ObránceObránci pochází z klanu Grimsteel a jsou schopni jako skála odolávat útokům svých nepřátel. Jsou vyzbrojeni obřími štíty připomínajícími zdi pevnosti, a tak představují složitou překážku pro všechny nepřátele. Vlastnosti Poškození: 1-2 Život: 18 Štěstí: 0 Přírůstek: 22 |
Štítový strážceŠtítoví strážci jsou bojem ostřílení válečníci, jejichž úkolem je chránit ostatní trpasličí jednotky. Štítoví strážci mohou za využití svých mocných štítů vytvořit neprostupnou zeď a snížit tak účinnost útoků nepřátel. Vlastnosti Poškození: 1-2 Život: 22 Štěstí: 0 Přírůstek: 22 Schopnosti
|
Koboldí průzkumníkKoboldi jsou druhem zvířecích lidí, který má svůj domov na Agynském poloostrově. Koboldi se o okolnostech svého stvoření baví jen velice neradi. Vzhledem k podobnému vzezření a kultuře se věří, že vznikli spojením trpaslíků s některým druhem velkého hlodavce. Skutečnost, že trpaslíci ze Sudgerdu koboldy do svého města bez váhání přijali, tuto teorii jen posiluje. Vlastnosti Poškození: 2-2 Život: 10 Štěstí: 0 Přírůstek: 23 |
Koboldí stopařKoboldi jsou díky své zvířecí nátuře přirozeně spojení s divočinou. Mají velice silný čich a jejich kožešina je chrání před tvrdými horskými povětrnostními podmínkami. Trpaslíci ze Sudgerdu si talentu koboldů brzy povšimli a dokázali je využít v roli stopařů. Vlastnosti Poškození: 2-2 Život: 11 Štěstí: 5 Přírůstek: 23 Schopnosti
|
MedvědKdyž cestují mimo své podzemní království, berou to trpaslíci z klanu Winterwind často skrze nedaleký les, kde loví a chytají divoká zvířata. Tímto způsobem také ochočují velké medvědy, kteří jsou cvičeni k boji po boku trpaslíků. Vlastnosti Poškození: 3-4 Život: 26 Štěstí: 5 Přírůstek: 7 Schopnosti
|
Černý medvědČerní medvědi jsou větší a silnější než běžní medvědi, nosí těžké zbroje a jsou pečlivě cvičeni. Tyto mocné bytosti jsou věrnými souputníky trpaslíků z klanu Winterwind. Když je jejich cvičitelé vypustí na bojiště, jsou pro nepřátele přímo smrtící. Vlastnosti Poškození: 3-4 Život: 32 Štěstí: 10 Přírůstek: 7 Schopnosti
|
DísirDísir jsou díky svými popelavými těly s obřími ohnivými křídly ztělesněním Arkatha. Rodí se na bojišti, když zemře velký počet trpaslíků. Duše trpaslíků se shromáždí a s Arkathovým požehnáním uvedou v život tohoto mocného válečnického ducha. Vlastnosti Poškození: 8-11 Život: 30 Štěstí: 5 Přírůstek: 6 Schopnosti
|
ValkýraValkýry jsou nejmocnějšími z Dísir a posly samotného Arkatha. Jsou to ochranní duchové trpasličích klanů, kterým pomáhají v bitvách. Když mají trpasličí bojovníci po svém boku valkýru, do žil se jim vlije nová síla. Duch totiž někdy vybírá nejodvážnější válečníky, kterým umožní znovuzrození jako Einherjarům. Vlastnosti Poškození: 8-11 Život: 36 Štěstí: 5 Přírůstek: 6 Schopnosti
|
Lávový elementálLávoví elementálové jsou bytostmi z roztavených nerostů a lávy. Vyskytují se na svazích velkých grimheimských sopek a mohou nabývat řady podob. Ke spontánnímu stvoření často dochází kolem pohyblivé lávy, ale je pravdou, že runoví kněží jsou schopni tyto magické bytosti stvořit i záměrně. Vlastnosti Poškození: 9-11 Život: 52 Štěstí: 0 Přírůstek: 6 Schopnosti
|
Magmatický elementálMagmatičtí elementálové jsou větší formou lávových elementálů, kteří se rodí při nejúžasnějších (a katastrofických) vulkanických erupcích. Tito duchové jsou nezastavitelnou silou přírody, nezastavitelně postupují a pálí vše, co jim stojí v cestě. Vlastnosti Poškození: 9-11 Život: 66 Štěstí: 0 Přírůstek: 6 Schopnosti
|
Runový knězRunoví kněží jsou mezi trpaslíky zvláštní kastou. Rekrutují se z dětí, které se narodí se zlatýma očima, což je znak jejich boha Arkatha. Tyto děti jsou poté vychovávány pro roli bojových kněží. Runoví kněží si zdobí svou kůži složitými runovými vzory, které slouží ke směrování živelných sil duchovního světa skrze jejich vlastní tělo. Vlastnosti Poškození: 14-16 Život: 110 Štěstí: 0 Přírůstek: 2 Schopnosti
|
Runový patriarchaTi nejlepší z runových kněží, kteří podstoupí příslušné zasvěcovací rituály v nejtajnějších halách klanu Deepflame, se stanou runovými patriarchy. Jsou tím nejbližším, co trpaslíci mají v oblasti nestranné síly. Občas jsou povoláni k vyřešení klanových konfliktů, které hrozí destabilizací celého národa. Vlastnosti Poškození: 15-20 Život: 115 Štěstí: 0 Přírůstek: 2 Schopnosti
|
Ohnivý obrPro trpaslíky je každá nová sopečná erupce důležitou událostí a příležitostí k uctění dračího boha Arkatha. Mnoho válečníků se tak dobrovolně hlásí ke skoku do kráteru. Hrstka trpaslíků, kterým se utrpení podaří přežít, je posílena živly ohně a kamene. Stanou se z nich ohniví kolosální obři, v jejichž nitru koluje láva. Vlastnosti Poškození: 65-78 Život: 460 Štěstí: 0 Přírůstek: 1 Schopnosti
|
EinherjarEinherjarové jsou Arkathovými vyvolenými válečníky, kteří jsou ručně vybíráni valkýrami na bojištích. Následně jsem pomocí drakova ohnivého dechu proměněni na velké avatary války. Stát se einherjarem je pro trpasličího válečníka nejvyšším vyznamenáním, v jaké může doufat. Obvykle se jedná také o poctu velice krátkou, protože einherjara nakonec pohltí ten samý plamen, který mu propůjčuje úžasnou sílu. Vlastnosti Poškození: 65-78 Život: 475 Štěstí: 0 Přírůstek: 1 Schopnosti
|
Červený drakČervení draci jsou avatary Arkatha, draka ohně a ochranitelského boha trpaslíků. Tyto obrovské bytosti chrlící plameny jsou strážci Grimheimu a dokáží udělat z nepřátel trpaslíků hromádky kouřícího popela. Vlastnosti Poškození: 53-61 Život: 395 Štěstí: 5 Přírůstek: 1 Schopnosti
|
Žhnoucí drakHluboko v útrobách země slouží žhnoucí a bublající lávová jezírka jako líhniště planoucích draků. Na povrchu jsou tito ohniví draci k vidění jen zřídkakdy. Jsou považováni za jedny z nejkrásnějších bytostí na Ashanu. Jejich celé tělo je tvořeno průhlednými červenými krystaly, které odhalují plamenné srdce bijící v jejich nitru. Vlastnosti Poškození: 57-65 Život: 410 Štěstí: 5 Přírůstek: 1 Schopnosti
|
Balista Pevnosti - Útočná jednotkaKuše a obléhací stroje patří mezi speciality trpaslíků. Dávají jim velkou přednost před méně složitými luky, praky a podobnými zbraněmi. Trpasličí posádky balist jsou smrtelně přesné. Dokáží nabíjet a střílet dostatečně rychle na to, aby zlomily téměř jakýkoli útok nepřátel. Síla poškození: 1. úroveň = 14-22, 2. úroveň = 25-38, 3. úroveň = 32-49,4. úroveň = 36-54 a 5. úroveň = 50-75. Vlastnosti Poškození: Život: Štěstí: Cena: - |
Ohnivé dělo - Obléhací jednotkaOhnivé dělo je dobrým příkladem trpasličího nadání pro využívání magie k praktickým účelům. Ohnivé dělo je napájeno ohnivým krystalem (kterému klan někdy říká Planoucí drak). Díky složitým runovým vzorcům je dělo schopno nasměrovat svou energii do vybuchujících ohnivých koulí vystřelovaných vstříc nepřátelským opevněním. Síla poškození: 1. úroveň = 65-105, 2. úroveň = 80-130, 3. úroveň = 105-165,4. úroveň = 140-200 a 5. úroveň = 195-235. Vlastnosti Poškození: Život: Štěstí: Cena: 1000 |
Runový kámen - Podpůrná jednotkaRunové kameny jsou jako kodex historie klanu. Na bojišti mají za úkol pomáhat klanu v jeho současných konfliktech. V příbězích je síla a rozsáhlé trpasličí ságy mají svůj vyšší cíl. Když se pronesou se správným zaujetím, dokáží posílit vůli a zacelit rány příslušníků klanu. Vlastnosti Poškození: Život: Štěstí: Cena: 500 Schopnosti
|
Frakce |
---|
|
|
Copyright© DeadKarlos (27.2.2014) | SysAdmin: Night Storm