NovicHrdina začíná s krvavou zuřivostí na hodnotě 5. Krvavá zuřivost se přičte k útoku přátelských jednotek, ale v průběhu bitvy se snižuje: ExpertHrdina s dalšími 2 body v krvavé zuřivosti. MistrHrdina s dalšími 2 body v krvavé zuřivosti. VelmistrVyžaduje: jednu dovednost z úrovně Krvavé šílenství Mistr. |
Nával Přátelské jednotky s krvavou zuřivostí obdrží +1 k pohyblivosti. |
Zuřivost náčelníka K základní účinnosti hrdiny se přičte 20násobek aktuální krvavé zuřivosti. |
Překypující zuřivost Všechny přátelské jednotky způsobí poškození nepřátelským jednotkám v okolí při ukončení krvavé zuřivosti. Poškození je rovno 100násobku počtu bojových kol, ve kterých krvavá zuřivost trvala. |
Síla nad magií Přátelské jednotky s krvavou zuřivostí utrpí pouze polovinu přímého poškození kouzly. |
Ohnivá zuřivost Přátelské jednotky získají během krvavé zuřivosti +X k iniciativě. |
Touha po krvi K morálce všech přátelských jednotek se přičte dvojnásobek aktuální krvavé zuřivosti. |
Hněv Nebeského otce Hrdina začíná s dalším 1 bodem krvavé zuřivosti. Krvavá zuřivost se zvyšuje o 1 bod při zabití každé skupiny jednotek. |
Dovednosti |
---|
Síla
|
Frakce |
Copyright© DeadKarlos (27.2.2014) | SysAdmin: Night Storm