Průraznost zbrojeSíla | Pasivní Dálkový útok jednotky ignoruje obranu cílové jednotky. Jednotky: Traper. |
Rána do zadSíla | Pasivní Účinnost útoku zclela ze zálohy je zvýšena o 50 procent. Jednotky: Asasín, Stín. |
Otrávené čepeleTemnota | Aktivní Zasažené jednotky utrpí na začátku svého kola další poškození. Účinnost začíná na 2 poškození temnotou za každý stín a zvyšuje se v každém kole o 2 za každý stín. Trvá po dobu 3 kol. Jednotky: Stín. |
Imunita vůči zemiZemě | Pasivní Jednotka se nemůže stát terčem negativních kouzel nebo efektů magie země. Poškození nepřátelskými útoky zemí je poloviční. Jednotky: Troglodyt, Podsvětec. |
SlepotaSíla | Pasivní Jednotka je přirozeně slepá, a proto je imunní vůči efektům oslepení. Jednotky: Troglodyt, Podsvětec. |
OkouzleníTemnota | Pasivní Kriticky zasažené jednotky jsou znehybněny až do konce svého příštího kola nebo do chvíle kdy jsou napadeny. Jednotky: Medúza, Medúzí kouzelnice. |
Mobilní střelecSíla | Pasivní Jednotka se může buď pohnout a pak střílet nebo nejdříve střílet a pak se pohybovat. Jednotky: Medúzí kouzelnice. |
KonstruktSíla | Pasivní Tato jednotka je imunní vůči otravě, slepotě, ovlivnění mysli a efektům morálky. Nelze ji vyléčit ani oživit. Jednotky: Chodec, Bezduchý. |
Imunita vůči temnotěTemnota | Pasivní Jednotka se nemůže stát terčem negativních kouzel nebo efektů temnoty. Poškození nepřátelskými útoky temnotou je poloviční. Jednotky: Chodec, Bezduchý. |
Srdce temnotyTemnota | Pasivní Jednotka a sousedící přátelské jednotky jsou odolné vůči světlu a sousedící nepřátelské jednotky jsou zranitelné temnotou. Jednotky: Bezduchý. |
Preventivní úderSíla | Pasivní Jednotka oplácí dříve, než je zasažena. Jednotky: Minotaur, Minotauří garda. |
Žádné opláceníSíla | Pasivní Nepřátelské jednotky nemohou oplácet útok této jednotky. Jednotky: Minotauří garda. |
Sžírající dechTemnota | Pasivní Jednotka dýchá na nepřátelské jednotky kužel temné magie. Zasažené jednotky utrpí polovinu poškození útokem na začátku svého příštího kola a 25% v kole dalším. Jednotky: Stínový drak, Černý drak. |
Magická imunitaZákladní | Pasivní Jednotka se nemůže stát cílem negativních kouzel nebo efektů jakékoli magické školy. Veškeré magické poškození nepřátelskými útoky je poloviční. Jednotky: Černý drak. |
Šest hlavSíla | Pasivní Jednotka zasáhne všechny sousedící nepřátelské jednotky v širokém úhlu kolem cílové jednotky. Jednotky: Jeskynní hydra, Temná hydra. |
Vysátí životaTemnota | Pasivní Zásah jednotky obnoví zdraví v hodnotě poloviny uštědřeného poškození. Toto vyléčení také oživí padlé jednotky. Jednotky: Temná hydra. |
Smrtící plášťTemnota | Aktivní Zahalí cílovou přátelskou jednotku do smrtícího pláště. Až bude tato jednotka příště napadena zblízka, smrtící plášť způsobí 30 poškození temnotou útočníkovi. Dokonalé válečnictví odemyká: Smrtící pláš't na konci bojového kola exploduje. Jednotky: Zrůda bez tváře (Podůrná jednotka). |
Dovednosti |
---|
Síla
|
Schopnosti hrdinů
|
Copyright© DeadKarlos (27.2.2014) | SysAdmin: Night Storm