SlabostKletba Vybraná nepřátelská jednotka způsobuje v boji menší poškození. Dobu trvání určuje síla kouzla. Cena: 4 Maximální škody jsou sníženy podle vzorce min+t*(max-min), kde t záleží na úrovni ovládání magie temnoty. Při expertním ovládání jsou škody vždy rovné minimálním. t = 50% t = 35% t = 20% t = 0% |
ZpomaleníKletba Způsobuje, že se nepřátelská jednotka méně zapojí do boje. Cena: 4 Je snížena iniciativa. -25% iniciativa -30% iniciativa -35% iniciativa -40% iniciativa |
HnilobaKletba Nakazí cílovou nepřátelskou jednotku morem, takže vždy, když se tato jednotka chystá k nějaké akci, utrpí určité poškození silou země. (Na nemrtvé, elementální a mechanické jednotky toto kouzlo nepůsobí.) Cena: 6 Škody hniloby jsou 32+8*Síla. 2 tahy 3 tahy 4 tahy 5 tahy |
ZranitelnostKletba Zničí brnění dané skupiny jednotek a sníží tím její obranu. Kouzlo lze na jednu skupinu seslat opakovaně, ale obrana nikdy neklesne pod nulu. Cena: 6 Mistr bolesti přidává kouzlo Hromadná zranitelnost (oblast 4x4). 10 -3 obrana -4 obrana -5 obrana -6 obrana |
ZmateníKletba Způsobuje, že cílová skupina nepřátelských jednotek zapomene, co vlastně na bojišti pohledává. Cena: 9 Část cílové jednotky, která zapomíná jednat je závislá na úrovni ovládání magie temnoty. 50% 70% 90% 100% |
UtrpeníKletba Oslabí cílovou nepřátelskou jednotku tím, že sníží její útok. Cena: 5 Mistr prokletí přidává kouzlo Hromadné utrpení. 14 -3 útok -6 útok -9 útok -12 útok |
Bojové šílenstvíKletba Uvede danou skupinu jednotek do bojového šílenství. Šílenstvím stižená skupina považuje všechny ostatní jednotky a válečné stroje za své osobní nepřátele a útočí na nejbližší z nich s dvojnásobnou zuřivostí. Cena: 15 Škody (minimální a maximální) způsobené cílem jsou zvýšeny o Síla kouzel*3%. Jednotka je ovlivněna na jeden tah. Pokud je sesílatel expert v Magii temnoty, je účinek prodloužen na 2 tahy. Síla*1% Síla*2% Síla*3% Síla*3% |
SlepotaKletba Oslepí vybrané nepřátelské jednotky, takže se nemohou pohybovat, útočit ani používat schopnosti. Útokem na oslepenou jednotku se slepota ruší. Dobu trvání určuje síla kouzla. (Toto kouzlo nefunguje na nemrtvých, elementálních a mechanických jednotkách). Cena: 10 Cíl je oslepen na 0.25*Síla kouzel tahů. Při expertním ovládání nemůže cíl vrátit úder. 0.25*Síla 0.25*Síla 0.25*Síla 0.25*Síla |
Kletba podsvětíKletba Způsobuje poškození všem tvorům na bojišti, kteří nepocházejí z pekla nebo nejsou nemrtvé. Cena: 9 Mistr bolesti přidává +4 k efektivní síle kouzel sesílatele. 16+4*Síla 16+4*Síla 16+4*Síla 64+8*Síla |
Pán loutekKletba Poskytuje hrdinovi dočasnou kontrolu nad vybranou nepřátelskou jednotkou. Jednotky nacházející se pod vlivem tohoto kouzla nemohou vracet úder. Kontrola bude zrušena, když hypnóza bude použita na jinou jednotku. (Toto kouzlo nefunguje na nemrtvých, elementálních a mechanických jednotkách). Cena: 18 Cílová jednotka zůstává pod kontrolou sesílatele na 0.25*Síla_kouzel tahů. Její iniciativa je znásobena o 0.03*Síla_kouzel během tohoto času. Jakékoliv škody, které jí budou uděleny způsobí ztrátu kontroly nad ní. 0.25*Síla 0.25*Síla 0.25*Síla 0.25*Síla |
Kouzla |
---|
Copyright© DeadKarlos (27.2.2014) | SysAdmin: Night Storm