NovicČiní kouzla magie vody efektivnější a zvyšuje hrdinovu magickou znalost o 1. ExpertČiní kouzla magie vody efektivnější a zvyšuje hrdinovu magickou znalost o další 2 body. MistrČiní kouzla magie vody efektivnější a zvyšuje hrdinovu magickou znalost o další 3 body. VelmistrVyžaduje: jednu dovednost z úrovně Magie Vody Mistr. |
Vodní štít Všechny přátelské jednotky začínají bitvu s vodním štítem, který snižuje první poškození uštědřené této jednotce o 25%. Trvá po dobu 3 kol. |
Vodní znalost I Mlžný opar se již neodstraní v případě, že jednotka utrpí poškození. Blizard nyní snižuje pohyblivost jednotky na dobu 3 kol. |
Vodní učenec Snižuje cenu many kouzel vody o 20%. |
Vodní znalosti II Jednotky poškozené kouzlem Mrazivý šíp nebo Ledový úder navíc získají -3 k pohyblivosti na dobu 3 kol. |
Vodní moudrost +4 k magii pro kouzla vody. Každá další schopnost moudrosti přidává k tomuto bonusu +4 bodů magie. |
Vodní znalosti III Tekutá membrána navíc zvyšuje pohyblivost o 5. Jednotky poškozené kouzlem Kruh zimy navíc získají -3 k pohyblivosti na dobu 3 kol. |
Omrzliny Na začátku svého kola nepřátelská jednotka utrpí 70 až 120 poškození vodou za každý negativní vodní efekt, kterým trpí. |
Dovednosti |
---|
Síla
|
Frakce |
Copyright© DeadKarlos (27.2.2014) | SysAdmin: Night Storm