Kobka - Schopnosti jednotek - Dovednosti | Heroes 7 CZ
Heroes 7Dovednosti › Schopnosti jednotek

Schopnosti jednotek Kobky


DeadKarlos | 13. dubna 2023 | Návštěvnost 74

 

Průraznost zbroje

Síla | Pasivní

Průraznost zbroje Dálkový útok jednotky ignoruje obranu cílové jednotky.

Jednotky: Traper.

Rána do zad

Síla | Pasivní

Rána do zad Účinnost útoku zclela ze zálohy je zvýšena o 50 procent.

Jednotky: Asasín, Stín.

Otrávené čepele

Temnota | Aktivní

Otrávené čepele Zasažené jednotky utrpí na začátku svého kola další poškození. Účinnost začíná na 2 poškození temnotou za každý stín a zvyšuje se v každém kole o 2 za každý stín. Trvá po dobu 3 kol.

Jednotky: Stín.

Imunita vůči zemi

Země | Pasivní

Imunita vůči zemi Jednotka se nemůže stát terčem negativních kouzel nebo efektů magie země. Poškození nepřátelskými útoky zemí je poloviční.

Jednotky: Troglodyt, Podsvětec.

Slepota

Síla | Pasivní

Slepota Jednotka je přirozeně slepá, a proto je imunní vůči efektům oslepení.

Jednotky: Troglodyt, Podsvětec.

Okouzlení

Temnota | Pasivní

Okouzlení Kriticky zasažené jednotky jsou znehybněny až do konce svého příštího kola nebo do chvíle kdy jsou napadeny.

Jednotky: Medúza, Medúzí kouzelnice.

Mobilní střelec

Síla | Pasivní

Mobilní střelec Jednotka se může buď pohnout a pak střílet nebo nejdříve střílet a pak se pohybovat.

Jednotky: Medúzí kouzelnice.

Konstrukt

Síla | Pasivní

Konstrukt Tato jednotka je imunní vůči otravě, slepotě, ovlivnění mysli a efektům morálky. Nelze ji vyléčit ani oživit.

Jednotky: Chodec, Bezduchý.

Imunita vůči temnotě

Temnota | Pasivní

Imunita vůči temnotě Jednotka se nemůže stát terčem negativních kouzel nebo efektů temnoty. Poškození nepřátelskými útoky temnotou je poloviční.

Jednotky: Chodec, Bezduchý.

Srdce temnoty

Temnota | Pasivní

Srdce temnoty Jednotka a sousedící přátelské jednotky jsou odolné vůči světlu a sousedící nepřátelské jednotky jsou zranitelné temnotou.

Jednotky: Bezduchý.

Preventivní úder

Síla | Pasivní

Preventivní úder Jednotka oplácí dříve, než je zasažena.

Jednotky: Minotaur, Minotauří garda.

Žádné oplácení

Síla | Pasivní

Žádné oplácení Nepřátelské jednotky nemohou oplácet útok této jednotky.

Jednotky: Minotauří garda.

Sžírající dech

Temnota | Pasivní

Sžírající dech Jednotka dýchá na nepřátelské jednotky kužel temné magie. Zasažené jednotky utrpí polovinu poškození útokem na začátku svého příštího kola a 25% v kole dalším.

Jednotky: Stínový drak, Černý drak.

Magická imunita

Základní  | Pasivní

Magická imunita Jednotka se nemůže stát cílem negativních kouzel nebo efektů jakékoli magické školy. Veškeré magické poškození nepřátelskými útoky je poloviční.

Jednotky: Černý drak.

Šest hlav

Síla | Pasivní

Šest hlav Jednotka zasáhne všechny sousedící nepřátelské jednotky v širokém úhlu kolem cílové jednotky.

Jednotky: Jeskynní hydra, Temná hydra.

Vysátí života

Temnota | Pasivní

Vysátí života Zásah jednotky obnoví zdraví v hodnotě poloviny uštědřeného poškození. Toto vyléčení také oživí padlé jednotky.

Jednotky: Temná hydra.

Smrtící plášť

Temnota | Aktivní

Smrtící plášť Zahalí cílovou přátelskou jednotku do smrtícího pláště. Až bude tato jednotka příště napadena zblízka, smrtící plášť způsobí 30 poškození temnotou útočníkovi. Dokonalé válečnictví odemyká: Smrtící pláš't na konci bojového kola exploduje.

Jednotky: Zrůda bez tváře (Podůrná jednotka).

 

 

 

Odkazy


Dovednosti

Frakce
Reputace
Schopnosti jednotek
Schopnosti hrdinů

 

 

 

Discord

 

Ubisoft

Pegi 16

TOPlist

 

Copyright© DeadKarlos (27.2.2014) | SysAdmin: Night Storm