GnollGnollové patří mezi řadu zvířecích lidí stvořených čaroději z Domu chiméry, kteří ovládali umění spojování lidí a zvířat. Gnoll je napůl člověkem a napůl hyenou a jeho úkolem je stopovat a bez zastavení pronásledovat pach nepřátel. Jakmile jsou nepřátelé nalezeni, gnollové se raději drží vřavy stranou a útočí pomocí svých vhracích nožů.
Vlastnosti
|
Gnollí lovec
|
HarpyjeHarpyje jsou napůl lidmi a napůl dravými ptáky. Původně byly stvořeny pro role průzkumníků, poslů a lehkých jednotek v řadách čarodějných armád. Svou svobodu si získaly splu s orky, kteří je přijali za své spojence a považují je za oblíbence Nebeského otce.
Vlastnosti
Schopnosti
|
Fúrie
|
TyranVšichni orkové se rodí jako válečníci a není nic, po čem by toužili více, než po bitevní vřavě, ve které krev nepřátel teče jako řeka. Jejich obvyklou taktikou je jednoduchý náběh vstříc nepřátelům a spolehnutí se na počet, rychlost, tvrdost a odolnost. Křižáci Říše je proto často nazývají barbary.
Vlastnosti
Schopnosti
|
Drtič
|
KentaurKentauři jsou stejně jako harpyje a gnollové zvířecími lidmi stvořenými čaroději ze Sedmi měst. Kentauři jsou napůl lidmi a napůl koňmi a původně byli stvořeni k roli průzkumníků a mobilních lučištníků čarodějných armád, ale nakonec se z nich stali spíše otroci, dělali posly a tahali povozy. Vzhledem k tomu, že je kentaur zároveň ořem i jezdcem, může vypálit smrtící šíp a stáhnout se na jiné místo, případně může nejprve někam odběhnout a poté vystřelit z nejvýhodnější pozice.
Vlastnosti
Schopnosti
|
Kentauří nájezdník
|
Písečný wyvernWyverni jsou potomky létajících plazů, jejichž těla byla zmutována dračí krví během Mýtického věku. Přestože jsou wyverni menší než draci, jsou to stále ohromující zvířata. Mají velká netopýří křídla a jejich tělo je pokryto plazími šupinami. Píseční wyverni se nachází v poušti Sahaar, jsou napojeni na magii země a disponují schopností regenerace.
Vlastnosti
Schopnosti
|
Jedovatý wyvern
|
Baziliščí jezdecBazilišci mají šupiny, jsou oškliví a vůbec na ně není radno pohledět. Jsou to velcí plazi nacházející se v opuštěných oblastech. Patří mezi řadu podivných bytostí, které vznikly po bitvách Mýtického věku, kdy krev raněných draků stékala po tváři Ashanu a z primitivních zvířat tvořila magické bytosti. Nejnebezpečnější zbraní baziliška je schopnost pohledem dočasně měnit nepřátele v kámen.
Vlastnosti
Schopnosti
|
Baziliščí kopiník
|
KyklopStejně jako goblini i kyklopové byli považováni za "nezdar" při experimentech s orky. Zrodili se z krve velkých démonů a stali se z nich obří giganti s tělem a myslí pokřivenými chaotickými výtrysky. Řada frakcí by jejich moc ovládla pro sebe, ale pouze orkové mají sílu, trpělivost a odvahu je "ochočit" a dát jim místo ve svých vesnicích v rolích neúnavných dělníků. Na bojišti pak kyklopové plní roli těžkých útočných jednotek a "obléhacích strojů".
Vlastnosti
Schopnosti
|
Rozzuřený kyklop
|
BehemotO těchto obřích opičích bytostech přebývajících ve skalistých horách Sahaaru se toho moc neví. Učenci předpokládají, že jsou to ty samé bytosti, kterým se ve starých legendách říká behemoti. Dlouhé pařáty behemotů jsou nesmírně ostré a dokáží si poradit s většinou materiálů.
Vlastnosti
Schopnosti
|
Starobylý behemot
|
Ochočený kyklop - Obléhací jednotkaSíla kyklopů je tak obrovská, že jsou často nasazováni v roli obléhacích strojů při ničení bran, věží nebo městských hradeb. Tato gargantuovská monstra jsou tak divoká a nezkrotná, že se jich bojí i orkové a pomocí těžkých řetězů jim brání ve zničení svého okolí. Poškození se stupňuje: 1. (75-115), 2. (100-150), 3. (135-195), 4. (180-240), 5. (245-285)
Vlastnosti
|
Balista azylu - Útočná a podpůrná jednotkaAby se šaman stal snovým chodcem, musí nejprve podniknout výpravu do duchovního světa, aby se zde setkal s duchy svých předků. Po ovládnutí zuřivého chaosu v těle a duši, který cestu provází, může snový chodec využít sil Matky země k tomu, aby pomohla jeho kmeni s léčivými rituály a útočnou magií. Poškození se stupňuje: 1. (16-24), 2. (29-41), 3. (38-52), 4. (42-58), 5. (60-80) Leczy PŻ własnych jednostek (1). Wrogim zadaje obrażenia od Ziemi (2): (1) Poz. 1: 20 PŻ Poz. 2: 40 PŻ Poz. 3: 60 PŻ Poz. 4: 120 PŻ Poz. 5: 300 PŻ(2) Poz. 1: 20-28 Poz. 2: 35-48 Poz. 3: 45-62 Poz. 4: 50-68 Poz. 5: 70-95
Vlastnosti
Schopnosti
|
Frakce |
|---|
|
|
Copyright© DeadKarlos (27.2.2014) | SysAdmin: Night Storm