Asasínský meč+2 k síle. Setový: Sada asasínů |
Pirátská kuše+1 k základnímu poškození vašich střeleckých jednotek. Setový: Sada náčelníka |
Karmínová kosa+5 k síle. |
Džinova šavle+12 k osudu. |
Minotauří sekyra+6 k účinnosti hrdinova útoku za každou jeho úroveň. |
Ideální kuše+1 k základnímu poškození vašich střeleckých jednotek. +5 k iniciativě vašich střeleckých jednotek. |
Trpasličí sekyra+3 k účinnosti hrdinova útoku za každou jeho úroveň. +1 k základnímu poškození vašich jednotek. Setový: Trpasličí práce |
Krystalová hůlka+2 k magii. -4 many k ceně kouzel Základní magie. |
Nebesanská hůl+2 k duchu. Umožňuje jednou za bitvu seslat kouzlo Magie světla Nebeská zbroj. Setový: Uctívaný |
Mstitel+1 k základnímu poškození vašich střeleckých jednotek. Všechny nepřátelské jednotky mají další 1 značku přírody na začátku bitvy. Pouze: Sylvanští elfové. Setový: Elfské řemeslo |
Luk z rohu jednorožce+1 k základnímu poškození vašich střeleckých jednotek. Všechny vaše střelecké jednotky mají plný dostřel. Setový: Elfské řemeslo |
Ashina vůle+3 k účinnosti hrdinova útoku za každou jeho úroveň. +2 ke zdraví vašich jednotek. Setový: Požehnání draky |
Meč trnů+6 k účinnosti hrdinova útoku za každou jeho úroveň. -1 k pohyblivosti nepřátelských jednotek. -5 k iniciativě nepřátelských střelců. Setový: Elfské řemeslo |
Hraničářský luk+9 k účinnosti hrdinova útoku za každou jeho úroveň. +1 k základnímu poškození vašich střeleckých jednotek. +5 k iniciativě vašich střeleckých jednotek. Setový: Sada hraničáře |
Trpasličí kuše+1 k základnímu poškození vašich střeleckých jednotek. Všechny vaše střelecké jednotky mají plný dostřel. +5 k iniciativě vašich střeleckých jednotek. Setový: Trpasličí práce |
Dračí plamenný jazyk+9 k účinnosti hrdinova útoku za každou jeho úroveň. +2 k síle. Setový: Požehnání draky |
Tyč mučení+4 k magii. +2 k době trvání negativních kouzel na nepřátelských jednotkách. |
Hůl lyry+8 k magii. Setový: Vykováno krví |
Gryfské odhodlání+3 k síle. +3 k duchu. +5 k vůdcovství. Dostupné po předobjednání hry. Setový: Bitevní oděv Gryfů |
Čepel pravdy+X k duchu. +X k osudu. Dostupné pouze ve finální kampani. |
Kus Čepele pravdyJedna z částí potřebná pro složení artefaktu Čepel pravdy. Dostupné pouze ve finální kampani. |
Hůl z mrtvého dřeva+X k magii. Dostupné pouze v kampani. |
Malathuův sekáček+X k síle. +X k obraně. +X ke krvavé zuřivosti. Dostupné pouze v kampani. |
Ranní světlo- Dostupné pouze v kampani. |
Stříbrný tesák+X k síle. +X k vůdcovství. Dostupné pouze v kampani. |
Rozbíječ+X k síle. +X k iniciativě přátelských jednotek. Dostupné pouze v kampani. |
Zlatá sekyraMenší artefakt +1 k poškození pro přátelské jednotky, které neútočí z dálky |
Imperiální palcátMenší artefakt +3 k poškození za každou úroveň hrdiny |
Rituální dýkaMenší artefakt Jednotky zaměřené útokem hrdiny obdrží 30% počátečního poškození silou na začátku svého kola, a to po dobu 3 kol |
Kladivo osuduVelký artefakt +3 k poškození za každou úroveň hrdiny +5 k osudu Setový: Sada runového lorda |
Kopí ochrany domovaVelký artefakt +3 k poškození za každou úroveň hrdiny. Každá aktivovaná runa snižuje cenu many příštího kouzla seslaného hrdinou o 5. |
Kopí strážceVelký artefakt +3 k poškození za každou úroveň hrdiny. Hrdinův útok ignoruje 50% obrany cílové jednotky. |
Magická hůlVelký artefakt +2 k magii. Hrdina je schopen seslat všechna kouzla alespoň na novické úrovni. |
Druidská hůlRelikvie +2 k magii. Dovoluje seslat kouzlo magie země Kamenné hroty, a to jednou za boj. Dovoluje seslat kouzlo magie země Sylannina odměna, a to jednou za den. |
Řemdih nadvládyRelikvie +6 k poškození za každou úroveň hrdiny. Jednotky zaměřené útokem hrdiny utrpí postih -10 k obraně do konce bojového kola. |
Žezlo ShantiriůRelikvie +20 k osudu. +4 k magii do konce bitvy za každé seslané kouzlo. +30% k rychlosti získávání ZK. |
Posvátný mečRelikvie +12 k poškození za každou úroveň hrdiny. Dovoluje seslat kouzlo magie světla Mučedník, a to jednou za boj. +1.000 zlata denně. |
Artefakty |
---|
|
Copyright© DeadKarlos (27.2.2014) | SysAdmin: Night Storm