Magie temnoty - Kouzla | Heroes 5 CZ

Magie temnoty


DeadKarlos | 13. dubna 2023 | Návštěvnost 85

 

1. úroveň


Slabost

Slabost

Kletba

Vybraná nepřátelská jednotka způsobuje v boji menší poškození. Dobu trvání určuje síla kouzla.

Cena: 4 Mana

Maximální škody jsou sníženy podle vzorce min+t*(max-min), kde t záleží na úrovni ovládání magie temnoty. Při expertním ovládání jsou škody vždy rovné minimálním.
Mistr prokletí přidává kouzlo Hromadná slabost. Mana8

Žádnét = 50%

Základnít = 35%

Lepšít = 20%

Expertnít = 0%

Zpomalení

Zpomalení

Kletba

Způsobuje, že se nepřátelská jednotka méně zapojí do boje.

Cena: 4 Mana

Je snížena iniciativa.
Mistr mysli přidává kouzlo Hromadné zpomalení. Mana8

ŽádnéIniciativa-25% iniciativa

ZákladníIniciativa-30% iniciativa

LepšíIniciativa-35% iniciativa

ExpertníIniciativa-40% iniciativa

 

 

2. úroveň


Hniloba

Hniloba

Kletba

Nakazí cílovou nepřátelskou jednotku morem, takže vždy, když se tato jednotka chystá k nějaké akci, utrpí určité poškození silou země. (Na nemrtvé, elementální a mechanické jednotky toto kouzlo nepůsobí.)

Cena: 6 Mana

Škody hniloby jsou Škody32+8*Síla.
Trvání efektu závisí na úrovni ovládání magie temnoty.
Mistr bolesti přidává kouzlo Hromadná hniloba (oblast 4x4). Mana12

Žádné Iniciativa2 tahy

Základní Iniciativa3 tahy

Lepší Iniciativa4 tahy

Expertní Iniciativa5 tahy

Zranitelnost

Zranitelnost

Kletba

Zničí brnění dané skupiny jednotek a sníží tím její obranu. Kouzlo lze na jednu skupinu seslat opakovaně, ale obrana nikdy neklesne pod nulu.

Cena: 6 Mana

Mistr bolesti přidává kouzlo Hromadná zranitelnost (oblast 4x4). Mana10

ŽádnéObrana-3 obrana

ZákladníObrana-4 obrana

LepšíObrana-5 obrana

ExpertníObrana-6 obrana

 

 

3. úroveň


Zmatení

Zmatení

Kletba

Způsobuje, že cílová skupina nepřátelských jednotek zapomene, co vlastně na bojišti pohledává.
Některé z postižených jednotek zapomenou využít útok na dálku nebo odvetný útok. (Toto kouzlo nefunguje na nemrtvých, elementálních a mechanických jednotkách).

Cena: 9 Mana

Část cílové jednotky, která zapomíná jednat je závislá na úrovni ovládání magie temnoty.
Mistr mysli přidává kouzlo Hromadné zmatení. Mana14

Žádné50%

Základní70%

Lepší90%

Expertní100%

Utrpení

Utrpení

Kletba

Oslabí cílovou nepřátelskou jednotku tím, že sníží její útok.

Cena: 5 Mana

Mistr prokletí přidává kouzlo Hromadné utrpení. Mana14

ŽádnéÚtok-3 útok

ZákladníÚtok-6 útok

LepšíÚtok-9 útok

ExpertníÚtok-12 útok

 

 

4. úroveň


Bojové šílenství

Bojové šílenství

Kletba

Uvede danou skupinu jednotek do bojového šílenství. Šílenstvím stižená skupina považuje všechny ostatní jednotky a válečné stroje za své osobní nepřátele a útočí na nejbližší z nich s dvojnásobnou zuřivostí.

Cena: 15 Mana

Škody (minimální a maximální) způsobené cílem jsou zvýšeny o Síla kouzel*3%. Jednotka je ovlivněna na jeden tah. Pokud je sesílatel expert v Magii temnoty, je účinek prodloužen na 2 tahy.

ŽádnéŠkodySíla*1%

ZákladníŠkodySíla*2%

LepšíŠkodySíla*3%

ExpertníŠkodySíla*3%

Slepota

Slepota

Kletba

Oslepí vybrané nepřátelské jednotky, takže se nemohou pohybovat, útočit ani používat schopnosti. Útokem na oslepenou jednotku se slepota ruší. Dobu trvání určuje síla kouzla. (Toto kouzlo nefunguje na nemrtvých, elementálních a mechanických jednotkách).

Cena: 10 Mana

Cíl je oslepen na 0.25*Síla kouzel tahů. Při expertním ovládání nemůže cíl vrátit úder.

ŽádnéIniciativa0.25*Síla

ZákladníIniciativa0.25*Síla

LepšíIniciativa0.25*Síla

ExpertníIniciativa0.25*Síla

 

 

5. úroveň


Kletba podsvětí

Kletba podsvětí

Kletba

Způsobuje poškození všem tvorům na bojišti, kteří nepocházejí z pekla nebo nejsou nemrtvé.

Cena: 9 Mana

Mistr bolesti přidává +4 k efektivní síle kouzel sesílatele.

ŽádnéŠkody16+4*Síla

ZákladníŠkody16+4*Síla

LepšíŠkody16+4*Síla

ExpertníŠkody64+8*Síla

Pán loutek

Pán loutek

Kletba

Poskytuje hrdinovi dočasnou kontrolu nad vybranou nepřátelskou jednotkou. Jednotky nacházející se pod vlivem tohoto kouzla nemohou vracet úder. Kontrola bude zrušena, když hypnóza bude použita na jinou jednotku. (Toto kouzlo nefunguje na nemrtvých, elementálních a mechanických jednotkách).

Cena: 18 Mana

Cílová jednotka zůstává pod kontrolou sesílatele na 0.25*Síla_kouzel tahů. Její iniciativa je znásobena o 0.03*Síla_kouzel během tohoto času. Jakékoliv škody, které jí budou uděleny způsobí ztrátu kontroly nad ní.

ŽádnéIniciativa0.25*Síla

ZákladníIniciativa0.25*Síla

LepšíIniciativa0.25*Síla

ExpertníIniciativa0.25*Síla

 

 

 

Odkazy


Kouzla

 

 

 

Discord

 

Ubisoft

Pegi 16

TOPlist

 

Copyright© DeadKarlos (27.2.2014) | SysAdmin: Night Storm