Neutrální - Schopnosti jednotek - Dovednosti | Heroes 7 CZ
Heroes 7Dovednosti › Schopnosti jednotek

Schopnosti neutrálních jednotek


DeadKarlos | 13. dubna 2023 | Návštěvnost 9

 

Neomezené oplácení

Síla | Pasivní

Neomezené oplácení Jednotka oplácí vždy, když k tomu má příležitost.

Jednotky: Gryf, Císařský gryf, Vodní elementál.

Střemhlavý útok

Síla | Pasivní

Střemhlavý útok Jednotka vzlétne a napadne VŠECHNY jednotky v cílové oblasti o velikosti 2x2 na začátku svého příštího kola, a to s +10 k útoku. Tento útok nelze oplácet. Poté jednotka přistane v blízkosti cílové oblasti.

Jednotky: Císařský gryf.

Rozseknutí

Síla | Pasivní

Rozseknutí Jednotka vždy udeří dvakrát. Napadené jednotky mají příležitost po prvním útoku oplácet.

Jednotky: Pirát mořských elfů.

Námořní boj

Síla | Pasivní

Námořní boj Při boji na lodi jednotka získá +3 k základnímu poškození, +3 ke zdraví. +3 k útoku, +3 k obraně. +3 k morálce, +3 ke štěstí. +3 k iniciativě, +3 k pohyblivosti.

Jednotky: Pirát mořských elfů.

Konstrukt

Síla | Pasivní

Konstrukt Tato jednotka je imunní vůči otravě, slepotě, ovlivnění mysli a efektům morálky. Nelze ji vyléčit ani oživit.

Jednotky: Shantirský golem, Shantirský titán.

Rána

Síla | Pasivní

Rána Kritické zásahy jednotky nelze oplácet a navíc způsobí, že napadená jednotka bude až do konce svého dalšího kola neschopna jednat.

Jednotky: Shantirský golem, Zemský elementál.

Nespoutaný

Síla | Pasivní

Nespoutaný Jednotka je imunní vůči všem druhům omezení pohybu.

Jednotky: Shantirský golem, Ničitel.

Démonské pokolení

Síla | Pasivní

Démonské pokolení Odolnost vůči ohni: Poškození utrpěné kouzly a efekty ohně je poloviční a účinnost nepřátelských ohnivých útoků je snížena o 25%.

Jednotky: Ničitel, Lilim.

Trysk

Síla | Pasivní

Trysk Jednotka zaútočí s bonusem +2 k útoku za každé překročené hrací pole mezi jednotkou a cílem.

Jednotky: Ničitel.

Imunita vůči ohni

Oheň | Pasivní

Imunita vůči ohni Jednotka se nemůže stát terčem negativních kouzel nebo efektů ohně. Poškození nepřátelskými útoky ohněm je poloviční.

Jednotky: Ohnivý elementál, Efreet, Ohnivý pták.

Prstenec

Oheň | Aktivní

Prstenec Jednotka uštědří XY Magie ohně ohnivého poškození všem jednotkám v cílové oblasti 3x3. Nelze použít, když jednotka bojuje zblízka.

Jednotky: Ohnivý elementál, Lilim.

Zranitelnost vodou

Voda | Pasivní

Zranitelnost vodou Jednotka utrpí o +25% větší poškození vodou.

Jednotky: Ohnivý elementál.

Imunita vůči vzduchu

Vzduch | Pasivní

Imunita vůči vzduchu Jednotka se nemůže stát terčem negativních kouzel nebo efektů vzduchu. Poškození nepřátelskými útoky vzduchem je poloviční.

Jednotky: Vzdušný elementál.

Zranitelnost zemí

Země | Pasivní

Zranitelnost zemí Jednotka utrpí o 25% větší poškození zemí.

Jednotky: Vzdušný elementál.

Úder a stažení

Síla | Pasivní

Úder a stažení Způsobuje 15 poškození (Ohněm) všem nepřátelským jednotkám.

Jednotky: Vzdušný elementál.

Imunita vůči zemi

Země | Pasivní

Imunita vůči zemi Jednotka se nemůže stát terčem negativních kouzel nebo efektů magie země. Poškození nepřátelskými útoky zemí je poloviční.

Jednotky: Zemský elementál.

Zranitelnost ohněm

Oheň | Pasivní

Zranitelnost ohněm Jednotka utrpí o 25% větší poškození ohněm.

Jednotky: Zemský elementál.

Imunita vůči vodě

Voda | Pasivní

Imunita vůči vodě Jednotka se nemůže stát terčem negativních kouzel nebo efektů vody. Poškození nepřátelskými útoky vodou je poloviční.

Jednotky: Vodní elementál, Kappa Shoya, Mořská panna.

Zranitelnost vzduchem

Vzduch | Pasivní

Zranitelnost vzduchem Jednotka utrpí o +25% větší poškození vzduchem.

Jednotky: Vodní elementál, Kappa Shoya, Mořská panna.

Magická absorpce

Základní | Pasivní

Magická absorpce Veškeré magické poškození obdržené z kouzel přidá Základní magie poškození základní magií k příštímu zásahu jednotky. Další poškození je limitováno počtem jednotek ve skupině vynásobeným jejich maximálním základním poškozením.

Jednotky: Shantirský titán.

Zakořenění

Země | Pasivní

Zakořenění Zasažené jednotky obdrží -3 k pohyblivosti po dobu 2 kol. Kriticky zasažené jednotky se nemohou hýbat a používat schopnosti založené na pohyblivosti až do konce svého příštího kola.

Jednotky: Shantirský titán.

Regenerace

Země | Pasivní

Regenerace Jednotka zregeneruje 20 bodů zdraví na konci svého kola.

Jednotky: Shantirský titán.

Imunita vůči světlu

Světlo | Pasivní

Imunita vůči světlu Jednotka se nemůže stát terčem negativních kouzel a efektů světla. Poškození nepřátelskými útoky světlem je poloviční.

Jednotky: Světelný elementál, Zlatý drak.

Aura čistoty

Světlo | Pasivní

Aura čistoty Jednotka a sousedícií přátelské jednotky jsou imunní vůči negativním efektům magie.

Jednotky: Zlatý drak.

Zranitelnost temnotou

Temnota | Pasivní

Zranitelnost temnotou Jednotka utrpí o +25% větší poškození temnotou.

Jednotky: Světelný elementál, Zlatý drak.

Dech světla

Světlo | Aktivní

Dech světla Jednotka sešle paprsek světla na nepřátelské jednotky. Kriticky zasažené jednotky jsou znehybněny až do konce svého příštího kola.

Jednotky: Zlatý drak.

Rozptýlená střela

Síla | Pasivní

Rozptýlená střela Jednotka zaútočí na všechny jednotky v cílové oblasti 3x3 a způsobí jim 50% bodů poškození.

Jednotky: Ještěr.

Odolnost vůči temnotě

Temnota | Pasivní

Odolnost vůči temnotě Poškození utrpěné kouzly a efekty temnoty je poloviční a účinnost nepřátelských útoků temnotou je snížena o 25%.

Jednotky: Stínový panter.

Zranitelnost světlem

Temnota | Pasivní

Zranitelnost světlem Jednotka utrpí o 25% větší poškození světlem.

Jednotky: Stínový panter, Elementál temnoty.

Defenziva

Síla | Pasivní

Defenziva Jednotka má neomezený počet oplácení a není možné ji až do začátku jejího příštího kola napadnout ze zálohy.

Jednotky: Černá garda.

Štít chaosu

Základní | Pasivní

Štít chaosu Nepřátelské jednotky utrpí náhodný negativní magický efekt při každém útoku zblízka a oplácení.

Jednotky: Efreet.

Implodující šíp

Základní | Pasivní

Implodující šíp Jednotka provede útok z dálky proti svému cíli. Všechny jednotky do vzdálenosti 3 polí od cílové jednotky budou k cílové jednotce přitaženy a otočeny. Jednou za boj.

Jednotky: Tajemný lučištník.

Silové šípy

Základní | Pasivní

Silové šípy Dálkové útoky jednotky ignorují 25% bodů obrany cíle.

Jednotky: Tajemný lučištník.

Imunita vůči temnotě

Temnota | Pasivní

Imunita vůči temnotě Jednotka se nemůže stát terčem negativních kouzel nebo efektů temnoty. Poškození nepřátelskými útoky temnotou je poloviční.

Jednotky: Elementál temnoty.

Žádné oplácení

Síla | Pasivní

Žádné oplácení Nepřátelské jednotky nemohou oplácet útok této jednotky.

Jednotky: Elementál temnoty.

Oslepující světlo

Světlo | Pasivní

Oslepující světlo Kritické zásahy jednotky způsobí, že napadená jednotka bude až do konce svého dalšího kola neschopna jednat.

Jednotky: Světelný elementál.

Sprška

Voda | Pasivní

Sprška Jednotka vystřelí na cíl v oblasti 3x3. Nelze použít, když jednotka bojuje zblízka. Zasažené jednotky získají -X k pohyblivosti po dobu 3 kol.

Jednotky: Mořská panna.

Korozivní jed

Země | Pasivní

Korozivní jed Cíl útoků (nikoli oplácení) od této jednotky obdrží -15 k obraně až do konce příštího tahu cíle.

Jednotky: Mantichóra.

Ochromující bodnutí

Země | Pasivní

Ochromující bodnutí Jednotka zaútočí zblízka a způsobí 50% bodů poškození, které nelze oplácet a navíc způsobí, že bude napadená jednotka až do konce svého příštího kola zneschopněna.

Jednotky: Mantichóra.

Aura ohně

Oheň | Pasivní

Aura ohně Jednotka a sousední přátelské jednotky jsou imunní vůči účinkům magie vody.

Jednotky: Ohnivý pták.

Znovuzrození

Oheň | Pasivní

Znovuzrození Jednou za bitvu se v případě usmrcení celé skupiny jednotek oživí polovina této skupiny bez jakýchkoli aktivních vlivů.

Jednotky: Ohnivý pták.

Škrcení

Síla | Pasivní

Škrcení Jednotky malé velikosti, které budou napadeny útokem nebo oplácením této jednotky, se nebudou moct hýbat až do začátku příštího tahu jednotky používající škrcení, tedy pokud nedojde k usmrcení nebo posunutí některé z dotčených jednotek.

Jednotky: Kraken.

Inkoustový postřik

Síla | Pasivní

Inkoustový postřik Všechny útoky zblízka mají 50% šanci minout. Efekt trvá do konce kola jednotky.

Jednotky: Kraken.

 

 

 

Odkazy


Dovednosti

Frakce
Reputace
Schopnosti jednotek
Schopnosti hrdinů

 

 

 

Discord

 

Ubisoft

Pegi 16

TOPlist

 

Copyright© DeadKarlos (27.2.2014) | SysAdmin: Night Storm