Neomezené opláceníSíla | Pasivní Jednotka oplácí vždy, když k tomu má příležitost. Jednotky: Gryf, Císařský gryf, Vodní elementál. |
Střemhlavý útokSíla | Pasivní Jednotka vzlétne a napadne VŠECHNY jednotky v cílové oblasti o velikosti 2x2 na začátku svého příštího kola, a to s +10 k útoku. Tento útok nelze oplácet. Poté jednotka přistane v blízkosti cílové oblasti. Jednotky: Císařský gryf. |
RozseknutíSíla | Pasivní Jednotka vždy udeří dvakrát. Napadené jednotky mají příležitost po prvním útoku oplácet. Jednotky: Pirát mořských elfů. |
Námořní bojSíla | Pasivní Při boji na lodi jednotka získá +3 k základnímu poškození, +3 ke zdraví. +3 k útoku, +3 k obraně. +3 k morálce, +3 ke štěstí. +3 k iniciativě, +3 k pohyblivosti. Jednotky: Pirát mořských elfů. |
KonstruktSíla | Pasivní Tato jednotka je imunní vůči otravě, slepotě, ovlivnění mysli a efektům morálky. Nelze ji vyléčit ani oživit. Jednotky: Shantirský golem, Shantirský titán. |
RánaSíla | Pasivní Kritické zásahy jednotky nelze oplácet a navíc způsobí, že napadená jednotka bude až do konce svého dalšího kola neschopna jednat. Jednotky: Shantirský golem, Zemský elementál. |
NespoutanýSíla | Pasivní Jednotka je imunní vůči všem druhům omezení pohybu. Jednotky: Shantirský golem, Ničitel. |
Démonské pokoleníSíla | Pasivní Odolnost vůči ohni: Poškození utrpěné kouzly a efekty ohně je poloviční a účinnost nepřátelských ohnivých útoků je snížena o 25%. Jednotky: Ničitel, Lilim. |
TryskSíla | Pasivní Jednotka zaútočí s bonusem +2 k útoku za každé překročené hrací pole mezi jednotkou a cílem. Jednotky: Ničitel. |
Imunita vůči ohniOheň | Pasivní Jednotka se nemůže stát terčem negativních kouzel nebo efektů ohně. Poškození nepřátelskými útoky ohněm je poloviční. Jednotky: Ohnivý elementál, Efreet, Ohnivý pták. |
PrstenecOheň | Aktivní Jednotka uštědří X až Y ohnivého poškození všem jednotkám v cílové oblasti 3x3. Nelze použít, když jednotka bojuje zblízka. Jednotky: Ohnivý elementál, Lilim. |
Zranitelnost vodouVoda | Pasivní Jednotka utrpí o +25% větší poškození vodou. Jednotky: Ohnivý elementál. |
Imunita vůči vzduchuVzduch | Pasivní Jednotka se nemůže stát terčem negativních kouzel nebo efektů vzduchu. Poškození nepřátelskými útoky vzduchem je poloviční. Jednotky: Vzdušný elementál. |
Zranitelnost zemíZemě | Pasivní Jednotka utrpí o 25% větší poškození zemí. Jednotky: Vzdušný elementál. |
Úder a staženíSíla | Pasivní Způsobuje 15 poškození (Ohněm) všem nepřátelským jednotkám. Jednotky: Vzdušný elementál. |
Imunita vůči zemiZemě | Pasivní Jednotka se nemůže stát terčem negativních kouzel nebo efektů magie země. Poškození nepřátelskými útoky zemí je poloviční. Jednotky: Zemský elementál. |
Zranitelnost ohněmOheň | Pasivní Jednotka utrpí o 25% větší poškození ohněm. Jednotky: Zemský elementál. |
Imunita vůči voděVoda | Pasivní Jednotka se nemůže stát terčem negativních kouzel nebo efektů vody. Poškození nepřátelskými útoky vodou je poloviční. Jednotky: Vodní elementál, Kappa Shoya, Mořská panna. |
Zranitelnost vzduchemVzduch | Pasivní Jednotka utrpí o +25% větší poškození vzduchem. Jednotky: Vodní elementál, Kappa Shoya, Mořská panna. |
Magická absorpceZákladní | Pasivní Veškeré magické poškození obdržené z kouzel přidá poškození základní magií k příštímu zásahu jednotky. Další poškození je limitováno počtem jednotek ve skupině vynásobeným jejich maximálním základním poškozením. Jednotky: Shantirský titán. |
ZakořeněníZemě | Pasivní Zasažené jednotky obdrží -3 k pohyblivosti po dobu 2 kol. Kriticky zasažené jednotky se nemohou hýbat a používat schopnosti založené na pohyblivosti až do konce svého příštího kola. Jednotky: Shantirský titán. |
RegeneraceZemě | Pasivní Jednotka zregeneruje 20 bodů zdraví na konci svého kola. Jednotky: Shantirský titán. |
Imunita vůči světluSvětlo | Pasivní Jednotka se nemůže stát terčem negativních kouzel a efektů světla. Poškození nepřátelskými útoky světlem je poloviční. Jednotky: Světelný elementál, Zlatý drak. |
Aura čistotySvětlo | Pasivní Jednotka a sousedícií přátelské jednotky jsou imunní vůči negativním efektům magie. Jednotky: Zlatý drak. |
Zranitelnost temnotouTemnota | Pasivní Jednotka utrpí o +25% větší poškození temnotou. Jednotky: Světelný elementál, Zlatý drak. |
Dech světlaSvětlo | Aktivní Jednotka sešle paprsek světla na nepřátelské jednotky. Kriticky zasažené jednotky jsou znehybněny až do konce svého příštího kola. Jednotky: Zlatý drak. |
Rozptýlená střelaSíla | Pasivní Jednotka zaútočí na všechny jednotky v cílové oblasti 3x3 a způsobí jim 50% bodů poškození. Jednotky: Ještěr. |
Odolnost vůči temnotěTemnota | Pasivní Poškození utrpěné kouzly a efekty temnoty je poloviční a účinnost nepřátelských útoků temnotou je snížena o 25%. Jednotky: Stínový panter. |
Zranitelnost světlemTemnota | Pasivní Jednotka utrpí o 25% větší poškození světlem. Jednotky: Stínový panter, Elementál temnoty. |
DefenzivaSíla | Pasivní Jednotka má neomezený počet oplácení a není možné ji až do začátku jejího příštího kola napadnout ze zálohy. Jednotky: Černá garda. |
Štít chaosuZákladní | Pasivní Nepřátelské jednotky utrpí náhodný negativní magický efekt při každém útoku zblízka a oplácení. Jednotky: Efreet. |
Implodující šípZákladní | Pasivní Jednotka provede útok z dálky proti svému cíli. Všechny jednotky do vzdálenosti 3 polí od cílové jednotky budou k cílové jednotce přitaženy a otočeny. Jednou za boj. Jednotky: Tajemný lučištník. |
Silové šípyZákladní | Pasivní Dálkové útoky jednotky ignorují 25% bodů obrany cíle. Jednotky: Tajemný lučištník. |
Imunita vůči temnotěTemnota | Pasivní Jednotka se nemůže stát terčem negativních kouzel nebo efektů temnoty. Poškození nepřátelskými útoky temnotou je poloviční. Jednotky: Elementál temnoty. |
Žádné opláceníSíla | Pasivní Nepřátelské jednotky nemohou oplácet útok této jednotky. Jednotky: Elementál temnoty. |
Oslepující světloSvětlo | Pasivní Kritické zásahy jednotky způsobí, že napadená jednotka bude až do konce svého dalšího kola neschopna jednat. Jednotky: Světelný elementál. |
SprškaVoda | Pasivní Jednotka vystřelí na cíl v oblasti 3x3. Nelze použít, když jednotka bojuje zblízka. Zasažené jednotky získají -X k pohyblivosti po dobu 3 kol. Jednotky: Mořská panna. |
Korozivní jedZemě | Pasivní Cíl útoků (nikoli oplácení) od této jednotky obdrží -15 k obraně až do konce příštího tahu cíle. Jednotky: Mantichóra. |
Ochromující bodnutíZemě | Pasivní Jednotka zaútočí zblízka a způsobí 50% bodů poškození, které nelze oplácet a navíc způsobí, že bude napadená jednotka až do konce svého příštího kola zneschopněna. Jednotky: Mantichóra. |
Aura ohněOheň | Pasivní Jednotka a sousední přátelské jednotky jsou imunní vůči účinkům magie vody. Jednotky: Ohnivý pták. |
ZnovuzrozeníOheň | Pasivní Jednou za bitvu se v případě usmrcení celé skupiny jednotek oživí polovina této skupiny bez jakýchkoli aktivních vlivů. Jednotky: Ohnivý pták. |
ŠkrceníSíla | Pasivní Jednotky malé velikosti, které budou napadeny útokem nebo oplácením této jednotky, se nebudou moct hýbat až do začátku příštího tahu jednotky používající škrcení, tedy pokud nedojde k usmrcení nebo posunutí některé z dotčených jednotek. Jednotky: Kraken. |
Inkoustový postřikSíla | Pasivní Všechny útoky zblízka mají 50% šanci minout. Efekt trvá do konce kola jednotky. Jednotky: Kraken. |
Dovednosti |
---|
Síla
|
Schopnosti hrdinů
|
Copyright© DeadKarlos (27.2.2014) | SysAdmin: Night Storm