Průraznost zbroje
Dálkový útok jednotky ignoruje obranu cílové jednotky.
Jednotky: Traper.
|
Rána do zad
Účinnost útoku zclela ze zálohy je zvýšena o 50 procent.
Jednotky: Asasín, Stín.
|
Otrávené čepele
Zasažené jednotky utrpí na začátku svého kola další poškození. Účinnost začíná na 2 poškození temnotou za každý stín a zvyšuje se v každém kole o 2 za každý stín. Trvá po dobu 3 kol.
Jednotky: Stín.
|
Imunita vůči zemi
Jednotka se nemůže stát terčem negativních kouzel nebo efektů magie země. Poškození nepřátelskými útoky zemí je poloviční.
Jednotky: Troglodyt, Podsvětec.
|
Slepota
Jednotka je přirozeně slepá, a proto je imunní vůči efektům oslepení.
Jednotky: Troglodyt, Podsvětec.
|
Okouzlení
Kriticky zasažené jednotky jsou znehybněny až do konce svého příštího kola nebo do chvíle kdy jsou napadeny.
Jednotky: Medúza, Medúzí kouzelnice.
|
Mobilní střelec
Jednotka se může buď pohnout a pak střílet nebo nejdříve střílet a pak se pohybovat.
Jednotky: Medúzí kouzelnice.
|
Konstrukt
Tato jednotka je imunní vůči otravě, slepotě, ovlivnění mysli a efektům morálky. Nelze ji vyléčit ani oživit.
Jednotky: Chodec, Bezduchý.
|
Imunita vůči temnotě
Jednotka se nemůže stát terčem negativních kouzel nebo efektů temnoty. Poškození nepřátelskými útoky temnotou je poloviční.
Jednotky: Chodec, Bezduchý.
|
Srdce temnoty
Jednotka a sousedící přátelské jednotky jsou odolné vůči světlu a sousedící nepřátelské jednotky jsou zranitelné temnotou.
Jednotky: Bezduchý.
|
Preventivní úder
Jednotka oplácí dříve, než je zasažena.
Jednotky: Minotaur, Minotauří garda.
|
Žádné oplácení
Nepřátelské jednotky nemohou oplácet útok této jednotky.
Jednotky: Minotauří garda.
|
Sžírající dech
Jednotka dýchá na nepřátelské jednotky kužel temné magie. Zasažené jednotky utrpí polovinu poškození útokem na začátku svého příštího kola a 25% v kole dalším.
Jednotky: Stínový drak, Černý drak.
|
Magická imunita
Jednotka se nemůže stát cílem negativních kouzel nebo efektů jakékoli magické školy. Veškeré magické poškození nepřátelskými útoky je poloviční.
Jednotky: Černý drak.
|
Šest hlav
Jednotka zasáhne všechny sousedící nepřátelské jednotky v širokém úhlu kolem cílové jednotky.
Jednotky: Jeskynní hydra, Temná hydra.
|
Vysátí života
Zásah jednotky obnoví zdraví v hodnotě poloviny uštědřeného poškození. Toto vyléčení také oživí padlé jednotky.
Jednotky: Temná hydra.
|
Smrtící plášť
Zahalí cílovou přátelskou jednotku do smrtícího pláště. Až bude tato jednotka příště napadena zblízka, smrtící plášť způsobí 30 poškození temnotou útočníkovi. Dokonalé válečnictví odemyká: Smrtící pláš't na konci bojového kola exploduje.
Jednotky: Zrůda bez tváře (Podůrná jednotka).
|