ObránceObránci pochází z klanu Grimsteel a jsou schopni jako skála odolávat útokům svých nepřátel. Jsou vyzbrojeni obřími štíty připomínajícími zdi pevnosti, a tak představují složitou překážku pro všechny nepřátele.
Vlastnosti
|
Štítový strážce
|
Koboldí průzkumníkKoboldi jsou druhem zvířecích lidí, který má svůj domov na Agynském poloostrově. Koboldi se o okolnostech svého stvoření baví jen velice neradi. Vzhledem k podobnému vzezření a kultuře se věří, že vznikli spojením trpaslíků s některým druhem velkého hlodavce. Skutečnost, že trpaslíci ze Sudgerdu koboldy do svého města bez váhání přijali, tuto teorii jen posiluje.
Vlastnosti
|
Koboldí stopař
|
MedvědKdyž cestují mimo své podzemní království, berou to trpaslíci z klanu Winterwind často skrze nedaleký les, kde loví a chytají divoká zvířata. Tímto způsobem také ochočují velké medvědy, kteří jsou cvičeni k boji po boku trpaslíků.
Vlastnosti
Schopnosti
|
Černý medvěd
|
DísirDísir jsou díky svými popelavými těly s obřími ohnivými křídly ztělesněním Arkatha. Rodí se na bojišti, když zemře velký počet trpaslíků. Duše trpaslíků se shromáždí a s Arkathovým požehnáním uvedou v život tohoto mocného válečnického ducha.
Vlastnosti
Schopnosti
|
Valkýra
|
Lávový elementálLávoví elementálové jsou bytostmi z roztavených nerostů a lávy. Vyskytují se na svazích velkých grimheimských sopek a mohou nabývat řady podob. Ke spontánnímu stvoření často dochází kolem pohyblivé lávy, ale je pravdou, že runoví kněží jsou schopni tyto magické bytosti stvořit i záměrně.
Vlastnosti
Schopnosti
|
Magmatický elementál
|
Runový knězRunoví kněží jsou mezi trpaslíky zvláštní kastou. Rekrutují se z dětí, které se narodí se zlatýma očima, což je znak jejich boha Arkatha. Tyto děti jsou poté vychovávány pro roli bojových kněží. Runoví kněží si zdobí svou kůži složitými runovými vzory, které slouží ke směrování živelných sil duchovního světa skrze jejich vlastní tělo.
Vlastnosti
Schopnosti
|
Runový patriarcha
|
Ohnivý obrPro trpaslíky je každá nová sopečná erupce důležitou událostí a příležitostí k uctění dračího boha Arkatha. Mnoho válečníků se tak dobrovolně hlásí ke skoku do kráteru. Hrstka trpaslíků, kterým se utrpení podaří přežít, je posílena živly ohně a kamene. Stanou se z nich ohniví kolosální obři, v jejichž nitru koluje láva.
Vlastnosti
Schopnosti
|
Einherjar
|
Červený drakČervení draci jsou avatary Arkatha, draka ohně a ochranitelského boha trpaslíků. Tyto obrovské bytosti chrlící plameny jsou strážci Grimheimu a dokáží udělat z nepřátel trpaslíků hromádky kouřícího popela.
Vlastnosti
Schopnosti
|
Žhnoucí drak
|
Balista Pevnosti - Útočná jednotkaKuše a obléhací stroje patří mezi speciality trpaslíků. Dávají jim velkou přednost před méně složitými luky, praky a podobnými zbraněmi. Trpasličí posádky balist jsou smrtelně přesné. Dokáží nabíjet a střílet dostatečně rychle na to, aby zlomily téměř jakýkoli útok nepřátel. Síla poškození: 1. úroveň = 14-22, 2. úroveň = 25-38, 3. úroveň = 32-49,4. úroveň = 36-54 a 5. úroveň = 50-75.
Vlastnosti
|
Ohnivé dělo - Obléhací jednotkaOhnivé dělo je dobrým příkladem trpasličího nadání pro využívání magie k praktickým účelům. Ohnivé dělo je napájeno ohnivým krystalem (kterému klan někdy říká Planoucí drak). Díky složitým runovým vzorcům je dělo schopno nasměrovat svou energii do vybuchujících ohnivých koulí vystřelovaných vstříc nepřátelským opevněním. Síla poškození: 1. úroveň = 65-105, 2. úroveň = 80-130, 3. úroveň = 105-165,4. úroveň = 140-200 a 5. úroveň = 195-235.
Vlastnosti
|
Runový kámen - Podpůrná jednotkaRunové kameny jsou jako kodex historie klanu. Na bojišti mají za úkol pomáhat klanu v jeho současných konfliktech. V příbězích je síla a rozsáhlé trpasličí ságy mají svůj vyšší cíl. Když se pronesou se správným zaujetím, dokáží posílit vůli a zacelit rány příslušníků klanu.
Vlastnosti
Schopnosti
|
Frakce |
|---|
|
|
Copyright© DeadKarlos (27.2.2014) | SysAdmin: Night Storm