Pevnost - Schopnosti jednotek - Dovednosti | Heroes 7 CZ
Heroes 7: Zkouška ohněm › Schopnosti jednotek

Schopnosti jednotek Pevnost


DeadKarlos | 13. dubna 2023 | Návštěvnost 8

 

Trpasličí štítová zeď

Síla | Pasivní

Trpasličí štítová zeď Útoky a oplácení, které nejsou vedeny ze zálohy, nemohou jednotku zneschopnit. +5 k obraně proti útokům, které nejsou vedeny ze zálohy.

Jednotky: Štítový strážce.

Mrštnost

Síla | Pasivní

Mrštnost Jednotka má +10 k obraně při napadení ze strany velkých jednotek. Velké jednotky nemohou tuto jednotku napadnout ze zálohy.

Jednotky: Koboldí stopař.

Divočina

Síla | Pasivní

Divočina Vždy, když jednotka utrpí poškození kontaktním útokem nepřátelské jednotky (nikoli oplácením), zaútočí dvakrát a kriticky zasažené nepřátelské jednotky zneschopní až do konce svého příštího tahu.

Jednotky: Medvěd, Černý medvěd.

Zuřivost

Síla | Pasivní

Zuřivost Vždy, když jednotka utrpí poškození dálkovým útokem nepřátelské jednotky, obdrží +3 k poškození, +2 k pohyblivosti a je imunní vůči negativním ovlivněním mysli, a to až do konce svého příštího kola.

Jednotky: Černý medvěd.

Duchovní oheň

Oheň | Pasivní

Duchovní oheň Sousedící jednotky získají +15 k morálce a +2 k pohyblivosti (i když kolem jednotky pouze prochází).

Jednotky: Dísir, Valkýra.

Ohnivý štít

Oheň | Pasivní

Ohnivý štít Nepřátelské jednotky útočící na jednotku zblízka utrpí 25% bodů poškození ohněm.

Jednotky: Valkýra.

Imunita vůči ohni

Oheň | Pasivní

Imunita vůči ohni Jednotka se nemůže stát terčem negativních kouzel nebo efektů ohně. Poškození nepřátelskými útoky ohněm je poloviční.

Jednotky: Lávový elementál, Magmatický elementál, Červený drak, Žhnoucí drak.

Zranitelnost vodou

Voda | Pasivní

Zranitelnost vodou Jednotka utrpí o +25% větší poškození vodou.

Jednotky: Lávový elementál, Magmatický elementál, Ohnivý obr, Einherjar.

Magmatické jezírko

Oheň | Pasivní

Magmatické jezírko Vytvoří pod jednotkou magmatické jezírko o velikosti 4x4, které zde zůstane až do konce příštího bojového kola. Jednotky, které do magmatického jezírka vstoupí, nebo zde zahájí svůj tah, utrpí 10 bodů poškození ohněm.

Jednotky: Magmatický elementál.

Runa rovnováhy

Síla | Aktivní

Runa rovnováhy Ovládající hráč může umístit runu rovnováhy. Ta má auru o velikosti 3x3, která rozdělí veškeré poškození udělené jedné přátelské jednotce v auře mezi všechny přátelské jednotky v auře. Jednou za bitvu může runa odebrat všechna pozitivní posílení z nepřátelských jednotek ve své auře a všechny negativní vlivy z přátelských jednotek ve své auře.

Jednotky: Runový kněz, Runový patriarcha.

Runový teleport

Vzduch | Aktivní

Runový teleport Jednotka se teleportuje na pozici přátelské runy. Runa je zničena a jednotka získá do konce boje její aurovou schopnost.

Jednotky: Runový patriarcha.

Magmatická krev

 

Magmatická krev Jednotka se nemůže stát cílem negativních ohnivých kouzel ani efektů. Ohnivé poškození nepřátelských útoků může zabít pouze první jednotku ve skupině.

Jednotky: Ohnivý obr, Einherjar.

Vrhací kladivo

Oheň | Pasivní

Vrhací kladivo Jednotka provede útok na dálku s plným dostřelem a +10 k útoku. Lze použít pouze jednou za boj. Nabie se vždy, když dojde k usmrcení jednotky ve skupině.

Jednotky: Einherjar.

Arkathovo kladivo

Oheň | Pasivní

Arkathovo kladivo Všechny jednotky a válečné jednotky sousedící s cílem kontaktního útoku této jednotky (nikoli oplácení) utrpí 50% bodů poškození v podobě poškození ohněm.

Jednotky: Einherjar.

Ohnivá stopa

Oheň | Pasivní

Ohnivá stopa Jednotka za sebou zanechává při pohybu k cílovému poli nebo při pohybu do útoku proti cílové jednotce ohnivou stopu. Jednotky, které vstoupí do stopy nebo v ní zahájí svůj tah, utrpí 25 bodů poškození ohněm. Stopa vydrží do konce příštího bojového kola.

Jednotky: Červený drak, Žhnoucí drak.

Ohnivý dech

Oheň | Aktivní

Ohnivý dech Jednotka vystřelí kužel ohnivé magie vstříc nepřátelským jednotkám. Zasažená pole budou hořet až do konce příštího bojového kola. Jednotky, které na hořící pole vstoupí, nebo zde začnou své kolo, utrpí 40 poškození ohněm.

Jednotky: Žhnoucí drak.

Runové léčení

Světlo | Aktivní

Runové léčení Vyléčí všem přátelským jednotkám v prvních třech řadách 11 bodů zdraví (bez vlivu na nemrtvé a konstrukty). Dokonalé válečnictví odemyká: Účinnost léčení runovým kamenem se znásobí za každou přátelskou runu ovlivňující léčenou jednotku. Síla léčení: 1. úroveň = 11, 2. úroveň = 14, 3. úroveň = 17, 4. úroveň = 20, 5. úroveň = 50.

Jednotky: Runový kámen (Podůrná jednotka).

 

 

 

Odkazy


Dovednosti

Frakce
Reputace
Schopnosti jednotek
Schopnosti hrdinů

 

 

 

Discord

 

Ubisoft

Pegi 16

TOPlist

 

Copyright© DeadKarlos (27.2.2014) | SysAdmin: Night Storm