.

Arantir musí přežít.

Ornella musí přežít.

Vedlejší úkoly

Zaber Giovanniho opuštěnou Nekropoli.

Naverbuj místní nemrtvé do své armády.

 

 

4. Mise - Bestie a kosti


Býčí vévodství bylo zbaveno nákazy démonů a mrtvá těla všech místních rouhačů posílila řady Arantirových legií. Pronásledování Orlanda pokračuje, neboť se mu opět podařilo uniknout do sousedního Vlčího vévodství. Je zřejmé, že v Gryfí říši přebývá cosi shnilého. Arantir zjistil, že si démonští kultisté velice cení Flammschreinu, který vydávají za nové svaté město své víry. Také ví, že má-li být Ashan očistěn od nákazy chaosu, musí být srdce tohoto kultu vytrženo z jeho těla.

Velikost mapy: 136x136 (s podzemím)

Maximální úroveň hrdiny: 26

 

Začínající bonus:

Zlato Ikona
3000 zlata
Kamen Ikona
30 Kamenů
Zbroj udatnosti Ikona
Zbroj udatnosti

 

Úkoly

Najdi cestu do Flammschreinu.

Arantir a Ornella musí přežít.

Najdi a znič ďábelskou peleš.

Najdi portál démonů.

Najdi a znič portál démonů.

Vedlejší úkoly

Zajisti obranu stavbou Hrad.

Ovládni všechny Zlaté doly.

 

 

5. Mise - Srdce temnot


Smrdutý kouř unikající ze zdí Flammschreinu páchne zhoubou. Arantir je již blízko odhalení tajemství nové církve Gryfí říše, která vítá démony a všechny, již se klaní zatracenému bohu Urgashovi. Asha dovedla Arantira až sem, aby obnovil rovnováhu a potlačil nákazu chaosu. Přísahal, že to udělá, dočká-li se po splnění svého úkolu konečné smrti.

Velikost mapy: 176x176

Maximální úroveň hrdiny: Neomezená

 

Začínající bonus:

Rtutě Ikona
20 Rtutě
Bezedný pytel zlata Ikona
Bezedný pytel zlata
Mumie Ikona
8 Mumie

 

Úkoly

Arantir musí přežít.

Ornella musí přežít.

Odstraň magickou ochranu.

Obsaď Flammschrein.

Vyžeň Orlanda.

Vedlejší úkoly

Znič portál.

Pomstit ducha pána Fulbert, zabitím jeho vrahy.

Zabij pekelného hrdinu.

 

 

 

Odkazy


Kampaň

 

 

 

Discord

 

Ubisoft

Pegi 16

TOPlist

 

Copyright© DeadKarlos (27.2.2014) | SysAdmin: Night Storm