Trpasličí štítová zeď
Útoky a oplácení, které nejsou vedeny ze zálohy, nemohou jednotku zneschopnit. +5 k obraně proti útokům, které nejsou vedeny ze zálohy.
Jednotky: Štítový strážce.
|
Mrštnost
Jednotka má +10 k obraně při napadení ze strany velkých jednotek. Velké jednotky nemohou tuto jednotku napadnout ze zálohy.
Jednotky: Koboldí stopař.
|
Divočina
Vždy, když jednotka utrpí poškození kontaktním útokem nepřátelské jednotky (nikoli oplácením), zaútočí dvakrát a kriticky zasažené nepřátelské jednotky zneschopní až do konce svého příštího tahu.
Jednotky: Medvěd, Černý medvěd.
|
Zuřivost
Vždy, když jednotka utrpí poškození dálkovým útokem nepřátelské jednotky, obdrží +3 k poškození, +2 k pohyblivosti a je imunní vůči negativním ovlivněním mysli, a to až do konce svého příštího kola.
Jednotky: Černý medvěd.
|
Duchovní oheň
Sousedící jednotky získají +15 k morálce a +2 k pohyblivosti (i když kolem jednotky pouze prochází).
Jednotky: Dísir, Valkýra.
|
Ohnivý štít
Nepřátelské jednotky útočící na jednotku zblízka utrpí 25% bodů poškození ohněm.
Jednotky: Valkýra.
|
Imunita vůči ohni
Jednotka se nemůže stát terčem negativních kouzel nebo efektů ohně. Poškození nepřátelskými útoky ohněm je poloviční.
Jednotky: Lávový elementál, Magmatický elementál, Červený drak, Žhnoucí drak.
|
Zranitelnost vodou
Jednotka utrpí o +25% větší poškození vodou.
Jednotky: Lávový elementál, Magmatický elementál, Ohnivý obr, Einherjar.
|
Magmatické jezírko
Vytvoří pod jednotkou magmatické jezírko o velikosti 4x4, které zde zůstane až do konce příštího bojového kola. Jednotky, které do magmatického jezírka vstoupí, nebo zde zahájí svůj tah, utrpí 10 bodů poškození ohněm.
Jednotky: Magmatický elementál.
|
Runa rovnováhy
Ovládající hráč může umístit runu rovnováhy. Ta má auru o velikosti 3x3, která rozdělí veškeré poškození udělené jedné přátelské jednotce v auře mezi všechny přátelské jednotky v auře. Jednou za bitvu může runa odebrat všechna pozitivní posílení z nepřátelských jednotek ve své auře a všechny negativní vlivy z přátelských jednotek ve své auře.
Jednotky: Runový kněz, Runový patriarcha.
|
Runový teleport
Jednotka se teleportuje na pozici přátelské runy. Runa je zničena a jednotka získá do konce boje její aurovou schopnost.
Jednotky: Runový patriarcha.
|
Magmatická krev
Jednotka se nemůže stát cílem negativních ohnivých kouzel ani efektů. Ohnivé poškození nepřátelských útoků může zabít pouze první jednotku ve skupině.
Jednotky: Ohnivý obr, Einherjar.
|
Vrhací kladivo
Jednotka provede útok na dálku s plným dostřelem a +10 k útoku. Lze použít pouze jednou za boj. Nabie se vždy, když dojde k usmrcení jednotky ve skupině.
Jednotky: Einherjar.
|
Arkathovo kladivo
Všechny jednotky a válečné jednotky sousedící s cílem kontaktního útoku této jednotky (nikoli oplácení) utrpí 50% bodů poškození v podobě poškození ohněm.
Jednotky: Einherjar.
|
Ohnivá stopa
Jednotka za sebou zanechává při pohybu k cílovému poli nebo při pohybu do útoku proti cílové jednotce ohnivou stopu. Jednotky, které vstoupí do stopy nebo v ní zahájí svůj tah, utrpí 25 bodů poškození ohněm. Stopa vydrží do konce příštího bojového kola.
Jednotky: Červený drak, Žhnoucí drak.
|
Ohnivý dech
Jednotka vystřelí kužel ohnivé magie vstříc nepřátelským jednotkám. Zasažená pole budou hořet až do konce příštího bojového kola. Jednotky, které na hořící pole vstoupí, nebo zde začnou své kolo, utrpí 40 poškození ohněm.
Jednotky: Žhnoucí drak.
|
Runové léčení
Vyléčí všem přátelským jednotkám v prvních třech řadách 11 bodů zdraví (bez vlivu na nemrtvé a konstrukty). Dokonalé válečnictví odemyká: Účinnost léčení runovým kamenem se znásobí za každou přátelskou runu ovlivňující léčenou jednotku. Síla léčení: 1. úroveň = 11, 2. úroveň = 14, 3. úroveň = 17, 4. úroveň = 20, 5. úroveň = 50.
Jednotky: Runový kámen (Podůrná jednotka).
|