Bojem zocelenýVeškeré zkušenosti, které hrdina v bitvě získá, budou zvýšeny o 2% za každou jeho úroveň.
Tento bonus je sčítatelný s jakýmkoliv dalším zkušenostním bonusem. |
Bouře šípůNa začátku bitvy zasype nepřátelské řady salvami šípů. Celkové poškození závisí na úrovni hrdiny. (lze použít pouze na střelecké jednotky hvozdu)
Lovci a druidové budou způsobovat 20%+Úroveň*2% jejich normálních škod, rozdělené do dvou střel u lovců/mistrů lovců. |
Elfí hněvTanečník meče, tanečnice války, lovec, mistr lovec, druid a druidský stařešina získává schopnost zuřivosti.
|
Královna rojeKouzlo vosí roj je v závislosti na úrovni hrdiny účinnější.
Škody jsou zvýšeny o 2 % každou úroveň hrdiny. Základní snížení hodnoty ATB (0.2/0.4/0.6) je násobeno o (1+0.01*Úroveň/3). Například při úrovni 20 s Expertní magií přivolávání jsou škody zvýšeny o 40 % a iniciativa cíle je snížena o (1+0.01*20/3)*0.6 = 0.64. |
Mistr lovuVšichni lovci a mistři lovci v hrdinově armádě získávají +1 k útoku a obraně za každé dvě hrdinovy úrovně, počítáno od první.
|
Mistr mečeVšichni tanečníci meče a váleční tanečníci získají +1 k obraně a útoku za každé tři úrovně hrdiny, počítáno od první úrovně.
|
Panna jednorožcůVšichni jednorožci a stříbrní jednorožci v hrdinově armádě získávají +1 k útoku a obraně za každé dvě hrdinovy úrovně, počítáno od první.
|
Rychlý útočníkNa začátku bitvy získávají všechny jednotky v hrdinově armádě bonus +0,5 % k iniciativě za každou hrdinovu úroveň.
Bonus je momentálně 0.005 za úroveň, ten zvyšuje počáteční hodnotu ATB stvoření na bojišti. |
Sylannin mečVšechny jednotky z hvozdu pod hrdinovým velením působí za každou jeho úroveň o 2% větší poškození.
|
Copyright© DeadKarlos (27.2.2014) | SysAdmin: Night Storm