Příležitostný útokSíla | Pasivní Pokud jednotka nebojuje zblízka, získá okamžitou možnost střely s polovičním poškozením na nepřátelské jednotky, které jsou napadeny v boji zblízka. Jednotky: Gnollí lovec. |
Úder a staženíSíla | Pasivní Jednotka po napadení cíle odletí na svou původní pozici, pokud je tato pozice stále přístupná. Jednotky: Harpyje, Fúrie. |
Žádné opláceníSíla | Pasivní Nepřátelské jednotky nemohou oplácet útok této jednotky. Jednotky: Fúrie. |
Démonské pokoleníSíla | Pasivní Odolnost vůči ohni: Poškození utrpěné kouzly a efekty ohně je poloviční a účinnost nepřátelských ohnivých útoků je snížena o 25%. Jednotky: Tyran, Drtič, Kyklop, Rozzuřený kyklop. |
NespoutanýSíla | Pasivní Jednotka je imunní vůči všem druhům omezení pohybu. Jednotky: Drtič. |
ManévrováníSíla | Pasivní Když se jednotka chystá oplácet útok zblízka, nejprve udělá krok od útočníka a oplácí útokem z dálky. Jednotky: Kentaur, Kentauří nájezdník. |
Mobilní střelecSíla | Pasivní Jednotka se může buď pohnout a pak střílet nebo nejdříve střílet a pak se pohybovat. Jednotky: Kentauří nájezdník. |
Odolnost vůči zemiZemě | Pasivní Poškození utrpěné kouzly a efekty země je poloviční a účinnost nepřátelských útoků zemí je snížena o 25%. Jednotky: Písečný wyvern, Jedovatý wyvern. |
RegeneraceZemě | Pasivní Jednotka zregeneruje X bodů zdraví na konci svého kola. Jednotky: Písečný wyvern, Jedovatý wyvern. |
Kyselinový plivanecZemě | Aktivní Zasažené jednotky utrpí polovinu poškození prvním útokem na začátku svého příštího kola o 25% v kole dalším. Jednotky: Jedovatý wyvern. |
ZkameněníZemě | Pasivní Kriticky zasažené jednotky jsou znehybněny až do konce svého příštího kola a nebo do chvíle kdy jsou napadeny. Jednotky: Baziliščí jezdec, Baziliščí kopiník. |
Dalekonosný úderSíla | Pasivní Malé jednotky nemohou oplácet útok této jednotky. Jednotky: Baziliščí kopiník. |
Rozmáchlý úderSíla | Pasivní Jednotka zasáhne všechny sousedící nepřátelské jednotky v malém úhlu kolem cílové jednotky. Kriticky zasažené jednotky jsou znehybněny až do konce svého příštího kola. Jednotky: Kyklop, Rozzuřený kyklop. |
Ohnivé okoOheň | Pasivní Jednotka vystřelí s normálním dostřelem a způsobí 40 až 47 bodů poškození ohněm. Jednotky: Rozzuřený kyklop. |
Ostré pařátySíla | Pasivní Zásahy jednotky ignorují polovinu obrany cílové jednotky. Jednotky: Behemot, Starobylý behemot. |
Mocný skokSíla | Pasivní Jednou za bitvu může jednotka skočit na dvojnásobnou vzdálenost svého normálního dosahu pohyblivosti a napadnout všechny sousedící nepřátelské jednotky, které nemohou útok oplatit. Jednotky: Starobylý behemot. |
Šamanské léčeníZemě | Aktivní Vyléčí cílovou přátelskou jednotku za 20 bodů zdraví. (Bez vlivu na: nemrtvé a konstrukty). Jednotky: Chodec snů (Podpůrná jednotka). |
Dovednosti |
---|
Síla
|
Schopnosti hrdinů
|
Copyright© DeadKarlos (27.2.2014) | SysAdmin: Night Storm