Neomezené oplácení
Jednotka oplácí vždy, když k tomu má příležitost.
Jednotky: Gryf, Císařský gryf, Vodní elementál.
|
Střemhlavý útok
Jednotka vzlétne a napadne VŠECHNY jednotky v cílové oblasti o velikosti 2x2 na začátku svého příštího kola, a to s +10 k útoku. Tento útok nelze oplácet. Poté jednotka přistane v blízkosti cílové oblasti.
Jednotky: Císařský gryf.
|
Rozseknutí
Jednotka vždy udeří dvakrát. Napadené jednotky mají příležitost po prvním útoku oplácet.
Jednotky: Pirát mořských elfů.
|
Námořní boj
Při boji na lodi jednotka získá +3 k základnímu poškození, +3 ke zdraví. +3 k útoku, +3 k obraně. +3 k morálce, +3 ke štěstí. +3 k iniciativě, +3 k pohyblivosti.
Jednotky: Pirát mořských elfů.
|
Konstrukt
Tato jednotka je imunní vůči otravě, slepotě, ovlivnění mysli a efektům morálky. Nelze ji vyléčit ani oživit.
Jednotky: Shantirský golem, Shantirský titán.
|
Rána
Kritické zásahy jednotky nelze oplácet a navíc způsobí, že napadená jednotka bude až do konce svého dalšího kola neschopna jednat.
Jednotky: Shantirský golem, Zemský elementál.
|
Nespoutaný
Jednotka je imunní vůči všem druhům omezení pohybu.
Jednotky: Shantirský golem, Ničitel.
|
Démonské pokolení
Odolnost vůči ohni: Poškození utrpěné kouzly a efekty ohně je poloviční a účinnost nepřátelských ohnivých útoků je snížena o 25%.
Jednotky: Ničitel, Lilim.
|
Trysk
Jednotka zaútočí s bonusem +2 k útoku za každé překročené hrací pole mezi jednotkou a cílem.
Jednotky: Ničitel.
|
Imunita vůči ohni
Jednotka se nemůže stát terčem negativních kouzel nebo efektů ohně. Poškození nepřátelskými útoky ohněm je poloviční.
Jednotky: Ohnivý elementál, Efreet, Ohnivý pták.
|
Prstenec
Jednotka uštědří X až Y ohnivého poškození všem jednotkám v cílové oblasti 3x3. Nelze použít, když jednotka bojuje zblízka.
Jednotky: Ohnivý elementál, Lilim.
|
Zranitelnost vodou
Jednotka utrpí o +25% větší poškození vodou.
Jednotky: Ohnivý elementál.
|
Imunita vůči vzduchu
Jednotka se nemůže stát terčem negativních kouzel nebo efektů vzduchu. Poškození nepřátelskými útoky vzduchem je poloviční.
Jednotky: Vzdušný elementál.
|
Zranitelnost zemí
Jednotka utrpí o 25% větší poškození zemí.
Jednotky: Vzdušný elementál.
|
Úder a stažení
Způsobuje 15 poškození (Ohněm) všem nepřátelským jednotkám.
Jednotky: Vzdušný elementál.
|
Imunita vůči zemi
Jednotka se nemůže stát terčem negativních kouzel nebo efektů magie země. Poškození nepřátelskými útoky zemí je poloviční.
Jednotky: Zemský elementál.
|
Zranitelnost ohněm
Jednotka utrpí o 25% větší poškození ohněm.
Jednotky: Zemský elementál.
|
Imunita vůči vodě
Jednotka se nemůže stát terčem negativních kouzel nebo efektů vody. Poškození nepřátelskými útoky vodou je poloviční.
Jednotky: Vodní elementál, Kappa Shoya, Mořská panna.
|
Zranitelnost vzduchem
Jednotka utrpí o +25% větší poškození vzduchem.
Jednotky: Vodní elementál, Kappa Shoya, Mořská panna.
|
Magická absorpce
Veškeré magické poškození obdržené z kouzel přidá poškození základní magií k příštímu zásahu jednotky. Další poškození je limitováno počtem jednotek ve skupině vynásobeným jejich maximálním základním poškozením.
Jednotky: Shantirský titán.
|
Zakořenění
Zasažené jednotky obdrží -3 k pohyblivosti po dobu 2 kol. Kriticky zasažené jednotky se nemohou hýbat a používat schopnosti založené na pohyblivosti až do konce svého příštího kola.
Jednotky: Shantirský titán.
|
Regenerace
Jednotka zregeneruje 20 bodů zdraví na konci svého kola.
Jednotky: Shantirský titán.
|
Imunita vůči světlu
Jednotka se nemůže stát terčem negativních kouzel a efektů světla. Poškození nepřátelskými útoky světlem je poloviční.
Jednotky: Světelný elementál, Zlatý drak.
|
Aura čistoty
Jednotka a sousedícií přátelské jednotky jsou imunní vůči negativním efektům magie.
Jednotky: Zlatý drak.
|
Zranitelnost temnotou
Jednotka utrpí o +25% větší poškození temnotou.
Jednotky: Světelný elementál, Zlatý drak.
|
Dech světla
Jednotka sešle paprsek světla na nepřátelské jednotky. Kriticky zasažené jednotky jsou znehybněny až do konce svého příštího kola.
Jednotky: Zlatý drak.
|
Rozptýlená střela
Jednotka zaútočí na všechny jednotky v cílové oblasti 3x3 a způsobí jim 50% bodů poškození.
Jednotky: Ještěr.
|
Odolnost vůči temnotě
Poškození utrpěné kouzly a efekty temnoty je poloviční a účinnost nepřátelských útoků temnotou je snížena o 25%.
Jednotky: Stínový panter.
|
Zranitelnost světlem
Jednotka utrpí o 25% větší poškození světlem.
Jednotky: Stínový panter, Elementál temnoty.
|
Defenziva
Jednotka má neomezený počet oplácení a není možné ji až do začátku jejího příštího kola napadnout ze zálohy.
Jednotky: Černá garda.
|
Štít chaosu
Nepřátelské jednotky utrpí náhodný negativní magický efekt při každém útoku zblízka a oplácení.
Jednotky: Efreet.
|
Implodující šíp
Jednotka provede útok z dálky proti svému cíli. Všechny jednotky do vzdálenosti 3 polí od cílové jednotky budou k cílové jednotce přitaženy a otočeny. Jednou za boj.
Jednotky: Tajemný lučištník.
|
Silové šípy
Dálkové útoky jednotky ignorují 25% bodů obrany cíle.
Jednotky: Tajemný lučištník.
|
Imunita vůči temnotě
Jednotka se nemůže stát terčem negativních kouzel nebo efektů temnoty. Poškození nepřátelskými útoky temnotou je poloviční.
Jednotky: Elementál temnoty.
|
Žádné oplácení
Nepřátelské jednotky nemohou oplácet útok této jednotky.
Jednotky: Elementál temnoty.
|
Oslepující světlo
Kritické zásahy jednotky způsobí, že napadená jednotka bude až do konce svého dalšího kola neschopna jednat.
Jednotky: Světelný elementál.
|
Sprška
Jednotka vystřelí na cíl v oblasti 3x3. Nelze použít, když jednotka bojuje zblízka. Zasažené jednotky získají -X k pohyblivosti po dobu 3 kol.
Jednotky: Mořská panna.
|
Korozivní jed
Cíl útoků (nikoli oplácení) od této jednotky obdrží -15 k obraně až do konce příštího tahu cíle.
Jednotky: Mantichóra.
|
Ochromující bodnutí
Jednotka zaútočí zblízka a způsobí 50% bodů poškození, které nelze oplácet a navíc způsobí, že bude napadená jednotka až do konce svého příštího kola zneschopněna.
Jednotky: Mantichóra.
|
Aura ohně
Jednotka a sousední přátelské jednotky jsou imunní vůči účinkům magie vody.
Jednotky: Ohnivý pták.
|
Znovuzrození
Jednou za bitvu se v případě usmrcení celé skupiny jednotek oživí polovina této skupiny bez jakýchkoli aktivních vlivů.
Jednotky: Ohnivý pták.
|
Škrcení
Jednotky malé velikosti, které budou napadeny útokem nebo oplácením této jednotky, se nebudou moct hýbat až do začátku příštího tahu jednotky používající škrcení, tedy pokud nedojde k usmrcení nebo posunutí některé z dotčených jednotek.
Jednotky: Kraken.
|
Inkoustový postřik
Všechny útoky zblízka mají 50% šanci minout. Efekt trvá do konce kola jednotky.
Jednotky: Kraken.
|