Magická imunitaZákladní | Pasivní Jednotka se nemůže stát cílem negativních kouzel nebo efektů jakékoli magické školy. Veškeré magické poškození nepřátelskými útoky je poloviční. Jednotky: Chrilič, Obsidiánový chrlič. |
KonstruktSíla | Pasivní Tato jednotka je imunní vůči otravě, slepotě, ovlivnění mysli a efektům morálky. Nelze ji vyléčit ani oživit. Jednotky: Chrilič, Obsidiánový chrlič, Golem, Pískovcový golem, Kolos, Titán. |
Imunita vůči ohniOheň | Pasivní Jednotka se nemůže stát terčem negativních kouzel nebo efektů ohně. Poškození nepřátelskými útoky ohněm je poloviční. Jednotky: Kabir, Mistr kabirů. |
Zranitelnost vodouVoda | Pasivní Jednotka utrpí o +25% větší poškození vodou. Jednotky: Kabir, Mistr kabirů. |
Spojující ruceOheň | Aktivní Okamžitě opraví cílového přátelského konstrukta za 5 bodů zdraví. Také opraví již zničené konstrukty. Jednotky: Mistr kabirů. |
NespoutanýSíla | Pasivní Jednotka je imunní vůči všem druhům omezení pohybu. Jednotky: Golem, Pískovcový golem. |
Průrazná střelaSíla | Pasivní Průrazná střela - Jednotka zasáhne VŠECHNY jednotky v řadě. Jednotky: Učedník, Následovník. |
PrstenecZákladní | Aktivní Jednotka uštědří 9 až 13 poškození základní magií všem jednotkám v cílové oblasti 3x3. Nelze použít, když jednotka bojuje zblízka. Jednotky: Následovník. |
Imunita vůči základní magiiZákladní | Pasivní Jednotka se nemůže stát terčem negativních kouzel nebo efektů základní magie. Poškození nepřátelskými útoky základní magií je poloviční. Jednotky: Džin, Mistrovský džin. |
Vysátí manyZákladní | Pasivní Každá jednotlivá jednotka zabitá touto jednotkou obnoví 1 mana hrdiny. Mana obnovená jednou ranou je limitovaná hodnotou magie hrdiny. Jednotky: Džin, Mistrovský džin. |
Magický dotekZákladní | Pasivní Zasažená jednotka utrpí náhodným negativním magickým efektem. Jednotky: Mistrovský džin. |
Žádné opláceníSíla | Pasivní Nepřátelské jednotky nemohou oplácet útok této jednotky. Jednotky: Rakšasa, Rakšasa raja. |
RozmachSíla | Pasivní Jednotka zasáhne všechny sousedící nepřátelské jednotky v daném úhlu kolem cílové jednotky. Jednotky: Rakšasa raja. |
Magická absorpceZákladní | Pasivní Veškeré magické poškození obdržené z kouzel přidá poškození základní magií k příštímu zásahu jednotky. Další poškození je limitováno počtem jednotek ve skupině vynásobeným jejich maximálním základním poškozením. Jednotky: Kolos, Titán. |
Tajemná křídlaZákladní | Pasivní Na konci kola této jednotky všechny nepřátelské jednotky utrpí náhodně vybraným magickým efektem. Jednotky: Magický orel, Simurgh. |
Magický katalyzátorZákladní | Pasivní Všechny sousedící nepřátelské jednotky obdrží o 50% více přímého poškození z kouzel. Jednotky: Simurgh. |
VyléčeníSvětlo | Aktivní Vyléčí cílovou přátelskou jednotku za 30 bodů zdraví. (Bez vlivu na: nemrtvé). Jednotky: Léčivý stan (Podpůrná jednotka). |
Dovednosti |
---|
Síla
|
Schopnosti hrdinů
|
Copyright© DeadKarlos (27.2.2014) | SysAdmin: Night Storm