GryfGryfové byli stvořeni v Mýtickém věku při spontánním magickém splynutí lvů a orlů. V tu dobu byl povrch Ashanu zavlažován dražími žilami, pozůstatky po válkách dračích bohů. Zvířata z těchto nezkrocených řek dračí krve často pili a odnesla si trvalé následky. Staré bestiáře tvrdí, že těmto úžasným tvorům dal vzniknout soucitný čin, kdy orel zachránil z rozbouřené řeky lva, který se v ní topil. Vlastnosti Poškození: 2-5 Život: 22 Štěstí: 0 Cena: 90 Schopnosti
|
Císařský gryfBěhem Roků léčení byli elfští kováři údajně tak nadšeni harmonickým spojením lidí a gryfů, že jim prozradili tajemství hvězdného stříbra. Tento kov je nesmírně silný a lehký při správném zacházení se z něj dá vyrobit účinná zbroj pro létající gryfy. Důkazem tohoto dlouho zapomenutého přátelství jsou tajemné elfské znaky na zbrojích císařských gryfů. Vlastnosti Poškození: 3-5 Život: 24 Štěstí: 0 Cena: 117 Schopnosti
|
Pirát mořských elfůMořští elfové známi jako Shaldané, "děti moře", kdysi patřili shantirské říši. nyní jsou však nomády oceánu a potulují se po ashanských mořích. Uctívají jak Sylvannu (za její dary), tak Shalassu (za její pohostninnost). Každý mořský elf patří do určitého klanu, kterému říká posádka, a zachovává mu naprostou věrnost. V závislosti na své posádce mohou být mořští elfové průzkumníky, kupci nebo piráty. Vlastnosti Poškození: 3-4 Život: 23 Štěstí: 5 Cena: 120 Schopnosti
|
Shantirský golemMoc a trvanlivost golema závisí na několika věcech. Na kvalitě sochařské práce, na kvalitě použitých materiálů a na dovednosti a péči, s jakou je očarování provedeno. Jelikož golemové vytvořeni ještě starobylou shantirskou civilizací stále kráčejí po odlehkých oblastech a zapomenutých troskách, řemeslné umění, které za nimi stálo, muselo být vskutku úžasné. Vlastnosti Poškození: 5-8 Život: 40 Štěstí: 10 Cena: 150 Schopnosti
|
Kappa ShoyaKappové bývají někdy žertem označováni za potomky ropuchy a želvy. Ve skutečnosti jsou to menší vodní duchové spojení s řekami a jezery, které k materiálnímu světu váže jejich spojenectví s nagskými kněžími. Vlastnosti Poškození: 2-2 Život: 17 Štěstí: 5 Cena: 30 Schopnosti
|
JeštěrJeštěří lidé jsou zvířecí lidé stvoření čaroději z Domu chiméry. Přestože existují záznamy o ještěřích lidech stvořených vrtošivým čarodějem Agarem, bytosti, které se pohybují v bažinách a zátokách Agynského poloostrova, jsou pravděpodobně mnohem mladší. Vlastnosti Poškození: 2-3 Život: 10 Štěstí: 5 Cena: 55 Schopnosti
|
Stínový panterOrkové z Ostrovů Pao hovoří o legendární bytosti zvané stínový panter, který je ještě větší a udatnější než již tak hodně silný paoský jaguár. Stínoví panteři skutečně existují a nejsou to žádné obyčejné kočky. Jejich spřízněnost se silami temnoty z nich činí nejhorší predátory ostrovů. Vlastnosti Poškození: 3-5 Život: 22 Štěstí: 0 Cena: 90 Schopnosti
|
Černá gardaZakládající členové Černé gardy byli kdysi součástí slavné roty známé jako Bouřná garda. Vzhledem k tomu, že tito žoldáci dali před kodexem cti Větrných mečů přednost své chamtivosti, nakonec byli z Bouřné gardy vyhnáni a museli si založit vlastní rotu. Členové Černé gardy jsou ochotni přijmout jakýkoli kontrakt, pokud budou splněny jejich cenové podmínky. Vlastnosti Poškození: 3-7 Život: 35 Štěstí: 5 Cena: 100 Schopnosti
|
NičitelPekelníci jsou služebníky Ur-Khraga, démonského pána destrukce. Dají se snadno poznat podle svých obřích rohů, pěstí pokrytých čedičem a kopyt. V bitvě se nezastavitelně (a někdy slepě) vrhají do nepřátelských řad, nabodávají je na kůl a drží mácháním obříma rukama, případně je rozdupou tak, že z nich zůstane jen krvavá louže. Vlastnosti Poškození: 8-12 Život: 33 Štěstí: 15 Cena: Schopnosti
|
LilimNěkteré děti Ashy přislíbily svou věrnost Urgashovi a lordům Sheoghu a po své smrti povstali jako inkubové nebo sukuby. Díky svému "smrtelnickému" původu jsou užitečnými špiony, infiltrátory a diplomaty. K plnění své role mají k dispozici moc iluze, okouzlování a měnění tvarů. Lilim nahlíží na smrt jako na přehradu k vášnivé smrti a častokrát líbají své padlé soky ve chvíli, kdy poslední záblesk světla opouští jejich oči. Vlastnosti Poškození: 15-18 Život: 100 Štěstí: 15 Cena: 1500 Schopnosti
|
Ohnivý elementálKdyž zloba Arkatha, dračího boha ohně, naroste do takové míry, že provází bariéru mezi živelnou sférou ohně a světem Ashanu, může tato zuřivost vytvořit vlnu živelné magie, která dá vzniknout prudkým a zlým ohnivým elementálům. Intenzita a příčina plamene pak do určité míry ovlivňují osobnost a moc elementála. Většina se jich rodí při spontánních lesních požárech, jiní vznikají v nezvyklých lávových tocích nebo při sopečných erupcích. Vlastnosti Poškození: 25-35 Život: 100 Štěstí: 5 Cena: 3500 1 Schopnosti
|
Vzdušný elementálKruté větry, které následují dračí žily podél hlubokých prospastí, útesů vysokých hor nebo otevřených plání s sebou nesou mocné smotky elementální energie. Mnohokrát se stalo, že tyto energetické částice kondenzovaly a daly vzniknout vzdušným elementálům. Spontánní objevy jsou také pozorovány při zuřivých bouřích, hurikánech a tornádech bičujících povrch Ashanu. Vlastnosti Poškození: 25-35 Život: 130 Štěstí: 5 Cena: 3500 1 Schopnosti
|
Zemský elementálZemští elementálové obvykle vznikají na minerálních ložiscích poblíž dračích žil. Ti nejsilnější se pak rodí při zemětřeseních a sesuvech půdy. Přestože jsou tito duchové vždy alespoň částečně tvořeni kamením, druh tohoto kamene a tím pádem i podoba elementála se liší podle dané polohy. Vlastnosti Poškození: 25-35 Život: 240 Štěstí: 5 Cena: 3500 1 Schopnosti
|
Vodní elementálVodní elementálové povstávají z moří, řek, jezer nebo ledovců. Mohou tedy vzniknout na všech místech, kde je přítomna moc Shalassy, dračí bohyně vody nebo tam, kde dračí žíla pulsuje magií vody. Mohou být tvořeni křišťálově čistou vodou, mořskou pěnou, mlhou a mračny, sněhovými vločkami nebo kousky ledu, dokonce i bahnitou a stojatou vodou, pokud elementál vznikne v bažině nebo deltě řeky. Vlastnosti Poškození: 25-35 Život: 120 Štěstí: 5 Cena: 3500 1 Schopnosti
|
Světelný elementálSvětelní elementálové se obvykle objevují za úsvitu, kdy se bledé narůžovělé světlo láme v oblacích a rose a nabývá viditelné formy. Tito nádherní duchové jsou přátelští a trochu vrtošiví. Často pomáhají ztraceným pocestným. Světelní elementálové nemají žádnou filozofickou spřízněnost a soudí čistotu srdce těch, které potkají, na základě vlastních standardů. Vlastnosti Poškození: 20-30 Život: 150 Štěstí: 15 Cena: 6000 1 1 Schopnosti
|
|
EfreetEfreeti jsou chaotickými protějšky džinů, ale není známo, zda tyto magické bytosti sdílí společný původ. Věří se, že alespoň někteří efreeti byli původně ambiciózními (a pošetilými) čaroději, kteří se pokusili dostat džinskou esenci do vlastních těl. Protože ale nebyli schopni ovládnout své nově nabyté síly, podlehli jim a znovuzrodili se jako chaotičtí duchové. Vlastnosti Poškození: 16-26 Život: 166 Štěstí: 15 Cena: Schopnosti
|
Mořská pannaMořské panny jsou napůl lidmi a napůl delfíny. Původně byly využívány k hlídkování, průzkumu a plavbám po pobřežích území čarodějů. Země Sedmi měst jsou ale z velké části tvořeny pouští, a tak většina mořských panen vodu příliš často nevidí. Postupně se tak z mořských panen stávají domácí mazlíčci svých nadutých pánů. V důsledku tak mořské panny nesehrály v orkském povstání aktivní roli a velice rády v jejím chaosu raději zmizely. Od té doby si víceméně volně žijí v mořích, kde nemají příliš mnoho přirozených predátorů ani starostí. Vlastnosti Poškození: 5-9 Život: 41 Štěstí: 0 Cena: 300 Schopnosti
|
Tajemný lučištníkMagii lze používat řadou způsobů. Magičtí lučištníci, jak už jejich název napovídá, ovládli umění očarování vlastních šípů magickými silami. Ve výsledku jsou tak schopni výkonů, o jakých se běžnému lučištníkovi může jenom snít. Řada z nich využívá svůj talent při nájemných vraždách ve službách organizace Černý tesák. Vlastnosti Poškození: 5-12 Život: 26 Štěstí: 5 Cena: 220 Schopnosti
|
MantichóraMantichóra je magickou bytostí stvořenou během Tajemného věku. V té době byl povrch Ashanu zavlažován dračími žilami. Bytosti, které se těchto nezkrocených řek dračí krve napily, byly trvale jejich mocnou magií změněny. Mantichóra vykazuje znaky rozličných zvířat (lva, netopýra a škorpióna) a je známa svým jedovatým trnem. Vlastnosti Poškození: 8-11 Život: 62 Štěstí: 0 Cena: 240 Schopnosti
|
Ohnivý pták, Kraken
Shantirský titánPrvní titáni byli postaveni shantirskou civilizací během Mýtického věku. Jsou to enormní a složité konstrukty rozpohybované magickými silami. Většina z nich padla, nebo byla zničena během velkých válek tohoto období. Několik vzácných kusů však zničení uniklo. Přesně ty pak hledají čarodějové, zejména z Domu matérie. Samozřejmě se stává, že shantirský titán je nejen v neporušeném stavu, ale ještě "žije"... a rozhodně není rád, když jej někdo ruší. Vlastnosti Poškození: 46-63 Život: 510 Štěstí: 10 Cena: 6000 3 1 Schopnosti
|
Zlatý drakZlatí draci jsou avatary Elratha, dračího boha Světla. Tito majestátní a mocní plazi s obřím peřím jsou těžko polapitelní a jen zřídkakdy komunikují s jinými obyvateli Ashanu, dokonce ani s Elrathovými uctívači ne. Někteří učenci tvrdí, že skutečné světlo musí zůstat ideálem, a proto musí být nedostižené. A skutečně, v průběhu historie se jen několika rytířům dostalo pomoci přátelských zlatých draků při plnění vznešených úkolů. Vlastnosti Poškození: 33-55 Život: 444 Štěstí: 11 Cena: 6000 3 1 Schopnosti
|
Ohnivý ptákOhnivý pták je velkým duchem ohně a v řadě ohledů se podobá prastarému fénixovi. Často je s ním také zaměňován. Tato nápadná bytost je inkarnací všepohlcujícího kotlíku, který je nezastavitelný a neuhasitelný. Vlastnosti Poškození: 52-54 Život: 230 Štěstí: 0 Cena: 3800 3 Schopnosti
|
KrakenBěhem válek stvoření byla po celém povrchu Ashanu rozlita krev draků, a to včetně krve Urgashe, draka Chaosu. Tato krev znetvořila divoký život a dala vzniknout různým šíleným zrůdnostem. Kraken zrozený v nejtemnějších hlubinách ashanských oceánů patří mezi ně. Vlastnosti Poškození: 45-56 Život: 345 Štěstí: 0 Cena: 3000 Schopnosti
|
Copyright© DeadKarlos (27.2.2014) | SysAdmin: Night Storm