Jednotky - Akademie - Frakce | Heroes 7 CZ
Heroes 7 › Frakce › Akademie

Jednotky


DeadKarlos | 13. dubna 2023 | Návštěvnost 9

 

 

1. Základní jednotky


Chrlič

Chrlič Obrázek

Chriliči jsou sochami létajících bytostí rozpohybované magickými silami. Čarodějové si těchto konstruktů velice váží, protože mají schopnost létat, což s sebou přináší velké taktické výhody. K zajištění jejich výdrže na bojišti jim čarodějové často propůjčují silná ochranná kouzla, která je chrání před nepřátelskou magií.

Chrlič Ikona

Vlastnosti

Základní poškození Poškození: 1-2
Síla Síla: 3
Obrana Obrana: 6

Život Život: 17
Iniciativa Iniciativa: 11
Pohyblivost Pohyblivost:4

Štěstí Štěstí: 5
Morálka Morálka: 0

Přírůstek Přírůstek: 18
Zlato Cena: 50

Schopnosti

Magická imunita
Magická imunita

Konstrukt
Konstrukt

 

Obsidiánový chrlič Vylepšený

Obsidiánový chrlič Obrázek

Jednou z nevýhod první generace chrličů byla jejich relativní křehkost a nízká rychlost. Chrliče tak byly snadnými cíli. Samostatná podstata obsidiánových chrličů je mnohem odolnější a jejich stavba jim umožňuje uletět větší vzdálenost.

Obsidiánový chrlič Ikona

Vlastnosti

Základní poškození Poškození: 2-2
Síla Síla: 3
Obrana Obrana: 6

Život Život: 19
Iniciativa Iniciativa: 13
Pohyblivost Pohyblivost: 5

Štěstí Štěstí: 5
Morálka Morálka: 0

Přírůstek Přírůstek: 18
Zlato Cena: 65

Schopnosti

Magická imunita
Magická imunita

Konstrukt
Konstrukt

 

 

2. Základní jednotky


Kabir

Kabir Obrázek

Cabirové jsou menšími duchy ohně, které čarodějové vyvolávají proto, aby jim pomáhali v jejich magických laboratořích a kovárnách. Nejsou sice příliš inteligentní, ale jsou poslušní, nadšení a mají přirozenou kontrolu nad všemi ohnivými věcmi. Jejich úkolem je stavět a opravovat konstrukty, například golemy nebo titány.

Kabir Ikona

Vlastnosti

Základní poškození (Oheň) Poškození: 2-3
Síla Síla: 2
Obrana Obrana: 2

Život Život: 12
Iniciativa Iniciativa: 14
Pohyblivost Pohyblivost:4

Štěstí Štěstí: 5
Morálka Morálka: 0
Útočný dosah Dostřel: Půl

Přírůstek Přírůstek: 15
Zlato Cena: 60

Schopnosti

Imunita vůči ohni
Imunita vůči ohni

Zranitelnost vodou
Zranitelnost vodou

 

Mistr kabirů Vylepšený

Mistr kabirů Obrázek

Cabirové, kteří se osvědčili svými schopnostmi nebo inteligencí ve službách čarodějů, mohou obdržet hodnost caribských mistrů. Mají hlubokou znalost konstruktů a často dohlíží nad jejich údržbou.

Mistr kabirů Ikona

Vlastnosti

Základní poškození (Oheň) Poškození: 3-4
Síla Síla: 2
Obrana Obrana: 4

Život Život: 14
Iniciativa Iniciativa: 16
Pohyblivost Pohyblivost: 4

Štěstí Štěstí: 5
Morálka Morálka: 0
Útočný dosah Dostřel: Půl

Přírůstek Přírůstek: 15
Zlato Cena: 78

Schopnosti

Imunita vůči ohni
Imunita vůči ohni

Zranitelnost vodou
Zranitelnost vodou

Spojující ruce
Spojující ruce

 

 

3. Základní jednotky


Golem

Golem Obrázek

Golemové jsou magické konstrukty, které slouží jako primární bojové jednotky Stříbrných měst. Golemové se staví ve všech velikostech a tvarech podle toho, kdo je postavil, ale dá se říci, že mívají většinou humanoidní tvar, jsou tvrdí a nezastavitelní.

Golem Ikona

Vlastnosti

Základní poškození Poškození: 5-7
Síla Síla: 3
Obrana Obrana: 6

Život Život: 30
Iniciativa Iniciativa: 12
Pohyblivost Pohyblivost:4

Štěstí Štěstí: 5
Morálka Morálka: 0

Přírůstek Přírůstek: 8
Zlato Cena: 138

Schopnosti

Konstrukt
Konstrukt

Nespoutaný
Nespoutaný

 

Pískovcový golem Vylepšený

Pískovcový golem Obrázek

Golemové nejsou bez chyby. Největší nevýhodou je jejich pomalý a neohrabaný pohyb. Čarodějové z Domu matérie proto strávili spoustu času hledáním způsobů, jak učinit golemy lehčí a obratnější. Jejich poslední experimenty obsahují některé díly vyrobené z keramického arenitu, kterému se často říká "pískovec". Pískovcoví golemové sice nejsou žádní elfští tanečníci, ale přece jen jsou mnohem elegantnější než jejich předchůdci.

Pískovcový golem Ikona

Vlastnosti

Základní poškození Poškození: 6-8
Síla Síla: 3
Obrana Obrana: 9

Život Život: 37
Iniciativa Iniciativa: 14
Pohyblivost Pohyblivost: 5

Štěstí Štěstí: 5
Morálka Morálka: 0

Přírůstek Přírůstek: 8
Zlato Cena: 179

Schopnosti

Konstrukt
Konstrukt

Nespoutaný
Nespoutaný

 

 

4. Elitní jednotky


Učedník

Učedník Obrázek

Vstup do všech magických akademií je sice zdarma, ale studenti, bez ohledu na svůj věk, musí povinně čtyři roky sloužit v armádách čarodějů. Během prvních dvou let mají hodnost učedníků.

Učedník Ikona

Vlastnosti

Základní poškození (Oheň) Poškození: 9-12
Síla Síla: 10
Obrana Obrana: 8

Život Život: 43
Iniciativa Iniciativa: 13
Pohyblivost Pohyblivost:3

Štěstí Štěstí: 15
Morálka Morálka: 0
Útočný dosah Dostřel: Půl

Přírůstek Přírůstek: 5
Zlato Cena: 400

Schopnosti

Průrazná střela
Průrazná střela

 

Následovník Vylepšený

Následovník Obrázek

Během posledních dvou let své povinné služby získají studenti hodnost následovníků. Jejich úkolem je řídit nové učedníky, přičemž ale sami podléhají autoritě mistrů. Následovníci studují umění magického vedení boje u starších čarodějů nebo bojových mágů.

Následovník Ikona

Vlastnosti

Základní poškození (Oheň) Poškození: 9-13
Síla Síla: 12
Obrana Obrana: 10

Život Život: 50
Iniciativa Iniciativa: 16
Pohyblivost Pohyblivost: 3

Štěstí Štěstí: 5
Morálka Morálka: 0
Útočný dosah Dostřel: Úplné

Přírůstek Přírůstek: 5
Zlato Cena: 520

Schopnosti

Průrazná střela
Průrazná střela

Prstenec
Prstenec

 

 

5. Elitní jednotky


Džin

Džin Obrázek

Džinové jsou humanoidní duchové z magické sféry a jsou považováni za odraz moci a geniality Sar-Elama. V závislosti na tom, kde a jakým způsobem je džin vyvolán, může mít buď mužskou, nebo ženskou podobu.

Džin Ikona

Vlastnosti

Základní poškození (Vzduch) Poškození: 10-14
Síla Síla: 5
Obrana Obrana: 7

Život Život: 60
Iniciativa Iniciativa: 31
Pohyblivost Pohyblivost:5

Štěstí Štěstí: 0
Morálka Morálka: 15

Přírůstek Přírůstek: 4
Zlato Cena: 500

Schopnosti

Imunita vůči základní magii
Imunita vůči základní magii

Vysátí many
Vysátí many

 

Mistrovský džin Vylepšený

Mistrovský džin Obrázek

Džinové média jsou cennými spojenci čarodějů, protože jejich znalosti magie a přirozená spřízněnost s magickými proudy mohou nejen silně ovlivnit rozsah schopnosti čarodějů, ale také způsobit ošklivá magická zranění nepřátelům.

Mistrovský džin Ikona

Vlastnosti

Základní poškození (Vzduch) Poškození: 10-14
Síla Síla: 5
Obrana Obrana: 7

Život Život: 75
Iniciativa Iniciativa: 35
Pohyblivost Pohyblivost: 6

Štěstí Štěstí: 15
Morálka Morálka: 0

Přírůstek Přírůstek: 4
Zlato Cena: 650

Schopnosti

Imunita vůči základní magii
Imunita vůči základní magii

Vysátí many
Vysátí many

Magický dotek
Magický dotek

 

 

6. Elitní jednotky


Rakšasa

Rakšasa Obrázek

Rakšasové jsou zvířecími lidmi s podobou člověka a kočky. Kombinují neuvěřitelnou rychlost a reflexy s vynikajícím výcvikem v šermířství. Disponují také darem očarovaných zbraní od svých čarodějných pánů. Rakšasové jsou dost možná nejnebezpečnějšími bytostmi bojujícími zblízka, jaké na Ashanu najdete.

Rakšasa Ikona

Vlastnosti

Základní poškození Poškození: 21-27
Síla Síla: 14
Obrana Obrana: 14

Život Život: 130
Iniciativa Iniciativa: 22
Pohyblivost Pohyblivost:4

Štěstí Štěstí: 0
Morálka Morálka: 5

Přírůstek Přírůstek: 2
Zlato Cena: 1300

Schopnosti

Žádné oplácení
Žádné oplácení

 

Rakšasa raja Vylepšený

Rakšasa raja Obrázek

Obávaní rakšasa rajové jsou magicky posíleni. Většina z nich má jeden pár paží navíc, které jsou pokryté ochranným tetováním. Nejsilnější jedinci jsou navíc ještě obohaceni o esenci duchů vzduchu, a proto jsou ještě hbitější a agilnější.

Rakšasa raja Ikona

Vlastnosti

Základní poškození Poškození: 23-29
Síla Síla: 14
Obrana Obrana: 14

Život Život: 150
Iniciativa Iniciativa: 29
Pohyblivost Pohyblivost: 5

Štěstí Štěstí: 0
Morálka Morálka: 5

Přírůstek Přírůstek: 2
Zlato Cena: 1690

Schopnosti

Žádné oplácení
Žádné oplácení

Rozmach
Rozmach

 

 

7. Šampión jednotky


Kolos

Kolos Obrázek

První titáni byli stvořeni během starobylého věku národem Shantiriů. Původně to byly obrovské sochy ze vzácných minerálů a kovů, mezi kterými hrálo prim hvězdné stříbro. Čarodějové se dlouho snažili tyto obrovské a komplexní konstrukty postavit také. Jejich první pokusy zvané kolosy sice nemají takovou šílu jako někdejší titáni, ale přesto budí úžas.

Kolos Ikona

Vlastnosti

Základní poškození Poškození: 69-92
Síla Síla: 20
Obrana Obrana: 25

Život Život: 420
Iniciativa Iniciativa: 16
Pohyblivost Pohyblivost:4

Štěstí Štěstí: 5
Morálka Morálka: 0

Přírůstek Přírůstek: 1
Zlato Cena: 5500 Dračí ocel1

Schopnosti

Magická imunita
Magická imunita

Konstrukt
Konstrukt

 

Titán Vylepšený

Titán Obrázek

Několik shantirských titánů přežilo až do dnešního dne. Dá se říct, že jsou téměř předmětem uctívání, protože je čarodějové studují a chrání a využívají je k vytváření menších imitací, které jsou v bitvě stále velice silné. Jejich velikost a hmotnost jim umožňuje nepřátele zašlapávat a navíc mohou svými obřími pěstmi vystřelovat střely tvořené čirou magickou energií.

Titán Ikona

Vlastnosti

Základní poškození (Vzduch) Poškození: 69-92
Síla Síla: 20
Obrana Obrana: 25

Život Život: 420
Iniciativa Iniciativa: 17
Pohyblivost Pohyblivost: 4

Štěstí Štěstí: 5
Morálka Morálka: 0

Přírůstek Přírůstek: 1
Zlato Cena: 7150 Dračí ocel2 Stínová ocel1

Schopnosti

Magická imunita
Magická imunita

Konstrukt
Konstrukt

 

 

8. Šampión jednotky


Magický orel

Magický orel Obrázek

Velký učenec Sar-Aggrethu ve své stati "O podstatě duchovního světa" provedl důkladnou klasifikaci duchů. Povšiml si, že větší duchové často nabývají podobu ohrmoných ptáků. Není proto překvapením, že když se čarodějové z Domu animy pokusili materializovat nejsilnější energie magické sféry, vypadaly výsledné bytosti jako majestátní orli.

Magický orel Ikona

Vlastnosti

Základní poškození (Základní) Poškození: 44-66
Síla Síla: 19
Obrana Obrana: 19

Život Život: 400
Iniciativa Iniciativa: 36
Pohyblivost Pohyblivost: 7

Štěstí Štěstí: 5
Morálka Morálka: 0

Přírůstek Přírůstek: 1
Zlato Cena: 5500 Hvězdné stříbro1

Schopnosti

Tajemná křídla
Tajemná křídla

 

Simurgh Vylepšený

Simurgh Obrázek

Simurghové byli dlouho mezi studenty magie považováni za pouhou legendu. Nakonec však byli objeveni v surreálné krajině magické sféry. Trvalo dlouhou dobu (a řadu katastrofálních selhání), než se čarodějům podařilo pochopit podstatu této mucné bytosti a ohnout ji ke své vůli.

Simurgh Ikona

Vlastnosti

Základní poškození (Základní) Poškození: 55-77
Síla Síla: 22
Obrana Obrana: 22

Život Život: 440
Iniciativa Iniciativa: 39
Pohyblivost Pohyblivost: 8

Štěstí Štěstí: 5
Morálka Morálka: 0

Přírůstek Přírůstek: 1
Zlato Cena: 7150 Hvězdné stříbro2 Krystal dračí krve1

Schopnosti

Tajemná křídla
Tajemná křídla

Magický katalyzátor
Magický katalyzátor

 

 

9. Podpůrné jednotky


Velká pyramida - Obléhací jednotka

Velká pyramida Obrázek

Zničit opevnění hradu je velmi složitým magickým úkonem. Velká pyramida je větším a složitějším typem magické čočky a přesně tyto schopnosti má.

Poškození se stupňuje: 1. (70-110), 2. (90-140), 3. (120-180), 4. (160-220), 5. (220-260)

Velká pyramida Ikona

Vlastnosti

Základní poškození (Základní) Poškození: 70-110
Síla Síla: 0
Obrana Obrana: 10

Život Život: 3000
Iniciativa Iniciativa: 100
Pohyblivost Pohyblivost: 0

Štěstí Štěstí: 0
Morálka Morálka: 0
Útočný dosah Dostřel: Úplné

Zlato Cena: -

 

Malá pyramida - Útočná jednotka

Malá pyramida Obrázek

Pyramidy jsou postaveny z vodivých materiálů a vzácných krystalů. Jsou to magické čočky, které slouží k zacílení magických energií. Původně měly čarodějům pomáhat při obtížných rituálech, ale nyní je jejich rolí na bojišti hlavně vystřelování magických střel vstříc nepřátelským řadám.

Poškození se stupňuje: 1. (16-24), 2. (29-41), 3. (38-52), 4. (42-58), 5. (60-80)

Malá pyramida Ikona

Vlastnosti

Základní poškození (Základní) Poškození: 16-24
Síla Síla: 5
Obrana Obrana: 5

Život Život: 500
Iniciativa Iniciativa: 15
Pohyblivost Pohyblivost: 0

Štěstí Štěstí: 0
Morálka Morálka: 0
Útočný dosah Dostřel: Úplné

Zlato Cena: 1000

 

Léčivý stan - Podpůrná jednotka

Léčivý stan Obrázek

Čarodějové se raději drží v bezpečné vzdálenosti od bojiště a nechávají za sebe bojovat své služebníky. To neznamená, že své služebníky nechávají zemřít, aniž by sami hnuli prstem. O raněné se starají léčitelé a alchymisté z léčitelského stanu. Generálové čarodějů někdy do stanu přidělují také cabiry, aby zde opravovali poškozené konstrukty.

Léčení se stupňuje: 1. (30), 2. (50), 3. (100), 4. (200), 5. (400)

Léčivý stan Ikona

Vlastnosti

Základní poškození Poškození: 0
Síla Síla: 0
Obrana Obrana: 5

Život Život: 300
Iniciativa Iniciativa: 8
Pohyblivost Pohyblivost: 0

Štěstí Štěstí: 0
Morálka Morálka: 0
Útočný dosah Dostřel: Úplné

Zlato Cena:

Schopnosti

Vyléčení
Vyléčení

 

 

 

Odkazy


Frakce

 

 

 

Discord

 

Ubisoft

Pegi 16

TOPlist

 

Copyright© DeadKarlos (27.2.2014) | SysAdmin: Night Storm