Žádné oplácení
Nepřátelské jednotky nemohou oplácet útok této jednotky.
Jednotky: Víla.
|
Synergie entů
Tato jednotka a sousedící přátelské jednotky mají +5 k obraně. Jednotka vyléčí sousedící přátelské enty na konci svého kola o 1 bod zdraví.
Jednotky: Dryáda, Dubová dryáda.
|
Dar života
Obnovení Matky entů také kromě regenerace oživí dryády.
Jednotky: Dubová dryáda.
|
Dvojitý výstřel
Jednotka udeří podruhé, pokud svým prvním útokem z dálky zabije alespoň jednoho nepřítele. Napadené jednotky mají příležitost po prvním útoku oplácet.
Jednotky: Mistrovský lovec.
|
Listové dýky
Jednou za bitvu může jednotka vystřelit s plným dostřelem na všechny nepřátelské jednotky v řadě. Tato střela ignoruje obranu a krytí.
Jednotky: Druid, Druidský stařešina.
|
Trny
Pokryje oblast 2x2 dřevěnými trny na dobu 3 bojových kol. Pokud se nepřátelské jednotky začínají své kolo na trnech pohnou, obdrží -3 k pohyblivosti a 10 poškození zemí za každého staršího druida.
Jednotky: Druidský stařešina.
|
Ostražitost
Jednotku nelze napadnout ze zálohy.
Jednotky: Tanečník čepele, Mistr čepele.
|
Vířivá smrt
Jednotka napadá všechny sousedící nepřátelské jednotky.
Jednotky: Mistr čepele.
|
Nespoutaný
Jednotka je imunní vůči všem druhům omezení pohybu.
Jednotky: Měsíční laň, Sluneční jelen.
|
Inspirující přítomnost
Jednotka a sousedí přátelské jednotky mají +20 k morálce a ke štěstí.
Jednotky: Sluneční jelen.
|
Imunita vůči zemi
Jednotka se nemůže stát terčem negativních kouzel nebo efektů magie země. Poškození nepřátelskými útoky zemí je poloviční.
Jednotky: Zelený drak, Smaragdový drak.
|
Regenerace
Jednotka zregeneruje 300 bodů zdraví na konci svého kola.
Jednotky: Zelený drak, Smaragdový drak.
|
Kyselinový dech
Jednotka dýchá na nepřátelské jednotky kužel kyseliny. Zasažené jednotky utrpí polovinu poškození útokem na začátku svého příštího kola a 25% v kole dalším.
Jednotky: Smaragdový drak.
|
Živoucí útočiště
Jednotka získá +10 k obraně a poskytuje krytí přátelským jednotkám. Jednotka také zastaví nepřátelské jednotky pohybující se vedle ní, pričemž přátelské jednotky jí mohou procházet. Živoucí útočiště je aktivní až do chvíle pohybu nebo útoku jednotky.
Jednotky: Ent, Starobylý ent.
|
Poutající kořeny
Zasažené jednotky se nemohou pohybovat a používat schopnosti založené na pohybu. Trvá do chvíle, než se ent pohne.
Jednotky: Starobylý ent.
|
Obnovení
Zvyšuje odolnost vůči poškození o 15%.
Jednotky: Matka entů (Podpůrná jednotka).
|