ChrličChriliči jsou sochami létajících bytostí rozpohybované magickými silami. Čarodějové si těchto konstruktů velice váží, protože mají schopnost létat, což s sebou přináší velké taktické výhody. K zajištění jejich výdrže na bojišti jim čarodějové často propůjčují silná ochranná kouzla, která je chrání před nepřátelskou magií. Vlastnosti Poškození: 1-2 Život: 17 Štěstí: 5 Přírůstek: 18 Schopnosti
|
Obsidiánový chrličJednou z nevýhod první generace chrličů byla jejich relativní křehkost a nízká rychlost. Chrliče tak byly snadnými cíli. Samostatná podstata obsidiánových chrličů je mnohem odolnější a jejich stavba jim umožňuje uletět větší vzdálenost. Vlastnosti Poškození: 2-2 Život: 19 Štěstí: 5 Přírůstek: 18 Schopnosti
|
KabirCabirové jsou menšími duchy ohně, které čarodějové vyvolávají proto, aby jim pomáhali v jejich magických laboratořích a kovárnách. Nejsou sice příliš inteligentní, ale jsou poslušní, nadšení a mají přirozenou kontrolu nad všemi ohnivými věcmi. Jejich úkolem je stavět a opravovat konstrukty, například golemy nebo titány. Vlastnosti Poškození: 2-3 Život: 12 Štěstí: 5 Přírůstek: 15 Schopnosti
|
Mistr kabirůCabirové, kteří se osvědčili svými schopnostmi nebo inteligencí ve službách čarodějů, mohou obdržet hodnost caribských mistrů. Mají hlubokou znalost konstruktů a často dohlíží nad jejich údržbou. Vlastnosti Poškození: 3-4 Život: 14 Štěstí: 5 Přírůstek: 15 Schopnosti
|
GolemGolemové jsou magické konstrukty, které slouží jako primární bojové jednotky Stříbrných měst. Golemové se staví ve všech velikostech a tvarech podle toho, kdo je postavil, ale dá se říci, že mívají většinou humanoidní tvar, jsou tvrdí a nezastavitelní. Vlastnosti Poškození: 5-7 Život: 30 Štěstí: 5 Přírůstek: 8 Schopnosti
|
Pískovcový golemGolemové nejsou bez chyby. Největší nevýhodou je jejich pomalý a neohrabaný pohyb. Čarodějové z Domu matérie proto strávili spoustu času hledáním způsobů, jak učinit golemy lehčí a obratnější. Jejich poslední experimenty obsahují některé díly vyrobené z keramického arenitu, kterému se často říká "pískovec". Pískovcoví golemové sice nejsou žádní elfští tanečníci, ale přece jen jsou mnohem elegantnější než jejich předchůdci. Vlastnosti Poškození: 6-8 Život: 37 Štěstí: 5 Přírůstek: 8 Schopnosti
|
UčedníkVstup do všech magických akademií je sice zdarma, ale studenti, bez ohledu na svůj věk, musí povinně čtyři roky sloužit v armádách čarodějů. Během prvních dvou let mají hodnost učedníků. Vlastnosti Poškození: 9-12 Život: 43 Štěstí: 15 Přírůstek: 5 Schopnosti
|
NásledovníkBěhem posledních dvou let své povinné služby získají studenti hodnost následovníků. Jejich úkolem je řídit nové učedníky, přičemž ale sami podléhají autoritě mistrů. Následovníci studují umění magického vedení boje u starších čarodějů nebo bojových mágů. Vlastnosti Poškození: 9-13 Život: 50 Štěstí: 5 Přírůstek: 5 Schopnosti
|
DžinDžinové jsou humanoidní duchové z magické sféry a jsou považováni za odraz moci a geniality Sar-Elama. V závislosti na tom, kde a jakým způsobem je džin vyvolán, může mít buď mužskou, nebo ženskou podobu. Vlastnosti Poškození: 10-14 Život: 60 Štěstí: 0 Přírůstek: 4 Schopnosti
|
Mistrovský džinDžinové média jsou cennými spojenci čarodějů, protože jejich znalosti magie a přirozená spřízněnost s magickými proudy mohou nejen silně ovlivnit rozsah schopnosti čarodějů, ale také způsobit ošklivá magická zranění nepřátelům. Vlastnosti Poškození: 10-14 Život: 75 Štěstí: 15 Přírůstek: 4 Schopnosti
|
RakšasaRakšasové jsou zvířecími lidmi s podobou člověka a kočky. Kombinují neuvěřitelnou rychlost a reflexy s vynikajícím výcvikem v šermířství. Disponují také darem očarovaných zbraní od svých čarodějných pánů. Rakšasové jsou dost možná nejnebezpečnějšími bytostmi bojujícími zblízka, jaké na Ashanu najdete. Vlastnosti Poškození: 21-27 Život: 130 Štěstí: 0 Přírůstek: 2 Schopnosti
|
Rakšasa rajaObávaní rakšasa rajové jsou magicky posíleni. Většina z nich má jeden pár paží navíc, které jsou pokryté ochranným tetováním. Nejsilnější jedinci jsou navíc ještě obohaceni o esenci duchů vzduchu, a proto jsou ještě hbitější a agilnější. Vlastnosti Poškození: 23-29 Život: 150 Štěstí: 0 Přírůstek: 2 Schopnosti
|
KolosPrvní titáni byli stvořeni během starobylého věku národem Shantiriů. Původně to byly obrovské sochy ze vzácných minerálů a kovů, mezi kterými hrálo prim hvězdné stříbro. Čarodějové se dlouho snažili tyto obrovské a komplexní konstrukty postavit také. Jejich první pokusy zvané kolosy sice nemají takovou šílu jako někdejší titáni, ale přesto budí úžas. Vlastnosti Poškození: 69-92 Život: 420 Štěstí: 5 Přírůstek: 1 Schopnosti
|
TitánNěkolik shantirských titánů přežilo až do dnešního dne. Dá se říct, že jsou téměř předmětem uctívání, protože je čarodějové studují a chrání a využívají je k vytváření menších imitací, které jsou v bitvě stále velice silné. Jejich velikost a hmotnost jim umožňuje nepřátele zašlapávat a navíc mohou svými obřími pěstmi vystřelovat střely tvořené čirou magickou energií. Vlastnosti Poškození: 69-92 Život: 420 Štěstí: 5 Přírůstek: 1 Schopnosti
|
Magický orelVelký učenec Sar-Aggrethu ve své stati "O podstatě duchovního světa" provedl důkladnou klasifikaci duchů. Povšiml si, že větší duchové často nabývají podobu ohrmoných ptáků. Není proto překvapením, že když se čarodějové z Domu animy pokusili materializovat nejsilnější energie magické sféry, vypadaly výsledné bytosti jako majestátní orli. Vlastnosti Poškození: 44-66 Život: 400 Štěstí: 5 Přírůstek: 1 Schopnosti
|
SimurghSimurghové byli dlouho mezi studenty magie považováni za pouhou legendu. Nakonec však byli objeveni v surreálné krajině magické sféry. Trvalo dlouhou dobu (a řadu katastrofálních selhání), než se čarodějům podařilo pochopit podstatu této mucné bytosti a ohnout ji ke své vůli. Vlastnosti Poškození: 55-77 Život: 440 Štěstí: 5 Přírůstek: 1 Schopnosti
|
Velká pyramida - Obléhací jednotkaZničit opevnění hradu je velmi složitým magickým úkonem. Velká pyramida je větším a složitějším typem magické čočky a přesně tyto schopnosti má. Poškození se stupňuje: 1. (70-110), 2. (90-140), 3. (120-180), 4. (160-220), 5. (220-260) Vlastnosti Poškození: 70-110 Život: 3000 Štěstí: 0 Cena: - |
Malá pyramida - Útočná jednotkaPyramidy jsou postaveny z vodivých materiálů a vzácných krystalů. Jsou to magické čočky, které slouží k zacílení magických energií. Původně měly čarodějům pomáhat při obtížných rituálech, ale nyní je jejich rolí na bojišti hlavně vystřelování magických střel vstříc nepřátelským řadám. Poškození se stupňuje: 1. (16-24), 2. (29-41), 3. (38-52), 4. (42-58), 5. (60-80) Vlastnosti Poškození: 16-24 Život: 500 Štěstí: 0 Cena: 1000 |
Léčivý stan - Podpůrná jednotkaČarodějové se raději drží v bezpečné vzdálenosti od bojiště a nechávají za sebe bojovat své služebníky. To neznamená, že své služebníky nechávají zemřít, aniž by sami hnuli prstem. O raněné se starají léčitelé a alchymisté z léčitelského stanu. Generálové čarodějů někdy do stanu přidělují také cabiry, aby zde opravovali poškozené konstrukty. Léčení se stupňuje: 1. (30), 2. (50), 3. (100), 4. (200), 5. (400) Vlastnosti Poškození: 0 Život: 300 Štěstí: 0 Cena: Schopnosti
|
Frakce |
---|
|
|
Copyright© DeadKarlos (27.2.2014) | SysAdmin: Night Storm