ChrličChriliči jsou sochami létajících bytostí rozpohybované magickými silami. Čarodějové si těchto konstruktů velice váží, protože mají schopnost létat, což s sebou přináší velké taktické výhody. K zajištění jejich výdrže na bojišti jim čarodějové často propůjčují silná ochranná kouzla, která je chrání před nepřátelskou magií.
Vlastnosti
Schopnosti
|
Obsidiánový chrlič
|
KabirCabirové jsou menšími duchy ohně, které čarodějové vyvolávají proto, aby jim pomáhali v jejich magických laboratořích a kovárnách. Nejsou sice příliš inteligentní, ale jsou poslušní, nadšení a mají přirozenou kontrolu nad všemi ohnivými věcmi. Jejich úkolem je stavět a opravovat konstrukty, například golemy nebo titány.
Vlastnosti
Schopnosti
|
Mistr kabirů
|
GolemGolemové jsou magické konstrukty, které slouží jako primární bojové jednotky Stříbrných měst. Golemové se staví ve všech velikostech a tvarech podle toho, kdo je postavil, ale dá se říci, že mívají většinou humanoidní tvar, jsou tvrdí a nezastavitelní.
Vlastnosti
Schopnosti
|
Pískovcový golem
|
UčedníkVstup do všech magických akademií je sice zdarma, ale studenti, bez ohledu na svůj věk, musí povinně čtyři roky sloužit v armádách čarodějů. Během prvních dvou let mají hodnost učedníků.
Vlastnosti
Schopnosti
|
Následovník
|
DžinDžinové jsou humanoidní duchové z magické sféry a jsou považováni za odraz moci a geniality Sar-Elama. V závislosti na tom, kde a jakým způsobem je džin vyvolán, může mít buď mužskou, nebo ženskou podobu.
Vlastnosti
Schopnosti
|
Mistrovský džin
|
RakšasaRakšasové jsou zvířecími lidmi s podobou člověka a kočky. Kombinují neuvěřitelnou rychlost a reflexy s vynikajícím výcvikem v šermířství. Disponují také darem očarovaných zbraní od svých čarodějných pánů. Rakšasové jsou dost možná nejnebezpečnějšími bytostmi bojujícími zblízka, jaké na Ashanu najdete.
Vlastnosti
Schopnosti
|
Rakšasa raja
|
KolosPrvní titáni byli stvořeni během starobylého věku národem Shantiriů. Původně to byly obrovské sochy ze vzácných minerálů a kovů, mezi kterými hrálo prim hvězdné stříbro. Čarodějové se dlouho snažili tyto obrovské a komplexní konstrukty postavit také. Jejich první pokusy zvané kolosy sice nemají takovou šílu jako někdejší titáni, ale přesto budí úžas.
Vlastnosti
Schopnosti
|
Titán
|
Magický orelVelký učenec Sar-Aggrethu ve své stati "O podstatě duchovního světa" provedl důkladnou klasifikaci duchů. Povšiml si, že větší duchové často nabývají podobu ohrmoných ptáků. Není proto překvapením, že když se čarodějové z Domu animy pokusili materializovat nejsilnější energie magické sféry, vypadaly výsledné bytosti jako majestátní orli.
Vlastnosti
Schopnosti
|
Simurgh
|
Velká pyramida - Obléhací jednotkaZničit opevnění hradu je velmi složitým magickým úkonem. Velká pyramida je větším a složitějším typem magické čočky a přesně tyto schopnosti má. Poškození se stupňuje: 1. (70-110), 2. (90-140), 3. (120-180), 4. (160-220), 5. (220-260)
Vlastnosti
|
Malá pyramida - Útočná jednotkaPyramidy jsou postaveny z vodivých materiálů a vzácných krystalů. Jsou to magické čočky, které slouží k zacílení magických energií. Původně měly čarodějům pomáhat při obtížných rituálech, ale nyní je jejich rolí na bojišti hlavně vystřelování magických střel vstříc nepřátelským řadám. Poškození se stupňuje: 1. (16-24), 2. (29-41), 3. (38-52), 4. (42-58), 5. (60-80)
Vlastnosti
|
Léčivý stan - Podpůrná jednotkaČarodějové se raději drží v bezpečné vzdálenosti od bojiště a nechávají za sebe bojovat své služebníky. To neznamená, že své služebníky nechávají zemřít, aniž by sami hnuli prstem. O raněné se starají léčitelé a alchymisté z léčitelského stanu. Generálové čarodějů někdy do stanu přidělují také cabiry, aby zde opravovali poškozené konstrukty. Léčení se stupňuje: 1. (30), 2. (50), 3. (100), 4. (200), 5. (400)
Vlastnosti
Schopnosti
|
Frakce |
|---|
|
|
Copyright© DeadKarlos (27.2.2014) | SysAdmin: Night Storm