StopařStopař je typický temný elf, jehož slova jsou jemná jako hedvábí s lehkým odérem jedu. Stopaři jsou nelítostní a nebojácní a nejsou zvrovna známi dlouhými proslovy, spíše rychlou akcí. V prvních desetiletích Války pod horami byli stopaři známi tím, že si do boje nosili čakramy. Nyní ale spíše preferují kuše, protože párkrát mohli velice bolestivě na vlastní kůži okusit, jak dokáže být tato zbraň ve zkušených rukách trpaslíků efektivní. Vlastnosti Poškození: 1-2 Život: 12 Štěstí: 5 Přírůstek: 19 |
TraperTemní elfové asasíny vždy respektovali, ale zvláštní úctu chovají k těm zabijákům, kteří jsou mistry nenápadného pohybu a dokáží své oběti zcela překvapit. Nejlepšími zástupci tohoto umění jsou slídiči. Dokáží se vyhýbat pastem, mečům i kouzlům svých nepřátel a proklouznout bez povšimnutí přes jakéhokoli strážného. Svému cíli pak uštědří smrtící ránu. Vlastnosti Poškození: 1-2 Život: 14 Štěstí: 5 Přírůstek: 19 Schopnosti
|
AsasínAsasín z řad temných elfů je jako stín Malassy. Asasíni se pohybují mezi stíny a jsou mistry umění ve vrážení nože do zad cíle. Obvykle na sobě mají černé oblečení a jako oblíbenou zbraň používají pár ostrých zubatých dýk. Vlastnosti Poškození: 2-3 Život: 10 Štěstí: 5 Přírůstek: 20 Schopnosti
|
StínStín je asasín, který ovládl temné umění jedů. Jeho dýky jsou zakaleny tajemným druhem duchovního jedu, který pomalu pohlcuje život oběti. Vlastnosti Poškození: 2-3 Život: 11 Štěstí: 5 Přírůstek: 20 Schopnosti
|
TroglodytTroglodyti jsou menšími duchy země, kteří byli připoutáni k materiální sféře již před řadou tisíciletí. Od té doby živoří v nejhlubších podzemních útrobách Ashanu. Jsou to neúnavní kopáči a zakopávači. Nustále hloubí nové jeskyně a tunely, jako by se řídili nějakými neznámými plány. Jsou slepí a disponují pouze základní inteligencí, ale pokud je něco vyruší, dokáží být neuvěřitelně agresivní. Vlastnosti Poškození: 3-5 Život: 25 Štěstí: 5 Přírůstek: 9 Schopnosti
|
PodsvětecPo desetiletích kopání tunelů pod povrchem Ashanu začínají někteří troglodyté vykazovat znaky skal a minerálů, které tak dlouho vykopávají. Tato proměna je činí odolnější vůči všem formám fyzických zranění. Říká se jim podsvěťané. Vlastnosti Poškození: 4-5 Život: 35 Štěstí: 5 Přírůstek: 9 Schopnosti
|
MedúzaDračí bozi mají spoustu tváří a ne všechny z nich jsou přívětivé. Nagské kněžky, které podlehnou šílenství hlubin, jsou vyhnány z Lotosové říše a stanou se z nich medúzy. Většina medúz uctívá Ničitelku, destruktivní aspekt dračí bohyně vody, ale ty, které přebývají v Ygg-Challu, to také dost dobře umí s magií temnoty. Vlastnosti Poškození: 6-9 Život: 34 Štěstí: 10 Přírůstek: 6 Schopnosti
|
Medúzí kouzelniceTemní elfové při své snaze získat nazpět knihovnu zrůd bez tváře z Sheoghu a učinit ji středem nového království narazili na novou frakci odpadlých nagů, které vedl daimjó Oshiro Prokletý. Po své porážce se Shirův lid stal součástí království temných elfů. Medúzy čarodějky neměly s hledáním svého místa v Ygg-Challu žádné potíže. Vlastnosti Poškození: 7-10 Život: 39 Štěstí: 10 Přírůstek: 6 Schopnosti
|
ChodecZrůdy bez tváře jsou sice lepšími zaklínači, ale nedisponují fyzickou silou a bojovou zběhlostí svých arcinepřátel, andělů. Protože lsti a úskoky nelze používat vždy, zrůdy bez tváře ke své ochraně stvořili chodce. Tyto "živé štíty" tvořené stínovou ocelí nejsou v principu příliš odlišné od konstruktů čarodějů, jako jsou golemové nebo chrliči. Vlastnosti Poškození: 12-16 Život: 50 Štěstí: 0 Přírůstek: 5 Schopnosti
|
BezduchýBezduší jsou ovládáni esencí loutkaře z řad zrůd bez tváře, který je řídí ze stínů. V boji se sice dokáží bránit, ale jejich hlavní úlohou je narušovat a negovat nepřátelskou magii. Vlastnosti Poškození: 12-16 Život: 60 Štěstí: 0 Přírůstek: 5 Schopnosti
|
MinotaurMinotauři jsou stejně jako harpyje a kentauři zvířecími lidmi stvořenými čaroději ze Sedmi měst. Minotaur je napůl člověkem a napůl býkem, jež sloužil jako pěšák vedle kentauří kavalerie. Karmínoví čarodějové z Al-Rubitu darovali temným elfům tisíc věřných minotaurů jako diplomatické gesto, které rozčílilo řadu sousedů ve Stříbrných městech. V krátké době minotauři odpřísahali věrnost temným elfům a Malasse. Vlastnosti Poškození: 20-29 Život: 140 Štěstí: 0 Přírůstek: 2 Schopnosti
|
Minotauří gardaÚlohou minotaurů bylo tvořit ochranu čarodějných mistrů. Nebyl pro ně velký problém plnit stejnou úlohu i pro temné elfy. Ve společnosti, kde je vražda způsobem života (a dost možná i smrti), je najmutí několika minotauřích strážců obvykle moudrým tahem. Vlastnosti Poškození: 20-29 Život: 160 Štěstí: 0 Přírůstek: 2 Schopnosti
|
Stínový drakStínový drak je avatarem Malassy, dračí bohyně temnoty. Má podobu onyxového draka s fialovými kruhy na křídlech. To jsou oči Malassy, které prohlédnou každý stín, metaforicky i doslova. Z těchto kruhů se pak údajně rodí stínoví predátoři. Vlastnosti Poškození: 42-53 Život: 400 Štěstí: 0 Přírůstek: 1 Schopnosti
|
Černý drakPoslední evolucí stínového draka je legendární černý drak. Na jeho křídlech jsou oči Malassy nahrazeny za složité světelné vzory, které se neustále rozpíjejí jako galaxie pohlcované nekonečnou temnotou vesmíru. Vlastnosti Poškození: 46-61 Život: 420 Štěstí: 0 Přírůstek: 1 Schopnosti
|
Jeskynní hydraHydry patří mezi nejobávanější magické bytosti, které se pohybují po zemích Ashanu. Tito obří hadi zmutovaní čirou magií vyzářenou během Mýtického věku mají několik hlav, a tak mohou napadnout několik nepřátel najednou. Temní elfové se naučili jakým způsobem se jeskynní hydry sídlící v nejhlubších propastech dají zkrotit. Vlastnosti Poškození: 58-73 Život: 400 Štěstí: 0 Přírůstek: 1 Schopnosti
|
Temná hydraDruhů hyder je skoro tolik jako dračích bohů. Někteří z nich vypadají jako hadi, jiní mají plazí nohy a přesný počet hlav se mezi jednotlivými druhy také liší. Temné hydry jsou naladěné na síly temnoty a vysátím životní síly obětí mohou nechat své usekané části znovu vyrůst. Vlastnosti Poškození: 58-79 Život: 450 Štěstí: 0 Přírůstek: 1 Schopnosti
|
Jeskynní wyvern - Obléhací jednotkaJeskynní wyverny z Ygg-Challu mají velká netopíří křídla a jejich tělo připomíná dračí hlavu na pružině. Jejich kočičí tělo je pokryto plazími šupinami. Mají kyselinové sliny, které sice nezpůsobí na kůži a maso, ale zase dokáží rozpustit dřevo a kámen. Proto se docela hodí jako "obláhací stroje". Poškození se stupňuje: 1. (70-110), 2. (90-140), 3. (120-180), 4. (160-220), 5. (220-260) Vlastnosti Poškození: 70-110 Život: 3000 Štěstí: 0 Cena: - |
Stínový slídil - Útočná jednotkaStínový predátor je menším duchem temnoty v podobě létající stínové koule s jediným fialovým zářicím okem uprostřed. Z koule dále vyčnívají stopky, na jejichž koncích jsou pak menší oči. Poškození se stupňuje: 1. (14-22), 2. (25-38), 3. (32-49), 4. (36-54), 5. (50-75) Vlastnosti Poškození: 14-22 Život: 250 Štěstí: 0 Cena: 1000 |
Zrůda bez tváře - Podpůrná jednotkaZrůdy bez tváře patří mezi nejtajemnější a nejméně známé ze všech následovníků dračích bohů. To málo, co se o nich dá říct, je pokryto stíny a tajemstvím. Pokud se dají vůbec zahlédnout, pak jen koutkem oka jako podivný okamžik déjá vu, jako pocit, že vás někdo sleduje. Bitev se příliš často neúčastní, spíše se věnují poskytování podpory ze stínů. Poškození se stupňuje: 1. (30), 2. (45), 3. (60), 4. (90), 5. (120) Vlastnosti Poškození: - Život: 300 Štěstí: 0 Cena: 500 Schopnosti
|
Frakce |
---|
|
|
Copyright© DeadKarlos (27.2.2014) | SysAdmin: Night Storm